اخبار دیگران

چگونه در خانه برای آزمون آیلتس بخوانیم؟

چند ماه برای آیلتس بخوانیم

برای شرکت در آزمون آیلتس باید قبل از هر چیزی تسلط کافی به زبان انگلیسی و مهارت های آن داشته باشید. تسلط کافی و دانستن مهارت های آزمون آیلتس به شما کمک می کند تا بتوانید نمره قبولی در این آزمون را کسب نمایید. برخی از افرادی که در آزمون آیلتس شرکت می کنند اطلاعات کافی در مورد زبان انگلیسی و مهارت های آن ندارند و در سطح مقدماتی هستند. ما در این مقاله می خواهیم شما را با راه های خواندن زبان انگلیسی برای آیتلس را آشنا کنیم.

6 نکته مهم برای یک شروع خوب برای خواندن آیلتس

 برای این که بتوانید در آیلتس موفق باشید، باید برنامه ریزی داشته باشید. برنامه ریزی برای خواندن آیلتس یکی از مهم ترین قدم هایی است که شما را به موفقیت می رساند. شاید برای شما سوال پیش بیاید که چگونه برای آیلتس برنامه ریزی داشته باشیم؟ فقط کافی است در مرحله اول هدف و انگیزه داشته باشید. نکاتی که در این بخش به شما گفته می شود می تواند برای شروع آیلتس به شما کمک بسیاری کند:

1– ابتدا تعیین سطح کنید

قبل از این که برای آیلتس شروع به مطالعه کنید، باید سطح زبان خود را ارزیابی نمایید. بسیاری از آموزشگاه ها همچون آموزشگاه زبان ملل هستند که می توانید در آن جا آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی که مربوط به آیلتس است را انجام دهید. این آزمون یک آزمون مشابه به آزمون اصلی است اما تعداد سوالات این آزمون نسبت به آزمون اصلی کم تر است. با این آزمون شما می توانید معیارهای برنامه ریزی برای خواندن آیلتس را به دست آورید. آموزشگاه زبان ملل جزء آموزشگاه هایی است که می توانید در آن جا آزمون تعیین سطح برای آیلتس و همچنین یک برنامه ریزی دقیق برای خواندن آیلتس دریافت کنید.

توضیحاتی راجب رسانه آنلاین و پایگاه خبری تحلیلی خبر آرتیست

کلیک کنید👇👇👇

https://melalinstitute.com/home/service/20023/%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-ielts

کلیک کنید 👆 👆 👆

2– به ددلاین های دانشگاه‌ ها توجه کنید

اگر هدف شما از شرکت در آیلتس ارسال نمره آن به دانشگاه ها است، باید حواستان به ددلاین آن دانشگاه ها باشد؛ چون اگر بتوانید به موقع برای اپلای اقدام کنید و زمان کافی برای مطالعه زبان داشته باشید می توانید در این آزمون به موفقیت برسید. در این مرحله قبل از شروع به خواندن برای آیلتس باید بدانید چقدر زمان برای مطالعه این آزمون دارید. اگر هم برای زندگی و یا کار می خواهید در آیلتس شرکت کنید، باید زمان بندی مناسبی برای مهاجرت خود داشته باشید. همچنین اولین اولویت باید برنامه ریزی برای خواندن زبان انگلیسی داشته باشید. یکی از مهم ترین عواملی که باعث موفقیت شما در آیلتس می شود، داشتن زمان کافی است.

روزی چند ساعت برای آیلتس بخوانیم

3– منابع معتبر را پیدا کنید

برخی از افراد معتقد هستند که انتخاب منابع آزمون آیلتس نیز جزئی از برنامه ریزی برای آمادگی در آزمون آیلتس است‌. ولی باید بدانید یک برنامه ریزی دقیق و زمان بندی شده زمانی رخ می‌ دهد که شما منابع معتبر و موفقی را در دست داشته باشید.

4– آزمون های ماک ( mock ) را فراموش نکنید

شما باید در آزمون های ماک شرکت کنید؛ چرا که این آزمون ها همان آزمون های تقلیدی هستند که قبل از برگزاری آزمون اصلی از شما گرفته می شود. آزمون های آزمایشی ماک برای شما بسیار ضروری است و شرکت در آن را باید جدی بگیرید. شما با شرکت در این آزمون می توانید نقاط ضعف خود را تشخیص داده و در مدت کوتاهی که برای آزمون آیلتس زمان دارید، این نقاط ضعف را رفع کنید. آموزشگاه های زیادی هستند که این آزمون را قبل از آیلتس برگزار می کنند و  نکات مهم در مورد ضعف شما را بررسی می کنند و در رفع آن به شما کمک می ‌کنند.

مهم‌ترین مزایای کارت ویزیت برای توسعه کسب و کار و افزایش سودآوری

5– چارچوب آزمون را بشناسید

شناخت چارچوب آزمون آیلتس به این معنا است که شما بدانید قرار است برای چه آزمونی آماده شوید. همان طور که گفته شد شما با شرکت در آزمون های ماک که قبل از برگزاری آیلتس انجام می شود می‌ توانید چارچوب آزمون آیلتس را یاد بگیرید. این به شما کمک می کند تا بتوانید قوی تر و با برنامه ریزی بهتر در آیلتس شرکت کنید.

6- نوع آزمون آیلتس تان را مشخص کنید

آزمون‌ آیلتس در سه دسته آکادمیک، جنرال و لایف اسکیلز برگزار می ‌گردد. شما باید قبل از هر چیزی بدانید که می خواهید در کدام دسته آزمون دهید. نمره دهی در این سه آزمون کمی متفاوت است. همچنین تپ سوالات و مهارت ها کمی باید دیگر شباهت و تفاوت دارند که باید آن ها را به طور کاملا بشناسید.

معرفی منابع آموزشی IELTS

برای داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون های آیلتس دارند، شرکت در دوره های آمادگی برای آزمون است. همچنین برای یادگیری به صورت خود آموز، منابع آموزشی بسیار زیادی وجود دارد که در این بخش به تعدادی از آن ها اشاره خواهیم کرد:

· کتاب Barron’s IELTS

در این کتاب تمامی مهارت های آزمون آیلتس را به صورت یک پکیج کامل ارائه می دهند. این مجموعه شامل ۴ آزمون آزمایشی آکادمیک، آزمون جنرال همراه با نکات آموزشی و فایل های صوتی می باشد. همراه این پکیج به شما پاسخنامه و متن نوشته صوتی هم می دهند.

· کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS

در این کتاب علاوه بر آمادگی آزمون ها برای آیلتس جنرال و آکادمیک نیز آموزش هایی طراحی شده و شامل نکات آموزشی بسیار مفید است. در این کتاب هر چهار مهارت زبان انگلیسی پوشش داده شده و هر مهارت به صورت جداگانه به طور کامل توضیح داده شده است.

خرید فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان از کارخانه های فرش ایرانیان

چه کتابهایی برای آیلتس بخوانیم

· کتاب ‌های Cambridge IELTS Books

مجموعه کتاب های تست کمبریج به شما کمک می کند تا با ساختار اصلی و کلی آزمون آیلتس آشنا شوید. چرا که در این کتاب، از آزمون های اصلی آیلتس که در گذشته برگزار می شدند استفاده شده است. ما پیشنهادی که به شما داریم این است که مجموعه کتاب های کمبریج رو از کتاب های ۸ تا ۱۵ تهیه کرده و آن ها را برای آیلتس بخوانید.

هدف از معرفی این کتاب ها آشنا کردن شما داوطلبان با ساختار و نمونه سوالات آزمون آیلتس است. شما می توانید با شرکت در کلاس های آیلتس آموزشگاه زبان ملل تمامی منابع معتبر برای خواندن آیلتس را دریافت کنید و زمان خود را برای پیدا کردن منابع آزمون هدر ندهید.

ویژگی‌های بهترین موسسه آیلتس چیست؟

دانستن چهار مهارت برای شرکت در آیلتس بسیار مهم است، این مهارت ها نظیر شنیدار، نوشتار، گرامر و گفتار است. بنابراین داوطلبانی که برای آیلتس شرکت می‌ کنند باید تبحر و تسلط بالایی نسبت به این مهارت ها داشته باشند تا بتوانند نمره قبولی را دریافت کنند. آموزشگاه هایی که در زمینه آیلتس هستند علاوه بر تخصص و تجربه کافی باید در ارائه این مهارت ها و ویژگی های دیگر تبحر داشته باشند. در این بخش از مقاله می‌ خواهیم مزیت های استثنایی و منحصر به فرد یک موسسه عالی که موفقیت شما را در آزمون آیلتس تا حدودی تضمین می کند را ارائه بدهیم. این ویژگی ها عبارتند از:

  • بهره‌ مندی از اساتید برجسته بین‌ المللی به منظور آموزش آیلتس
  • باید در ارائه خدمات آموزشی تنوع داشته باشند و همچنین دوره‌ های آمادگی تا پیشرفته را برگزار کنند.
  • باید از مشاوران با تجربه برخوردار باشند؛ چون در آموزش زبان انگلیسی و آیلتس باید یک مشاور راهنمایی های لازم را انجام بدهد.
  • یک موسسه خوب باید قیمت مناسب و مقرون به صرفه برای آموزش دواطلبان خود داشته باشد.
  • یک آموزشگاه معتبر باید ارائه خدمات آنلاین داشته باشد تا در زمان های بحرانی بتواند کلاس های داوطلبان خود را به صورت آنلاین برگزار کند.
  • باید دسترسی آسان به مراکز و مؤسسات آموزش زبان انگلیسی داشت.
  • برند و هویت موسسه آیلتس باید معتبر و شناخته شده باشد.
  • آموزش ‌هایی که می دهند باید به روز باشد.
  • باید توانی تعیین سطح کردن دانشجویان خود را داشته باشد.
تعمیرات موبایل

داشتن این ویژگی ها برای آموزشگاه های زبان انگلیسی و آیلتس بسیار مهم است. آموزشگاه زبان ملل نیز دارای این ویژگی ها است و شما می توانید با اساتید شناخته شده و در یک محیط بسیار عالی آموزش ببینید. این آموزشگاه به شما در برنامه ریزی آزمون ها نیز کمک می کند و تا آخرین لحظه یک پشتیبان خواهید داشت.

سخن پایانی

برای مطالعه آزمون آیلتس، شما باید از آموزشگاه زبان ملل کمک بگیرید؛ چرا که خود آموزی در آیلتس به شما کمک نمی کند تا نمره قبولی دریافت نمایید. برای این که در آیلتس موفق باشید احتیاج به آموزش های اساتید مجرب و با تجربه دارید. در آموزشگاه ها شما می توانید هم دردوره های گروهی آیلتس و هم در دوره های خصوصی شرکت نمایید. اگر هم زمان کافی برای خواندن آیلتس ندارید می توانید با دوره های فشرده این آموزشگاه در آزمون آیلتس شرکت نمایید. شما می توانید با خیال راحت به این آموزشگاه مراجعه کنید چرا که هزینه های آموزشگاه زبان ملل نسبت به سایر آموزشگاه ها کمتر است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا