اخبار حاشیه بازیگران

جدیدترین عکس لو رفته از همسر جدید شهاب حسینی

همسر جدید شهاب حسینی ساناز ارجمند است.شهاب حسینی به تازگی از همسر و جوان خود ساناز ارجمند رونمایی کرد، همسر قبلی وی نیز در فضای مجازی به این اقدام واکنش نشان داد. پس از این که شهاب حسینی در مراسم اکران فیلم سینمایی شین با همسر جدیدش حضور یافت، خیلی‌ها منتظر واکنش پریچهر قنبری همسر اول شهاب حسینی بودند.

همسر جدید شهاب حسینی

همسر جدید شهاب حسینی کیست ؟

شهاب‌ حسینی در سال ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمد. شهاب حسینی نخستین فرزند خانواده است و یک برادر و دو خواهر دارد.  شهاب حسینی در سال ۱۳۷۴ ازدواج کرد، فرزند نخست او با نام محمدامین در زمستان ۱۳۸۲ و فرزند دوم او به نام امیرعلی در تابستان ۱۳۹۰ به دنیا آمدند. طلاق شهاب حسینی بازیگر سینمای ایران، از همسرش پریچهر قنبری سر و صدای زیادی به پا کرد. شهاب حسینی سوپراستار سینما که مدتی است از همسر اولش پریچهر جدا شده است، به تازگی برای دومین بار ازدواج کرده است.

در سه سال اخیر ، شهاب حسینی و همسرش «پریچهر قنبری» دیگر بصورت مشترک در هیچ محفل هنری دیده نشده و تمام تصاویر مشترک خود را از فضاهای مجازی همدیگر پاک کردند ولی هیچگاه به صورت رسمی در این رابطه صحبت نکردند.

همسر جدید شهاب حسینی

رونمایی شهاب حسینی از همسر دوم

روز دوشنبه 21 شهریور 1401 در اکران فیلم «شین» آقای شهاب حسینی اولین بار از همسر دوم خود بنام «ساناز ارجمند» به صورت رسمی رونمایی کرد.

همسر جدید شهاب حسینی

بیوگرافی شهاب حسینی

قباد سریال شهرزاد که با بازی در نقش یک سوپراستار خودش هم تبدیل به سوپراستار شد. او بعد از آن بازهم در نقش یک سوپراستار ظاهر شد و خوش درخشید. این بار نه یک سوپراستار سینما بلکه یک ابرقهرمان ملی به نام شهید عباس بابایی که ضامن آسمان‌های ایران در دوران دفاع مقدس بود.در ادامه بیشتر با بیوگرافی شهاب حسینی آشنا خواهیم شد.

ماجرای تیپ حاشیه ساز سارا بهرامی چه بود ؟

در بیوگرافی شهاب حسینی با نام اصلی سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی میخوانیم: متولد 14 بهمن 1352 در تهران ، بازیگر ، مجری و گوینده  و فیلم ساز است

او در حین تولد 3/700 کیلوگرم وزن داشت و ساعت 3/30 دقیقه نیمه شب بدنیا آمده است.میگوید پدر و مادرم در جوانی ازدواج کردند، آنها وقتی مرا به دنیا آوردند که سرگرم جمع و جور کردن زندگی شان بودند.

در بیوگرافی شهاب حسینی لازم به ذکر است: دیپلم رشته انسانی دارد و دانشجوی انصرافی رشته روانشناسی دانشگاه تهران می باشد که فعالیت خود را با گویندگی در رادیو آغاز کرد و حالا کارگردانی هم می کند

همسر جدید شهاب حسینی

آیا طلاق شهاب حسینی و همسرش واقعیت دارد؟

شهاب حسینی در اینستاگرام قبلا فقط زنش رو فالو کرده بود که چند وقتی است او را آنفالو کرده و تو صفحه ی هیچکدومشون عکسی از هم دیگه نیست! و این موضوع شروع شایعه طلاق شهاب حسینی و همسرش بود. فعالیت شهاب حسینی در فضای مجازی باعث به وجود امدن این شایعه شده بود . شهاب حسینی سوپر استار سینما میگوید همسرم هیچ وقت از زندگی با من رضایتی را تجربه نکرده!

بازیگران بواسطه شغل پر استرس و زمانبری که دارند و به واسطه قراردادهایی که برای اجرای نقش در لوکیشنهای منتخب کارگردان در شهرها و مکانهای مختلف دارند گاهی چندین ماه از خانواده هایشان دور هستند . شهاب حسینی بازیگر شناخته شده سینمای ایران سال قبل با “ساکن طبقه وسط” کارگردانی را تجربه کرد و امسال هم درگیر تهیه کنندگی چند فیلم ویدیویی شده است.

شهاب حسینی در گفتگویی تفصیلی که با کریم نیکونظر در ماهنامه “۲۴” انجام داده هم درباره این تجربیات تازه تر حرف زه و هم دردسرهایی که به واسطه فعالیت مداوم سینمایی زندگی خانوادگی او را تحت الشعاع قرار داده است.

آیا لیندا کیانی ایران را ترک کرده است ؟

همسر جدید شهاب حسینی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا