اخبار حاشیه بازیگران

عکس لو رفته از بهنوش بختیاری بعد از مهاجرتش

برخی رسانه‌ها با انتشار تصاویری از مهاجرت بهنوش بختیاری بازیگر پرکار سینما و تلویزیون به انگلستان خبردادند.هنوز صحت این خبر الیید نشده است.

مهاجرت بهنوش بختیاری

عکس های بهنوش بختیاری بعد از مهاجرت

گفته می‌شود بختیاری در لندن به سر می‌برد. با این حال هنوز خبر رسمی از مهاجرت این بازیگر سینما منتشر نشده است.

بهنوش بختیاری از بازیگران بسیار پر کار سینما و تلویزیون در سال‌های گذشته بوده است و برخلاف چهره‌ها و بازیگران شناخته شده سینما کمتر به انتقاد از شرایط کشور می‌پرداخت.

بهنوش بختیاری همیشه جزو بازیگران پرحاشیه و خبرساز بوده اما اخیرا و پس از تحولات اخیر کشور کاملا سکوت کرده است. صفحه اینستاگرام او بیش از ۹ میلیون فالوئر دارد و آخرین پست او مربوط به اوایل مهر است که حاوی تصویر یک صفحه سیاه بدون هیچ توضیحی است.

مهاجرت بهنوش بختیاری

بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری از معدود بازیگران زن ایرانی موفق در عرصه طنز می‌باشد. منشی صحنه‌ای که توانست به‌تدریج در آن‌طرف دوربی هم حضور پیدا کند و توانایی‌هایش را در بازیگری به رخ بکشد. نقش‌آفرینی‌های بهنوش بختیاری را در مجموعه‌های طنز خاطره‌انگیزی مانند «خانه بدوش»، «چارخونه»، «زندگی به‌شرط خنده» و اکثر کارهای مهران مدیری به یاد داریم. او در سینما هم همان‌قدر پرکار بوده است که در تلویزیون. بهنوش بختیاری این روزها یکی از فعال‌ترین و پرطرفدارترین بازیگران ایرانی در فضای مجازی، بخصوص اینستاگرام است. ابایی از هیچ‌کسی ندارد و بدون پرده حرفش را با مخاطبین به اشتراک می‌گذارد. البته همین اظهارنظرها باعث ایجاد حواشی‌ای برای او شده است. سال‌هاست که بهنوش بختیاری در عرصه مدلینگ و تیزرهای تبلیغاتی هم فعالیت دارد. به‌طورکلی او در زندگی واقعی هم مانند کاراکترهایی که معمولاً بازی می‌کند، پرجنب‌وجوش و خوش‌انرژی است.در ادامه بیشتر با بیوگرافی بهنوش بختیاری آشنا خواهیم شد.

مدل موی جدید لیلا اوتادی چهره اش را به کل تغییر داد

در بیوگرافی بهنوش بختیاری آمده است:وی 29 اردیبهشت 1354 در بیمارستان اقبال تهران از پدر بختیاری و مادری تهرانی به دنیا آمد.

مهاجرت بهنوش بختیاری

ازدواج بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری تیرماه سال 87 ازدواج کرد و زندگی مشترک را با همسرش محمدرضا آرین آغاز کرد. محمدرضا آرین از نویسنده های کشورمان است که هیچ علاقه ای به انتشار تصویرش ندارد.

مهاجرت بهنوش بختیاری

شغل دوم بهنوش بختیاری

حتی شهرت در بازیگری هم نتوانست خانم بازیگر را بی‌خیال فعالیت‌های تجاری‌اش کند.در بیوگرافی بهنوش بختیاری میخوانیم: مدتی یک سالن زیبایی راه‌اندازی کرده بود و مقطعی هم در مجله دیده‌بان به‌عنوان سرپرست مشغول بود. در حوزه‌ی مدلینگ و تبلیغات هم که همکاری گسترده‌ای با محصولات مختلف از خوراک و پوشاک گرفته تا عطر و بدلیجات داشته است. اما او را بیش از همه با پوسترها و تیزرهای تبلیغات برند پوشاک پاندورا می‌شناسیم. طبق ادعا بعضی منابع خانم بختیاری یکی از سهامداران این شرکت نیز می‌باشد.

مهاجرت بهنوش بختیاری
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا