اخبار بازیگرانبازیگران خارجیبازیگران مردبازیگران هالیوودبیوگرافی بازیگران

معرفی مارک رافلو بازیگر نقش هالک در سری فیلم های مارول و مروری بر آثار او

در این بخش بیوگرافی مارک رافلو از بازیگران مرد معروف هالیوود را مرور میکنیم. بیوگرافی مارک رافلو که اخیرا با حضور در سری فیلم های مارول به شهرت چشمگیری دست پیدا کرده است، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش را میبینیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی مارک رافلو آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

مارک رافلو چند سال سن دارد؟

مارک رافلو زاده ۲۲ نوامبر ۱۹۶۷ ‏است و ۵۵ سال سن دارد.

مارک رافلو فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

مارک رافلو فعالیت خود را از سال 1989 آغاز کرد.

مارک رافلو چند فرزند دارد؟

مارک رافلو صاحب 3 فرزند است.

خلاصه بیوگرافی مارک رافلو

نام اصلیمارک آلن رافلو Mark Alan Ruffalo
نام  هنریمارک رافلو
تاریخ تولد۲۲ نوامبر ۱۹۶۷ ‏(۵۵ سال)
محل تولدکنوشا، ویسکانسین، ایالات متحده
پیشهبازیگر و تهیه‌کننده
سالهای فعالیت۱۹۸۹–اکنون
همسرسانرایز کوینی (ا. ۲۰۰۰)
فرزندان۳ فرزند
قد173 سانتی متر

بیوگرافی مارک رافلو

بیوگرافی مارک رافلو

“مارک رافلو” یکی از خالص‌ترین و دوستداشتنی ترین بازیگران ماست. ممکن است برخی او را با نقش “هالک” بشناسند. اما او یکی از کمتر دیده شده ترین بازماندگان است. رافلو در طی ۳۰ سال حرفه خود کارهای کمیابی انجام داده، و مانند آفتاب پرست به هر چیزی که صنعت فیلمسازی می‌خواسته تبدیل شد.

زمانی که سینمای مستقل در پرسودترین حالت خود بود، او در آنجا حضور داشت. وقتی فیلم‌های رمانتیک-کمدی کلید ستاره شدن بودند، او در آنجا حضور داشت، و برای دهه گذشته، او یکی از پیچیده‌ترین شخصیت‌های ابرقهرمانی را برعهده داشته قبل از اینکه با استفاده از “انتقامجویان” یزرگ و بالغ شود، و وقتی این کار سخت‌تر از همیشه بود آن را انجام داد.

معرفی فیلم جنگ جهانی سوم نماینده ی ایران در اسکار

کارگردانان به دلیل آسیب پذیری ای که از خود نشان می‌دهد، اشتیاقش و توانایی انعطاف پذیری که برای هر نقشی دارد، او را برای نقش آفرینی در کارهایشان استفاده می‌کنند.

رافلو خارج از صحنه، خاص است و به عنوان یک هنرمند هالیوود که به مسائل سیاسی واکنشی نشان نمی‌دهد، شناخته شده است. اما روی صحنه موضوع متفاوت است، او می‌تواند به آرامی به زیرلایه های شخصیت فرو برود، به طرزی که نمی‌توان نبوغ او را فراموش کرد. او در بیشتر کارهایی که قبل از “انتقامجویان” در آنها نقش آفرینی داشته شخصیت مکمل بوده است، کارهایی از جمله؛ “اسپات‌لایت” (Spotlight)، “جزیره شاتر” (Shutter Island)، “درخشش ابدی یک ذهن پاک” (Eternal Sunshine of the Spotless Mind) و “وثیقه” (Collateral).

در ادامه بازیگرآنلاین را دنبال کنید تا نگاهی به بیوگرافی مارک رافلو داشته باشیم.

مارک آلن رافلو ( Mark Alan Ruffalo) متولد ۲۲ نوامبر ۱۹۶۷ در کنوشا ویسکانسین متولد شد اما در دوران کودکی به همراه خانواده اش به ویرجینیا نقل مکان کردند یعنی جایی که رافالو سالهای نوجوانی اش را در آنجا سپری کرد. با اینحال خانواده رافالو چند بار دیگر به شهرهای مختلف جابجا شدند تا اینکه در لس آنجلس مستقر شدند یعنی جایی که رافالو  در هنرستان هنرهای زیبای استلا ادلر ثبت نام کرد و مدتی بعد موسسه تئاتر ارفیوس را راه اندازی نمود.

مارک روفالو تمام دوره های تحصیلی خود را در مدرسه های کاتولیک و پیشرفته گذرانده و از دوران کودکی خود به عنوان یک دوره شاد یاد می کند.

عکس دوران جوانی مارک رافلو

بیوگرافی خانواده مارک رافلو

در بیوگرافی مارک روفالو درباره ی خانواده اش آمده است: وی فرزند ماری رز (آرایشگر و متخصص مد) و فرانک لارنس روفالو (نقاش ساختمان) می باشد. او دو خواهر به نام های تانیا و نیکول و یک برادر به نام اسکات دارد.

معرفی سریال چینی تنها بخاطر عشق (Only for Love)

هر دو خواهرش آرایشگر هستند.

مارک رافلو در کنار پدرش
مارک رافلو در کنار پدرش

ازدواج و وضعیت تاهل مارک رافلو

بیشترین جستجوها در بیوگرافی مارک رافلو درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

مارک روفالو سال 2000 با سانرایز کوینی ازدواج کرد.حاصل این ازدواج سه فرزند به نام های کین (متولد سال 2001)، بلا (متولد سال 2005) و اودت (متولد سال 2007) می باشد.او و خانواده اش در منهتن زندگی می کنند.

مارک روفالو و خانواده اش
مارک روفالو و خانواده اش

علایق و حقایقی درباره مارک رافلو

در ادامه بیوگرافی مارک رافلو مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

او در کودکی از اختلال بیش فعالی و خوانش پریشی رنج می برده است.

در دوران دبیرستان به کشتی کج علاقه داشته است.

از طرفداران شخصیت کمیک هالک بوده و سرانجام توانست در این نقش ظاهر شود.

برای سه فیلم بچه ها حال شان خوب است، فاکس کچر و اسپات لایت نامزد جایزه اسکار شده است.

حدود 20 سال پیش یک تومور در مغز او تشخیص داده شد که اگرچه خوش خیم بود و با عمل جراحی برداشته شد اما باعث فلجی موقت بخشی از صورتش شد و شنوایی گوش چپش را برای همیشه از دست داد.

قرار بود در سال 2002 در فیلم « نشانه ها » حضور یابد اما به دلیل تشخیص تومور مغزی از بازی در این فیلم امتناع کرد و خواکین فونیکس جایگزین او شد.

نزدیک به یک دهه در میخانه کار می کرد تا بتواند راهی برای ورود به سینما بیابد!

در یک مصاحبه اعلام کرده که پیش از بازیگر شدنش در بیش از 800 تست بازیگری شرکت کرده بوده!

همکلاسی اش در دوران تحصیل در استلا ادلر، بنسیو دل تورو بوده است.

معرفی فیلم آهنگ دو نفره با بازی احمد مهرانفر و فرزاد فرزین

در مراسم تشییع کریس پن حضور داشت.

دوست صمیمی اش هیث لجر بود که پس از فیلمبرداری « شوالیه تاریکی » درگذشت.

قرار بود در فیلم « بدنام » بازی کند اما به دلیل مشغله کاری آن را نپذیرفت و دنیل کریگ را پیشنهاد کرد که وی نیز این نقش را بدست آورد.

برادرش اسکات رافالو در سال 2008 بر اثر اصابت گلوله به جمجمه اش در نزدیکی منزلش کشته شد.

در سال 2006 نامزد دریافت جایزه تونی شده است.

گیاهخوار است.

او انتخاب اصلیِ لتریر برای بازی در فیلم « هالک شگفت انگیز » بود اما استودیو علاقه مند بود تا از ادوارد نورتون در این نقش استفاده کند. با اینحال بعدها رافالو در فیلم « انتقام جویان » توانست نقش هالک را بدست بیاورد.

ثروت مارک روفالو حدود 30 میلیون دلار برآورد شده است.

فعال در زمینه حقوق حیوانات است.

شروع فعالیت هنری مارک رافلو

در این بخش از بیوگرافی مارک رافلو به زندگی حرفه‌ای او نگاهی می‌اندازیم.

رافلو  که به بازیگری علاقه زیادی داشت پس از مدتی توانست موسسه تئاتر ارفیوس تاسیس کند. او بازیگری را از سن 27 سالگی و با بازی در فیلم آینه 2: رقص کلاغ آغاز کرد.

رافالو فارغ از اینکه موسس این کمپانی بود، خود تمام کارهای جانبی این مکان از قبلی طراحی نور ، طراحی صحنه را انجام می داد و در کنار آن متصدی یک میخانه نیز بود تا اینکه یکبار کنت لونرگان مشهور را ملاقات کرد و او از رافالو دعوت کرد تا بازیگر نقش اصلی فیلم « میتونی روی من حساب کنی » محصول سال 2000 بازی کند. نقش آفرینی رافالو در این فیلم نقدهای مثبت فراوانی را بدست آورد بطوریکه بسیاری بازی او را یادآور سالهای ابتدایی دوران بازیگری مارلون براندو دانستند.

همه چیز درباره سریال اسکویید گیم ؛ بُردن یا مردن؟

این فیلم درامی کوتاه درباره ی یک خواهر و برادر و نا امیدی‌های کوچکشان است. شخصیت او مردی آسیب دیده و بی مسئولیت است که مانند یک کودک درباره مشورت کردن، مسائل مالی و امنیتش به خواهر بزرگتر خود (لورا لینی) وابسته است. اما رافلو نقش خود را به عنوان فردی که از خود بیزار است، و خجالتی و ساده لوح می‌باشد را به طرزی عالی بازی می‌کند، به قدری عالی که حتی شما هم دوست دارید از او مراقبت کنید.

مارک رافلو در فیلم می‌توانی روی من حساب کنی
مارک رافلو در فیلم می‌توانی روی من حساب کنی

در بیوگرافی مارک رافلو میبینیم این بازیگر تا مدت ها در نقش های حاشیه ای ظاهر می شد و همزمان با کسب تجربه در زمینه بازیگری، کارگردانی و فیلم نامه نویسی، به مدت ده سال در فروشگاه نوشیدنی کار می کرده است.

درواقع بزرگترین امتحان برای شخصیت دوست داشتنی رافلو فیلم مستقل ایکس ایکس/ ایکس وای محصول ۲۰۰۲ بود، که باید در آن نقش یک جامعه گریز شهوتران که حتی احساسات خودش را هم تشخیص نمی‌دهد را بازی می‌کرد. پس از اینکه یک سوم ماجرای این سه عاشق بی کله می‌گذرد، به آرامی همه چیز در طی یک هفته به پایان خود نزدیک می‌شود، رافلو قبول نمی‌کند شرارت زیادی از خود نشان دهد، اما در عوض بی اعتنایی خود را به طرزی طبیعی نشان می‌دهد. او شخصیت خود را به خوبی بازی می‌کند، به طوری که درست مانند عوضی‌های بی سر و پایی است که با آنها ملاقات داشتید، و این اجرا بعدها حرفه‌ای بودن او را ثابت کرده و به کارهایش عمق بخشید.

مارک رافلو در فیلم ایکس ایکس/ ایکس وای
مارک رافلو در فیلم ایکس ایکس/ ایکس وای

در برش فیلم بعدی او شاهکار هیجانی-شهوانی از “جین کمپیون”محصول 2003 است. رافلو نقشی را برعهده دارد که معمولاً به زنان فریبنده داده می‌شود. او شخصیتی مبهم و جذاب است، پلیسی خشن و اغواگر که جذابیت جنسی و دلربایی خشن او می‌تواند او را در قالب انسانی دردسرساز یا قاتلی سادیستی پنهان شود. “در برش” در هنگام انتشار مورد تأیید نبود، اما با گذشت زمان بینندگان به تحسین آن پرداختند، که بخشی از آن به دلیل نقش آفرینی رافلو بوده است. او در عین برازنده و جذاب بودن خشن و خطرناک است. در این فیلم رافلو در کنار “مگ رایان” به نقش آفرینی پرداخت. مگ رایان برای بازی در چنین فیلم جنسی و تاریکی مورد بی حرمتی قرار گرفت، درست مانند دیگر همکارانش که در آن زمان به چنین سرنوشتی دچار شدند.

ناگفته های زندگی شخصی و هنری داکوتا جانسون بازیگر معروف هالیوود
مارک رافلو در فیلم در برش
مارک رافلو در فیلم در برش

در بیوگرافی مارک رافلو جالب اینجاست کارگردانانی که معمولاً نقش شخصیتی ناهنجار، دردسرساز و جذاب را به او می‌دهند، زن هستند. فیلم ملایم و غم انگیز “ایزابل کوشت” به نام “زندگی من بدون من” محصول 2003 هم از این قائله مستثنا نیست. رافلو ستاره مخفی این فیلم است و درنقش مردی تنهاست که عاشق زنی در حال مرگ می‌شود (با بازی منحصر به فرد “سارا پولی”) اما از این موضوع خبر ندارد. ترشرویی خاصی در شخصیت او نهفته است که در اینجا به طرز عجیبی هیجان انگیز است، رافلو از پس پیچیدگی‌های کار “کوشت” به خوبی برمی آید.

مارک رافلو در فیلم زندگی من بدون من
مارک رافلو در فیلم زندگی من بدون من

با توجه به مردانگی قابل قبول و بی خطر رافلو، تعجبی ندارد که او در یک فیلم کمدی-رمانتیک نقش آفرینی کرده است. ولی خب با نگاهی کلی به حرفه‌اش، کمی تعجب برانگیز می‌باشد. فیلم‌های کمدی-رمانتیک رافلو از تنوع زیادی برخوردارند، او در کنار ملکه‌های کمدی-رمانتیک به نقش آفرینی پرداخت، که متوسط‌ترین‌های آن (مانند همکاری با “ریس ویترسپون” در “درست مثل بهشت” (Just Like Heaven) یا “جنیفر آنیستون” در “شایعه شده که…” (Rumour Has It…)) بوده، و گاهی با بازیگران نه چندان رمانتیکی بازی کرده که تنها برای ایجاد تنوع در طول حرفه خود آن نقش را قبول کردند (مانند فیلم نه چندان جالب “گوئینت پالترو” به نام “نمایی از بالا” (View from the Top)). اما بعد ” رفتن از ۱۳ به ۳۰″ را قبول کرد، فیلمی جذاب و رنگارنگ محصول 2004 که رافلو در آن از همیشه دوست داشتنی تر است. او به همراه “جنیفر گارنر” نقش فردی ۱۳ ساله را که در بدن زنی ۳۰ ساله گرفتار شده را به خوبی بازی می‌کند، و هرگز طبیعی‌تر و دلگرم کننده تر از اینجا او را نمی‌بینید.

شباهت باورنکردنی یکتا ناصر و سوفیا لورن
مارک رافلو در فیلم رفتن از ۱۳ به ۳۰
مارک رافلو در فیلم رفتن از ۱۳ به ۳۰

فیلم بعدی او زودیاک محصول 2007 درباره زندگی یک کارگاه واقعی است که رافلو نقش او را بازی می‌کند. “دیوید فینچر” کارگردان این اثر کلاسیک منبع الهام فیلم “هری کثیف” (Dirty Harry) بوده است. رافلو با خشونت و مردانگی خاصی نقش این شخصیت را اجرا می‌کند، و همیشه سیگار در دست دارد، شوخی می‌کند و کوفته است. این کار یکی از پربارترین بازی‌های اوست که بیشتر قدرت آن از درون خود شخصیت سرچشمه می‌گیرد. او از شخصیتی که سرسختانه تابع قوانین بود به مردی تبدیل می‌شود که یک معمای حل نشدنی او را شکنجه می‌کند، و باید بگویم تماشای آن واقعاً هیجان انگیز است.

مارک روفالو در فیلم زودیاک
مارک روفالو در فیلم زودیاک

مارک روفالو اگرچه تا مدت ها در نقش های کم اهمیت ظاهر می شد اما توانست با بازیگران مطرح زیادی هم بازی شود.

“جزیره شاتر” محصول 2010 یکی از بهترین تریلرهای روان شناسانه قرن جدید و شاهکار دیگری از مارتین اسکورسیزی است. این فیلم نوآر و رازآلود یک کاراگاه کنجکاو را نشان می دهد که می خواهد به موضوعی پی ببرد، سپس با کمک فلش بک هایی به روایت داستان پی می بریم، شخصیت زن اغواگر را میبینیم، با شخصیت های مکمل روبه رو می شویم که در خلق فضای رازآلود فیلم موثرند و همچنین پایان تراژیک داستان هم تاریک و غم انگیز است. بازی مارک رافلو در کنار  لئوناردو دی کاپریو دیدنی است و او به بهترین نحو در این نقش مکمل حاضر شده است. نقش رافلو در این فیلم کمرنگ‌تر از باقی فیلم‌های این لیست است و به همین دلیل فیلم زیبای جزیره شاتر در رتبه آخر این لیست قرار گرفته است.

معرفی تمام بازیگران ایرانی که خواننده هم هستند!

شما در حال مطالعه بیوگرافی مارک رافلو در بازیگرآنلاین هستید.برای اطلاعات بیشتر تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

مارک رافلو در جزیره شاتر
مارک رافلو در جزیره شاتر

رافلو در همان سال در فیلم بچه‌ها حالشان خوب است بازی کرد. شخصیت رافلو در “بچه‌ها حالشان خوب است” شبیه به آن  است که شخصیت “می‌توانی روی من حساب کنی” بزرگ شده باشد، ریش گذاشته، و گیاه خوار شده باشد. شخصیت او مردی است که به طور ناشناس به یک زوج لزبین (“آنت ببنینگ” و “جولیان مور“) اسپرم اهدا می‌کند، و سپس از پیدا شدن کودکانی که حتی از وجودشان خبر نداشت، تعجب می‌کند. او در این نقش نیز فردی دوست داشتنی و آرام است که از آسیب روحی رنج می‌برد. شخصیتی جذاب و شیرین که مدام زندگی و رابطه‌هایش را خراب می‌کند. این فیلم پر از شخصیت‌های پیچیده‌ای است که باعث می‌شوند با آنها همدردی کنید، و رافلو شخصیت اصلی فریبنده و دلگرم کننده آن می‌باشد. تعجبی ندارد که با این فیلم، آکادمی بالاخره پس از دو دهه کار به استعداد رافلو پی برد، و باعث شد او نامزد جایزه بهترین بازیگر مرد شود. دیر شد اما ارزشش را داشت.

مارک رافلو در فیلم بچه‌ها حالشان خوب است
مارک رافلو در فیلم بچه‌ها حالشان خوب است

پس از “انتقامجویان”، فیلم “دوباره شروع کن” (Begin Again) در سال ۲۰۱۳ و بعد “خرس همیشه قطبی” محصول 2014 آثاری هستند که رافلو را به عنوان مرد نقش اول فیلم به تصویر کشیدند. با اینکه این فیلم به طور کلی زیاد هم پیچیده نیست، اما رافلو چالش آن را افزایش می‌دهد. او پدری است که به بیماری دوقطبی مبتلاست، و دو فرزند دختر دارد، رافلو نقش خود را به طرز جذابی غیرقابل پیشبینی بازی می‌کند، که احساساتش گاهی بی قاعده است، گاهی خشن و گاهی به طرز مهار ناپذیری سرخوشانه می‌باشد. انسانیت دوست داشتنی و عمیق او بزرگترین اسلحه‌اش در روی صحنه است.

فیلم بلوند Blonde ؛ مروری بر زندگی مریلین مونرو
مارک رافلو در فیلم خرس همیشه قطبی
مارک رافلو در فیلم خرس همیشه قطبی

می‌توان گفت در “شکارچی روباه” محصول 2014 ، رافلو در بین سه شخصیت اصلی، بی مزه ترین شخصیت را بر عهده دارد. این گونه است که یکی از عالی‌ترین نقش آفرینی‌های این فیلم مربوط به او بوده، و پیروزی بزرگی برایش به ارمغان آورد. رافلو در نقش کشتی گیر مرحوم المپیک “دیو اسکالتز”، انعکاس دهنده خوبی است، مردی که برای محترم بودن و مهربان بودن بزرگ شده، و برای بدست آوردن هر چیزی سخت تلاش می‌کند. او بسیار حساس است و از عدم رعایت حد و حدود بیزار است. در کنار “استیو کارل” که برای نقش خود به عنوان قاتل اسکالتز به نام “جان دوپونت” نامزد جایزه اسکار شد، بازی طبیعی رافلو از همیشه قوی‌تر و بهتر بود.

مارک رافلو در فیلم شکارچی روباه
مارک رافلو در فیلم شکارچی روباه

رافلو در “آب‌های تیره”محصول 2019 از همیشه بیشتر شبیه به خودش است، او نقش یک وکیل مدافع درستکار و مصمم را برعهده دارد، کسی که در تاریخ، حقیقت را دنبال می‌کند، و به دنبال این است تا تغییری ایجاد کند. این اثر نیز یکی از خلاقانه‌ترین کارهای این بازیگر است. در این داستان رافلو ضعیف‌تر از همیشه است، او مردی است که با سیستم فاسد در حال مبارزه است، سیستمی که مدام او را کوچک می‌شمرد، اما او هر بار عصبانی‌تر و قدرتمندتر می‌شود، و به راه خود ادامه می‌دهد. اگر این فیلم کمی پر زرق و برق‌تر و نمایشی‌تر می‌بود رافلو می‌توانست توجهات را به خود جلب کرده، و جوایز زیادی دریافت کند. اما باید در نظر گرفت اگر فیلم نمایشی‌تر می‌بود، از طبیعی بودن آن کاسته می‌شد.

مارک رافلو در فیلم آب های تیره
مارک رافلو در فیلم آب های تیره

لیست آثار هنری مارک رافلو

در ادامه بیوگرافی مارک رافلو باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

عکس هایی از طناز طباطبایی با چادر

فیلم

سالعنوانتوضیحات
۱۹۹۲Rough Tradeفیلم کوتاه
۱۹۹۴Mirror, Mirror II: Raven Dance
There Goes My Baby
۱۹۹۵Mirror, Mirror III: The Voyeur
۱۹۹۶The Destiny of Marty Fine
The Dentist
Blood Money
The Last Big Thing
۱۹۹۸Safe Men
۵۴
۱۹۹۹How Does Anyone Get Old?فیلم کوتاه
A Fish in the Bathtub
سواری با اهریمن
۲۰۰۰می‌توانی روی من حساب کنی
متعهد
۲۰۰۱آخرین قلعه
Apartment 12
۲۰۰۲XX/XY
رمزگویان باد
۲۰۰۳زندگی من بدون من
نمایی از بالا
در برش
۲۰۰۴ما دیگر اینجا زندگی نمی‌کنیمهمچنین تهیه‌کننده اجرایی
درخشش ابدی یک ذهن پاک
رفتن از ۱۳ به ۳۰
وثیقه
۲۰۰۵درست مثل بهشت
شایعه شده…
۲۰۰۶همه مردان پادشاه
۲۰۰۷Chicago 10
زودیاک
جاده رزرو
۲۰۰۸کوری
آنچه تو را نمی‌کشد
۲۰۰۹The Brothers Bloom
جایی که موجودات وحشی هستند
Sympathy for Deliciousهمچنین کارگردان و تهیه‌کننده
۲۰۱۰بچه‌ها حالشان خوب است
جزیره شاتر
شب قرار
۲۰۱۱مارگارت
۲۰۱۲انتقام‌جویانجایگزین ادوارد نورتون
۲۰۱۳مرد آهنی ۳حضور افتخاری ذکرنشده در عوامل
با تشکر برای به‌اشتراک‌گذاری
اکنون مرا می‌بینی
دوباره شروع کن
۲۰۱۴خرس همیشه قطبیهمچنین تهیه‌کننده اجرایی
فاکس‌کچر
۲۰۱۵انتقام‌جویان: عصر اولتران
اسپات‌لایت
۲۰۱۶اکنون مرا می‌بینی ۲
تیم ثورفیلم کوتاه
۲۰۱۷Anythingتهیه‌کننده اجرایی
ثور: رگناروک
۲۰۱۸انتقام‌جویان: جنگ ابدیت
۲۰۱۹کاپیتان مارولحضور افتخاری ذکرنشده در عوامل
انتقام‌جویان: پایان بازی
آب‌های تیرههمچنین تهیه‌کننده
۲۰۲۱شانگ چی و افسانه ده حلقهحضور افتخاری ذکرنشده در عوامل
۲۰۲۲پروژه آدم
TBAبیچارگانفیلم‌برداری

مارک رافلو بازیگر نقش هالک

تلویزیون

سالعنواننقشتوضیحات
۱۹۸۹CBS Summer Playhouseمایکل دانقسمت: “American Nuclear”
۱۹۹۴به‌سوی جنوبوینی وبرقسما: “A Cop, a Mountie, and a Baby”
۱۹۹۷On the 2nd Day of Christmasبرتتله‌فیلم
۱۹۹۸هودینیتئو
۲۰۰۰بیتZane Marinelli۸ قسمت
۲۰۱۱سسمی استریتخودشقسمت ۱
۲۰۱۴قلب طبیعیلری کریمرفیلم تلویزیونی؛ همچنین تهیه‌کنندهٔ اجرایی
۲۰۲۰می‌دانم این خیلی درست استDominick Birdsey / Thomas Birdsey[۱۲]۶ قسمت؛ همچنین تهیه‌کنندهٔ اجرایی
۲۰۲۱چه می‌شود اگر… ؟بروس بنر / هالک (صدا)قسمت ۲
۲۰۲۲هالک-دختبروس بنر / هالک
سیر تا پیاز زندگی یوسف صیادی و تصاویر خانواده اش

صفحه اینستاگرام مارک رافلو

مارک رافلو ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 1418 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی مارک رافلو و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی مارک رافلو و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی مارک رافلو ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام مارک رافلو @markruffalo میباشد و بیش از 20 میلیون و900 هزار دنبال کننده دارد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا