اخبار بازیگرانبازیگران خارجیبازیگران زنبازیگران مردسریال خارجی

هر آنچه درباره ی فصل سوم سریال ویچر میدانیم + تاریخ انتشار آن

سریال ویچر فصل سوم یکی از مورد انتظارترین سریال‌ها است که طرفداران منتظر پخش آن هستند. این سریال که یک سریال در ژانر درامِ فانتزی و اکشن است، توسط لورن اشمیت هیسریش (Lauren Schmidt Hissrich) ساخته شده است. اینجا خبرهای مربوط به سریال ویچر فصل سوم و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال ویچر فصل سوم منتشر شده می‌خوانید.

خالق سریال ویچر فصل سوم چه کسی است؟

سریال ویچر فصل سوم توسط لورن اشمیت هیسریش (Lauren Schmidt Hissrich) ساخته شده است.

سریال ویچر فصل سوم چه زمانی منتشر خواهد شد؟

سریال ویچر فصل سوم احتمالا در تابستان سال 2023 منتشر خواهد شد.

سریال ویچر چند فصل دارد؟

دو فصل از این سریال منتشر شده است و فصل سوم آن نیز به زودی پخش خواهد شد. سازندگان خبر ساخت فصل چهارم این اثر را اعلام کرده‌اند.

مشخصات سریال ویچر فصل سوم

نام سریالویچر (The Witcher)
سازندهلورن اشمیت هیسریش (Lauren Schmidt Hissrich)
کشور سازندهایالات متحده
لهستان
ژانرماجراجویی، فانتزی، درام و اکشن
تداد قسمت ها6 قسمت
زبان‌(های) اصلیانگلیسی
توزیع‌کنندهنتفلیکس
تاریخ انتشار اولیه احتمالا تابستان 2023

معرفی سریال ویچر فصل سوم

دانلود رایگان سریال ویچر فصل سوم

هنوز تاریخ دقیق انتشار سریال ویچر فصل سوم مشخص نشده اما گفته‌ها حاکی از این است که سریال در تابستان 2023 پخش خواهد شد.

لیست بازیگران سریال ویچر فصل سوم

همه ما امیدواریم در سریال ویچر فصل سوم با چند تن از بازیگران سابق مواجه شویم. اشمیت هیسریش در ادامه سخنان خود به این نکته اشاره کرد که پس از اتمام نگارش فیلمنامه وارد مذاکره با بازیگران و کارگردانان می‌شوند تا این 8 قسمت را تبدیل به یک سفر مهیج کنند. او گفت: “برای من مهم است که بازیگران، برای مثال، نسبت به سفرهای خود اشتیاق داشته باشند و به همان اندازه سفر شخصیت‌های خود را درک کنند. بنابراین اینها گفتگوهایی است که به زودی آغاز خواهد شد”.

معرفی سریال ترکی و پرطرفدار سیب ممنوعه (Yasak Elma)

در این بخش تنها می‌توانیم حدسیات خود در مورد بازیگران سریال ویچر فصل سوم را داشته باشیم که البته زیاد هم حدس نیست و تقریبا حضور آنان تایید شده است. ابتدا بگذارید یک خبر خوب درباره این سریال بدهیم! قطعا هنری کویل (Henry Cavill) یکی از بازیگران مرد سریال ویچر فصل سوم است، چون به هرحال سریال بدون حضور گرالت که پیش نمی‌رود! اما خبر بد این است که هنری کویل با فصل سوم به کار خود به عنوان گرالت پایان می‌دهد و از فصل چهارم که ساخت آن تایید نیز شده است، لیام همسورث (Liam Hemsworth) جایگزین او می‌شود.

نتفلیکس همچنین یک تصویر را از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال The Witcher به اشتراک گذاشته است که در آن شاهد حضور هنری کویل در نقش گرالت، فریا آلن در نقش سیری، آنیا چالوترا در نقش ینیفر در یک محیط برفی هستیم:

پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال The Witcher

در ادامه فهرست برخی دیگر از بازیگرانی که حضور آنها در سریال ویچر فصل سوم تقریبا قطعی است، را می‌بینیم:

  • فریا آلن (Freya Allan) در نقش سیری
  • آنیا چالوترا (Anya Chalotra) در نقش ینیفر از ونگربرگ
  • جوی باتی (Joey Batey) در نقش یسکیر
  • رویس پیرسون (Royce Pierreson) در نقش ایسترد
  • آنا شفر (Anna Shaffer) در نقش تریس مریگلد
  • کیم بودنیا (Kim Bodnia) در نقش وسمیر

یکی دیگر از بازیگرانی که می‌توانیم انتظار داشته باشیم نقشی کلیدی در سریال ویچر فصل سوم داشته باشد، بارت ادواردز (Bart Edwards) است. در انتهای فصل دوم دیدیم که پدر سیری، امهیر با بازی ادواردز، از مرگ بازگشته است.

فصل دوم سریال بازیگران بسیاری را معرفی کرد که با توجه به خط داستان انتظار می‌رود در فصل سوم سریال نیز حضور داشته باشند. با افزایش تنش‌ها در اتحاد بین نیلفگارد و الف‌ها، انتظار می‌رود شخصیت‌های مرتبط با این قضیه را در تیم هنرپیشه های سریال ویچر فصل سوم ببینیم. این افراد عبارتند از:

  • میمی ندیونی (Mimi Ndiweni) در نقش فرنجیلا
  • مدیا سیمسون (Media Simson) در نقش فرانچسا
  • ماهش جادو (Mahesh Jadu) در نقش ویلگفورتز
  • مای‌آنا بورینگ (MyAnna Buring) در نقش تیسایا
معرفی فیلم اورکا (orca)؛ جدیدترین فیلم قاچاق شده ترانه علیدوستی

بازیگران سریال ویچر فصل سوم

معرفی سریال ویچر فصل سوم

سریال ویچر (The Witcher) از سال 2017 قدم به نتفلیکس گذاشت و توانست طرفداران پروپاقرصی پیدا کند.

اکنون یک فصل از The Witcher در نتفلیکس موجود است. فصل دوم The Witcher در تاریخ 17 دسامبر روی استریمر آمد.همچنین یک سریال پیش درآمد لایو اکشن (بهترین فیلم های لایو اکشن 2022) با عنوان The Witcher: Blood Origins وجود دارد که در ژوئیه 2020 اعلام شد و 1200 سال قبل از رویدادهای اولین فصل The Witcher اتفاق می‌افتد. علاوه بر این، یک اسپین آف انیمیشن محور به نام The Witcher: Nightmare of the Wolf در ۲۳ اوت ۲۰۲۱ منتشر شد.

فیلمبرداری سریال ویچر فصل سوم با بازی “هنری کویل” به پایان رسیده است. “بولا اگون” کارگردان دو اپیزود پایانی فصل سوم در اینستاگرام و “استیو گاب” تهیه‌کننده سریال پایان فیلمبرداری را تأیید کرده‌اند.

سریال ویچر فصل سوم به نویسندگی “لورن اشمیت هیسریش” از رمان “زمانه حقارت” (The Time of Contempt) “آندری ساپکوفسکی” اقتباس شده که دومین جلد از مجموعه پنج جلدی نویسنده لهستانی است.در این کتاب، گرالت همچنین باید موضع بی طرف خود را در قبال سیاست قاره رها کند، زیرا نیروهای مختلف شروع به شکار سیری می‌کنند.

البته برای بازگشت به این جهان نباید زیاد صبر کرد و Witcher: Blood Origin، پیش‌ درآمد سریال The Witcher، در ۲۵ دسامبر (۴ دی ۱۴۰۱) و روز کریسمس پخش می‌شود. داستان The Witcher: Blood Origin جایی ۱۲۰۰ سال قبل از اتفاقات سریال اصلی رخ می‌دهد و روی خلق اولین ویچر تمرکز دارد.

اتفاقات این سریال 1200 سال پیش از سریال اصلی و گرالت از ریویا رخ خواهد داد و تمرکز آن روی خلق اولین ویچر خواهد بود.

عکسهای دو نفره بازیگران زن با همسرانشان

معرفی سریال ویچر فصل سوم

ژانر سریال ویچر فصل سوم

ژانر سریال ویچر فصل سوم ماجراجویی، فانتزی، درام و اکشن است.

انتشار سریال ویچر فصل سوم

مهمترین سوالی که برای همه علاقمندان و منتظران این سریال پیش می‌آید در مورد تاریخ پخش سریال ویچر فصل سوم است. فصل دوم سریال تقریبا 2 سال پس از فصل اول منتشر شد. البته باید این نکته را مد نظر داشته باشیم که این وقفه طولانی، در وهله اول به سبب شیوع کووید-19 و سپس به دلیل آسیب‌دیدگی هنری کویل بر سر صحنه فیلمبرداری پیش آمد.

امروزه، به نظر می‌رسد تولید محصولات هنری به سرعت پیشین قبل از پاندمی برگشته است. هنوز تاریخ دقیق انتشار این سریال مشخص نشده اما گفته‌ها حاکی از این است که سریال در تابستان 2023 پخش خواهد شد.

داستان سریال ویچر فصل سوم

شاید برای شماهم این سوال پیش بیاید که موضوع سریال ویچر فصل سوم چیست؟ فصل جدید با توجه به پایان آشفته و پرآشوب فصل دوم، در فصل جدید سریال ویچر بیشتر بر سرنوشت سیری به عنوان نابودگر و یا ناجی دنیا تمرکز داریم. نیروهای بسیاری دست به کار شده‌اند تا سیری و قدرت‌هایش را تحت کنترل خود درآورند، اما گرالت تصمیم می‌گیرد تا سیری را مخفی کند و از خانواده جدید خود در برابر تهدیدات محافظت کند. او و ینفر باید از تمام قدرت خود استفاده کنند تا با نیروهای سیاهی مبارزه کنند و خیانت و توطئه اطرافیان را خنثی کنند.

هیسریش در مصاحبه‌ای گفته که فصل جدید ویچر براساس دومین کتاب ویچر، یعنی کتاب The Time of Contempt، ساخته شده است. در کتاب می‌خوانیم که سیری، گرالت و ینیفر به آریتوزا سفر می‌کنند، جایی که وقوع یک کودتا سبب می‌شود این سه نفر بار دیگر از هم جدا شوند. این نکته را باید در ذهن داشت که از کتاب تا تلویزیون راه بسیار است و در این مدت ممکن است داستان تغییر کند.

سریال های نمایش خانگی نا تمام مانده ایرانی + علت ناتمام ماندن

هیسریش در مصاحبه‌ای دیگر در مورد داستان سریال ویچر فصل ۳ اشاره داشت که این فصل “صحنه‌های اکشن بسیار و برخی مرگ‌‌ها را دارد”. هنوز نمی‌دانیم این مرگ‌ها اشاره به مرگ شخصیت‌های اصلی دارد و یا صرفا به جانوران کهن خطرناک؟! باید منتظر ماند و دید.

او در بخشی دیگر از افزایش حضور الف‌ها در سریال خبر داد. در سریال The Witcher فصل 3 ارتش الف‌ها را داریم که در جبهه نیلفگارد می‌جنگند. آنها به سادگی از بین نمی‌روند و این یک داستان بسیار خشن و تاریک است.

هیسریش قول داده که در سریال ویچر سیزن 3 به تمامی سوالات فصل دوم، از جمله مرگ اسکل و رابطه بین او با گرالت، ینیفر و سیری پاسخ داده خواهد شد.

داستان سریال ویچر فصل سوم

در دو فصل اول سریال ویچر چه اتفاقاتی روی داد؟

با توجه به اینکه فصل دوم این سریال تنها در عرض یک ماه در لیست پربیننده‌ترین سریال‌های نتفلیکس قرار گرفت، بهتر است به آنچه که کارگردان و نویسندگان این سریال برایمان آماده کرده‌اند نگاهی اجمالی بیندازیم. در دو فصل اول این سریال، سه کاراکتر اصلی یعنی گرالت از ریویا با بازی بازیگر برجسته تلویزیون، هنری کویل، ینفر از ونگربرگ با بازی خیره کننده آنیا چالوترا و سیری یا سیریلا فیونا الن راینون، با بازی بی‌نظیر فریا آلن با یکدیگر متحد شدند.

این دو فصل که مملو از نبردهای حماسی بودند، به نحو ماهرانه‌ای به توسعه این کاراکترها کمک کردند و جلوه‌های ویژه دیوانه کننده سریال که بودجه کلانی را به خود اختصاص داده بودند سبب خلق سریالی بی‌نظیر و مخاطب پسند شدند. در حالی که در فصل دوم این سریال، این کاراکترها در کنار هم دیده شدند انتظار نداشته باشید که این آرامش در فصل بعدی نیز ادامه داشته باشد. بنابراین بدون هیچ مقدمه‌ای بیایید به کند و کاو در دنیای خیالی «ویچر» اثر آندری ساپکوفسکی بپردازیم. البته باید به شما هشدار بدهم که امکان اسپویل وجود دارد.

زندگی خصوصی هومن برق نورد بازیگر چپ دست ایران

نویسندگان فصل دوم سریال ویچر تمام تلاششان را کردند تا همان خط سیر داستانی ناتمام مانده فصل اول را در پیش بگیرند و تا حدی آن را تکمیل نمایند و به سرانجام برسانند. در حالی که همه فکر می‌کردند ینفر مرده است، اما همان‌طور که دیدیم این‌طور نبود. ینفر جادوی خود را به واسطه یک دیو به دام افتاده یا همان مادر نامیرا از دست می‌دهد (این موضوع بعدا اهمیت زیادی پیدا کرد). جنگ بین نیلفگارد و سینترا، جادوگر الف، فرانچسکا فایندابایر (با بازی مسیا سیمسون) را به مخاطبان معرفی نمود که با جادوگر نیلفگاردی، فرینجیلا (با بازی میمی ندیونی) متحد شده بود، اما وقتی مشخص شد فرانچسکا باردار است، همه چیز به ناگهان خراب شد. در این هنگام کائر مورهن (با بازی کیم بودنیا) متوجه می‌شود که قدرت سیری به دلیل بهره‌مندی از خون ساحر ارشد است که در واقع به عنوان یک عنصر جهش‌زای رو به انقراض برای آفرینش جادوگران جدید عمل می‌کند. در فصل دوم صحنه‌های دل‌خراش هم کم نبودند. ینفر در نهایت به آرتوزا بازگشت تا با تیسایا (که تصور می‌کرد ینفر مرده است) تجدید دیدار کند. باید گفت که نکته اصلی فصل دوم، بازگشت جوئی باتی در نقش جاسکیر بود.

نیمه دوم فصل ۲ به ما نشان می‌دهد که بر اساس پیشگویی‌ها قرار است سیری جهان را نابود کند و علاوه‌براین او اصرار دارد که به عنوان سوژه آزمایشی، تحت پروسه طاقت‌فرسای آفرینش جادوگر با استفاده از خون خودش قرار گیرد. گرالت متوجه می‌شود که ینفر زنده است و در همین هنگام، مادر نامیرا به ینفر می‌گوید که تنها کاری که می‌تواند برای بازگرداندن قدرتش انجام دهد این است که سیری را به یک چیز وحشتناک تبدیل کند. گرالت، سیری و ینفر به نحو شگفت‌انگیزی در معبد ملیتله به یکدیگر برخورد می‌کنند، جایی که در آن قرار است سیری از کشیش ننکه که آجوآ آندو افسانه‌ای وظیفه ایفای نقش او را بر عهده دارد، جادو بیاموزد. در حال حاضر سیری توسط یک جادوگر آتشین که وظیفه مرموزی را بر عهده دارد تعقیب می‌شود. ینفر به او می‌آموزد که چگونه از پورتال عبور کند و لذا آن‌ها بدون گرالت به سفر می‌روند. ینفر چند ترفند جادویی را به سیری می‌آموزد، اما سیری متوجه می‌شود که ینفر دارد به او خیانت می‌کند. ینفر در حال تغییر کردن است و در نهایت گرالت، سیری را نجات می‌دهد و او را با جاسکیر به نزد کائر مورهن می‌فرستد و به ینفر می‌گوید که سیری «مال من» است.

معرفی کیت بلانشت بازیگر پرافتخار هالیوود ؛ از زندگی شخصی تا مروری بر آثار هنری او

در نهایت، بچه الف فرانچسکا به قتل می‌رسد و همین اتفاق باعث ایجاد عذاب شدیدی می‌شود که مادر نامیرا را که قصد دارد سیری را سحر کند آزاد می‌نماید. فرانچسکا شروع به کشتن نوزادان انسان می‌کند و الف‌ها را از مهلکه دور می‌نماید و سیری که تسخیر شده شروع به قتل جادوگران خفته در کائر مورهن می‌کند. یک مونولیت در درخت جادو پیدا می‌شود و او باسیلیک‌ها را به سراغ الباقی جادوگران یعنی، جاسکیر، گرالت و ینفر می‌فرستد. ین از سیری عذرخواهی می‌کند و خود را به عنوان میزبان به مادر نامیرا معرفی می‌کند تا سیری را آزاد کند و سپس آن‌ها به دنیای دیگری منتقل می‌شوند که در آنجا شکارچیان به خاطر خون ساحر اعظم به دنبال سیری هستند. این دو به کمک یکدیگر موفق به فرار می‌شوند و ینفر متوجه می‌شود که قدرت او بازگشته است و ناگهان مخاطبین متوجه می‌شوند که امپراتور امهیر از نیروهای نیلفگاردیان (با بازی بارت ادواردز) همان پدر سیری است.

سریال ویچر چند فصل دارد؟

با توجه به صحبت‌های خالق سریال، لورن اشمیت هیسریش، فیلمنامه سریال ویچر فصل ۳ آماده شده و حال تیم سازنده بر روی ساخت فصل چهارم آن نیز تمرکز کرده است. پس اگر سوال شما این باشد که «سریال ویچر چند فصل دارد» باید به شما بگوییم که این اثر حداقل چهار فصل آن تایید شده است. هیسریش در بخشی از سخنانش از حضور نویسندگان جدید با ایده‌های تازه در نگارش فصل سوم سخن گفت. اشمیت می‌گوید:

“اتاق نویسندگان این سریال باورنکردنی است. منظورم این است ما همیشه نویسندگان خارق‌العاده‌ای در برنامه داشته‌ایم. اما من احساس می‌کنم این فصل به طور خاص … ما افراد جدیدی را داشتیم، و این واثعا جالب بود که چگونه پویایی اتاق را تغییر دادند و خون جدیدی به آن تزریق کردند: افرادی که فصل اول سریال را تماشا کرده‌اند، فصل دوم را بررسی کرده و سپس با ایده‌های تازه و ناب وارد اتاق شدند. افرادی که به نوعی مرا در مورد چیزهایی که قبلا واقعا به آنها فکر نکرده بودم، به چالش کشیدند”.

فیلم تی تی نماینده موفق سینمای اجتماعی در گیشه؛ترکیب موفق هوتن شکیبا و الناز شاکردوست

سریال ویچر چند فصل دارد؟

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا