اخبار دیگران

کانال سیگنال ارز دیجیتال و معرفی بهترین کانال تلگرام

اگر می خواهید در بازار کریپتو کارنسی هر روز ایده های معاملاتی تازه داشته باشید و در رکود این بازار غرق نشوید پیشنهاد می‌کنیم حتما در یک کانال سیگنال ارز دیجیتال خوب عضو شوید.  هر چقدر هم که در زمینه ترید حرفه‌ای باشید باز هم ایده‌هایی که در کانال‌های سیگنال ارائه می‌شود می‌تواند جرقه‌های تازه‌تری را در ذهن شما ایجاد کند. اما کانال‌های سیگنال دهی خوب از کجا پیدا کنیم؟ ویژگی های کانال سیگنال خوب چیست؟ چطور به سیگنال هایی که در کانال ها ارائه می شود اعتماد کنیم؟ آیا کانال‌های سیگنال پشتیبانی هم دارند؟ برای دریافت پاسخ سوالات فوق این مطلب را که توسط تیم تولید محتوای مجموعه آرکاکوین به رشته تحریر درآمده است دنبال کنید.

کانال سیگنال چه خدماتی ارائه می دهد؟

شاید تصور کنید اگر در یک کانال سیگنال عضو شوید فقط به شما ایده معامله داده می‌شود اما در حقیقت خدماتی که در کانال سیگنال ارز دیجیتال ارائه می‌شود بیشتر از این حرف هاست. معمولا مجموعه‌های سرمایه گذاری بزرگ نسبت به راه اندازی کانال های سیگنال دهی اقدام می‌کنند. مجموعه هایی که متشکل از تیم تریدر حرفه ای، مشاوران سرمایه گذاری و درگاه خرید و فروش ارز هستند.

یک کانال سیگنال خوب چه خدماتی ارائه می‌دهد؟ برای پاسخ این سوال به ادامه این مطلب خوب توجه کنید.

· ارائه نکات آموزشی مفید به صورت روزانه

قرار نیست ندانسته به شما بگویند این مسیر را بروید و آن مسیر را نروید. بلکه باید با منطق و استدلال از دل نکات آموزشی مفید ایده‌های معاملاتی را ارائه داد. یک کانال سیگنال خوب و معتبر کانالی است که به صورت روزانه و از دل تحلیل‌ها نکات آموزشی کاربردی و مفیدی را در راستای فراگیری هر چه بیشتر اعضای کانال اراده دهد.

بازیگران پرسپولیسی و بازیگران استقلالی را بشناسید + لیست کامل اسامی

· ارائه روزانه 2 تا 5 سیگنال

یک کانال سیگنال دهی خوب کانالی است که به صورت روزانه ایده معمالاتی معتبر و کارسازی ارائه دهد. علاوه بر این با تحلیل قیمت لحظه‌ای انواع ارز اعضای کانال را از روند صعود یا افت قیمت‌ها آگاه نماید. حد سود و حد زیان را به درستی برای هر سیگنال تعیین نماید. کانالی که فعالیت روزانه نداشته باشد طبیعاتا از جریان بازار عقب خواهد ماند و به همین نسبت نمی‌تواند تحلیل درستی ارائه کند.

· سیگنال‌هایی ارائه کند که در صرافی‌های معتبر قابل معامله باشد

کانال سیگنال خوب کانالی است که سیگنال‌های ارائه شده در آن در صرافی‌های معتبر دنیا مثل بایننس،کوکوین،کوینکس و … قابل معامله باشند.

· پشتیبانی 24 ساعته داشته باشد

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کانال سیگنال خوب این است که پشتیبانی 24 ساعته داشته باشد. وقتی شما قرار است سرمایه خود را با ایده‌های معمالاتی یک کانال بالا و پایین کنید پشتیبانی و پاسخ به دغدغه‌های ذهنی‌تان حق طبیعی شما است. از طرفی دیگر هم خیلی نمی‌شود به کانال‌هایی که پشتیبانی خوبی ندارند اعتماد کرد.

· برآیند سود مثبتی داشته باشد

یک کانال سیگنال خوب کانالی است که برآیند نتایج تحلیل آن مثبت باشد. این نتیجه را می‌توانید از بخش سوابق کانال یا بخش مشاهده نمودار برآیند موجود در وب سایت پشتیبانی کانال مشاهده نمایید.

طبیعاتا کانال هایی که خیلی سابقه چندانی ندارند نمودار برآیند تحلیل هم ندارند.

· از به روزترین روش های ترید استفاده کند

همانطور که می‌دانید تریدرها با روش های مختلفی اقدام به تحلیل بازار ارز می‌کنند. معاملات اسپات و معاملات فیوچرز دو مورد از پر مخاطب‌ترین روش‌های معمالاتی رایج در بازار کریپتوکارنسی ها به شمار می‌روند. کانال سیگنال خوب کانالی است که ایده‌های معمالاتی خود را با روش‌های معتبر و شناخته شده اراده کند.

نکات خواندنی بیوگرافی یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی

چند اصل مهم درباره بهترین کانال سیگنال

حال که با ویژگی‌های کانال‌های سیگنال دهی خوب آشنا شدید وقت آن است تا با نکاتی در خصوص عضویت در کانال ها هم آشنا شوید.

· اصل اول: تضمین سود غیر ممکن است

حتی اگر در معتبرترین کانال سیگنال‌دهی دنیا زیر نظر سلاطین ارز دیجیتال جهان عضو باشید باز خواهید دید که هیچ کدام به شما برای سود دهی تضمین قطعی نمی‌دهند چرا که در بازار ارز دیجیتال هر چیزی ممکن است و قطعیت معنا و مفهوم آنچنانی ندارد.

· اصل دوم: سرعت عمل داشته باشید

هر زمان سیگنالی به شما ارائه شد باید فورا دست به کار شوید، سیگنال‌های تاریخ گذشته قطعا شما را به سمت نابودی و شکست در بازار هدایت می‌کنند. بازار کریپتوکارنسی بازار لحظه است، نمی‌شود روی سیگنالی که مربوط به هفته پیش بوده سرمایه گذاری و ریسک کرد.

· اصل سوم: تعیین حد سود و حد ضرر

هر سیگنالی هم که دریافت کردید سعی کنید طمع‌کار نشوید. طمع در بازار ارز یعنی پیش به سوی شکست دویدن. تعیین حد سود و حد ضرر به شما کمک می‌کند تا با خیالی آسوده تر در معمالات خود حاضر شوید.

مزایای عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال

تا به این بخش از مطلب با کانال سیگنال ارز دیجیتال، اصول استفاده از آن و ویژگی‌های بهترین کانال‌های سیگنال ارز دیجیتال ایرانی آشنا شدید در این بخش می‌خواهیم به مزایای عضویت در این کانال ها بپردازیم:

· ترید بدون تحلیل تکنیکال

اولین و مهم‌ترین مزیت عضویت در کانال‌های سیگنال، ترید بدون تحلیل تکنیکال است. تحلیل تکنیکال سخت‌ترین بخش ترید در بازار ارزهای دیجیتال است که فراگیری آن مستلزم این است که ساعت‌ها برای آموزش آن وقت صرف کنید. معمولا افرادی که می‌خواهند تمام وقت و سرمایه خود را صرف ترید کنند با شوق و علاقه صفر تا صد ترید را فرا می‌گیرند، اما خیلی‌ها هم فرصت آموزش ندارند. چنین افرادی می‌توانند با عضویت در کانال‌های سیگنال و دریافت ایده‌های معاملاتی بدون تحلیل تکنیکال ترید کنند و بدون تجربه شکست‌های وحشتناک سود کنند.

بازیگری محبوب به نام دواین جانسون

· جلوگیری از ضررهای خطرساز

اغلب افرادی که آوازه سودهای نجومی را در بازار کریپتوکارنسی شنیده‌اند تصور می‌کنند همینکه در یک صرافی حساب باز کنند و با شنیده های خود از دوستان و آشنایان معامله کنند پول خوبی به جیب می زنند اما این تصور صد درصد اشتباه است. بی مهابا به آب زدن در دنیای ارز دیجیتال بسیار خطرآفرین است. برای جلوگیری از تجربه ضررهای نجومی به جای سودهای نجومی، بهتر است حتما در بهترین کانال سیگنال ارز دیجیتال عضو شوید.

· کاهش ریسک

ریسک بخش جزء جدایی ناپذیر معامله است. اما می‌توان ریسک پر خطر را به ریسک کم خطرتر تبدیل کرد و این مهم با عضویت در کانال‌های سیگنال و برخورداری از نظر تریدرهای مجرب و خبره حاصل می‌شود.

· صرفه جویی در زمان

زمان طلای نایابی است که خیلی ها ساده از کنار آن عبور می کنند. اگر به جزئیات زندگی افراد موفق نگاه کنید درخواهید یافت که راز موفقیت آنها در استفاده درست از وقتشان بوده است. با عضویت در کانال‌های سیگنال می‌توانید در خرید و فروش ارز دیجیتال سرعت به خرج داده و در زمان صرفه جویی کنید. به جای ساعت‌ها بالا و پایین کردن نمودارهای روند تغییر قیمت ارزها در بازار از ایده های معاملاتی تریدرهای موفق استفاده کنید.

آرکا کوین بهترین کانال سیگنال ارز دیجیتال

حال که با مزایای عضویت در بهترین کانال سیگنال ارز دیجیتال آشنا شدید وقت آن است تا شما را با یک کانال سیگنال دهی خوب آشنا کنیم. کانال سیگنال آرکاکوین یکی از معتبرترین کانال های تلگرام سیگنال دهی است موجود در ایران است که به صورت رایگان عضو می‌پذیرد. مجموعه آرکاکوین با برخورادری از مشاوران سرمایه گذاری مجرب، تریدرهای حرفه ای و درگاه معتبر خرید و فروش ارز برای کسب تجربه خوب در بازار کریپتوکارنسی کنار شما خواهد بود. برای عضویت در کانال سیگنال آرکاکوین همین حالا کلیک کنید. از اینکه تا انتهای این مطلب همراه ما بودید سپاسگزایم.

قیمت کنسول بازی پلی استیشن
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا