اخبار دیگران

بهترین انیمیشن های تاریخ سینما

چه چیزی باعث می‌شود که نام بهترین بر روی یک انیمیشن نهاده شود؟ زمانی که این اسم به میان می‌آید اکثر افراد گمان می‌کنند که کارتون‌ها، تنها برای کودکان ساخته شده است؛ در صورتی که مخاطب بسیاری از انیمیشن‌ها و لایو‌اکشن‌های امروزی، بزرگسالان هستند. کارتون‌های سیندرلا، سفید‌برفی و هفت کوتوله، دیو ودلبر و بسیاری دیگر که به‌طور کامل شناخته شده‌اند را می‌توان در لیست بهترین انیمیشن قرار داد. با اینکه این چند مورد، برای کودکان در‌نظر گرفته شده، اما می‌توان برای بسیاری از بزرگسالان هم سرگرم‌کننده باشد.

کارتون هایی متناسب همه سنین

اگر شما در آن دسته از افرادی قرار دارید که گمان می‌کنند چنین کارتون‌هایی تنها برای سنین پایین تهیه شده، بهتر است همین حالا نظر خود را عوض کرده و در میان لیست بهترین کارتون، گزینه‌ای را انتخاب کنید. با انجام این کار لطف بزرگی را به کودک درون خود می‌کنید!

برترین انیمیشن های تاریخ سینما

در نگاهی ساده به توضیح Animation  می‌توان آن را اینگونه معنی کرد که برنامه کودکی است که برای بزرگ‌تر‌ها هم مناسب بوده و پویا‌نمایی‌هایی جذاب و چند بعدی دارد. می‌توانید برای تماشای بهترین‌ها، لیست زیر را در دسته انتخابی‌های خود قرار دهید.

داستان اسباب بازی ( Toy Story )

این فیلم با نشان‌دادن دوستی‌های عمیق و پایدار میان عروسک‌ها و اسباب بازی‌ها، قصد ایجاد صمیمیت میان افراد را داشت. با اینکه در نهایت عروسک کابوی وودی از دوستان خود جدا شد، اما باز هم در دل آن‌ها جادویی عمیق نهفته بود. با وجود اینکه این کارتون حدود 30 سال پیش ساخته شد اما باز هم  داستان اسباب­بازی را می‌توان بهترین انیمیشن تاریخ سینما دانست.

بهترین راه برای خرید ووچر پرفکت مانی در ایران

ژانر: ماجراجویی، کمدی

سال تولید: 1995

کارگردان: جان لستر

موش سرآشپز ( Ratatouille )

چنین کارتونی، با فیلم‌نامه‌ای جذاب و نقاشی‌هایی خارق‌العاده نشان داد که تنها برای کودکان نیست. موش سرآشپز که در این برنامه با نام رمی شناخته می‌شود، همیشه آرزو داشت آشپزی ماهر شود، تا اینکه دست بر قضا وارد رستوران شد.

این موش با هدایت موی فردی که کنترل می‌کرد، می‌توانست بدون ترساندن افراد در آشپزخانه کار کند. جذاب‌ترین بخش ماجرا مربوط به زمانی می‌شود که آنتون ایگو وارد رستوران شد و از راتاتویی‌های موش سرآشپز چشید؛ در آن زمان تمامی خاطرات کودکی او به یکباره جلوی چشمش ظاهر شدند.  این کارتون برای اینکه بهترین انیمیشن باشد، امتیاز 1/8 را کسب کرده است.

ژانر: ماجراجویی، کمدی

سال تولید: 2007

کارگردان: برد برد، جن پینکاوا

وال_ئی ( Wall_E )

این که بهترین کارتون محسوب می شود قصد دارد با تصویر‌کشیدن زمینی پر از زباله و خالی از انسان، نشان دهد که ما انسان‌ها تا چه حد می‌توانیم به این سیاره آسیب برسانیم. میزان آسیب و ضرر تا حدی است که تنها یک ربات به نام وال_ئی وجود دارد. اوایل فیلم همه چیز ساکت و بدون دیالوگ است؛ اما تا زمانی که ربات دیگر به نام ایو وارد ماجرا می‌شود.

ژانر: ( علمی _ تخیلی ) و ( ماجراجویی _ خانوادگی )

سال تولید: 2008

کارگردان: اندرو استنتن

شیر‌شاه ( The Lion King )

عنوان بهترین انیمیشن، بی‌دلیل به شیر‌شاه داده نشد. با اینکه این کارتون، محصولی از دهه 90 است، اما توانسته به‌خوبی یکی از نمایشنامه‌های هملت شکسپیر را به تصویر بکشد. موسیقی متن در آن توانسته ویژگی شگفت‌‎انگیزی را به آن بیافزاید. برای دانلود انیمیشن خوب و جدید شیر‌شاه در نسخه قدیمی یا حتی نسخه جدید آن می‌توانید به بسیاری از سایت‌ها مانند ایزی ببین  به ادرس https://ezbebin.com/genre/animation مراجعه کنید.

چگونگی تعیین قیمت لوله داربست در بازار

ژانر: درام، ماجراجویی

سال تولید: 1994

کارگردان: راجر الرز، راب مینکوف

شرک ( Shrek )

داستان شرک اینگونه است که غولی سبز‌رنگ به نام شرک عاشق شاهزاده‌ای زیبا به نام فیونا می‌شود. شرک به این دلیل که چهره‌ای جذاب و غول‌مانند دارد، خود را لایق دوست‌داشتن فیونا نمی‌داند؛ با اینکه قلبی بسیار مهربان و مملو از احساسات دارد. تا این قسمت همه چیز بسیار عادی پیش می‌رود تا اینکه وجود خر در داستان، کل ماجرا را عوض کرده و به سمت کمدی می‌برد. وجود خر می‌تواند کارتون شرک را به بهترین انیمیشن تبدیل کند.

ژانر: کمدی، ماجراجویی

سال تولید: 2001

کارگردان: اندرو آدامسون، ویکی جنسون

کورالین ( Coraline )

دنیایی که توانسته کورالین را بسازد، دنیایی خمیری است که به تصویر کشیده شده است. برخی معتقدند که کورالین بسیار هیجان‌انگیز و در عین حال ترسناک و وحشت‌آور است؛ از این رو برای کودکان مناسب نیست. اصلی‌ترین چیزی که توانسته Coraline را تا این حد خاص و منحصر‌به‌فرد کند همین موضوع است.

ماجرا از آنجایی شروع می‌شود که کورالین به همراه پدر و مادر خود به خانه‌ای نقل مکان می‌کنند که بسیار بزرگ و ترسناک است. تمامی اتفاقاتی که در ادامه رخ می‌دهد مربوط به زمانی می‌شود که کورالین قصه دربی کوچک را پیدا می‌کند.

چشم دکمه‌ای‌بودن کورالین و خانواده‌اش در آن طرف قضیه، چیزی است که توانسته این کارتون را بهترین انیمیشن جلوه دهد.

ژانر: ترسناک

سال تولید: 2009

کارگردان: هنری سلیک

در جست و جوی نمو ( Finding Nemo )

این شاهکار از پیکسار به عنوان بهترین کارتون، توانسته دنیای زیر آب را به‌خوبی هرچه تمام‌تر به تصویر بکشد. در جست‌و‌جوی نمو توانسته این موضوع را به مخاطب عرضه کند که گاهی غیر‌ممکن هم ممکن می‌شود. این اصطلاح زمانی محقق می‌شود که پدر نمو برای پیدا‌کردن فرزند خود همه چیز را به ماهی فراموش‌کار می‌سپارد.

نقش ایزو 10002 در مشتری مداری سازمان

ژانر: کمدی، ماجراجویی

سال تولید: 2003

کارگردان: لی آنکریچ، آندرو استنتون

دیو و دلبر ( Beauty and the Beast )

بسیاری از کارتون‌ها که عنوان بهترین انیمیشن را از آن خود کرده‌اند محصولی از دهه 90 هستند. دیوی که در این قصه خودنمایی می‌کند در اصل شاهزاده‌ای است که نیاز به عشق یک پرنسس دارد؛ به همین منظور دلبر را در قصر زندانی می‌کند. پرنسس هم پس از مدتی نسبت به دیو حس عاشقانه پیدا می‌کند. این اثر محصولی از دیزنی است که کمتر کسی پیدا می‌شود که نام آن را نشنیده باشد.

ژانر: خیال‌انگیز، خانوادگی

سال تولید: 1991

کارگردان: گری تروزدیل، کرک وایز

مولان ( Mulan )

داستان این Animation به صورتی است که دختری به نام مولان خود را به شکل یک مرد در می‌آورد. اما چرا؟ هدف او این است که به جای پدر خود وارد میدان جنگ شود. با اینکه دختر‌بودن مولان در بین راه مشخص می‌شود، اما در نهایت تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین قهرمان‌های کشور خود یعنی چین می‌گردد.

ژانر: کمدی، ماجراجویی

سال تولید: 1998

کارگردان: تونی بنکرافت، بری کوک

چگونه می توان بهترین انیمیشن ها را دانلود کرد؟

تمامی انیمیشن‌های نام‌برده‌شده و بسیاری از کارتون‌های دیگر را می‌توانید از ایزی ببین به بهترین و راحت‌ترین شکل ممکن دانلود کنید. ممکن است فیلمی با زیر‌نویس فارسی را دانلود کرده باشید اما هیچ زیرنویسی نداشته باشد؛ غیر‌ممکن است که این اتفاق در ایزی ببین رخ دهد. وجود لینک دانلود مستقیم کار شما را در این راه راحت‌تر می‌کند؛ کافی است روی آن کلیک کنید!

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا