اخبار دیگران

راهنمای جامع خرید وسایل شهربازی

صفر تا 100 خرید وسایل شهربازی سرپوشیده

شهربازی‌ها، جزء پرطرف‌دارترین مراکز تفریحی به شمار می‌روند؛ این مجموعه‌ها نه‌تنها در بین کودکان، بلکه میان بزرگسالان نیز بسیار محبوب هستند. در سال‌های اخیر، شهربازی‌های سرپوشیده به دلیل دسترسی آسان در تمام فصول سال و بازی‌های متنوع‌تر برای همه سنین، بیشتر مورد استقبال قرار گرفته‌اند. این یک فرصت عالی سرمایه‌گذاری در احداث این مجموعه‌های سرپوشیده و خرید وسایل بازی، برای افراد علاقه‌مند به تجارت در صنعت تفریح و سرگرمی است. اما چه نکاتی را باید هنگام خرید تجهیزات شهربازی در نظر بگیریم؟

اگر به فکر راه‌اندازی یا تجهیز مرکز تفریحی و سرگرمی خود هستید؛ تا انتهای متن با ما همراه باشید. در این مطلب به نکات مهم خرید دستگاه شهربازی سرپوشیده می‌پردازیم.

خرید دستگاه شهربازی سرپوشیده

امروزه وسایل بازی شهربازی‌ها، تنوع بسیار زیادی داشته و پاسخگوی سلیقه همه سنین نیز هستند. انتخاب نوع تجهیزات بازی، برای احداث یک مرکز تفریحی، باید با دقت انجام شده و پلان محل شهربازی، جانمایی و چیدمان دستگاه‌ها به‌خوبی در نظر گرفته شود.

برای انتخاب و خرید وسایل شهربازی باید مخاطبین، جنبه‌های فرهنگی و موقعیت جغرافیایی محل احداث شهربازی را در نظر بگیرید. یک مجموعه تفریحی و سرگرمی به‌روز و موفق از تجهیزات و دستگاه‌های بازی متنوعی استفاده می‌کند. این وسایل باید بازی‌های گروهی، مسابقه‌ای، حرکتی، هیجانی و تکان‌دهنده را پوشش بدهد در این صورت برای همه قشر‌ها و سنین جذاب و مهیج خواهد بود.

در هنگام انتخاب وسایل بازی شهربازی، حتما به گروه سنی نوپا توجه ویژه‌ای داشته باشید، کودکان بیش از سایر گروه‌های سنی شوق‌وذوق بازی‌کردن در شهربازی‌های سرپوشیده را دارند. به همین دلیل علاوه بر ایمن‌سازی محیط برای بچه‌ها، باید از وسایل شهربازی استاندارد و باکیفیت استفاده کنید. اگر به این مورد دقت لازم نشود و حادثه‌ای در شهربازی رخ دهد، جبران خسارت بسیار سخت خواهد بود.

تور تایلند نوروز 1402

معرفی تجهیزات و دستگاه‌های شهربازی

باتوجه‌به کاربرد و تنوع وسایل بازی شهربازی، باید هنگام خرید این تجهیزات برای مرکز تفریحی خود، از انواع مختلف آن انتخاب کنید. با این کار نیاز‌های مشتریان خود را در نظر گرفته و بازدهی شهربازی را افزایش خواهید داد. بسیاری از شرکت‌های تولید‌کننده دستگاه‌های بازی، امکان فروش عمده وسایل شهربازی را دارند که شما می‌توانید از این شرایط استفاده کنید.

از وسایل بازی شهربازی سرپوشیده، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دستگاه‌های مکانیکی بازی
  • دستگاه‌های الکترونیکی و ویدئویی
  • وسایل بازی رومیزی
  • دستگاه‌های تکان‌دهنده
  • دستگاه‌های جایزه‌ای مستقیم
  • تجهیزات شبیه‌ساز و واقعیت مجازی
  • بازی‌های گیمینگ شهربازی
  • تجهیزات خانه بازی کودکان
  • بازی‌های بردگیم شهربازی
  • تجهیزات بولینگ و مینی بولینگ

نکات مهمی که هنگام خرید دستگاه شهربازی سرپوشیده باید بدانید!

پس از انتخاب محل احداث مجموعه تفریحی سرپوشیده، باید نوع بازی‌ها، دستگاه‌ها و تجهیزات موردنیاز شهربازی، انتخاب شود. برای این منظور باید به نکات زیر توجه کنید.

1- موقعیت جغرافیایی و ویژگی‌های محل راه‌اندازی شهربازی را بررسی کنید.

2- سازه‌های ساختمان را از نظر استحکام، بررسی کرده تا مقاومت لازم را داشته باشند. این مورد به‌خصوص در شهربازی‌های سرپوشیده که در طبقات بالای مراکز خرید قرار دارند، اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند.

3- به استاندارد‌های ایمنی و گواهی‌نامه‌های بهره‌برداری تجهیزات و وسایل بازی دقت کنید.

4- امکانات رقبا و سایر مراکز تفریحی موجود در شهر را تحلیل کنید. این موضوع به شما برای انتخاب وسایل مدرن‌تر و کامل‌تر کمک می‌کند.

5- برخی از تولید‌کننده‌های تجهیزات بازی، فروش عمده وسایل شهربازی دارند. با خرید از این شرکت‌ها در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

­نمایشگر صنعتی

6- با مشاوره کارشناسان متخصص این حوزه، آینده بازار شهربازی را پیش‌بینی کرده و از وسایل مدرن‌تر استفاده کنید.

7- نیاز و علاقه مشتریان و مخاطبان شهربازی در همه سنین را در نظر بگیرید.

8- با پیش‌بینی و بررسی برآورد، کارکرد و میزان فروش هر دستگاه بازی، از تجهیزاتی استفاده کنید که سودآوری بیشتری را برای شما به همراه دارند.

9- هنگام خرید و انتخاب دستگاه‌های بازی، میزان بودجه سرمایه‌گذاری برای این کار را در نظر بگیرید.

10- با کمک افراد متخصص، مطالعات آماری جمعیت گروه‌های سنی هدف شهربازی را انجام دهید. این مورد به شما برای انتخاب تعداد دستگاه‌های موردنیاز کودکان و بزرگسالان کمک می‌کند.

11- یکی از اهداف راه‌اندازی شهربازی‌ها، جذب توریست و گردشگر است. با بررسی آماری منطقه از نظر گردشگری، می‌توانید سرمایه‌گذاری مطمئن‌تری داشته باشید.

12- جنبه‌های فرهنگی مردم منطقه نیز موردی است که در انتخاب نوع وسایل بازی، تأثیرگذار است.

13- بررسی میزان تراکم جمعیت محل احداث شهربازی و تردد افراد در نزدیک مکان تفریحی، برای انتخاب نوع و تعداد دستگاه‌های بازی مهم است.

14- معمولا وسایل شهربازی در زمان بازی، با ضربه‌ها و تکان‌های شدید روبرو می‌شوند. به همین دلیل در هنگام خرید تجهیزات شهربازی سرپوشیده به مقاومت بدنه آن در برابر ضربه توجه کنید.

15- برای خرید وسایل شهربازی سرپوشیده از دستگاه‌های متنوع بازی‌های الکترونیکی و ویدئویی استفاده کنید. این تجهیزات مانند بازی‌های واقعیت مجازی و شبیه‌سازها، به دلیل ابعاد و وزن مناسب، فضا‌های خالی شهربازی را تکمیل می‌کنند.

16- مورد آخر که باید به آن توجه کنید، گارانتی معتبر، خدمات پس از فروش و پشتیبانی شرکت تولید‌کننده دستگاه‌های بازی است. در این صورت، اگر وسایل بازی با مشکلی مواجه شد، خیال شما راحت است.

معرفی روش های درمان هموروئید و مقایسه آن ها

سخن پایانی

مواردی که در متن بالا به آن پرداختیم، خلاصه‌ای از نکاتی بود که هنگام خرید دستگاه شهربازی سرپوشیده باید به آن توجه کنید. به دلیل حساسیت بالای وسایل بازی و ارتباط مستقیم آن با سلامتی مردم، دقت کنید که این تجهیزات از کیفیت ساخت عالی برخوردار بوده و تمامی استاندار‌های لازم ایمنی و بهره‌برداری را داشته باشند. به همین دلیل بهتر است از یک شرکت معتبر خرید کرده تا از مشاوره کارشناسان متخصص آن‌ها در این زمینه نیز بهره‌مند شوید.

شرکت فنی و مهندسی شهربازی سازان طلایی با سال‌ها تجربه، ارائه‌دهنده انواع دستگاه‌های سرگرمی و بازی برای سالن‌های سرپوشیده شهربازی، خانه‌های کودک و مراکز تفریحی است. این شرکت، در زمینه فروش عمده وسایل شهربازی و همچنین تولید دستگاه‌های داخلی با نشان استاندارد، فعالیت می‌کند. این مجموعه با بهره‌مندی از مدیران مجرب و مهندسان متخصص خود در کمترین زمان، بهترین خدمات فروش دستگاه‌های شهربازی را به سراسر کشور ارائه می‌دهد. امیدواریم مطالعه این مطلب به شما برای خرید وسایل بازی کمک کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا