اخبار حاشیه بازیگران

ماجرای اسید پاشی تتلو به سحر قریشی چه بود ؟

رابطه سحر قریشی و امیر تتلو یکی از پر حاشیه‌ترین موضوعات ایران است. سحر قریشی و امیر تتلو به تازگی از هم جدا شده اند و گویا دعواهای بسیاری داشته اند,شایعه شده که امیر تتلو به روی سحر قریشی اسید پاشیده است اما این خبر در حد شایعه است و اصلا صحت ندارد.

سحر قریشی بازیگر معروف ایرانی بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید، اولین اثر در کارنامه بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم لج و لجبازی به کارگردانی سید مهدی برقعی بود.

اسید پاشی تتلو روی سحر قریشی

اسید پاشی امیر تتلو روی سحر قریشی

دعواهای مجازی سحر قریشی و امیر تتلو از اردیبهشت ماه امسال با انتقاد شدید تتلو در کانال یوتیوبش از برخی رفتارهای قریشی در کنسرت اخیر خود در استانبول آغاز شد. این دعوا با انتشار یک متن عذرخواهی از سوی سحر قریشی به پایان رسید. اما یک ماه بعد تتلو در پیامی دیگر مدعی اعتیاد سحر قریشی شد و خود را مجرد اعلام کرد. این بار نیز قریشی با انتشار پیامی از تتلو عذرخواهی کرد. اما ماجرای کامل رابطه این دو شاخ مجازی را در ادامه بخوانید.

سحر قریشی در یک گفت و گوی دوستانه در خصوص امیر تتلو و شعر و آهنگی که برای او خوانده است، گفت که:

این یک ادعا است؛ من دیگر از این اتفاقات سر شده‌ام. دوباره بروم شکایت کنم که چه اتفاقی می‌افتد. در این چند وقت اخیر من زیاد به دادسرای رسانه مراجعه کرده‌ام که البته نمی‌خواهم در اینباره توضیحی دهم. این گفته‌های سحر قریشی قبل از نامزدی‌اش با تتلو است.

امیر تتلو چند روز پبش مدعی شده بود خودکشی اش در کنسرت حقیقت دارد و شوخی نیست. او پیشتر اعلام کرده بود که قصد به خودکشی دارد. هرچند برخی معتقد بودند این هم ترفندی برای افزایش فروش بلیط بوده اما خودش نظر دیگری داشت.

محاله نوید محمدزاده را با این قیافه بشناسید

امیر حسین مقصودلو شب گذشته در یوتیوب نوشت:

من میخوام بدونم شاید مرگ اون چیزیه که باید ازش رد بشی !! شاید اصلا تموم شدن نیست! شروع شدنه! شاید اینم مثل همه ی چیزا دروغه 😃 شاید اینم مثل خیلی چیزا بَدِش کردن که ازش بترسی و سمتش نری 🤷🏻

میخوام ببینم مثل همیشه اگه چیز خوبی بود واسه شما هم تعریف کنم و درباره ش حرف بزنم و شعر بنویسم!

من دوست دارم یه گلوله شلیک شه به قلبم و سعی کنم بازم واسم براتون بخونم و آهنگ قطع نشه و تموم که شد بیوفتم تو جمعیت رو دستای خودتون بمیرم !! من دوست دارم جلوی چشم شما و در حال خوندن بمیرم !!

تتلو به تازگی و برای اولین بار در پیج کاری اینستاگرامش عکسی همراه با دو دختر منتشر کرد که ابتدا آن ها را خانواده خود خواند اما همان طور که می‌دانید چیزی جز دروغگویی در صفحه‌ی او نخواهید دید.

اسید پاشی تتلو روی سحر قریشی

بیوگرافی سحر قریشی

در بیوگرافی سحر قریشی آمده است:

سن او برای بسیاری از طرفداران او مورد سوال است. او متولد 6 دی ماه سال 1366 است.

او در یکی از مصاحبه‌هایش در مورد شروع کار بازیگری گفته است: اولین بار سال 1388 در 20 سالگی از طریق یکی از آشنایان همسرم به من پیشنهاد شد که تست بازیگری بدهم، من هم تست دادم و برای فیلم لج و لجبازی قبول شدم.

شروع کار تلویزیونی وی در سریال دلنوازان بود که سر فیلمبرداری فیلم لج و لجبازی از طریق همبازی‌اش سیاوش خیرابی به حسین سهیلی زاده کارگردان سریال دلنوازان معرفی و در نهایت برای بازی در نقش یلدا انتخاب شد.

مریم مومن با این عکسهایش غوغا کرد

اسید پاشی تتلو روی سحر قریشی

پرحاشیه بودن سحر قریشی

سحر قریشی پله‌های ترقی را خیلی زود و سریع طی کرد و به یک چهره محبوب و پرکار در عرصه بازیگری تبدیل شد. گرچه اکنون در اوج محبوبیت زندگی حرفه‌ای، مورد هجوم حواشی و شایعات قرار گرفته است ولی همچنان با قدرت و تلاش بسیار به کار خود ادامه می‌دهد. او همیشه سعی کرده است در مقابل حواشی‌ها بایستد و به آن‌ها پاسخ دهد.

اولین حاشیه درباره سحر قریشی به ملیت او مربوط است. در مورد تابعیت وی حواشی بسیار زیادی به راه افتاده است زیرا برخی شایعات مطرح شد که سحر قریشی افغانی است و ملیت او از کشور افغانستان است.

اما این خبر کاملا تکذیب شده است و سحر قریشی ایرانی و ملیت ایرانی دارد و متولد تهران است.

اسید پاشی تتلو روی سحر قریشی

ماجرای دوستی سحر قریشی با تتلو

سحر قریشی در یک گفت و گوی دوستانه در خصوص امیر تتلو و رابطه سحر قریشی و امیر تتلو و شعر و آهنگی که برای او خوانده است، گفت که این یک ادعا است؛ من دیگر از این اتفاقات سر شده ام . دوباره بروم شکایت کنم که چه اتفاقی می افتد. در این چند وقت اخیر من زیاد به دادسرای رسانه مراجعه کرده ام که البته نمی خواهم در این باره توضیحی دهم.سحر قریشی بازیگر معروف زن ایرانی است. سحر قریشی طرفداران بسیاری دارد. سحر قریشی در میان منتقدان متعددش در سینما، حامیانی هم دارد.  سحر قریشی  در نقش‌های متفاوتی بازی کرده و در ذهن مخاطبان نقش بسته است.

اسید پاشی تتلو روی سحر قریشی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا