اخبار حاشیه بازیگران

ماجرای کتک خوردن شقایق دهقان توسط همسرش چه بود ؟

مهراب قاسم خانی طنز پرداز و فیلمنامه نویس مشهور کشورمان بعد از اینکه در نوشته ای طنز ، اعتیاد شقایق دهقان را برملا کرد ! اینبار از کتک خوردن شقایق دهقان خبر داد !مهراب قاسم خانی نسبت به انتشار یک شایعه در فضای مجازی درباره همسرش واکنش نشان داد.

کتک خوردن شقایق دهقان

ماجرای کتک خورد شقایق دهقان چیست ؟

هنوز زمان زیادی از شایعه اعتیاد شقایق دهقان نمی گذرد که شایعه جدید پیرامون مهراب قاسمخانی و همسرش این روزها در شبکه های مجازی خبری دست به دست میچرخد و حکایت از تعصب زیاد این فیلمنامه نویس به همسر بازیگرش دارد که اجازه فعالیت در شبکه های مجازی را به او نمی دهد. به طور کل واکنش های مهراب قاسمخانی به شایعاتی که پیرامون خودش و خانواده اش میچرخد جالب توجه است و این بار هم این نویسنده شایعه ای که این روزها سوژه شبکه ها شده است را دستمایه طنز قرار داد و نوشت:

پس از کشف اعتیاد بازیگر زن مشهور، ش.د به مواد مخدر، برگی دیگر از زوایای تاریک زندگی مشترک وی با فیلمنامه نویس چاق م.ق برملا شد. در این ارتباط م.ق که در ابتدا همه اتهامات را تکذیب میکرد پس از بازجویی های فنی گفت “آخ”. او همچنین افزود که “بله من یه عنوان یک مرد ایرانی غیرتمند و متعصب نمیتوانستم تحمل کنم که شقایق… ببخشید، ش.ق وارد فضای مجازی شود و به همین خاطر او را هر روز سفت کتک میزدم.

کتک خوردن شقایق دهقان

بیوگرافی شقایق دهقان

در بیوگرافی شقایق دهقان آمده است:وی متولد 4 اسفند 1357 در گیسن آلمان ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

آیا میدانستید خواهرزاده فلور نظری در باشگاه لورکوزن بازی میکند ؟

در بیوگرافی شقایق دهقان لازم به ذکر است: تا مقطع دیپلم بیشتر نخواند اما وارد کلاس های عروسک گردانی شد سپس بازی در تئاتر را تجربه کرد و با سریال پاورچین به شهرت رسید و حالا یک فرزند دارد.عمده فعالیت وی در مجموعه تلویزیونی‌های نود شبیِ مهران مدیری است.

کتک خوردن شقایق دهقان

ازدواج و وضعیت تاهل شقایق دهقان

بیشترین جستجوها در بیوگرافی شقایق دهقان درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

شقایق دهقان در سال 1383 وقتی 26 ساله بود با مهراب قاسم خانی 33 ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک پسر بنام نویان می باشد

مهراب قاسم خانی از ازدواج اول خود نیز صاحب یک فرزند دختر بنام نیروانا می باشد

کتک خوردن شقایق دهقان

طلاق شقایق دهقان

در چند سال اخیر شقایق دهقان خانه خود را از همسرش (مهراب قاسم خانی) جدا کرده و مستقل زندگی می کند. گویا این دو از هم طلاق گرفته اند.عکسی که شقایق دهقان در صفحه اش و بدون حلقه منتشر کرد، موجب قوت بخشیدن به صحت این خبر شد.

شقایق دهقان با حضور در برنامه کافه آپارت فریدون جیرانی این خبر طلاق شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی را تائید کرد و در مورد سهم مهراب قاسم‌خانی، نویسنده و همسر سابقش در شکل‌گیری این علاقه و پرورش آن هم گفت: «قطعا وقتی با گروهی کار می‌کنید و کسی کنارتان است که دائم در حال نوشتن و نویسندگی و این‌هاست بر روی شما هم تاثیر می‌گذارد اما این آخری‌ها به مشکل خوردیم. آدم وقتی پیر می‌شود، آستانه تحملش پایین می‌آید و مهراب قاسم‌خانی همیشه رئیس بود و مافوق بود و بالاتر بود و دیگر به جایی رسیده بود که گفتم خدایا اگر بخواهم الان شروع به نوشتن کنم کارم به چالش می‌کشد و اصلا ولش کن و نمی‌خواهد.»

آیا تصمیم عمو پورنگ برای رفتن از ایران جدی است ؟

دهقان در جواب سوال فریدون جیرانی که آیا همچنان با مهراب قاسم‌خانی زندگی می‌کند از متارکه‌ای که دو سال و نیم پیش صورت گرفته است خبر داد و گفت: «الان دوباره دارم تلاشم را می‌کنم و اگر شروع به نوشتن کنم و به نویسندگی وصل شوم خیلی از نقش‌هایی را که الان بازی می‌کنم بازی نخواهم کرد ولی نمی‌دانم چرا آدم‌ها برای رسیدن به آرزوهایشان این قدر تنبلند و همت نمی‌کنند.»

کتک خوردن شقایق دهقان

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا