اخبار بازیگرانبازیگران ترکبازیگران خارجیبازیگران مردبیوگرافی بازیگران

معرفی کادیر دوغلو همسر نسلیهان آتاگول بازیگر معروف ترک

در این بخش بیوگرافی کادیر دوغلو از بازیگران مرد معروف ترکیه را مرور میکنیم. بیوگرافی کادیر دوغلو مدل و بازیگر معروف ترک که علاوه بر آنکه برای حضور در سریال های موفقی همچون وصلت، فاتح حربیه، ماه پیکر و … شناخته شده است، بسیاری او را به عنوان همسر ستاره معروف ترک نسلیهان آتاگول نیز می شناسند ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش را میبینیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی کادیر دوغلو آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

کادیر دوغلو چند سال سن دارد؟

کادیر دوغلو زاده ۱۹ آوریل ۱۹۸۲ است و ۴۰ سال سن دارد.

کادیر دوغلو فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

کادیر دوغلو فعالیت خود را از سال 2010 آغاز کرد.

همسر معروف کادیر دوغلو کیست؟

کادیر دوغلو با نسلیهان آتاگول در سال ۲۰۱۶ ازدواج کرده است.

خلاصه بیوگرافی کادیر دوغلو

نام اصلیعبدالکریم کادیر دوغلو (Abdulkadir Doğulu)
نام هنریکادیر دوغلو
تاریخ تولد۱۹ آوریل ۱۹۸۲ ‏(۴۰ سال)
محل تولدمرسین، ترکیه
تحصیلاتلیسانس رشته علوم غذایی
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت۲۰۱۰–اکنون
همسرنسلیهان آتاگول (ا. ۲۰۱۶)
قد182 سانتیمتر

بیوگرافی کادیر دوغلو

بیوگرافی کادیر دوغلو

کادیر دوغلو با نام کامل عبدالکریم کادیر دوغلو (Abdulkadir Doğulu) متولد ۱۹ آوریل سال ۱۹۸۲ در شهر مرسین- ترکیه است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم غذایی از دانشگاه اوکان استانبول می باشد که فعالیت خود را بعنوان یک آشپز شروع کرد تا اینکه وارد بازیگری شد

علایق کادیر دوغولو 

کادیر طرفدار تیم فنرباعچه است. او به تئاتر، ورزش و موتور سواری بسیار علاقمند است.

سیر تا پیاز زندگی شخصی و هنری آرش مجیدی از بازیگری تا حرفه ای در پاراگلایدر

بیوگرافی خانواده کادیر دوغلو

در بیوگرافی کادیر دوغلو درباره ی خانواده اش آمده است: فرزند دوم خانواده است و یک برادر بزرگتر و سه خواهر کوچکتر دارد خانواده او از وضعیت مالی چندان خوبی برخوردار نبودند و والدینش باید به سختی کار می‌کردند تا از عهده مخارجشان بربیایند و بنابراین مجبور بودند فرزندان خود را نیز به سخت کوشی بیشتر تشویق کنند. کادیر در طول سال های دوره راهنمایی و دبیرستان خود در بسیاری از جاها از آشپزی گرفته تا اپراتوری کار کرده است و برادر بزرگش اولین کسی بود که از شهر زادگاهشان به استانبول مهاجرت کرد و سپس بقیه افراد خانواده نیز تصمیم گرفتند در پایتخت ترکیه اقامت کنند. بعداً او شروع به دریافت پیشنهادات بازیگری کرد.

برادر کادیر به نام کمال موسیقیدان، عکاس، طراح مد و آرایشگر است که با خواننده های معروف و سر شناس مثل هانده ینر، سدا سایان، سیلا، کوتسی، گوکان اوزن، نیل کاراابراهیم اوغلو و دمت آکالین همکاری داشته است.

کادیر دوغولو و برادرش کمال دوغولو
کادیر دوغولو و برادرش کمال دوغولو

طبق گفتهٔ کادیر او مدتی بعد از آمدن به استانبول پشیمان شده و وسیله‌های خود را جمع کرده تا به شهرش بازگردد اما پس از فکر کردن با خود گفته اگر برگردم شغل مناسبی پیدا نخواهم کرد و بدین ترتیب در استانبول ماندگار شده‌است.

البته کادیر هنوز هم ارادت خاصی به شهر زادگاهش مرسین دارد که یک شهر ساحلی کوچک با نمایی آرامشبخش است و از نظر او بسیاری از ویژگی های شخصیتی او از همانجا نشات گرفته است.

او در مصاحبه ای گفته بود در کودکی رویای سینما نداشتم و در عوض به مشاغلی همچون سرآشپزی و رستوران داری علاقمند بود چراکه می توانست دستمزد ثابتی داشته باشد. طبق آنچه در بیوگرافی کادیر دوغلو می خوانیم، او حتی زمانی در حوزه گردشگری در یک هتل مشغول به کار بود. ولی پس از مدتی، شرکت های مدلینگ به او توجه نشان داده و او به عنوان مانکن فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرد و این اولین قدم برای نزدیک تر شدن به حرفه بازیگری بود.

بیوگرافی رضا بابک
کادیر دوغلو در ۱۷ سالگی
کادیر دوغلو در ۱۷ سالگی

وی به توسط برادرش کمال دوغلو با خواننده ترک هانده ینر آشنا شد. مدت کوتاهی پس از این آشنایی وی در یکی از موزیک ویدیوهای هانده به نام “Romeo” ظاهر شد و پس از آن پیشنهاداتی برای بازیگری دریافت کرد و اولین بار در سریال “اسرار کوچک” که در حقیقت نسخه ترکی سریال امریکایی “دختر سخن چین” (Gossip Girl) است در قاب تلویزیون ظاهر شد و پس از آن نیز در نقش های اصلی چندین سریال موفق ظاهر شد.

کادیر دوغلو و هانده ینر

ازدواج و وضعیت تاهل کادیر دوغلو

بیشترین جستجوها در بیوگرافی کادیر دوغلو درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

نام کادیر اوغلو اولین بار زمانی مورد توجه رسانه ها قرار گرفت که شایعات رابطه عاشقانه او با خواننده معروف ترک هانده ینر بر سر زبان ها افتاد و طبق گفته برخی منابع آنها از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰ رابطه داشتند.

رابطه ینر با کادیر بسیار عاشقانه پیش می ر.فت تا جایی که کادیر مدیریت شرکت موسیقی هانده را نیز بر عهده گرفت اما به یکباره سال 2010 خبر جداییشان منتشر شد

طبق گفته ی کادیر، دلیل جدایی این دو خیانت هانده بوده است. در سال ۲۰۱۰ هانده وارد رابطه با سینان آکچیل شده است. این در حالی بوده است که سینان نیز با خواننده ی ترک حادیثه دوست بوده است. حادیثه با شنیدن این خبر با کادیر تماس میگیرد تا از این قضیه مطلع شود. کادیر نیز در جواب چنین می گوید: “هانده با سینان رابطه دارد. به خاطر همین مرا ترک کرد.” طبق گفته ی رسانه ها کادیر پس از این جدایی حدود ۱۷ کیلو لاغر شده و ناراحتی زیادی را به خاطر خیانت هانده تحمل کرده است.

بازیگران متولد آخرین ماه سال را بیشتر بشناسید

کادیر دوغلو در تاریخ ۸ ژوئیه ۲۰۱۶ با نسلیهان آتاگول ازدواج کرد. این زوج در مجموعه فاتیح هاربیه در سال ۲۰۱۳ با هم آشنا شدند.

هنگام عقد کادیر و نسلیهان خبرنگاران از هانده پرسیدند که آیا حاضر است در جشن کادیر و آسلیهان آواز بخواند یا نه. وی در پاسخ چنین گفته بود :” کادیر هنوز هم برای من با ارزشه. کادیر و نسلیهان خیلی بهم میان و زوج خیلی دوست داشتنی ای هستن. براشون آرزوی خوشبختی می‌کنم. ” این درحالیست که هانده قبلاً به خبرنگاران گفته بود قلبم را برای همیشه به روی کادیر باز کرده‌ام و برای روز عروسیمان بسیار هیجان زده هستم.

کادیر دوغلو و همسرش نسلیهان آتاگول
کادیر دوغلو و همسرش نسلیهان آتاگول

مصاحبه غافلگیرکننده با کادیر دوغلو و نسلیهان آتاگول

کادیر دوغلو چهره تبلیغاتی برند پوشاک حاتم اوغلو (Hatemoğlu) است و اخیرا (در ماه اکتبر ۲۰۲۰) همسرش نسلیهان آتاگل برای حمایت از شوهرش در فشن شو کالکشن پاییز و زمستان ۲۰۲۰/ ۲۰۲۱ این برند حضور پیدا کرد. پس از انتهای مراسم خبرنگاران در بیرون منتظر بیرون آمدن این زوج بودند تا آنها یک بیانیه انحصاری در مورد این مراسم فشن بیان کنند و یا دست کم نسلیهان چنین تصوری می کرد!

ولی به جای سوالی در مورد این برند و یا جدیدترین محصولات آن، خبرنگاری از او در مورد همبازی سابقش بوراک اوزچویت سوال پرسید و یک داستان قدیمی را زنده کرد. گزارشاتی وجود دارد که ادعا می شود کادیر نسبت به صحنه های عاشقانه همسرش با بوراک اوزچویت در سریال “کارا سودا” که در طی سال های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ پخش می شد حسادت می کرد و حال خبرنگار در مقابل کادیر اوغلو در مورد اوزچویت سوال کرد!

دلایل موفقیت برنامه اسکار مهران مدیری در بین مخاطبان

خبرنگار مذکور از نسلیهان سوال کرد: “اگر پیشنهادی برای همبازی شدن مجدد با بوراک اوزچویت دریافت کنید، آیا می پذیرید؟” خانم آتاگول که مشخص بود از شنیدن چنین سوال نامرتبطی در یک مراسم فشن غافلگیر شده است، ابتدا جواب داد:

“شما چرا اینکار را می کنید آقایان؟” همسر او کادیر اوغلو در میان حرف او آمد و با خنده گفت: “او از قصد چنین سوالی می پرسد.” سپس نسلیهان ادامه داد: “ما زیاد همدیگر را نمی بینیم، اگر این چیزی است که در موردش می پرسید؟! من واقعا چنین سوالاتی را دوست ندارم”، سپس دوباره همسرش کادیر دوغلو گفت: “ببخشید، ولی شما سوالات عجیبی می پرسید.”

خوشبختانه خبرنگار دیگری توانست با سوال دیگری این موقعیت متشنج را آرام کرده و پرسید: “خانم نسلیهان، چه موقع قصد بچه دار شدن دارید؟” و همسر کادیر دوغلو نیز با شوخی جواب داد: “درموردش فکر می کنم، شما هم به همین فکر می کنید؟” بدین ترتیب همسرش و بقیه اطرافیان مجبور به خندیدن شدند و بدین ترتیب ماجرا ختم به خیر شد!

کادیر دوغلو نیز همانند همسر مشهورش حساب پرمخاطبی در اینستاگرام دارد و معمولا عکس ها و سلفی های خود و هرچند وقت یکبار نیز تصویری در کنار همسرش نسلیهان را با بیش از سه میلیون و هفتصد هزار فالوور خود به اشتراک می گذارد.

شروع فعالیت هنری کادیر دوغلو

بر اساس بیوگرافی کادیر دوغلو، وی در سال ۲۰۱۰ با سریال درام «اسرار کوچک» (Küçük Sırlar) در نقش علی ارارسلان در قاب تلویزیون ظاهر شد. در این مجموعه پرمخاطب که از اکتبر ۲۰۱۰ تا سپتامبر ۲۰۱۱ در شبکه استار تی وی ترکیه پخش می‌شد، این بازیگر با چهره‌هایی همچون سینم کوبال، مروه بولگور، بوراک اوزچویت و … همبازی بود.

سیر تا پیاز زندگی آتیلا پسیانی و خانواده هنرمندش
کادیر دوغلو و دیگر بازیگران سریال درام «اسرار کوچک»
کادیر دوغلو و دیگر بازیگران سریال درام «اسرار کوچک»

سپس با مجموعه «هفت کثیف» (Pis Yedili) با نقش گونی سامیلی (بایرامپاشالی) مقابل دوربین رفت. این سریال روایتگر داستان ۷ نوجوان فقیر است که پس از تخریب مدرسه بر اثر آتش‌سوزی، به مدرسه دیگری که حاوی دانش آموزان ثروتمند است منتقل شده و سختی‌های زیادی را در کنار آنها متحمل می‌شوند و در این بین مثلث‌های عشقی نیز پدید می‌آید. کادیر در این سریال با ادا اجه و گونس زاوراک همبازی بود.

کادیر دوغلو در هفت کثیف
کادیر دوغلو در هفت کثیف

حضور در سریال فاتح حربیه

طبق بیوگرافی کادیر دوغلو ، در طی سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۴ او در قالب شخصیت مجید آرجااوغلو در سریال “فاتح  حربیه” (Fatih Harbiye) نقش آفرینی کرد که از سریال های سرنوشت ساز برای این بازیگر محسوب می شود.

ماجرای این سریال در مورد نریمان دختری ساده، تحصیل کرده (با بازی نسلیهان آتاگل) و ساکن محله فقیر نشین است که با یکی از پسرهای همان منطقه که نوازنده و موزیسین است رابطه دارد ولی در عین حال آرزوی تغییر موقعیت زندگیش را در سر می پروراند و طبق ماجراهایی در سریال، با ماجد پسری از خانواده ثروتمند و ساکن یک محله مرفه نشین (با بازی کادیر دوغلو) آشنا می شود و ماجد در همان نگاه اول عاشق نریمان می شود. دو بازیگر ترک این سریال یعنی نسلیهان آتاگول و کادیر دوغلو در دنیای واقعی نیز عاشق هم می شوند.

این سریال بر اساس رمانی تحت عنوان پامی صفا است و نام انتخابی برای این سریال نیز در حقیقت از نام دو محله فاتح و حربیه در شهر استانبول برگرفته شده و به بیان دیگر مفهوم کامل آن “از فاتح تا حربیه” است.

ناگفته های زندگی شخصی و هنری داکوتا جانسون بازیگر معروف هالیوود
نسلیهان آتاگول و کادیر دوغلو در سریال فاتح حربیه
نسلیهان آتاگول و کادیر دوغلو در سریال فاتح حربیه

در سال ۲۰۱۳ او در فیلم سینمایی “من یک داستان دارم” (Bir Hikayem Var) نیز در نقش مرت به کارگردانی طالیب کرم احمیت اوغلو برای اولین بار در پرده سینماها ظاهر شد.

کادیر دوغلو در فیلم من یک داستان دارم (Bir Hikayem Var)
کادیر دوغلو در فیلم من یک داستان دارم (Bir Hikayem Var)

با توجه به آنچه در بیوگرافی کادیر دوغلو می خوانیم، در سال ۲۰۱۵ او در نقش گوکان در سریال “عشق واژگون” (Sevdam Alabora) ظاهر شد و در همان سال نیز فرصت حضور در سریال “ماه پیکر” (Muhteşem Yüzyıl Kösem) را به دست آورد و با نقش محمد توچ گری مقابل دوربین رفت. پخش این مجموعه پرمخاطب تا سال ۲۰۱۶ ادامه داشت و بسیاری از چهره های ترک نظیر نورگل یشیلچای، برن سات، فرح زینب عبدلله، اویکو کارایل، اکین کوچ و … حضور داشتند.

کادیر دوغلو و الچین سانگو در نمایی از سریال عشق واژگون
کادیر دوغلو و الچین سانگو در نمایی از سریال عشق واژگون
کادیر دوغلو در سریال ماه پیکر
کادیر دوغلو در سریال ماه پیکر

در بین سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷ وی در نقش آشپزی به نام آلپر ارن در سریال “درباره عشق به من بگو” (Bana Sevmeyi Anlat) ظاهر شد که با نام دیگر “به من بگو دوست داشته باش” نیز معروف است و از شبکه فاکس ترکیه پخش می شد ولی به دلیل رتبه پایین به پخش آن پایان دادند.

کادیر دوغلو در سریال درباره عشق به من بگو
کادیر دوغلو در سریال درباره عشق به من بگو

این بازیگر در سال ۲۰۱۸ در سریال تلویزیونی “گناهان پدر من” (Babamın Günahları) در نقش اوزان دیکمن دیده شد و یک سال بعد در سال ۲۰۱۹ تا سال ۲۰۲۰ در سریال معروف “وصلت” (Vuslat) نقش آفرینی کرد. او که در این سریال نقش عزیز کورکمازر را به عهده داشت با بازیگرانی همچون دوریم اوزکان و امید کانتارچیلار همبازی بود.

کادیر دوغلو در سریال گناهان پدر من
کادیر دوغلو در سریال گناهان پدر من
کادیر دوغلو در سریال وصلت
کادیر دوغلو در سریال وصلت

در سال ۲۰۲۰ او در مجموعه دیگری به نام “انجمن جت” (Jet Sosyete) در نقش بازیگر مهمان (کنان) ظاهر شد.

ماجرای کشف حجاب ناهید لیان مجری سابق شبکه سه سیما

تجربه اجرا

او از ماه فوریه سال 2014 تا ماه جولای اجرای شوی استعدادیابی خوانندگی بنام X Factor که از کانال D ترکیه پخش می شد بر عهده داشت

شغل دوم

کادیر که به شدن پر انرژی و عاشق کار است حالا یک کلوپ شبانه بنام پازار و یک شرکت مدیریتی بنام TPA دارد که خدماتی برای چهره های مشهور ارائه می دهد

لیست آثار هنری کادیر دوغلو

در ادامه بیوگرافی کادیر دوغلو باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

تلویزیون
سالعنواننقشیادداشت
۲۰۱۰راز کوچکعلی ارارسلاننقش اصلی
۲۰۱۱–۲۰۱۳هفت کثیفگونی سامیلی (بایرام پاشالی)نقش اصلی
۲۰۱۳–۲۰۱۴فاتح حربیهماجیت آرجا اوغلونقش اصلی
عشق واژگونگوکهاننقش اصلی
۲۱۸_۲۱۹سریال وصلتعزیز کورکمازنقش اصلی
۲۰۱۵–۲۰۱۶ماه‌پیکرمحمد گیرای سومنقش مکمل
۲۰۱۶–۲۰۱۷به من بگو دوست داشته باشآلپر ارننقش اصلی
۲۰۱۸گناهان پدر مناوزان دیکمننقش اصلی
۲۰۱۹–۲۰۲۰ملاقاتعزیز کورکمازرنقش اصلی
۲۰۲۰جامعه جتکنعانبازیگر مهمان
۲۰۲۱تعریف عشقفیراتنقش اصلی
۲۰۲۲در انتهای شبکاظم ایشیکنقش اصلی
سینما
سالعنواننقشیادداشت
۲۰۱۳من یک داستان دارممرتنقش اصلی
۲۰۱۵شب سفید

صفحه اینستاگرام کادیر دوغلو

کادیر دوغلو ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 795 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی کادیر دوغلو و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی کادیر دوغلو و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی کادیر دوغلو ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام کادیر دوغلو @kadirdogulu میباشد و بیش از 4میلیون و 300 هزار دنبال کننده دارد.

ماجرای جالب عشق و عاشقی بیژن امکانیان در کودکی چه بود؟
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا