اخبار بازیگرانعکس بازیگران

تفاوت پوشش بازیگران زن از جلوی دوربین تا پشت صحنه

رسانه ملی همیشه سعی داشته است که در عرصه‌های مختلف قدم های موثری برای مخاطبان خود بردارد. یکی از این قدم‌ها، مساله حجاب در قاب تلویزیون است.در این مطلب از بازیگرنیوز عکس بازیگران چادری و فیلم هایی که بازیگران در آنها با پوشش چادر ظاهر شده اند را میبینیم.

کدام بازیگر پشت دوربین هم چادری است؟

الهام چرخنده پشت دوربین هم چادری است.

مریلا زارعی در کدام سریال با چادر ظاهر شد؟

مریلا زارعی در فیلم بادیگارد چادری بود.

لیندا کیانی در کدام فیلم چادری بود؟

لیندا کیانی در فیلم وضعیت سفید چادری بود.

فلور نظری در کدام فیلم چادری بود؟

فلور نظری در فیلم بوی باران چادری بود.

اگر نگاهی به کارنامه سریال های تلویزیونی داشته باشیم به خوبی متوجه این موضوع خواهیم شد که در اغلب این سریال ها نقش زنان با پوشش متعارف جامعه -یعنی اصطلاحا با حجاب- به بینندگان معرفی شده‌ است. زنانی ابرقهرمان و با اقتدار که هم در جامعه فعال هستند و هم روی حجابشان تاکید دارند و بازیگران این گونه سریال ها به خوبی توانسته اند در این فیلم ها به ایفای نقش بپردازند. در مقابل برخی مخاطبان تلویزیون هم آنها را با این شخصیت و پوشش در این سریال ها پذیرفته و از آن ها به عنوان یک زن شاخص و قهرمان در جامعه الگو می‌گیرند.

اما وضعیت حجابی که در قاب تلویزیون شاهد آن هستیم متفاوت از آن چیزی است که در فضای زندگی واقعی این بازیگران زن وجود دارد.

صدالبته که تولیدات رسانه‌‌ای ضمن بیگانه نماندن با جامعه باید صحنه صحیح، مطلوب و البته قابل قبول نشان دهد اما چالشی در این بین وجود دارد که آیا بازیگرانی که در تولیدات تلویزیونی در قالب نقش های مومن و مقید به مسائل شرعی خصوصا «حجاب» بازی می کنند در جامعه حقیقی نیز اینگونه هستند؟ وقتی به صفحات شخصی این بازیگران در شبکه های اجتماعی سر بزنیم متوجه این موضوع خواهیم شد که تصاویری که هنرپیشگان از خودشان به اشتراک می گذارند بسیار متفاوت از آن نقش هایی است که مخاطبان از آن ها در قاب تلویزیون دیده اند.

نگاهی به فیلم کریسمسی جاماندگان(The Holdovers) اثر الکساندر پین

قطعا تفاوت عمیق این دوقاب در مرحله اول باعث می شود که بار مثبت تصاویر پخش شده از رسانه ملی به طور چشمگیری نزول پیدا کند و شاید این نزول تا مرز بی خاصیتی هم پیش برود. یقینا انتظار یک رفتار کاملا مومنانه در اینجا مطرح نیست بلکه رعایت حداقل های عرفی مورد انتظار جامعه ایرانی ملاک است.

نگاهی بر عکس بازیگران چادری ایرانی در سینما و تلویزیون

الهام چرخنده از بازیگران فعال در ترویج حجاب

تیپ چادری الهام چرخنده با روسری آبی

  بیشتر بخوانید: چرا الهام چرخنده چادری شد؟

عکس بازیگران چادری در سریال ها و فیلم های سینما و تلویزیون

مریلا زارعی با چادر در فیلم بادیگارد

در فیلم «بادیگارد»

مریلا زارعی در «بادیگارد» نقش همسر یک محافظ (پرویز پرستویی) را بازی می کند که از چهره های سرشناس است و سابقه ای درخشان در زمان انقلاب، جنگ و پس از آن داشته. سبک زندگی شخصیت زارعی منطبق با مرام آقای بادیگارد است؛ یعنی خودش زنی مومن و پایبند است و با چنین مختصاتی انتخاب پوشش چادر بدیهی ترین اتفاق است.

مریلا زارعی نقش شخصیت های چادری را زیاد بازی کرده است. از سریال های تلویزیونی او که بگذریم محض نمونه می توان به فیلم «شیار 143» نرگس آبیار، «دعوت» ابراهیم حاتمی کیا و «خرس» خسرو معصومی اشاره کرد.

مریلا زارعی با چادر

در فیلم «خرس»

مریلا زارعی با چادر در فیلم خرس

  بیشتر بخوانید: عکس هایی از مریلا زارعی با چادر

مریم کاویانی با چادر

در سریال «او یک فرشته بود»

تیپ چادری مریم کاویانی

لیلا اوتادی با چادر

در سریال «زخم»

من تقریبا در هر سریال تلویزیونی که بازی کردم به جز «اشک‌ها و لبخندها» حسن فتحی چادری بودم. در «مهر و ماه» و «آخرین گناه» هم چادر سرم می‌کردم و اتفاقا اینطوری خیلی راحت تر است، چون دیگر نگران حجابم نیستم و حواسم به بازی‌ام متمرکز است. لیلا اوتادی

تیپ چادری لیلا اوتادی با لباس پلیس

  بیشتر بخوانید:چهره های مختلفی از لیلا اوتادی با چادر

نرگس محمدی با چادر در نقش ستایش

در سریال «ستایش»

تیپ پادری نرگس محمدی در ستایش1

  بیشتر بخوانید: عکسهای از نرگس محمدی با چادر در فیلم و سریال ها
معرفی سریال پلیس رودخانه هان (Han River Police)

عکس بازیگران چادری سینمای ایران را در این مطلب مشاهده می‌کنید.

هدیه تهرانی با چادر

در فیلم «دوئل»

هدیه تهرانی در فیلم «دوئل» نقش دختری جنوبی را بازی کرد که با توجه به خاستگاه، چادر حزو کاراکتر او بود. هانیه در طول روایت داستان باید چادر به سر می داشت که شکل آن مطابق با الگوی خانم های جنوبی است.

تهرانی یکی سال بعد در چند سکانس فیلم بهمن فرمان آرا یعنی «یک بوس کوچولو» هم چادر به سر داشت. فرمان آرا در این فیلم به شرح سفر و در نهایت مرگ دو نویسنده می پردازد. او برای فرشته مرگ هدیه تهرانی را انتخاب کرد که چهره اش قرابت کاملی با نقش دارد. او در نقش الهه مرگ بازی کرد که به اقتضای موقعیت کاراکتر، وارد جلد شخصیت های دیگر از جمله افسر نیروی انتظامی می شد و خب باید چادر به سر می داشت. هدیه تهرانی در «چهارشنبه سوری» اصغر فرهادی هم چادری بودن را تجربه کرد. این اتفاق در سکانس رخ داد که او می خواست توسط همسرش شناخته نشود.

تیپ چادری هدیه تهرانی در دوئل

تیپ چادری هدیه تهرانی

نفیسه روشن با چادر

در سریال «مثل هیچ کس»

تیپ چادری نفیسه روشن در مثل هیچ کس

  بیشتر بخوانید: عکس هایی از نفیسه روشن با چادر در جوانی

فلور نظری با چادر

در سریال «بوی باران»

تیپ فلور نظری با چادر

عکس بازیگران چادری سینمای ایران را در این مطلب مشاهده می‌کنید.

لیلا حاتمی با چادر در پریدخت

در فیلم «پریدخت»

وقتی داستان در دهه بیست ایران بگذرد، طبیعی است که پوشش بازیگر منطبق با الگوی ان زمان است. برای همین است که لیلا حاتمی در نقش پریدخت، حتی رونده به صورت دارد.

ماجرا سیمرغ بهرام رادان چه بود؟

شاید فیلم های «لیلا» و «سر به مهر» مثال های ملموس تری از تجربه بازیگری لیلا حاتمی در نقش یک خانم چادری باشد. او در فیلم «لیلا»ی داریوش مهرجویی نقش دختری را بازی می کند که اصالتا چادری نیست اما به خاطر شرایط و موقعیت در یکی دو سکانس انتهای فیلم و درست جایی که در شب عروسی همسرش نمی تواند فضای خانه را تحمل کند، چادر سر می کند. حاتمی در فیلم سینمایی «سر به مهر» به کارگردانی هادی مقدم دوست هم، نقش دختری را بازی می کند که از یک زمانی به بعد تصمیم می گیرد از زندگی قبلی اش فاصله بگیرد و نماز بخواند. درواقع نماز خواندن یکی از خصلت های اوست. با این حال پوشش چادر را برای مراودات اجتماعی انتخاب نکرده و برای همین فقط او را در حین نمازخواندن با چادر رنگی می بینیم.

لیلا حاتمی با چادر و روبند

  بیشتر بخوانید: عکس هایی از لیلا حاتمی با چادر در سریال های مختلف

رویا نونهالی با چادر

در فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد»

داستان درباره یک عشق نامتعارف پسر جوان به زنی میانسال است. رویا نونهالی در نقش «زیبا» خدمتکار چندین و چندساله یک باغ بزرگ است. او سال ها پیش همسرش را از دست داده و با پسر نوجوانش زندگی می کند. حالا در شرایطی که سنی ازش گذشته است، پسری جوان به عنوان باغبان و خواننده وارد باغ می شود و به او دل می بندد.

زیبا زنی زحمتکش و سختی کشیده از طبق فرودست جامعه است. او شب ها خیلی دیر از سر کار به خانه بر می گردد و هیچ وقت به خودش نمی رسد. درواقع چادر ساده ترین پوششی است که زنی با این مختصات و تعریف می تواند داشته باشد. او هیچ لذتی از زندگی نمی برد و حتی لباس خوبی هم نمی پوشد. چادر سر می کند که نیاز به پوشش بهتری نداشته باشد. زیبا تا پایان فیلم چادر به سر دارد اما رنگ چادرهایش تغییر می کند.

تا به حال چهره باران کوثری را بدون آرایش دیدید؟

تیپ رویا نونهالی با چادر

الهام پاوه نژاد با چادر

در سریال «یلدا»

تیپ چادری الهام پاوه نژاد

در سریال «شاهگوشی»

تیپ چادری الهام پاوه نژاد

  بیشتر بخوانید: عکس هایی از الهام پاوه نژاد با چادر

لیندا کیانی با چادر

در سریال «وضعیت سفید»

لیندا کیانی با چادر و مقنعه

سحر دولتشاهی با چادر

در فیلم «عرق سرد»

دولتشاهی در عرق سرد نقش مهرانه نوری، سرپرست تیم فوتسال بانوان را داشت.

مهرانه نوری به دلیل جایگاهی که در فدراسیون داشت، مجبور بود با چادر ظاهر شود. با توجه به خلق و خویی که از او در فیلم می بینیم، می توانیم مطمئن باشیم چادر فقط وسیله رسیدن او به اهدافش است اگرنه اعتقاد چندانی به آن ندارد. نوری از ابتدا فقط به دنبال پیشرفت است و برای نیل به این هدف دست به هرکاری می زند. او حتی برای این که موقعیتش به خطر نیفتد، مدام با دخترها درباره پوشش و این که آستین تان بالا نرود، هدبند یادتان نرود و… چانه می زند. یکی از جذاب ترین ویژگی های بازی سحر دولتشاهی در این نقش، دقیقا همخوان کردن لحن صحبت کردن و نمایش علایق چنین فردی است.

تیپ چادری سحر دولتشاهی

عکس بازیگران چادری سینمای ایران را در این مطلب مشاهده می‌کنید.

مهشید جواد با چادر

در سریال «بچه مهندس»

تیپ چادری مهشید جواد در بچه مهندس

طناز طباطبایی با چادر

در سریال «میوه ممنوعه»

تیپ چادری طناز طباطبایی در میوه ممنوعه با روسری آبی

در فیلم «ویلایی ها»

طناز طباطبایی نقش همسر یکی از رزمندگان دفاع مقدس را داشت. او با حضور همسرش در جبهه مخالف بود و درست زمانی که قصد داشت به هایش را با خودش از ایران ببرد، متوجه شده بود مادرشوهرش بچه ها را با خود نزد پدرشان برده است. علت حضور او در مناطق جنگی به همین دلیل بود.

رژیم رویا نونهالی و لاغری او

دلیل اول این بود که به عنوان همسر رزمنده حتما در خانواده ای مذهبی زندگی می کرد و از این جهت چادر به سر داشت. دلیل دوم حضور او در منطقه جنگی بود. احتمالا هیچ خانمی نمی توانست بدون پوشش چادر در این منطقه حضور پیدا کند. تمام زن هایی که در این منطقه زندگی می کردند، همگی با این پوشش رفت و آمد داشتند.

تیپ چادری طناز طباطبایی

  بیشتر بخوانید: عکس هایی از طناز طباطبایی با چادر در سینما

ریحانه پارسا با چادر در سریال پدر

در سریال «پدر»

تیپ چادری ریحانه پارسا در سریال پدر

عکس بازیگران چادری سینمای ایران را در این مطلب مشاهده می‌کنید.

مرجانه گلچین با چادر

در سریال «نفس گرم»

تیپ چادری مرجانه گلچین در جلسه ی قرآن

مرجانه گلچین و شیدا خلیق در سریال «زوج یا فرد»

تیپ چادری مرجانه گلچین و شیدا خلیق

مهتاب کرامتی با چادر

در فیلم «بیست»

کرامتی در این فیلم نقش یک زن تنها و بی سرپرست را داشت که حتی سقف هم بالای سرش نبود. او با یک بچه کوچک در رستوران کارگری می کرد. غذایش را از همانجا می برد و شب ها هم جایی برای ماندن نداشت.

چادر سر کردن مهتاب کرامتی در فیلم بیست، دلیل مهمی داشت. او متعلق به سطح پایین جامعه بود اما با این حال حاضر نمی شد برای بهتر شدن وضعیت اش دست به هر کاری بزند. این چادر یک جورهایی نشانه حجب و حیای درونی او و تعلقش به خانواده ای سنتی و مذهبی بود که در آخر داستان برای شناخت شخصیت به کارمان می آید.

تیپ چادری مهتاب کرامتی

فریبا طالبی با چادر

در سریال «دخترم نرگس»

فریبا طالبی با چادر در سریال دخترم نرگس

مهناز افشار با چادر

در سریال «گلشیفته»

مهناز افشار با چادر و مانتو شلوار آبی در سریال گلشیفته

عکس بازیگران چادری سینمای ایران را در این مطلب مشاهده می‌کنید.

نیکی کریمی با چادر

در فیلم «آذر»

تیپ چادری نیکی کریمی در فیلم آذر

در فیلم «سارا»

نیکی کریمی نقش زنی به نام سارا را بازی می کرد که از نظر پایگاه اجتماعی متعلق به طیف سنتی است. بنابراین چادر یکی از عناصر شناسنامه ای او محسوب می شد.

فیلم سینمایی «توچال» پس از چند سال به اکران عمومی رسید

نیکی کریمی جزو بازیگران رکوردداری است که نقش خانم های چادری را بازی کرده. در این میان بیشتر تجربیات او مربوط به سال های اخیر است و بعد از «سارا» تا سال ها او در چنین شمایلی دیده نشد. نیکی کریمی در «دوزن» تهمینه میلانی، «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» ساخته محمدهادی کریمی، «تلفن همراه رئیس جمهور» به کارگردانی علی عطشانی، «دیوانه ای از قفس پرید» ساخته احمدرضا معتمدی و «بیداری» به کارگردانی فرزاد موتمن هم نقش هایی برعهده داشت که به اقتضای موقعیت شغلی و طبقه ای شان، چادر به سر می کردند.

نیکی کریمی با چادر در حال خواندن کتاب

الناز شاکردوست با چادر

در فیلم «خدا نزدیک است»

فیلم «خدا نزدیک است» در یک روستای شمالی می گذرد و الناز شاکردوست نقش یک معلم را برعهده دارد. شرایط محیطی و حرفه ای باعث شده کارگردان، کاراکتر را چادری ببیند.

الناز شاکردوست به فاصله کوتاهی از فیلم «خدا نزدیک است» دو فیلم بازی کرد که در هر دو چادری بود. نقش او در «اتوبوس شب» کیومرث پوراحمد کوتاه است و احتمالا دلیل انتخاب پوشش برای او موقعیتی است که همسرش دارد چون فیلم وارد محل زندگی شخصیت نمی شود. او در فیلم سید روح الله حجازی یعنی «در میان ابرها» نقش دختری عراقی را برعهده داشت که مدام بین کشورش و ایران در رفت و امد است. بنابراین طبیعی است که نوع چادر بازیگر در این نقش متفاوت از پوشش رایج کشورمان باشد. شاکردوست در سراسر فیلم روح الله حجازی چادر عربی به تن داشت.وی همچنین در فیلم «شبی که ماه کامل شد» هم با پوشش چادر ظاهر شد.

الناز شاکردوست با چادر و مقنعه سبز

عکس بازیگران چادری سینمای ایران را در این مطلب مشاهده می‌کنید.

در فیلم «شبی که ماه کامل شد»

الناز شاکردوست با چادر و روسری آبی

  بیشتر بخوانید: عکس هایی الناز شاکردوست با چادر

دنیا مدنی با چادر

در فیلم «سلفی با دموکراسی»

تیپ چادری دنیا مدنی با شال صورتی

بهناز جعفری با چادر

در «پاسیو»

تیپ چادری بهناز جعفری در خیابان در حال صحبت با موبایل

لعیا زنگنه با چادر در سریال برادرجان

در «برادرجان»

لعیا زنگنه با چادر و روبند در سریال برادرجان

در سریال «پدر»

لعیا زمگنه با چادر در پشت صحنه سریال پدر

در سریال «آقازاده»

لعیا زنگنه و پردیس پورعابدینی با چادر در سریال آقازاده

عکس بازیگران چادری سینمای ایران را در این مطلب مشاهده می‌کنید.

اعتراض سید جواد هاشمی به واکنش های زخم کاری

باران کوثری با چادر

در فیلم «صاحبدلان»

کوثری در این سریال نقش دختر جوانی به اسم «دینا» را داشت. او دختر نجیب سید خلیل صحاف زاده بود که همراه پدرش وارد وقایع عجیب زندگی او می شد. این به یکی از مهم ترین نقش های کوثری تبدیل شد و در کارنامه بازیگری اش برای همیشه پررنگ ماند.

طبیعتا از آنجایی که دختر یک پدر کاملا مذهبی بود و در خانواده ای سنتی، در محله ای قدیمی زندگی می کرد، باید با پوشش چادر در این نقش ظاهر می شد. داستان زندگی سید خلیل صحاف زاده با قرآن و مسائل ماورایی گره خورده بود و پوشش دختر این خانواده نمی توانست چیزی متفاوت از آنی باشد که حسین لطیفی برای باران کوثری در نظر گرفته بود. دینا علاوه بر پوشش، رفتارش هم درست مثل دختران نجیب خانواده های مذهبی بود.

باران کوثری با چادر و حسین محجوب در سریال صاحبدلان

پریوش نظریه با چادر

در سریال «مدینه»

پریوش نظریه با چادر

پردیس پورعابدینی با چادر

در سریال «آقازاده»

تیپ چادری پردیس پورعابدینی

بیتا بادران با چادر

در فیلم «دل شکسته»

بیتا بادران با چادر در فیلم دل شکسته

فاطمه معتمد آریا با چادر

در فیلم «اینجا بدون من»

فاطمه معتمد آریا در فیلم «اینجا بدون من» نقش مادری سنتی از طبقه پایین جامعه را بازی می کند. پس طبیعی است که وقتی برای امور یومیه به بیرون از منزل می رود، چادر سر کند و با این پوشش در جامعه ظاهر شود.

فاطمه معتمد آریا از جمله بازیگرانی است که نقش شخصیت های چادری را زیاد بازی کرده است.«ریحانه» از تجربیات اولیه اوست و البته پرسر و صداترین آن «پریناز» است که حتی از سوی برخی عنوان می شد شخصیت او توهین به خانم های چادری است. معتمد آریا نقش زنی مذهبی را بازی می کند که زیاد از حد وسواس دارد اما با اکران فیلم مشخص شد، قصد توهین نداشته و هدفش آسیب شناسی یک موضوع بوده است. معتمد آریا در سریال های تلویزیونی هم نقش چادری داشته که معروف ترین آن «زیر تیغ» است؛ زنی از طبقه میانی جامعه با عقاید سنتی. او در «آباجان» که نوروز امسال اکران شد هم شخصیتی چادری را بازی کرده است.

مروری بر 40 سال فعالیت اکبر عبدی بازیگر هزار چهره در سینمای ایران

تیپ چادری فاطمه معتمد آریا در حال خریدن کادو

در «پریناز»

تیپ چادری فاطمه معتمد آریا در پوستر فیلم پریناز

در «آباجان»

فاطمه معتمد آریا با چادر و روسری آبی

عکس بازیگران چادری سینمای ایران را در این مطلب مشاهده می‌کنید.

فاطمه معتمدآریا و الهام حمیدی در سریال «زیر تیغ»

تیپ چادری فاطمه معتمدآریا و الهام حمیدی در سریال «زیر تیغ» به همراه پرویز پرستویی

  بیشتر بخوانید: عکس هایی از الهام حمیدی با چادر در سینمای ایران

مرحوم ماهچهره خلیلی با چادر

در سریال «مرضیه»

ماهچهره خلیلی با چادر و شال

  بیشتر بخوانید: عکس هایی از مرحوم ماهچهره خلیلی با چادر

مینا ساداتی با چادر

در سریال «تنهایی لیلا»

مینا ساداتی با چادر و بچه ای در بغلش

سوگل طهماسبی با چادر

در سریال «کیمیا»

سوگل طهماسبی با چادر و مقنعه قرمز در کنا مهراوه شریفی نیا در سریال کیمیا

سوگل طهماسبی بازیگر سریال کیمیا مقیم شهر جنگ زده اهواز بودکه با باورهای سنتی‌اش وارد عرصه بازیگری شده است. طهماسبی در گفتگوی اخیرش اعتراف می‌کند که من آدم سنتی هستم و با پیشرفت زمان، افکارش همچنان سنتی باقی خواهد ماند و ناراحت نیست که افکارش را نمی تواند بروز کند. او تاکید می‌کند که در دوران جوانی و نوجوانی همواره حجاب خوبی داشته و همیشه دختری است که آزادی فراوانی داشته اما هیچگاه سوء استفاده ای از آزادی اش نمی‌کند.

به این فیلمساز گفتم من حاضرم به عنوان هنرور از جلوی دوربین شدم رد شوم ولی در واقع بهای گزافی ندهم بابت نقش اول اثری را بازی کنم. سوگل طهماسبی

الهام حمیدی با چادر

در سریال «شوق پرواز»

تیپ چادری الهام حمیدی و قرآن و پرچم ایران در دستش

در سریال «سقوط آزاد»

الهام حمیدی با چادر و لباس نیروی انتظامی

عکس بازیگران چادری سینمای ایران را در این مطلب مشاهده می‌کنید.

روناک یونسی با چادر

در سریال «برابر با اصل»

روناک یونسی با چادر و مانتو آجری

در سریال «رستگاران»

تیپ چادری روناک یونسی با مقنعه قهوه ای

یکتا ناصر با چادر

در «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه»

یکتا ناصر با چادر

عکس بازیگران چادری سینمای ایران را در این مطلب مشاهده می‌کنید.

بهاره رهنما با چادر

در سریال «خوب بد زشت»

بهاره رهنما با چادر و روسری سبز

رز رضوی با چادر

در سریال «ملکوت»

رز رضوی با چادر و مقنعه زرشکی

پوشش چادری بازیگران دراماکن مذهبی

سحر قریشی با چادر در حرم امام رضا(ع)

سحر قریشی با چادر مشکی در حرم امام رضا(ع)

عکس بازیگران چادری سینمای ایران را در این مطلب مشاهده می‌کنید.

همسر بهنوش بختیاری چه کسی است؟ + ماجرای طلاق

بهنوش بختیاری با چادر در حرم حضرت معصومه(س)

بهنوش بختیاری با چادر و روسری سفید در حرم حضرت معصومه(س)

فریبا نادری با چادر در سفرش به کربلا

فریبا نادری با چادر و پرچم لبیک یا حسین

فریبا نادری یکی از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون که چند سال پیش در پیاده روی عظیم و باشکوه اربعین حسینی شرکت کرده بود در جواب سوال مهندسی شده خبرنگار، که به او گفت برای ریاکاری با چادر به این سفر رفته است پاسخ هوشمندانه ای داد و گفت: چادر را به حرمت امام حسین(ع) در آن مسیر به سر کردم.شما انتظار دارید من چه لباسی بپوشم که ریا نشود اگر شینیون می‌کردم خوب بود؟ اینکه می‌گویید پوشیدن چادر یک شو بود برای من مهم نیست و شما را به خدا واگذار می‌کنم.

امیدوارم فرصت این شو برای همه پیش بیاید و اگر شما به پیاده روی نرفته اید سعادت نصیبتان شود و به قول خودتان به این شو بروید؛ من اسم پیاده روی اربعین را شو نمی‌گذارم.اگر همین الان به امام زاده صالح که وسط مرکز مد بوده و بیشتر مردم آن منطقه فشن هستند بروید، هنگام ورود به شما چادر می دهند که به حرمت امامزاده با چادر وارد شوید من که به کربلا رفتم چرا نباید به حرمت امام حسین چادر می‌پوشیدم و چکار باید می کردم که شما و دوستان تان به من نگویید ریاکار؟از بچگی آرزوی کربلا را داشتم و اگر قسمت شود باز هم با همان پوشش چادر از خود تهران به زیارت امام حسین می روم؛ بسیاری به من بی ادبی و مرا متهم به ریاکاری کردند؛ اتفاقا چه خوب است گاهی از این ریاکاری ها انجام بدهیم هرچند من اسم آن را ریا نمی گذارم و معتقدم اگر با رفتن من چند نفر تشویق شوند که به زیارت امام حسین بروند اشکالی ندارد و بگذارید ریا شود.

معرفی سریال های پرطرفدار کره ای که ارزش تماشا دارند

مرا بارها با چادر روی پرده سینما دیده‌اید و آن موقع کسی به من نگفت ریاکاری میکنی، اما برای سفر اربعین مرا مورد قضاوت قرار می دهید شما اجازه دارید نظر بدهید و حتی از من سوال کنید اما نباید مرا متهم به ریاکاری کنید.امیدوارم این “شو” و ریاکاری برای همه کسانی که این نظر را راجع به من دارند پیش بیاید. حضور در پیاده روی اربعین فرصتی بود که خداوند به من عطا کرد تا اشتباهاتم را جبران کنم و تا جوانم بتوانم از اشتباهات خودم بازگردم و بار گناهانم را سبک کنم؛ این سفر یک موهبت الهی بود که نصیب من شد.

اگر نیت من ریاکاری و شو بود وقتی در کربلا بودم یک عکس سلفی می گرفتم و زیر آن می نوشتم من و امام حسین(ع) یهویی! بعد از بازگشت من از سفر و وقتی برخی متوجه حضور من در کربلا شده بودند تنها یک پست گذاشتم که در این سفر به یاد همه مردم بودم و برای آنها دعا کردم؛ در این سفر اصلا حال و هوای من جوری نبود که بخواهم عکس بگذارم و یا اینکه به شو و ریاکاری فکر کنم.

رابعه اسکویی با چادر در حرم حضرت معصومه(س)

رابعه اسکویی با چادر خال خالی در حرم حضرت معصومه(س)

پروانه معصومی با چادر در دیدار با رهبر انقلاب

پروانه معصومی با چادر در دیدار با رهبر انقلاب

لیندا کیانی و آرام جعفری با چادر در حرم امام رضا(ع)

لیندا کیانی و آرام جعفری با چادر در حرم امام رضا(ع)

نعیمه نظام دوست با چادر در حرم امام رضا(ع)

نعیمه نظام دوست با چادر و شال سبز در حرم امام رضا(ع)

نسرین مقانلو با چادر در حرم امام رضا(ع)

نسرین مقانلو با چادر در حرم امام رضا(ع)

حدیث فولادوند با چادر  در کنار همسرش در حرم امام رضا(ع)

حدیث فولادوند و همسرش با چادر در حرم امام رضا(ع)

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. بنظر من چادر به خانمها یک ابهت و زیبایی خاص میده، نمیدونم چطوری توصیفش کنم اما شاید بهتر بگم هر خانمی شایسته این نیست که خاص ترین ارثیه به جا مونده از خانم حضرت زهرا رو به سرش کنه چادری شدن سخته و حفظ حرمت اون چادر سختتر….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا