اخبار دیگران

تزریقات شبانه روزی در منزل در مشهد با مجوز از وزات بهداشت

خدمات پرستاری در منزل در مشهد با هدف ارتقا سطح بهداشتي، رفاهي و سلامتي شهروندان عزيز فعاليت مي كند.

ارائه خدمات 24 ساعته پرستاری در منزل جهت تزریقات شبانه روزی در منزل مشهد شامل مواردی همچون : تزریقات بانوان ، تزریقات عضلانی ، سرم تراپی در منزل ، سرم تراپی سرطان ، سرم قندی نمکی ، سرم تقویتی بدن ، سونداژ مثانه ، سونداژ ادراری ، سونداژ زنانه ، سونداژ مردانه و… در تمامی نقاط مشهد در خدمت شما همشهریان محترم هستیم.

تزریقات شبانه روزی در منزل مشهد

تزریقات عضلانی :

تزریق ماهیچه ای به اختصار IM در کنار تزریق وریدی یکی از رایج‌ترین انواع تزریق آمپول به فرد است. هنگامی که دارو جذب گوارشی ندارد یا به آن آسیب می‌زند، یا پس از جذب در کبد به مقدار زیاد تخریب می‌شود، مجبور به استفاده از روش تزریق هست. در بین روش‌های مختلف تزریق چنانچه مقدار دارو زیاد باشد یا بافت‌های سطحی را تحریک کند یا احتیاج به جذب سریعتر باشد آن را داخل عضله تزریق می‌کنند

سرم تراپی :

سرم تراپی بعنوان یک متد درمانی برای تزریق سرم به درون ورید فرد بیمار می باشد، و دلیل استفاده از این روش هم می تواند به خاطر دلایل مختلفی اعم از خونریزی، ابتلا به بیماری هایی نظیر اسهال و استفراغ یا سوختگی ، مسمومیت، ضعف بدنی ناشی از دست رفتن آب بدن باشد.

تزریق سرم در منزل شبانه روزی

سونداژ :

تعویض سوند در منزل  ، سوند ادراری یا کاتتر ادراری لوله باریک، توخالی و انعطاف‌پذیری است که برای جمع‌آوری ادرار، درون مثانه قرار داده می‌شود. به پروسه گذاشتن این لوله در علم پزشکی کاتتراسیون یا سونداژ می‌گویند. موارد مصرف اصلی سُند ادراری زمانی است که به هر دلیل تخلیه ادرار به شکل مناسب صورت نمی‌گیرد. کاتتر ادراری ممکن است برای مدت کوتاهی پس از جراحی هنگامی که فرد نمی‌تواند به توالت برود مورد استفاده قرار گیرد، یا هنگامی وجود یک بیماری یا جراحت ایجاب کند برای درازمدت به کار گرفته شود

وقت سفارت ایتالیا + سریع‌ترین روش + مدارک و شرایط جدید

تزريق سرم در منزل | وصل سرم با پرستار بيمارستان [شبانه روزي]

 تزریق سرم در منزل شبانه روزی در عصر كنوني كه روابط بر پايه فضاي مجازي شكل ديگري به خود گرفته است. معيارهاي استفاده از خدمات در منزل مي تواند اعتماد به موسسات معتبر و بررسي سوابق پرستاران در بيمارستان ها باشد. شما مي توانيد پرستاراني با ويژگي هايي مانند: اخلاق مداري، تبحر فوق العاده در تزريق ، سابقه طولاني در بيمارستان ، توانايي ارتباط گيري با بيمار و متخصص، توانايي كنترل شرايط بحراني و داراي درك بالا را در مركز پرستاري در منزل سروش بيابيد. در ضمن اين مركز روزمه ، ضمانت نامه و مدارك تحصيلي معتبر را حين جذب و گزينش از پرسنل اخذ نموده است. خدمات به صورت شبانه روزي در سراسر مشهد توسط پرسنل آقا و خانم ارائه مي شود.

چه کسانی نیاز به تزریقات در منزل دارند؟

سالمندان

سالمندان با رسيدين به سن كهنسالي با ضعف عمومي بدن روبرو هستند ضمن اينكه مصرف دارو و مشكلات سلامتي در بازنشستگان نسبت به افراد ديگر بيشتر است و برخي از داروهايشان را مي توان با تزريق داخل سرم به آنها رساند. افراد مسن كه به دستگاه هاي پزشكي متصل هستند يا شرايط ويژه اي دارند كه به لحاظ روحيه حساس تر هستند زدن سرم در منزل تهران با توجه و رعايت همه اين نكات صورت مي گيرد. براي دريافت خدمات وصل سرم سالمندان در خانه با ما تماس بگيريد.

بانوان

بسياري از خانم ها در شرايط مختلف نيازمند زدن سرم به بدنشان هستند. مثلا يكي از اين وضعيت ها دوران بارداري است بانوان حامله مي توانند سرم تقويتي مناسب براي زنان باردار را از طريق پرستاران مجرب ما بدست آوردند. نيازمندي هاي درماني در دوران حساس بارداري را با بهترين پرسنل مجرب در امر تزريق سرم پشت سر بگذاريد.

سرویس سوفله خوری کامل در لوازم آشپزخانه چشمگیر

افراد معلول و كم توان

از جمله افرادي كه در جامعه حضور دارند و ممكن است به تزريق سرم در منزل نياز داشته باشند افراد معلول و كم توان هستند. هيچ كس از گزند بيماري ها در امان نيست. هركس با هر سطح سلامتي كه باشد بايد بتواند به خدمات درماني ازجمله وصل سرم در خانه يا همان سرم تراپي دسترسي داشته باشد. زدن سرم به معلولين خود را به ما بسپاريد.

مردان

مردان نيز در برهه هايي از زندگي خود مانند بيمار كرونايي بودن به سرم تقويتي نياز خواهند داشت. آقايان محترم هر گونه بيماري داريد نترسيد حتي اگر ايدز باشد شما مي توانيد با اطلاع دادن شرايط خود بهترين درمان و تزريق سرم را تجربه كنيد.

كودكان

زدن سرم به كودكان يا بچه ها در منزل نيازمند رعايت موازين خاصي است زيرا شرايط بدني اعم : از سخت بودن رگ گيري يا دوز متناسب با وزن و رگ ها همچنين ترس كودكان از سوزن و سرنگ باعث مي شود نحوه برخورد پرستار با كودك در حين وصل يا تزريق سرم در خانه نسبت به سايرين تفاوت داشته باشد.

تزريق سرم در منزل توسط پرستاری در منزل سروش

تزريق سرم سريعترين راه براي رساندن مواد تغذيه اي به بدن مي باشد ، زيرا سرم زدن در منزل يا مراكز بهداشتي دستگاه گوارش و روده ها را دور مي زند و دارو را مستقيماً وارد بافت ها مي كند و در نتيجه ميزان جذب آن از طريق وصل سرم بسيار بالا مي باشد. در گذشته، مواد مغذي داخل وريدي ( وصل سرم ) ترجيحا براي آن دسته از افرادي كه كمبود آب و مواد تغذيه اي در بدن داشتند و يا قادر به مصرف از طريق خوراكي نبودند، استفاده مي شد و آن هم به طور سنتي نه به صورت وصل كردن سرم در منزل ، بلكه فقط در مراكز درماني انجام مي گرديد.

سفر خارج از کشور بدون نیاز به اخذ ویزا!

اما امروزه مي توان تزريق سرم در منزل را توسط پرستاراني كه به طور ويژه آموزش ديده دانشگاهي مي باشند و نكات مهم در مورد وصل يا تزريق سرم در منزل را به خوبي مي دانند انجام داد. همچنين امروزه افراد سالم هم مي توانند از طريق وصل سرم ، مواد مغذي دريافت كنند و انرژي خود را با سرم زدن در منزل بسيار افزايش دهند.

بنابراين، اگر مي خواهيد ايمني بدن خود را تقويت كنيد؛ مواد معدني و مايعات از دست رفته را از طريق سرم زدن در منزل جايگزين كنيد. تزريق سرم در منزل تهران توسط پرستاران آموزش ديده و با تجربه مي تواند مواد معدني و مواد مغذي از دست رفته بدن شما را به تعادل برساند.

تزريق شبانه روزي سرم در خانه

تزريق شبانه روزي سرم در خانه توسط مرکز سروش

خانه محيطي دور از آلودگي هاي ميكروبي و شيميايي است دريافت تزريق شبانه روزي سرم در منزل بهترين گزينه درماني به شمار مي رود. وصل شبانه روي سرم در خانه براي هر رنج سني حتي نوزادان با پرستاران مجرب در امر رگ گيري شاغل در بخش نوزادان بيمارستان صورت مي پذيرد. متقاضيان تزريقات شبانه روزي سرم در خانه مي توانند برخي از داروهاي تزريقي خود را از طريق تزريق در سرم و يا تزريقات 24 ساعته در منزل دريافت كنند.

علاوه بر خدمات فوق الذکر اين مركز همچنین، ارائه خدمات خود را مطابق با انتظارات شما، به صورت شبانه روزي فراهم نموده است. از جمله این خدمات به موارد زیر اشاره می شود :

  • مراقبت از كودكان در منزل
  • مراقبت از سالمندان در منزل
  • سونوگرافي و راديولوژي در منزل
  • نوار قلب در منزل
  • نمونه گيري خون در منزل
  • سرم تراپي و تزريقات در منزل
  • ويزيت پزشك در منزل
فروش دیاگ خودرو

مجموعه پرستاري در منزل سروش در زمینه  تزریقات شبانه روزی در منزل در مشهد با بهترين شرايط در خدمت همشهریان مشهدی مي باشد شما عزيزان ميتوانيد جهت دريافت مشاوره رايگان با يكي از شماره هاي زير تماس برقرار نماييد.

09153150004 09155163299 05138444300

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا