اخبار دیگران

آشنایی با بزرگترین سایت نهالستان در گرگان

سایت اینترنتی نهال فروشی آنلاین برتر نهال در مراکز تمامی استان‌ها راه اندازی شده و این یعنی همه کشاورزان از اقصی نقاط کشور می‌توانند به صورت غیر حضوری و اینترنتی به طور مستقیم و با حذف واسطه ها قیمت نهال را مناسب و با تضمین کیفیت خریداری کنند.

(خرید گارانتی‌دار نهال گردو و نهال میوه)

برای احداث و راه اندازی باغ میوه در شهرهای مختلف کشور ایران شما باید اطلاعات دقیق و مفید درباره اقلیم و آب و هوای شهر به دست بیاورید تا بر اساس آن برنامه ریزی‌های صحیح و اصولی برای احداث باغ داشته باشید، البته تمام شهرهای کشور ایران پتانسیل بالایی برای احداث باغ میوه دارند شاید برخی از نهال‌های میوه در بعضی از قسمت‌ها قابل کشت نباشند ولی هر شهر از این خطه را می‌توان برای احداث باغ در نظر بگیریم.

در این مقاله می‌خواهیم در مورد شهرهای شمالی و آب و هوای مناسب آن‌ها برای احداث انواع باغ میوه، باغ گردو و بادام صحبتی داشته باشیم، یکی از این شهرها گرگان است، آب و هوای غالب شهر گرگان معتدل بوده از این رو کشاورزان به دنبال خرید نهال گردو و میوه دیرگل یا میان‌گل هستند تا به خوبی در این نواحی رشد کنند، برای آشنایی با بزرگترین سایت معتبر فروش آنلاین نهال که به تولید و فروش نهال میوه در گرگان می‌پردازد بهتر است همراه ما باشید.

خرید نهال گردو در شهر گرگان

برای خرید خرید نهال گردو در گرکان ، ابتدا باید نکاتی را متذکر شویم. شهر گرگان جزو شهرهای شمالی بوده به خاطر همجوار بودن با دریای خزر و همچنین رشته کوه البرز از طرف دیگر دارای چندین اقلیم و آب و هوای متفاوت است، آب و هوای غالب آن معتدل و شرجی بوده انواع زمین‌های جنگلی، جلگه، بیابان، شوره زار و دریا در آن وجود دارد، ولی طبق آمار به دست آمده بیشترین نقاط آن مربوط به اقلیم کوهستانی است، از این رو احداث باغ‌های میوه سردسیری در این استاد بسیار رونق دارد که از مهمترین آن می‌توان به گردو اشاره کرد، کشاورزان گرگانی که به خرید نهال میوه می‌پردازند سعی کردند در اولویت خرید نهال گردو و احداث باغ گردو را قرار دهند، چون نسبت به میوه‌های دیگر برای آنها سود دهی بیشتری و ارمغان آورده است.

بی کربنات آمونیوم چیست و چه کاربردی دارد

خرید نهال میوه و احداث انواع باغات استان گرگان:

وقتی شما می‌خواهید اطلاعات دقیقی از یک شهر به دست بیاورید این مهم است که نسبت به باغات کرکان همچنین میوه‌هایی که تولید می‌کند اطلاعات کافی داشته باشید، از اینرو ما می‌خواهیم چند نهال میوه که در شهر گرگان دارای طرفداری خیلی زیاد است را برای شما معرفی کنیم:

نهال گردو:

از نظر کشاورزان شهر گرگان از آنجایی که نهال گردو یک نهال و مقاوم و با ثباتی است، به همین خاطر بهترین گزینه برای کاشت در شهر گرگان محسوب می‌شود، به خاطر خاک حاصلخیز و کوهستانی بودن شهر گرگان هر هکتار از باغات گردو در حدود ۱۰ تن گردوی خشک تولید می‌کند.

البته از نظر کشاورزان گرگانی عمر اقتصادی بالای گردو باعث شده تا رضایت این کشاورزان برای احداث باغ گردو چند برابر شده و در سال‌های گذشته خرید نهال گردو و راه اندازی باغات آن بسیار رونق پیدا کرده است، دلیل اصلی دیگر که کشاورزان گرگانی برای احداث باغ گردو بیان کردند صادرات بالای این محصول است، آن طور که مشخص است این کشاورزان توانستند با روش‌های فروش اقتصادی و اصولی میوه گردو و صادرات آن به کشورهای خاورمیانه و اروپایی آشنایی کامل داشته باشند، از انواع گردو‌های کاشته شده در شهر گرگان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. گردو ژنوتیپ پالیز
  2. گردوی پیوندی چندلر
  3. گردوی پیوندی فرانکت
  4. گردوی پیوندی هارتلی
  5. گردوی اسرائیلی یا خوشه ای

لازم به ذکر است که از بین ارقام گفته شده گردو ژنوتیپ برای هر آب هوایی قابل کشت است، گردو چندلر بین ارتفاع ۲۰۰ تا ۱۵۰۰ متر با رطوبت پایین‌تر قابل کشت بوده، گردو فرانکت و هارتلی بیشتر به عنون گرده افشان مناسب هستند، گردو اسرائیلی برای مناطقی که سرمایه بهاره ندارد قابل کشت خواهد بود.

ترفند های اینستاگرام برای افزایش تعامل کاربران ( آپدیت)

کاشت نهال زیتون:

یکی دیگر از نهال‌هایی که در شهر گرگان جزو نهال‌های پر طرفدار باغات گرگان محسوب می‌شود و به خاطر شرایط خاص آن مورد توجه کشاورزان قرار گرفته است می‌توان به درخت زیتون اشاره کرد، از خصوصیات بارز نهال زیتون می‌توان موارد زیر را گفت:

  • مقاومت بالای نهال زیتون نسبت به خشک سانی
  • سازگاری با هر نوع خاکی
  • طول عمر اقتصادی بالا

با توجه به موارد گفته شده اگر مشتاق هستید با باغات زیتون شهر گرگان آشنا شوید این باغات عبارتند از:

  1. زیتون زرد: بومی کشور ایران است سن اقتصادی آن ۷۰ سال بوده و به وسیله ای قلمه زنی تکثیر پیدا می‌کند.
  2. زیتون سیاه: این نهال از سوم سال اول کاشت به باردهی خود را آغاز کرده بودی کشور آمریکا بوده اقتصادی آن ۷۰ سال و بهترین روش برای تکثیر درخت زیتون قلمه زنی است.

کاشت نهال هلو:

از دیگر نهال‌های پر تقاضا در کشور گرگان می‌توان به حروف اشاره کرد که توسعه چشمگیری در این شهر پیدا کرده است،

  1. نهال هلو زعفرانی: طول عمر اقتصادی آن ۱۵ سال است، بومی کشور چین بوده و پایه آن را از شفتالو استفاده می‌کنند تا مقاومت بالایی داشته باشد.
  2. نهال هلو انجیری مالکی، بهترین رقم هلو انجیری بوده و باردهی بالای ۷۰ الی ۸۰ تن در هکتار دارد
  3.  نهال هلو پیش رس کاردی یا دوبارفرانسه: فاصله کاشت دو نهال خیلی کم است معمولا ۳ در ۳ متر بهترین فاصله برای کاشت آنها محسوب می‌شود، عمومی کشور ایران هستند و عمر اقتصادی شان نزدیک به ۱۰ الی ۱۵ سال تخمین زده اند معمولاً سال دوم باردهی خود را آغاز می‌کنند.
برترین انواع نهال گردو در ایران

کاشت نهال انار:

اگر به شهر گرگان سفر کنید با باغات وسیع نهال انار نیز مواجه خواهید شد که همه طعم دلپذیر و کیفیت بالایی دارند، تولید بالای نهال انار و فروش آن در بازار‌های داخلی و خارجی به کمک اقتصاد کشاورزان شهر گرگان آمده است:

  1. نهال انار سیاه: به وسیله قلمه زنی تکثیر می‌شود، در سومین سال باردهی آن شروع شده و بومی کشور ایران است.
  2. نهال انار بیردانه ژله ای: جزوه نهال‌هایی است که طول عمر خیلی بالایی دارد و به صد سال می‌رسد در سومین سال باردهی خود را شروع کرده و بومی کشور آمریکا است.

کاشت نهال خرمالو

بیشتر خرمالوهای توزیع شده در بازار داخلی کشور و صادر شده به بازارهای برون مرزی در شمال کشور تولید و عرضه می‌شود، شهر گرگان جزو شهرهای معروف برای تولید میوه خرمالو محسوب می‌شود:

  1. نهال خرمالوی گوجه ای
  2. نهال خرمالو ژاپنی

البته ما سعی کردیم نمونه‌هایی از باغات کشور گرگان را برای شما معرفی کنیم این شهر به اندازی حاصلخیز و دارای پتانسیل بالای کشاورزی و باغداری است که می‌توان هر نهال میوه را در آن کشت و به یک سود دهی مناسبی رسید، علاوه بر باغات انواع محصولات کشاورزی و زراعی نیز در شهر گرگان کیش می‌شود سبزیجات و صیفی جات از مهمترین محصولات کشاورزی آن محسوب می‌شود.

کلام آخر

اگر شما یک سرمایه گذار هستید و می‌خواهید با سرمایه گذاری بر روی باغات میوه به یک درآمد کلان و ثابت برسید، بهتر است تمامی فکر و ذهن خود را مشغول به شهری که در ساکن هستید نکنید، شما می‌توانید به روش‌های گوناگون شهرهای مختلف کشور ایران را شناخته و شهری که دارای پتانسیل بالا، خاک حاصلخیز، ذخایر آبی مناسب برای احداث باغ میوه، باغ گردو و باغ بادام است را شناسایی سپس به سرمایه گذاری بر روی آن بپردازید.

چرا مستقیم از تولید کننده کابینت سفارش کابینت بدهیم؟

دومین نکته که برای سرمایه گذاری در صنعت کشاورزی نسبت به آن دقت کافی داشته باشید این است برای خرید نهال میوه از نهالستان در گرگان باید شناسایی نهالستان‌های معتبر جهت خرید نهال بادام، گردو و میوه در گوگل سرچ کرده سایت‌های معتبری مانند برتر نهال که دارای گستردگی فراوانی هستند را انتخاب کنید، اگر اطلاعات کافی در این زمینه ندارید می‌توانید به لینک زیر مراجعه کرده و یا با شماره تماس‌های موجود در ارتباط باشید.

تماس با ما:

09141832393

09144501003

وب سایت:

www.bartarnahal.ir

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا