اخبار بازیگرانبازیگران ترکبازیگران زنبازیگران مردسریال خارجی

معرفی و زمان پخش سریال ترکی در انتهای شب (Gecenin Ucunda)

سریال در انتهای شب یکی از جدیدترین ساخته‌های تلویزیون ترکیه است که با بازیگران معروف و جذابش سعی در جذب مخاطب دارد. این سریال که یک سریال در ژانر درام، رمانتیک است، توسط باریش ارچتین (Barış Erçetin) کارگردانی شده و از شبکه استار تی وی پخش میشود. اینجا خبرهای مربوط به سریال در انتهای شب و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال در انتهای شب منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان سریال در انتهای شب چه کسی است؟

سریال در انتهای شب توسط باریش ارچتین (Barış Erçetin) کارگردانی شده است.

خلاصه داستان سریال در انتهای شب و موضوع اصلی آن چیست؟

این سریال در مورد دختری به نام ماجیده است که در رشته روان‌شناسی تحصیل کرده و در یک شرکت خصوصی در حال کار است.سریال ترکی «Gecenin Ucunda» یک داستان عشقی و ممنوعه بین ماجده و کاظم است.

اسامی بازیگران سریال در انتهای شب چیست؟

نسلیهان آتاگول Neslihan Atagül، کادیر دوعولو Kadir Doğulu، سارپ لوندوعلو Sarp Levendoğlu و … بازیگران سریال در انتهای شب هستند.

مشخصات سریال در انتهای شب

نام سریالدر انتهای شب
کارگردانباریش ارچتین (Barış Erçetin)
نویسندگانباشار باشاران (Başar Başaran) و امره اوزدور (Emre Özdür)
ژانردرام، رمانتیک
توزیع‌کنندهشبکه استار تی وی
شرکت های سازندهTMC Film, Âlim Yapım

معرفی سریال در انتهای شب

دانلود سریال در انتهای شب

سریال در انتهای شب هر سه شنبه ساعت 20:30 از شبکه Star TV پخش می‌شود.

لیست بازیگران سریال در انتهای شب

  • نسلیهان آتاگول در نقش ماجیده
  • کادیر دوغولو در نقش کاظم ایشیک
  • طوبا اونسال در نقش نرمین ایشیک
  • سارپ لوند اوغلو در نقش احمد ایشیک
  •  زحل اولجای (Zuhal Olcay) در نقش برین ایشیک
  • اوزگه اوزدر (Özge Özder) در نقش سارا کوهن
  • برتان اصلانی (Bertan Asllani) در نقش جهانگیر ایشیک
  • کان تاشانر (Kaan Taşaner) در نقش مرت اوندش
  • بستمسو اوزدمیر (Bestemsu Özdemir) در نقش سرا پکدمیر
  • و…
ماجرای مهاجرت مازیار لرستانی پس از تغییر جنسیتش چیست ؟

نسلیهان آتاگول و کادیر دوغولو در سریال در انتهای شب

معرفی سریال در انتهای شب

سریال در انتهای شب ( Gecenin Ucunda ) یکی از جدیدترین ساخته‌های تلویزیون ترکیه که با بازیگران معروف و جذابش سعی در جذب مخاطب دارد. این سریال در استانبول فیلم برداری شده و برای کسانی که به استانبول و خیابان‌های جذابش علاقه دارند، منظره‌های زیبایی را به نمایش می‌گذاره. این سریال از شبکه استار تی وی Star tv ترکیه پخش شده و هر چهارشنبه میزبان خانه‌های علاقه‌مندان است و تا کنون از سایت معتبر IMDB از 10 امتیاز، امتیاز 5 را به خودش اختصاص داده است.

سریال از روی رمان نور در انتهای شب (Gecenin Ucundaki Işık) اثر فریده جلال (Peride Celal) اقتباس شد.

معرفی سریال در انتهای شب

داستان سریال در انتهای شب

این سریال در مورد دختری به نام ماجیده است که در رشته روان‌شناسی تحصیل کرده و در یک شرکت خصوصی در حال کار است. او با مادرش که به قمار اعتیاد دارد زندگی می‌کند و سعی می‌کنه با مشکلات مادرش در این زمینه کنار بیاد.

ماجیده از شغلی که دارد راضی نیست و بعد از مدت‌ها، با جسارت شغل خودش را رها می‌کند و برای شرکت در یک دوره درمانگری به استانبول میره. در راه رسیدن به استانبول با مردی به نام احمد برخورد می‌کنه که خانواده ثروتمندی دارد و در همان نگاه اول به ماجیده علاقه‌مند میشه، اما احمد از یک سری مشکلات روحی و روانی رنج می‌بره.

اگرچه ماجیده تمام تلاش خود را می‌کند تا از احمد دور بماند، اما نمی تواند این کار را انجام دهد. احمد همه جا او را تعقیب می‌کند، مخفیانه تمام اعمال او را زیر نظر دارد و سعی می کند قلب ماجیده را به دست آورد. به نظر می رسد او بسیار مهربان و فهمیده است. با این حال، ماجیده نسبت به احمد احساسی ندارد و سعی می کند از احمد دور بماند و می خواهد روی دوره آموزشی خود تمرکز کند. او از روی تصادف محض با کاظم برادر بزرگ احمد برخورد می‌کند و به طور غیرقابل توضیحی جذب او می‌شود.

معرفی و زمان پخش سریال بازنده با هنرنمایی علیرضا کمالی و پیمان قاسم خانی

کاظیم ایسیک تاجر موفقی است که هر آنچه در زندگی می خواهد دارد. او با نرمین که مشکلات روحی و روانی دارد ازدواج کرده است. کاظم مرد قوی ای است که همیشه مورد خیانت عزیزانش قرار می گیرد. او همیشه احساس می کند که تنهاست. وقتی کاظم برای اولین با ماجیده رو در رو می‌شود؛ در ضعیف ترین لحظه او را در کنار خود می یابد. او جذب پاکی و انرژی ماجیده می‌شود. با این حال، او می‌خواهد تمام تلاش خود را بکند تا او را از خانواده اش دور نگه دارد.

داستان سریال در انتهای شب

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال در انتهای شب

ژانر این مجموعه تلویزیونی درام و رمانتیک است. اگر سوال شما این باشد که سریال در انتهای شب چه روزهایی پخش میشود؟ باید بگوییم که این اثر هر سه شنبه ساعت 20:30 از شبکه Star TV پخش می‌شود. سریال از تاریخ 5 اکتبر 2022 (13 مهر 1401) به روی آنتن رفت و تعداد قسمت های پخش شده سریال در انتهای شب تاکنون 11 قسمت است.

تعداد قسمت های سریال ترکی در انتهای شب را تا 60 قسمت تخمین زده اند البته بستگی به نوع سریال دارد که آیا می تواند در چند قسمت ابتدایی نظر مخاطبان را به خود جلب کند یا خیر.

سریال ترکی در انتهای شب

نقد و بررسی سریال در انتهای شب

سریال ترکی در انتهای شب تازه پخش خود را شروع کرده و در واقع نمی‌توان با وجود گذشت 11 قسمت آن را نقد کرد. اما به بررسی مختصری درباره سریال می‌پردازیم.

داستان عامه پسند

آنطور که از داستان این مجموعه تلویزیونی پیداست با داستانی پرکشش روبه‌رو هستیم. معمولا مخاطبان به داستان عشق‌های ممنوعه یا همراه موانع فراوان واکنش مثبت نشان می‌دهند. گاهی نیز دیدن عشق بیمارگونه برای آنها جذاب به نظر می‌رسد. ولی لازم به ذکر است که تا بدین‌جای کار کلیشه اکثر آثار ترکیه‌ ای را می‌توان در سریال دید.

سیر تا پیاز زندگی حسن پورشیرازی و همسرش

نمایی از سریال در انتهای شب

بازیگران درخشان

بازیگران سریال Gecenin Ucunda هوشمندانه انتخاب شده‌اند. نسلیهان آتاگول با حضور موفق خود در عشق سیاه به خودی خود می‌‌تواند مخاطب جذب کند. حال حضور او را در مقابل همسرش در دنیای واقعی در نظر بگیرید که چقدر دیدنی خواهد شد. عوامل سریال به شدت برای انتخاب بازیگران دقت به خرج داده‌اند تا سریال در چشم باشد و بدرخشد.

نمرات سریال

با تمام این تفاسیر این اثر با 227 رای از سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 5.1 از 10 را گرفت. از طرف دیگر 90 درصد کاربران گوگل سریال را پسندیده‌اند. این دقیقا همان اتفاقی است که در ابتدا به آن اشاره کردیم. سریال پرکشش و خوش آب و رنگ به نظر می‌رسد اما اسیر کلیشه شده است. البته هنوز هم تاکید داریم 11 قسمت چیزی نیست که بخواهیم با آن کل مجموعه تلویزیونی را قضاوت کنیم و احتمال پرمخاطب شدن در انتهای شب بالا است.

بازیگران سریال در انتهای شب

بیوگرافی بازیگران سریال در انتهای شب

نسلیهان آتاگول در نقش ماجیده

نسلیهان آتاگول (Neslihan Atagül) بازیگر اهل ترکیه در تاریخ 20 اوت 1992 (29 مرداد 1371) به دنیا آمد. مادر او بلاروسی تبار و پدرش از گرجی‌های قفقاز بود. او بازیگری را از سال 2005 و با آگهی‌های تلویزیونی شروع کرد و سپس در سریال برگ‌ریزان (Yaprak Dökümü) برای اولین بار دیده شد. سپس فیلم عشق اول (İlk Aşk) این بازیگر را صاحب جوایز ارزنده کرد. اما این سریال عشق سیاه بود که آتاگول را به شهرت و محبوبیت رساند و سپس سریال دختر سفیر جایگاه او را بیشتر در حرفه‌اش تثبیت کرد. در سال 2020 او شروع به تاسیس یک نشریه اینترنتی کرد و حال او را در سریال ترکی در انتهای شب می‌بینیم‌.

ماجرای جدایی علی مصفا و لیلا حاتمی

نسلیهان آتاگول در نقش ماجیده

کادیر دوغلو در نقش کاظم ایشیک

کادیر دوغلو (Kadir Doğulu) بازیگر و مدل اهل ترکیه متولد 19 آوریل 1982 (30 فروردین 1361) است. او کار خود را با بازی در سریال راز کوچک (Küçük Sırlar) شروع کرد و سپس پیشنهاد‌های بازیگری بیشتری به او شد. معروف‌ترین آثار او سریال‌های عشق واژگون و ماه پیکر بودند. کادیر دوغلو در سریال فاتح حاربیه (Fatih Harbiye) با نسلیهان آتاگول هم‌بازی بوده و هم‌اکنون همسر اوست. این بازیگر 10 سریال و یک فیلم سینمایی در کارنامه خود دارد و در سریال Gecenin Ucunda به ایفای نقش اول مرد می‌پردازد.

کادیر دوغولو در نقش کاظم ایشیک

طوبا اونسال در نقش نرمین ایشیک

طوبا اونسال (Tuba Ünsal) بازیگر اهل ترکیه در تاریخ 7 دسامبر 1981 (16 آذر 1360) به دنیا آمد. او اصالتی یونانی، بلغاری و رومانیایی دارد. این بازیگر فعالیت خود را از مدلینگ شروع کرد و سپس پیشنهادهای بازیگری او زیاد شدند. طوبا اونسال اخیرا با سریال عشق 101 (Aşk 101) دیده شد. او 25 سریال و 18 فیلم سینمایی در کارنامه خود دارد. او در سریال در انتهای شب نقش نرمین همسر کاظم را ایفا می‌کند.

طوبا اونسال در نقش نرمین ایشیک

سارپ لوند اوغلو در نقش احمد ایشیک

سارپ لوند اوغلو (Sarp Levendoğlu) متولد 25 دسامبر 1981 (4 دی 1360) است. او به دلیل اینکه خواهرزاده کارگردان معروف مصطفی آتیوکلار (Mustafa Altıoklar) است، وارد عرصه بازیگری شد. سریال کوچیک آقا باعث دیده شدن سارپ لوند اوغلو شد و سپس آثاری همچون جنگجو (Savaşçı) و آلپ ارسلان: امپراطوری بزرگ سلجوقی او را بیشتر مطرح کردند.

سارپ لوند اوغلو در نقش احمد ایشیک

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا