اخبار حاشیه بازیگران

عکس لو رفته از قرار عاشقانه سام درخشانی با یک دختر جوان

از پوستر فیلم سینمایی «پالتوشتری» که از هفته جاری در سینماهای ایران اکران خواهد شد، رونمایی شد.در این عکس صحنه ای از قرار عاشقانه سام درخشانی در فیلم را مشاهده می کنید.

سام درخشانی و دختر غریبه

سام درخشانی در پالتو شتری

به گزارش روابط عمومی پروژه؛ در آستانه اکران فیلم سینمایی «پالتوشتری» به نویسندگی و کارگردانی مهدی علی میرزایی و تهیه کنندگی مجید شیخ انصاری در سینماهای سراسر کشور، از پوستر این فیلم سینمایی با طرحی از محمد روح‌الامین رونمایی شد.
«پالتوشتری» که پخش آن را موسسه تصویرشهر برعهده دارد؛ روایتگر داستانی اجتماعی با زبان کمدی است.
این فیلم نوعی راهنمای عملی برای سرجای خود نشاندن آدم‌هایی‌ است که خودشان را از بقیه بهتر و برتر می‌دانند و براساس همین توهم، مشغول آسیب زدن به دیگرانند.

فیلم جدید سام درخشانی

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: یک جوان خودآموخته برای دختری بداخلاق اما پولدار، تدریس خصوصی راه انداخته تا او را آماده شرکت در کنکور ارشد دانشگاه کند؛ اما این ظاهر ماجراست، چون با وجود رفیق متفرعن و حسودش او باید دست به جراحی روحی پیچیده‌تری بزند…
سام درخشانی، بانیپال شومون، بهاره کیان افشار، لیندا کیانی، شاهرخ فروتنیان، پریوش نظریه، علیرضا مهران، طوفان مهردادیان، رضا شیخ انصاری، اسداله منجزی با حضور افسانه چهره آزاد، بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی نقش‌آفرینی می‌کنند.

سایر عوامل «پالتوشتری» عبارتند از:
مدیر فیلمبرداری: مسعود امینی تیرانی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز:حامد مختاری، تدوین: محمد نجاریان، طراح صحنه‌ و لباس: پیام حسین سوری، صدابردار: مسیح حدپورسراج، طراح چهره‌پردازی: عباس عباسی، صداگذاری و ترکیب صدا: آرش قاسمی، موسیقی: مسعود سخاوت‌دوست، جلوه‌های بصری: رضا انصارین، مدیرتولید: سجاد رحیمی، مدیر تدارکات: محمد ابراهیمی، منشی صحنه: زهرا تحقیقی، عکاس: افرا شهباززاده، مشاور‌رسانه‌ای: زهرا دمزآبادی، پخش از: موسسه تصویرشهر.

عکس های لو رفته از عروسی لاکچری نیلوفر پارسا

بیوگرافی سام درخشانی

سام درخشانی اهل کجاست

در بیوگرافی سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان میخوانیم او 31 تیر سال 1354 در خیابان ولیعصر تهران متولد شد و بزرگ شده همان منطقه است.

سام درخشانی دیپلم رشته تجربی دارد و با وجود قبولی در دانشگاه در رشته تئاتر از ادامه تحصیل انصراف داد.او از کلاس بازیگری وارد تلویزیون شد و حالا علاوه بر بازی، کار اجرا هم می کند.

قد سام درخشانی چقدر است ؟

در بیوگرافی سام درخشانی آمده است قد او 183 سانتی متر است.

بیوگرافی خانواده سام درخشانی

در بیوگرافی سام درخشانی درباره ی خانواده ی او آمده است: این هنرمند کشورمان در خانواده ای پنج نفره به دنیا آمد و پسر بزرگ خانواده است و یک خواهر کوچکتر به نام پانته آ که نقاش است و یک برادر به نام شهریار دارد.

پدر مرحومش مغازه دار و مادرش فهیمه کولاتج خانه دار بود.

یازدهم مرداد سال 1387، جمعه غم انگیزی را برای وی رقم زد ، پرویز درخشانی پدر سام که چند روزی را به دلیل سکته مغزی در بیمارستان بستری بود در این روز و در شصت سالگی به دیار باقی شتافت.

مادرش می گوید: سام حتی در دوران بچگی اش هم هيچ شيطنت و آزاری برای ما نداش.پسرم بی‌ دردسر بود از همان بچگی دوست داشت بازيگر شود آنقدر به اين رويايش فكر كرد تا سرانجام به آن رسيد

ازدواج سام درخشانی و عسل امیرپور

مادر سام درخشانی هنرمند پرطرفدار کشورمان در یک مصاحبه از آرزویش برای ازدواج پسرش سام صحبت کرده بود و این خواسته بالاخره در مهرماه سال 94 به ثمر نشست.

علی نصیریان هم از جشنواره فجر انصراف داد

سام درخشانی 26 خرداد ماه سال 1394 خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرد و عسل امیرپور همسر آقای بازیگر است.

سام: 10 سال پیش زمانی که سریال «سال‌های برف و بنفشه» را بازی می‌کردم، وقتی در مصاحبه‌ها نظرم را درباره ازدواج می‌پرسیدند، جوابم این بود که ازدواج اتفاقی است که باید در زندگی آدم‌ها پیش بیاید و هیچ ربطی به سن و سال ندارد. هنوز هم همین حرف را می‌زنم و به نظرم برای ازدواج، آدم باید قلابش گیر کند. من متولد 1354 هستم و عسل متولد 1362.

به نظر خودم اختلاف بین 5 تا 8 سال اختلاف سنی خوبی برای یک ازدواج است. البته از همان ابتدا تصمیم من برای ازدواج از سن 35 سالگی به بعد بود. از 35 سالگی به بعد نگاه من یک نگاه جست‌وجوگرایانه بود و نیم‌نگاهی به این موضوع داشتم که فرد مورد نظرم را برای ازدواج پیدا کنم ولی هیچ وقت این موضوع را بروز نمی‌دادم و چراغ خاموش پیش می‌رفتم!

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا