اخبار دیگران

صفر تا صد شرایط مهاجرت به اسپانیا را بدانید

اسپانیا یکی از بهترین کشورهای اروپایی شناخته می شود که با 46 میلیون جمعیت، سالانه پذیرای بسیاری مهاجران از سراسر جهان است. با این حال، برای این که بتوانید به این کشور مهاجرت کنید، باید شرایط مهاجرت به اسپانیا را داشته باشید. روش های مختلفی برای مهاجرت به این کشور وجود دارند که این روش ها از تحصیل در اسپانیا تا تمکن مالی با یکدیگر متفاوت هستند. همه چیز به خود شما بستگی دارد و این که بدانید باید از چه روشی برای مهاجرت به اسپانیا اقدام کنید.

شرایط مهاجرت به اسپانیا - مهاجرت به اسپانیا

روش های مهاجرت به اسپانیا

شرایط مهاجرت به اسپانیا آنقدر زیاد است که تقریباً هر کسی با استفاده از راهنمایی افراد متخصص، می توانند به این کشور زیبا مهاجرت کند. در اینجا برخی از مهم ترین روش هایی که با استفاده از آن ها می توانید به اسپانیا مهاجرت کنید را نام می بریم. شناختن این روش ها به شما کمک می کند که بتوانید در سریع ترین زمان ممکن، شرایط مهاجرت به اسپانیا را فراهم کنید.

مهاجرت تمکن مالی اسپانیا

تمکن مالی اسپانیا یکی از محبوب ترین روش هایی است که خیلی از افراد برای مهاجرت به این کشور از آن استفاده می کنند. این روش ساده برای کسانی مناسب است که پول کافی دارند و به دنبال مکان آرامی برای زندگی بعد از بازنشستگی هستند. همان طور که از نام آن مشخص است، ویزای تمکن مالی برای افرادی مناسب است که از نظر مالی کاملاً تمکن دارند و به همین دلیل هم نباید در کشور اسپانیا کار کنند.

یکی از مهم ترین شرایط مهاجرت به اسپانیا از طریق این روش این است که درآمد غیرفعال شده تضمین شده در بانک داشته باشید. افرادی که قصد دارند با استفاده از این روش به اسپانیا مهاجرت کنند، باید مدارک دقیقی به سفارت ارائه دهند که نشان دهد به ازای هر یک از اعضای خانواده خود، مبلغ 20000 یورو سپرده دارند.

تحصیل در کانادا

مهاجرت تحصیلی اسپانیا

می توان گفت یکی از آسان ترین روش ها برای به دست آوردن شرایط مهاجرت به اسپانیا که خیلی از افراد جوان از آن استفاده می کنند، از طریق تحصیل است. برای مهاجرت با این روش، باید از یکی از دانشگاه های این کشور پذیرش گرفته باشید. سپس مدارک مورد نیاز را جمع آوری و برای مصاحبه با سفارت اسپانیا اقدام نمایید.

مزیت این روش در شرایط مهاجرت به اسپانیا این است که بعد از اتمام تحصیل و پیدا کردن کار بر این کشور، می توانید ویزای تحصیلی خود را به ویزای کار تبدیل نمایید و اقامت این کشور را به دست بیاورید. برای انجام این کار، باید حداقل دو ماه قبل از به اتمام رسیدن ویزای دانشجویی خود، اقدام کنید.

مهاجرت کاری اسپانیا

در صورتی که شرایط مهاجرت به اسپانیا از طریق تمکن مالی یا تحصیل را ندارید، می توانید از طریق کار اقدام کنید. برای انجام این کار باید قبل از اقدام به هر کاری، سایت های کاریابی این کشور را به دقت مورد بررسی قرار دهید و یک کارفرمای متناسب با حرفه خود پیدا کنید.

روش های مهاجرت به اسپانیا - مهاجرت به اسپانیا

سپس شما باید از کار فرمایی در اسپانیا، جاب آفر دریافت کرده باشید تا بتوانید شرایط مهاجرت به اسپانیا از طریق کار را به دست بیاورید. بعد از این که 5 سال از حضور شما در اسپانیا گذشت، می توانید اقامت دائم این کشور را نیز به دست بیاورید.

مهاجرت سرمایه گذاری اسپانیا

یکی دیگر از روش هایی که می توانید شرایط مهاجرت به اسپانیا را به دست بیاورید، از طریق سرمایه گذاری است. روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارند که در همه آن ها می توانید در کشور اسپانیا به سرمایه گذاری بپردازید. برخی از رایج ترین سرمایه گذاری ها برای مهاجرت به این کشور، شامل مواردی مانند خرید ملک، خرید سهام و یا خرید اوراق بهادار می شوند.

نگاهی به فیلم «ضد» ساخته امیرعباس رییعی

توجه داشته باشید که میزان سرمایه گذاری شما برای هر یک از این موارد، باید مقدار خاصی باشد. برای مثال، اگر می خواهید از طریق خرید و فروش و سرمایه گذاری در ملک به اسپانیا مهاجرت کنید، حداقل سرمایه گذاری شما باید 500000 یورو باشد. میزان سرمایه لازم برای مهاجرت سرمایه گذاری در اسپانیا از طریق خرید اوراق و خرید سهام، به ترتیب 2 میلیون و 1 میلیون یورو است.

علاوه بر این، شما می توانید از طریق ثبت شرکت در اسپانیا نیز واجد شرایط مهاجرت به اسپانیا شوید. در این شرایط، باید حداقل سرمایه گذاری شما در این کشور بین 3000 تا 60000 یورو باشد. در صورتی که موفق شوید درخواست اقامت را بگیرید، می توانید به مدت 2 سال در این کشور بمانید.

مهاجرت به اسپانیا با استفاده از تولد یا ازدواج

یکی دیگر از شرایط مهاجرت به اسپانیا که فرایند خیلی راحتی هم دارد، از طریق ازدواج و یا تولد است. برای مهاجرت از طریق ازدواج به این کشور، فقط کافی است که با یک فرد اسپانیایی ازدواج کنید. همچنین باید به مدت یک سال درون مرزهای این کشور با همسر اسپانیایی خود زندگی مشترک داشته باشید. بعد از گذشت این یک سال، می توانید به عنوان یک شهروند اسپانیا، در این کشور رفت و آمد کنید.

یکی از روش های دیگری برای دریافت شرایط مهاجرت به اسپانیا برای فرزندان خود، این است که فرزند خود را در قلمرو این کشور به دنیا بیاورید. در این صورت و حتی اگر پدر و مادر فرزند هم اهل اسپانیا نباشند، باز هم می تواند اقامت این کشور را بگیرد. البته توجه داشته باشید که این کودک هرگز نمی تواند تابعیت اسپانیا را بگیرد و برای دریافت تابعیت این کشور، باید حتما یکی از والدین تابعیت اسپانیا را داشته باشند.

کندانسور داکت اسپلیت چیست؟

بهترین موسسه مهاجرتی - مهاجرت به اسپانیا

بهترین مؤسسه مهاجرتی برای دریافت شرایط مهاجرت به اسپانیا

در صورتی که می خواهید از هر یک از شرایط مهاجرت به اسپانیا که در بالا توضیح دادیم برای رفتن به این کشور استفاده کنید، باید حتما به یک مؤسسه مهاجرتی معتبر مراجعه فرمایید. آژانس چهره نگار یکی از بهترین و معتبرترین مراکزی است که به شما کمک می کند در کمترین زمان ممکن، بتوانید شرایط مهاجرت به اسپانیا را دریافت نمایید. فقط کافی است که مدارک مورد نیاز را آماده کرده و به این مؤسسه مراجعه کنید و یا با آن ها تماس بگیرید. پس از گذشت فرایند اداری، فقط کافی است چمدان خود را جمع کنید!

سوالات متداول درباره شرایط مهاجرت به اسپانیا

از کجا بفهمیم که کدام روش برای مهاجرت مناسب تر است؟

اول از همه، شما باید شرایط خود را بسنجید تا متوجه شوید که کدام یک از شرایط بالا برای مهاجرت به اسپانیا را دارید. همچنین با مشورت با متخصصان و افراد مطلع در این زمینه، می توانید بهترین روش برای مهاجرت به این کشور را پیدا کنید.

آیا برای مهاجرت به اسپانیا باید مدرک زبان داشته باشیم؟

اغلب روش هایی که در بالا نام بردیم، نیاز به مدرک زبان اسپانیایی DELE دارند و برای اخذ اقامت، را باید این مدرک را داشته باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا