اخبار دیگران

بهترین ادکلن برای ولنتاین

توجه به چند نکته، انتخاب ادکلن ولنتاین را آسان می‌کند! فقط کافیست هم اطلاعاتی درباره عطرها و تاثیرات آنها داشته باشید و هم یک شناخت نسبی از یار یا عشقتان!

شاید عنوان ادکلن ولنتاین به نظرتان قدری اغراق آمیز باشد اما خوب است بدانید هر ادکلنی را نمی‌شود به عنوان هدیه ولنتاین به عشقتان تقدیم کنید. پس اگر به دنبال خرید عطر و ادکلن به عنوان کادو روز ولنتاین هستید با چشم یک عاشق به ادکلنهای زنانه نگاه کنید و با دقت بیشتری به بررسی روایح، فصل و شکل ظاهری عطرها بپردازید، مطمئن باشید نتایج متمایزی خواهید یافت!

انتخاب بهترین ادکلن ولنتاین

توجه به چند نکته، انتخاب ادکلن ولنتاین را آسان می‌کند! فقط کافیست هم اطلاعاتی درباره عطرها و تاثیرات آنها داشته باشید و هم یک شناخت نسبی از یار یا عشقتان!

رایحه ادکلن ولنتاین

اگر همسر یا عشقتان همیشه از یک عطر ثابت استفاده می‌کند، کار شما را آسان کرده است. همان ادکلن را دوباره برای او بخرید. افرادی که یک عطرامضا دارند، اگر ده عدد از ادکلن خود را داشته باشند، از دریافت یازدهمی هم خوشحال می‌شوند! اما اگر قصد دارید به انتخاب خودتان یک عطر زنانه یا ادکلن مردانه جدید برای او بخرید، پس بهتر است به طور مختصر با روایح عطرها آشنا شده و سپس تصمیم بگیرید. همان طور که می‌دانید عطرها روایح یا گروه بویایی مختلفی دارند. در یک دسته بندی کلی، روایح عطر را به هفت گروه تقسیم کرده‌اند. روایح چوبی، گلی، میوه و مرکبات، شرقی و ادویه‌ای، مدیترانه‌ای، آروماتیک

گلی یا فلورال

یکی از پرکاربردترین روایح، گروه بویایی گلی است که هم به تنهایی و هم در ترکیب با سایر گروهها مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از بزرگترین گروه‌های بویایی مخصوصا در بین عطرهای زنانه می‌باشد، ترکیبات بی نظیر گلها، می‌توانند طبع گرم، طبع خنک یا طبع معتدلی به یک عطر بدهند و شما می‌توانید در گروه بویایی گلی، عطرهای متنوعی را بیابید که متناسب با فصول مختلف سال باشند. بمب شل ویکتوریا سکرت، اکلت زنانه لانوین، کازاموراتی صورتیادکلن اکلت ولنتاین

سامانه چکاد (چک امن دیجیتال) چیست؟

معطر یا آروماتیک

یکی از مهم ترین گروه‌های بویایی، گروه آروماتیک است. واژه آروماتیک به زبان ساده یعنی معطر، این رایحه عمدتا توسط مواد اولیه‌ای مثل رزماری، زیره، اسطوخودوس، مریم گلی و سایر گیاهانی که بویی بسیار پرقوت و شدید ایجاد می‌کنند، بوجود می‌آید.

ویژگی اصلی گروه بویایی آروماتیک، رایحه‌های گیاهی و بسیار تند و تیز است که عموما در عطرهای مردانه استفاده می‌شود. چند ادکلن معروف با این رایحه: ورساچه پورهوم دیلان بلو مردانه، تروساردی مای لند، آزارو کروم لجند، دانهیل دیزایر بلو، زرجوف فیرو کازاموراتی

چایپر یا مدیترانه‌ای

عطرهایی که رایحه‌ای خاص از ترکیب نتهای خزه‌ای، چوبی و گلدار دارند، به عطر مدیترانه‌ای یا چایپر معروف‌اند. رایحه مدیترانه‌ای از بوها و عطرهای دل‌انگیز سواحل مدیترانه‌ای قبرس گرفته شده و یادآور خاطرات خوشی در سواحل زیبای این جزیره است، ترکیباتی نظیر نعناع هندی، خزه بلوط، ترنج، لیمو شیرین، لیمو ترش، هل، چرم، خِس خِس (وِتیوِر)، گل یاسمین، گل رز، چوب صندل سفید، بُخور، فلفل صورتی و گل لادن که عمدتا عطرهای سنگین و تندی را پدید می‌آورد. تام فورد وایت پچولی و کرید اونتوس از این دسته هستند.

مرکبات و میوه

رایحه‌های مرکباتی قدیمی و بسیار فراوان هستند. در عطرهای این گروه مواد اولیه اصلی مرکبات و میوه ها مثل ترنج، لیمو، پرتقال، ماندارین، گریپ فروت، نارنج و نارنگی و سایر مرکبات به کار برده می‌شود که غالبا با دسته‌های دیگر همراه می‌گردد. همه عطرهای مرکباتی دارای گرایش خنک و تابستانی هستند و اکثرا جوان پسند می‌باشند. لالیک وایت نمونه پرفروش این رایحه است.

شرقی ادویه‌ای

در ساختار آنها نتهای گرم، قوی، نافذ و محرکی همچون مشک، شیر، وانیل در کنار چوب استفاده می‌شود. این نتها در عطرهای شرقی عموما با عطر ادویجات و عودها ترکیب می‌شوند و بویی گرم، دلپذیر و محرک را ایجاد می‌کنند. روایح شرقی با ادویه، عنبَر، مشک، بخور و رزین ریشه ساخته می‌شوند. امروزه بسیاری از همان عناصری که برای اولین بار در شرق (هند و عربستان) در آغاز پیدایش عطر و عطرسازی مورد استفاده قرار می‌گرفت، برای ساخت عطر استفاده می‌شود. رایحه عطرهای این گروه بویایی بیشتر برای استفاده در شب مناسب هستند. به سبب وجود عناصر سنگین و قوی در نت های پایه برای مدت زیادی برروی پوست می‌ماند. گود گرل کارولینا هررا، تام فورد عود وود، جوپ هوم سه نمونه جذاب از این رایحه هستند.

چند نکته برای خرید بلیط هواپیما ارزان

ادکلن جوپ هوم هدیه ولنتاین

چوبی

گروه بویایی چوبی بیشتر یک رایحه مردانه است. از چوب صندل با بوی مرموزش گرفته تا عطرهای خشک تر و تیزتری چون صدر و خس خس و مواد رزینی و صمغی با بوهای جذاب و خاصشان در مواد اولیه‌ی عطر های گروه بویایی چوبی قرار می‌گیرند. نتهای چوبی ثابت کننده‌های عالی هستند و به ترکیبات روایح دیگر، ماندگاری می بخشند، به همین دلیل در نت پایه (نت پایانی) عطرها به وفور یافت می‌شوند. اینوکتوس پاکورابان، تام فورد گری وتیور، بلک افغانو و لالیک انکرنویر از نمونه های معروف این رایحه هستند. لالیک انکر نویر با نام چوب سوخته نیز شهرت داد.

آیا هر رایحه‌ای برای عطر ولنتاین مناسب است؟

روز ولنتاین، روز عشق و عشق ورزی است و هدیه ما می‌تواند پیغام رسان عشق ما به طرف مقابل باشد، پس مراقب باشید با هدیه خود، پیغامی اشتباهی را ارسال نکنید! همانطور که دیدید هر کدام از روایح، حس و حال خاص خود را به مخاطب منتقل می‌کند و برخی عطرها بیشتر مردانه و بعضی روایح زنانه هستند. به نظر می‌رسد روایح گلی و ادویه ای هم به دلیل بوی سحرانگیزشان و هم استفاده از نتهای محرک و هیجان آور، گزینه‌های بهتری برای ولنتاین هستند.

ادکلن گودگرل ولنتاین

فصل ادکلن ولنتاین

روز ولنتاین 14 فوریه و مصادف با 25 بهمن ماه شمسی است. یعنی در یکی از سردترین ماههای سال و در فصل زمستان پس طبیعی است که روایح گرم برای این روز مناسبتر هستند. پس دقت کنید با دادن یک ادکلن خنک و ترش، سوز سرما را به جان عزیزتان نندازید! در ولنتاین دریافت ادکلنهای گرم و شیرین برای خانمها بسیار لذت آفرین است.

3 مقصد سفر در 3 قاره

از میان میوه‌ها نت‌های انار،‌ وانیل یا پرتقال با روزهای زمستان، همخوانی بیشتری دارند. به مردان عطری با روایح گرم و تلخ با اندکی شیرینی هدیه بدهید و تاثیر شگفت انگیز آن را بر رابطه ببینید. زمستان فصل رنگارنگ و پُرجنب‌وجوشی نیست، بنابراین انتخاب عطرهای شرقی که قوی و گرم هستند، این جنب‌وجوش و هیجان را به زندگی شما برمی‌گرداند. بهترین نت‌ها از این نظر دارچین، روایح دودی، عود، چوب، کهربا و ادویه‌ها هستند.

شکل ادکلن ولنتاین

چرا طراحی بطری ادکلن ولنتاین مهم است؟ همان طور که می‌دانید ولنتاین دارای نمادهای خاص خود است، این نمادها در اصل زبان مشترک تمام عشاق جهان هستند. عشاق به هر زبان و قومیتی که باشند در یک روز مشخص با ابزاری مشترک، عشق خود را به معشوقشان نشان می‌دهند. این المانها شامل گل رز، عروسک خرس و شکلات می‌شود. حالا اگر قرار است شما به جای این هدایا یا در کنار آنها از یک عطر استفاده کنید، بهتر نیست که ادکلن ولنتاین، نشانه‌ای از این روز با خود داشته باشد؟! مثلا ادکلن زنانه‌ای که شبیه به اندام زن باشد یا به شکل یکی از وسایل مورد استفاده زنها طراحی شده باشد قطعا برای خانمها جذابتر است و یا ادکلنی که با یکی از نشانه‌های این روز مثل گل رز زینت داده شده باشد. میدنایت رز چطور است؟

ادکلن میدنایت رز  کادو ولنتاین

کیفیت ادکلن ولنتاین

در خرید هر عطری قطعا به ماندگاری و پخش بوی ادکلن توجه می‌کنیم اما اگر بخواهید بین ماندگاری بیشتر و پخش بوی بهتر یکی را انتخاب کنید، کدام یک در موقعیت ولنتاین مهم تر است؟ فراموش نکنید مناسبتی که در آن هدیه را به عزیزانتان تقدیم می‌کنید یک بار معنای خاصی به هدیه می‌دهد پس خاطره انگیز بودن را فراموش نکنید! تجربه نشان داده برای ادکلن ولنتاین، ماندگاری اهمیت بیشتری دارد چرا که هر بار عشقتان از عطر اهدایی شما می‌زند تا ساعات بیشتری یاد شما را با خود دارد و احساس می‌کند که کنار شماست.

مرکز خرید و فروش ضایعاتچی ها

ادکلن باکارت رژ برای ولنتاین

قیمت ادکلن ولنتاین

درست است که از قدیم گفته‌اند “هر چقدر پول بدهی، آش می‌خوری” اما درباره ادکلنها دست خریدار در انتخاب رایحه و قیمت باز است. ادکلنهای اورجینال با قیمتهای مختلف از یک میلیون تا دهها میلیون برای افرادی که تمایل به خرید آنها دارند موجود هستند. اما اگر نمی‌توانید به این مقدار هزینه کنید، نگران نباشید! با وجود ادکلنهای شرکتی، می‌توانید معروفترین و محبوبترین روایح جهانی را با قیمت مناسبتر داشته باشید. ادکلنهای شرکتی که معمولا در شرکتهای اماراتی مثل فراگرنس ورد یا اجمل و اسمارت کالکشن تولید می‌شوند در رقابتی تنگاتنگ به دنبال کیفیت بهتر و قیمت مناسبتر هستند تا بتوانند مشتریان خود را راضی نگهدارند.

در فروشگاه بزرگ هاکان مد می‌توانید انواع عطر زنانه و ادکلن مردانه را در ورژنهای مختلف ببینید و انتخاب کنید. خرید تک و عمده ادکلن در هاکان مد به فروشندگان لوازم آرایش و عطر و ادکلن این امکان را داده تا خرید عمده عطر را با مناسبترین قیمت از هاکان مد انجام دهند. علاوه بر عطر، انواع محصولات چرم، بدلیجات و نقره، عینک آفتابی و طبی، ساعتهای اورجینال، ماگ و گوی موزیکال و عروسک ویژه ولنتاین را می‌توانید در هاکان مد پیدا کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا