عکس بازیگران

جراحی زیبایی های پر سر و صدا در بازیگران ایرانی + عکس قبل و بعد از عمل

این روزها جراحی زیبایی در کشورمان همچنان رکورد دار جهان است و در بین بازیگران شایع تر است.در این مطلب از بازیگرنیوز عمل زیبایی بازیگران را بررسی میکنیم و همچنین عکس بازیگران قبل و بعد از عمل را میبینیم.

آیا شهنام شهابی عمل زیبایی انجام داده است؟

بله شهنام شهابی از بازیگران مرد است که عمل زیبایی انجام داده است.

امید زندگانی چه عمل زیبایی ای انجام داده است؟

امید زندگانی بینی خود را جراحی زیبایی کرده است.

حسام نواب صفوی چه عمل زیبایی ای انجام داده است؟

حسام نواب صفوی بینی خود را جراحی زیبایی کرده است.

نگار فروزنده چه عمل زیبایی ای انجام داده است؟

نگار فروزنده فقط عمل زیبایی بینی انجام داده است.

شاید روزها جلو بروند و عددی که با عنوان «سن» همیشه همراه ما جلو می آید بالا برود اما این دلیل قانع کننده ای نیست که چهره ها هم به تناسب بالا رفتن این عدد پیر و فرسوده شوند!

حداقل این روزها چنین تناسبی کاملا مختل شده است؛ آن هم به مدد متد پیشرفته پزشکی که قدرت خلق زیبایی را زیر دستان متبحر متخصصان این زمینه آورده است و البته که این علم و استفاده صحیح از آن به خصوص برای ترمیم و بازسازی نقاط ضعف چهره اتفاق مثبت و قابل توجهی است.

در همین راستا تعداد چهره های سرشناسی که از همین مقوله کمک گرفته اند و گویی روزها را به عقب بازگردانده اند کم نیست. چهره آنها نسبت به گذشته تغییرات شاخصی را تجربه کرده که البته این تحولات در مسیری مثبت پیش رفته است.

با این وصف شما قرار است یک «قبل» و «بعد» ویژه را از نظر بگذرانید؛ قبل و بعدی که برای چهره های مشهور اتفاق افتاده و امروز آنها را خیلی بهتر از دیروزشان کرده است.

عمل زیبایی بازیگران و  بررسی تغییرات قبل و بعد از عمل آن

عمل زیبایی شهنام شهابی

شهنام شهابی (زادهٔ ١٧ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران) از بازیگران مرد است که عکس قبل و بعد از عمل او موجود است. او در رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر تحصیل کرده‌است. شهابی در سال ۱۳۷۳ با بازی در فیلم سینمایی کیانوش عیاری بازیگری را آغاز کرد.

او یکی از بازیگران ایرانی است که عمل زیبایی انجام داده و جزو کسانی است که چه بسا بیشترین تغییرات را در چهره اش تجربه کرده است. صورت این روزهای به قول معروف فشن شهنام شهابی هیچ نمایی از چهره اش در گذشته ندارد. از رنگ پوست صورتش گرفته تا عمل بینی و مدل ابرو و مو ، همه و همه تغییرات مشخصی داشته اند که در یک نگاه گذرا هم کاملا به چشم می آیند.

همه چیز درباره بازیگران سریال خوشنام کمدی متفاوت با حضور چهره های مطرح

عکس بازیگران مرد قبل و بعد از عمل

عکس قبل و بعد از عمل شهنام شهابی

عمل زیبایی محسن یگانه

محسن یگانه دانشجوی رشته مهندسی صنایع گرایش تولید صنعتی بود که در دانشگاه آزاد تهران واحد جنوب تحصیل می‌کرد اما پس از گذراندن شش ترم به علت مشغله بسیار در حرفه موسیقی، از ادامه تحصیل انصراف داد.

محسن یگانه موسیقی را با یک گیتار شروع کرد. میل به موسیقی و یک شنونده خوب بودن را بر حسب اتفاق با شنیدن یکی از قطعات بی‌کلام آلبوم بهار من «گل گندم از شادمهر عقیلی» بدست آورد که حس عجیبی نسبت به موسیقی روز «پاپ» پیدا کرد و با علاقه دو چندانی که در او به‌وجود آمده بود به فراگیری ساز گیتار پرداخت.

شاید در ابتدا متوجه جزییات تغییر صورت محسن یگانه نشوید و فقط یک تحول بزرگ را به چشم ببینید اما کمی که دقیق شوید متوجه می شوید صورت محسن یگانه حسابی باز شده است؛ البته می توان تغییرات صورت محسن یگانه در تغییر مدل مو و استایل چهره اش را هم در تحولات صورتش دخیل دانست.

عکس قبل و بعد از عمل محسن یگانه

در بسیاری از سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی – تاریخی دیدن چهره شخصیت‌های تاریخی با بینی عمل کرده ملموس نیست و بارها شاهد آن بودیم که کارگردانی در پی بازیگری است که بینی‌اش عمل کرده نباشد.
زمانی بینی عمل کرده در بین خانم‌ها بیشتر رواج داشت و در بین آقایان کمتر اما در این چند سال اخیر تعداد آقایان هم بیشتر شده است. اما قبول کنید ظرافت زیاد هم برای آقایان زیبا نیست!

سپند امیرسلیمانی، امین حیایی و میکاییل شهرستانی جزو بازیگرانی هستند که با وجود اینکه کاملا مشخص است بینی‌شان عمل شده اما در چهره‌شان عادی جلوه می‌کند و تناسب آن، برهم نخورده است. معمولا آناتومی ‌زیبایی صورت به 3 دسته ثلث فوقانی، ثلث میانی و ثلث تحتانی تقسیم می‌شود که همگی باید هم اندازه هم باشند. یوسف مرادیان با وجود چهره‌ای کاملا خوش‌تیپ، جراحی بینی‌اش این تناسب را کمی ‌برهم زده و با وجود اینکه بینی‌ایی کوچک و ظریف دارد اما این ظرافت با چهره کاملا سازگار است.

عمل زیبایی امید زندگانی

امید زندگانی (زادهٔ آذر ماه ۱۳۴۷، تهران)یکی دیگر از بازیگران ایرانی است که عمل زیبایی انجام داده است.وی فرزند سیاوش زندگانی از استادان موسیقی به نام ایران و برادر امین زندگانی می‌باشد. در شانزده سالگی با آقای هادی مرزبان آشنا شد و در مسیر بازیگری قرار گرفت. امید سال‌ها در رادیو جوان مشغول فعالیت بود. همیشه این جمله را با ناراحتی بیان می‌کند “بازیگری‌ام فدای اجرایم شد” وی دارای مدرک بین‌المللی غواصی در آب‌های آزاد می‌باشد. هم‌اکنون در زمینه موسیقی پاپ مشغول فعالیت است و چندین ساز را کاملاً حرفه‌ای می‌نوازد.

خاطره جالب محمود پاک نیت با خسرو شکیبایی و درسی که از او گرفت!

امید زندگانی بینی‌اش بسیار صاف و سر بالاست که این همان ظرافت است که با دیگر اجزای صورت تناسبی ندارد. کمتر کسی چهره پیش از عمل او را به خاطر می‌آورد اما به هر حال امید زندگانی را با همین چهره می‌شناسیم.

عکس بازیگران مرد قبل و بعد از عمل

عکس قبل و بعد از عمل امید زندگانی

عمل زیبایی حسام نواب صفوی

سید حسام‌الدین نواب‌صفوی (زادهٔ ۲۲ شهریور ۱۳۵۳ در تهران)،یکی دیگر از بازیگران ایرانی است که عمل زیبایی انجام داده است و از بازیگران مرد است که عکس قبل و بعد از عمل او موجود است. او علاوه بر بازیگری، به وکالت و نوازندگی مشغول است.

بینی عمل شده حسام نواب صفوی، نه تنها به صورتش نمی آید، بلکه بسیار زنانه، کوچک و سربالاست و قطعا به او کمک نمی کند که چهره جذاب الویس پریسلی را برایش به ارمغان بیاورد.

عکس بازیگران مرد قبل و بعد از عمل

عکس قبل و بعد از عمل حسام نواب صفوی

عمل زیبایی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران)از بازیگران ایرانی است که عمل زیبایی انجام داده است و از بازیگران مرد است که عکس قبل و بعد از عمل او موجود است..

  بیشتر بخوانید: بیوگرافی محمدرضا گلزار

عکس بازیگران مرد قبل و بعد از عمل

 عکس قبل و بعد از عمل محمدرضا گلزار

جراحی بینی یکی از متعارف ترین و رایج ترین جراحی های پلاستیک و زیبایی میان زنان و مردان ایرانی قلمداد میشود, که در بیشتر مواقع با هدف زیبایی و داشتن ظاهری متناسب میان آنها متعارف شده است. قبل و بعد از انقلاب هم تعداد زیادی از بازیگران زن که دغدغه مشهور و چهره شدن در سینما را داشتند تصمیم رفتند که با اندکی تغییر و با انجام یک جراحی, فرم صورتشان را برای مخاطب قابل پذیرش تر کنند. البته غالباً این جراحی ها در آن دوره, در جهت رفع نواقص و کوچک کردن بینی بزرگ بود, که به زیبایی و ترکیب چهره ها کمک میکرد. اما به مرور این دغدغه از علت اصلی اش خارج شد و بازیگران جوان تری هم که به عرصه بازیگری پیوستند, با این‌که بینی شان هیچ ایرادی نداشت, آنرا جراحی کردند.

  بیشتر بخوانید:عکس هایی از قبل و بعد عمل زیبایی محمدرضا گلزار

بازیگران زن زیادی در ایران دست به عمل زیبایی زده اند که دیدن چهره آن ها بعد از عمل مورد توجه قرار گرفته است.

 عمل زیبایی بازیگران زن

 

عمل زیبایی سحر قریشی

سحر قریشی (زادهٔ ۶ آذر ۱۳۶۶ در تهران) یکی از بازیگران زن است که عمل زیبایی انجام داده است. قریشی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی آغاز کرد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

خوانندگی مهران مدیری در مراسم های مختلف

 عکس قبل و بعد از عمل سحر قریشی

  بیشتر بخوانید: دلیل عمل زیبایی سحر قریشی چه بود؟

در ادامه بازیگران دیگری هم بودند، که دنبالشان رفتیم تا انگیزه اصلی شان را برای جراحی هایی که روی صورت خود انجام داده اند، جویا شویم. یکی از کسانی که بینی اش به شکل آشکاری جراحی شده، بهنوش بختیاری است. وقتی با او تماس گرفتیم، تماس مان را رد کرد.

آرام جعفری و بیتا بادران هم که صورتشان را از ناحیه بینی جراحی کرده اند، علاقه ای به صحبت در این زمینه نداشتند، چون به اعتقادشان عمل زیبایی صورت، یک دغدغه و مسئله شخصی است و به شخص مورد نظر ارتباط دارد.

آنا نعمتی و بهنوش بختیاری بارها درباره عمل بینی شان ابراز پشیمانی کرده اند و نعمتی این را هم در صفحه اینستاگرامش گذاشته است.

نیره فراهانی بازیگر میان سالی است که به دلیل عمل جراحی بینی مسیر بازیگری اش تغییر کرد و از تبدیل شدن به چهره جا ماند.

عمل زیبایی آنا نعمتی

آناهیتا نعمتی (زادهٔ ۲۰ تیر ۱۳۵۶ در شاهرود)، معروف به آنا نعمتی، هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است و یکی از بازیگران زن  است که عمل زیبایی انجام داده است.

آناهیتا نعمتی، بازی در سینما را در سال ۱۳۷۵ آغاز کرد. وی، پس از گذراندن دوره بازیگری، زیر نظر حمید سمندریان، برای اولین بار، در نقش کوتاهی در فیلم «هیوا» (رسول ملاقلی‌پور، ۱۳۷۵) ظاهر شد. اما با بازی در مجموعه تلویزیونی پرطرفدار «مسافر» بود که به شهرت رسید.

 عکس قبل و بعد از عمل آنا نعمتی

عمل زیبایی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. نیوشا ضیغمی بعد از اتمام دبیرستان، لیسانس خود را در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران گرفت.وی هم از بازیگران زن است که عمل زیبایی انجام داده است.

او با شرکت در کلاس‌های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان بازیگری را فراگرفت و توسط این مؤسسه به مسعود جعفری‌جوزانی معرفی شد. پس از فارغ‌التحصیلی از این کلاس‌ها در مجموعهٔ تاریخی در چشم باد نقش یک دختر روستایی شمالی را ایفا کرد.

نیوشا ضیغمی یکی از حامیان جدی صنایع دستی ایران به‌شمار می‌رود. او در گفت وگویی که با مدیر کل صادرات ایران داشت بر لزوم معرفی صنایع دستی کشور در بازارهای جهانی تأکید کرد.

 عکس قبل و بعد از عمل نیوشا ضیغمی

  بیشتر بخوانید: ماجراهای پر حاشیه عمل زیبایی نیوشا ضیغمی و عمل ناموفقش
ماجرای اختلاف خاطره اسدی با حامد بهداد چیست؟

عمل زیبایی تینا آخوندتبار

تینا آخوندتبار (زاده ۵ خرداد ۱۳۶۸ در تهران) یکی از بازیگران زن ایرانی است که عمل زیبایی انجام داده است.

وی اصالتا مازندرانی اهل روستای سراسب از توابع توابع بخش بلده شهرستان نور در استان مازندران می باشد. تینا آخوندتبار مدرک کارشناسی خود را در رشته حسابداری از دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب دریافت نمود و پس از آن یک دوره ۶ ماهه در کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان تعلیم دید.

آخوندتبار بازیگری را با فیلم طلاق به سبک ایرانی در سال ۱۳۸۸ آغاز کرد و پس از آن با ایفای نقش در فیلم سینمایی هر چی خدا بخواد به کارگردانی نوید میهن‌دوست در سال ۱۳۸۹ به سینما راه یافت و با ایفای نقش در فیلم‌های سینمایی رسوایی در سال ۱۳۹۱ به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و متل قو به کارگردانی مسعود نوابی به شهرت رسید. وی مدتی است که از بازیگری فاصله گرفته و به ورزش بوکس تایلندی / موای تای می‌پردازد.

 عکس قبل و بعد از عمل تینا آخوندتبار

  بیشتر بخوانید:همه عکس‌های قبل وبعد عمل زیبایی تینا آخوندتبار

عمل زیبایی شیلا خداداد

شیلا خداداد (زاده ۱۴ آبان ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. شیلا خداداد با فرزین سرکارات ازدواج نموده‌است.همسر وی از جراحان زیبایی به نام است.وی یکی از بازیگران زن ایرانی است که عمل زیبایی انجام داده است.پدر وی اهل تهران و مادرش اصالتا کرد مهاباد می باشد.

 عکس قبل و بعد از عمل شیلا خداداد

  بیشتر بخوانید:عمل زیبایی شیلا خداداد و ماجرای آشنایی اوبا همسرش

عمل زیبایی هانیه توسلی

هانیه توسلی (زادهٔ ۱۴ خرداد ۱۳۵۸ در همدان) و یکی از بازیگران زن ایرانی است که عمل زیبایی انجام داده است. او تنها چند سال پس از شروع حرفه بازیگری، تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در شب‌های روشن از هفتمین جشن خانه سینما دریافت کرد.

توسلی همچنین در سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۱، برای بازی در فیلمِ دهلیز برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

 عکس قبل و بعد از عمل هانیه توسلی

  بیشتر بخوانید:عکس هایی از عمل زیبایی هانیه توسلی بعد از معروفیتش

عمل زیبایی لیلا حاتمی

لیلا حاتمی (زادهٔ ۹ مهر ۱۳۵۱ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون، مترجم و صداپیشه اهل ایران است.

در سال ۱۳۷۷ با علی مصفا هنرپیشه سینمای ایران ازدواج کرد. او در گفتگویی که با ماهنامهٔ فیلم در شهریور ۱۳۹۰ انجام داد، بیان کرد احساسات عمیق شکل گرفته در حین ساخت فیلم لیلا، پایه‌گذار شکل‌گیری پیوند این دو در زندگی واقعی شده‌است. از آن پس در تهران زندگی می‌کند. وی دارای دو فرزند به نام‌های مانی و عسل است.

بیوگرافی و عکس بازیگران زمان شاه + عکس قبل و بعد انقلاب

 عکس قبل و بعد از عمل لیلا حاتمی

عمل زیبای پرستو صالحی

پرستو صالحی با نام اصلی الهام صالحی سیاوشانی (زاده ٩ آبان ١٣۵۶ )در تهران یکی از بازیگران زن ایرانی است که عمل زیبایی انجام داده است.

 عکس قبل و بعد از عمل پرستو صالحی

  بیشتر بخوانید:فیلم و عکس هایی از قبل و بعد از عمل زیبایی پرستو صالحی

عمل زیبایی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی (زادهٔ ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ در تهران) از بازیگران زن است که عمل زیبایی انجام داده است. تحصیلات وی کارشناسی مهندسی کامپیوتر است و یک دورهٔ بازیگری در دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده‌است. او برای ایفای نقش در فیلم ماجرای نیمروز. رد خون نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر (۱۳۹۷) شد.

 عکس قبل و بعد از عمل بهنوش طباطبایی

عمل زیبایی نگار فروزنده

نگار فروزنده (زاده ۳ تیر ۱۳۵۷ در شمیران، تهران) یکی از بازیگران زن ایرانی است که عمل زیبایی انجام داده است.

نگار فروزنده, از جمله بازیگرهای جوان سینمای کشور ایران بود که درسال 77, به علت عمل زیبایی که روی صورتش انجام داد, مسیر بازیگری اش هم تغییر کرد. او با انجام این عمل و درشت تر نشان داده شدن چشمانش, از چهره ای معصومانه و دست نخورده, به دختری پرجنب و جوش و گاهی هم شوخ طبع و شر مبدل شد.

به گونه ای که اگر نقش های قبل از عمل وی را , با نقش هایی که در فیلمهای «دعوت», «محاکمه در خیابان» و «اخراجی ها» نقش بازی کرده مشاهده نمایید, به سهولت متوجه این نغییرات می‌شوید.او که به گفته خودش ناخواسته وادار شده در سن 18 سالگی به عمل زیبایی تن دهد, دراین باره میگوید: «سر سریال «راه سوم», در یکی از سکانس ها, ناگهان حواسم پرت شد و صورتم با در برخورد کرد. همان لحظه به بیمارستان سجاد منتقلم کردند, احتمال می رفت که حتی ضربه مغزی هم شده باشم! اما این آسیب دیدگی به شکستگی بینی ام منجر شد و متاسفانه از سه نقطه ضربه دید. برای همین, به اجبار بینی ام را جراحی کردم چون اگر این رخداد برایم نمی افتاد, هیچگاه چنین جراحی و ریسک بزرگی را انجام نمی دادم.

اگر تصاویر من را در اینترنت جست و جو کنید و صورتم را مشاهده نمایید, از سن 18 سالگی به بعد, همه ی به یک شکل هستند. این چیزی نیست که نتوانم آنرا اثبات کنم, حتی حاضرم خودم را در دسترس معاینه هم قرار دهم تا به بعضی رسانه ها ثابت کنم, هیچ نوع عمل زیبایی به غیر از جراحی بینی انجام نداده ام. کافی است هر شخصی عکس رادیولوژی بگیرد تا هر پروتزی در صورتش کار شده باشد, بی درنگ در عکس رادیولوژی مشخص شود.» نگار فروزنده

 

تفاوت پوشش بازیگران زن از جلوی دوربین تا پشت صحنه

 عکس قبل و بعد از عمل نگار فروزنده

عمل زیبایی آرام جعفری

آرام جعفری (متولد ۲۲ بهمن ۱۳۵۹ در تهران)، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.با سریال زیر آسمان شهر به شهرت رسید. وی یکی از بازیگران زن ایرانی است که عمل زیبایی انجام داده است.

وی کلاس‌های بازیگری را زیر نظر حمید سمندریان گذراند و سپس به سینمای حرفه‌ای ایران روی آورد. بهترین بازی او در فیلم کافه ستاره اثر سامان مقدم بوده‌است.

او بازیگری را از ۱۴ سالگی آغاز کرد. پس از بازی در فیلم پاپیتال، بسیاری از منتقدان بازی وی را ستودند.وی در دو فیلم از داریوش مهرجویی در سه نقش حضور یافت. مسعود کیمیایی، ابراهیم حاتمی‌کیا دیگر اسامی ثبت‌شده در کارنامهٔ هنری اوست. از ویژگی‌های بارز بازیگری نگار فروزنده، ایفای نقش‌های متفاوت است.همچنین بازی در اخراجی های ۱و۲و۳ مسعود ده نمکی از بازیهای ماندگار نگارفروزنده میباشد.

 عکس قبل و بعد از عمل آرام جعفری

شما در حال تماشای عکس بازیگرانی ک عمل زیبایی انجام دادن در بازیگرنیوز هستید.

عمل زیبایی سحر جعفری جوزانی

سحر جعفری جوزانی (زاده ۱۱ تیر ۱۳۵۷ در سانفرانسیسکو) هنرپیشه سینما و تلوزیون، نویسنده و شاعر ایرانی-آمریکایی است و از بازیگران زن ایرانی است که عمل زیبایی انجام داده است.

سحر جعفری جوزانی، در سانفرانسیسکو در کالیفرنیا از یک مادر آمریکایی متولد شد و تا سن ۵ سالگی ساکن آنجا بود. وی فرزند مسعود جعفری جوزانی (نویسنده و کارگردان) است. او فارغ‌التحصیل روانشناسی کودک از دانشگاه آزاد اسلامی است.

سحر جعفری جوزانی فعالیت سینمایی خود را با نقش کوتاهی در فیلم شیر سنگی به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی در سال ۱۳۶۵ آغاز کرد، او با نویسندگی در سریال آژانس دوستی و پس از آن بازیگری در همین سریال به فعالیت خود به صورت رسمی ادامه داد و پس از آن وارد سینما شد. او در سال ۱۳۸۲ در سریال تلویزیونی طنز نقطه‌چین بازی کرد و و فعالیت خود را در تلویزیون شروع کرد. سحر جعفری جوزانی همچنین در سال ۱۳۷۸ نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در فیلم بلوغ شد.

 عکس قبل و بعد از عمل سحر جعفری جوزانی

  بیشتر بخوانید:دلیل عمل زیبایی سحر جعفری جوزانی چه بود؟

 

عمل زیبایی کتایون ریاحی

کتایون ریاحی (زاده ۱۰ دی۱۳۴۰) هنرپیشه سینما و تلویزیون است.

ریاحی با نویسندگی برای کودکان آغاز و با فیلم «خبرچین» به سینما آمد. اما فیلم در نیمه راه متوقف شد و او برای بازی در فیلم «پاییزان» انتخاب شد. در آن زمان در سینما چندان موفق نبود اما با بازی در مجموعه «پدرسالار» توانست خود را مطرح کند و حضور او در مجموعه‌های «روزهای زندگی» و به‌ویژه مجموعهٔ تلویزیونی «پس از باران» از او چهره‌ای شناخته‌شده ساخت. بازی ریاحی در مجموعه‌های «پس از باران» و «شب دهم» نیز چشمگیر بود.

نفیسه روشن راهی کربلا شد

او پس از پنج سال دوری از سینما با بازی در «شام آخر» مهم‌ترین بازی دوران بازیگری خود را به معرض نمایش گذاشت و برای بازی در همین فیلم نامزد جایزهٔ بهترین بازی نقش اول زن از بیستمین جشنواره فیلم فجر شد.

«این زن حرف نمی‌زند» دیگر فیلمی بود که توانایی‌های کتایون ریاحی را نشان داد. ریاحی برای بازی در این فیلم هم نامزد جایزهٔ از هفتمین جشن خانه سینما شد.

 عکس قبل و بعد از عمل کتایون ریاحی

عمل زیبایی صبا کمالی

صبا کمالی (زاده ۲۴ شهریور ۱۳۵۵ در ساری) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است.

او در سال ۱۳۷۸ مدرک کارشناسی خود را از دانشکده سینما و تئاتر دریافت کرد و همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی می‌باشد. آغاز فعالیت‌های او در تئاتر به سال ۱۳۷۶ و در تلویزیون به سال ۱۳۷۸ بر می‌گردد. همچنین وی در سال ۷۸ با فیلم «متولد ماه مهر» ساخته احمدرضا درویش، نخستین بار سینما را تجربه کرد.

وی در ۲۳ سالگی (۱۳۷۷) جایزهٔ نخست بهترین بازیگر را از سومین جشنوارهٔ تئاتر تهران برای بازی در نمایش «از عدمیت تا آدمیت» بُرد.

وی در خصوص کم‌کاری‌اش در سینما و تلویزیون می‌گوید:

من بابت هر جواب ردی که به پیشنهاد وقیحانه تهیه‌کنندگان دادم آن‌ها مرا پنج سال به‌عقب پرت کردند یک‌مشت موجودات حقیر که اسم دیگری را روی آن‌ها نمی‌توان گذاشت.

عکس قبل وبعد از عمل صبا کمالی

تغییرات قبل و بعد از عمل خاطره حاتمی

خاطره حاتمی (زاده ۲۴ شهریور ۱۳۶۲) بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است. وی با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی فقط به خاطر تو به شهرت رسید.

حاتمی در دوران دبیرستان، دانش‌آموز رشتهٔ تجربی بود و در مقطع پیش‌دانشگاهی، رشتهٔ هنر را انتخاب کرد. او همچنین دانشجوی کارشناسی روان‌شناسی بود؛ اما پس از مدتی انصراف داد. حاتمی پس از انصراف از دانشگاه، فعالیت هنری خود را به‌صورت حرفه‌ای در سال ۱۳۸۱ آغاز کرد.

 عکس قبل و بعد از عمل خاطره حاتمی

عمل زیبایی شبنم قلی خانی

شبنم قلی‌خانی (زادهٔ ۱۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران) هنرپیشه و کارگردان اهل ایران است که در تلویزیون، سینما و تئاتر فعالیت می‌کند.

شبنم فعالیت بازیگری را در سال ۱۳۷۶ با بازی در تئاتر آنتیگونه در تئاتر شهر تهران آغاز نمود. او مورد توجه شهریار بحرانی قرارگرفت و در فیلم سینمایی مریم مقدس به کارگردانی وی درخشید. او نقش مریم، مادر عیسی مسیح را در این فیلم سینمایی ایفاکرد. او در نخستین مجموعهٔ تلویزیونی خود به نام اولین شب آرامش به کارگردانی احمد امینی به ایفای نقش پرداخت. در سال ۲۰۰۵، شبنم نخستین اثر خود به نام حقیقت یک دست‌فروش را که یک فیلم مستند بود، کارگردانی کرد و وارد عرصهٔ کارگردانی شد. او تاکنون چندین فیلم مستند و کوتاه و یک فیلم انیمیشن را کارگردانی کرده‌است.

عکس بازیگران پدر پسری سینمای ایران + بیوگرافی

 عکس قبل و بعد از عمل شبنم قلی خوانی

شما در حال تماشای عکس بازیگرانی ک عمل زیبایی انجام دادن در بازیگرنیوز هستید.

بعضی بازیگران به شکل شاید ظریف و نامحسوس, چهره شان را جراحی میکنند و وقتی از آنها می پرسی که صورتت را دست زده ای یا نه, منکر این قضیه می‌شوند! کسانی هم هستند که با این‌که اجزای صورتشان خدادادی و طبیعی است, این وسط, متهم به انجام انواع و اقسام این جراحی ها می‌شوند.

لیلا بلوکات که جزو این دسته است, می‌گوید: «من به علت بینی کوچک و گونه برجسته ای که دارم, بارها مورد قضاوت قرار گرفته ام. حتی غالباً کارگردان ها فکر میکنند که هیچ جای صورتم مال خودم نیست! اما سوگند میخورم که حتی یکبار هم صورتم را جراحی یا از ژل هم استفاده نکرده ام. من جراحی را دوست ندارم و اصلا خوشم نمیآید که دخترها, جراحی های خفن«!» روی صورت خود انجام دهند و قیافه هایشان شبیه به هم باشد.

تغییرات قبل و بعد از عمل شراره رخام

شراره رخام (زادهٔ ۱۷ مرداد ۱۳۵۰ در تهران) بازیگر ایرانی است. او دارای مدرک لیسانس زبان روسی از دانشگاه آزاد و همچنین لیسانس بازیگری از جهاد دانشگاهی است.

وی لیسانس بازیگری و کارگردانی را از دانشگاه آزاد اسلامی گرفت و دوره دو سال و نیم بازیگری را در مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما گذراند. بازی در تئاتر را از سال ۱۳۶۵ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تجربه کرد و بازی در سینما را از سال ۱۳۶۹ با فیلم مجنون کاری از رسول ملاقلی‌پور شروع به کار کرد.

شراره رخام, که یکی از نخستین بازیگرهایی است که به تزریق ژل لب روی آورده, زیاد هم از اینکار رضایت ندارد. او میگوید: «اینکار یک هوس آنی یا یک نوع سلیقه شخصی بود. فکر می‌کنم من باید کمی بیشتر روی این موضوع فکر میکردم و تامل بیشتری برای اینکار انجام می دادم چون این موضوع تاثیر منفی روی کارم گذاشت. مشخصا با چهره ای که من داشتم, یک سری از نقش ها مانند نقش های تاریخی و پلیسی رابه من نمی دادند.

 عکس قبل و بعد از عمل شراره رخام

او که مدتی است ژل لبش را تخلیه کرده, در مورد عوارض دیگر این ژل ها میگوید: «زمانی که من به لب ام ژل تزریق کردم, باید از مواد دائمی استفاده می‌کردم چون هنوز ژل های موقت و شش ماهه به بازار نیامده بود. اما این نوع ژل ها, مورد تایید نظام دکتری نیست و تمام چیزهایی که دائمی باشد برای بدن زیان آور است.

سیر تا پیاز زندگی غلامرضا نیکخواه و تصاویر دیدنی کودکی او

عمل زیبایی پرستو گلستانی

پرستو گلستانی (زادهٔ ١١ خرداد ۱۳۴۹، تهران) از بازیگران زن است که عمل زیبایی انجام داده است. او خواهرزاده شاعر معاصر مهدی اخوان ثالث است.

وی لیسانس بازیگری و کارگردانی را از دانشگاه آزاد اسلامی گرفت و دوره دو سال و نیم بازیگری را در مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما گذراند. بازی در تئاتر را از سال ۱۳۶۵ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تجربه کرد و بازی در سینما را از سال ۱۳۶۹ با فیلم مجنون کاری از رسول ملاقلی‌پور شروع به کار کرد.

 عکس قبل و بعد از عمل پرستو گلستانی

 

تغییرات قبل و بعد از عمل مریم خدارحمی

مریم خدارحمی (زاده ۱۶ اردیبهشت ۱۳۶۲ در اصفهان) از بازیگران زن است که عمل زیبایی انجام داده است.

وی فارغ‌التحصیل رشته فیلمسازی می‌باشد و دورهٔ بازیگری خود را در نزد حمید سمندریان گذرانده‌است و کار خود را با تولیدات صداوسیمای اصفهان آغاز کرد.

وی با انتشار عکس زیر در اینستاگرام نوشت:

سلام دوستان عزیزم
این دوتا عکس قبل و بعد از جراحی پلاستیک بینی من هستش

خیلی از دوستان نظرشون رو در موردش مینویسن و نظرات متفاوتی دارن بیشتر مخالف و تعدادی موافقِ کاری که انجام دادم هستن و البته خیلی ها تلفن جراحم رو خواستن

دوستان این پست از این جهت نیست که خدایی نکرده تشویق به جراحی بشین، من خیلی بدون فکر و سهل انگارانه این جراحی رو انجام دادم و خدا دوستم داشت و اتفاق بدی نیفتاد اما خیلی از آدما رو دیدم که این جراحی صورتشون رو کلاً بهم ریخته و متاسفانه قابل برگشت هم نبوده

در کل جراحی بسیار سخت و ریسک پذیری هست و من به هیچ وجه به کسی توصیه ش نمیکنم چون متوجه شدم حتی سخت تر از جراحی قلب هستش و اگه آگاهی الان رو سه سال پیش داشتم قطعاً انجامش نمیدادم، در هر صورت این توصیه من هست

امیدوارم به داشته هاتون قانع باشین و مثل من آدم اهل ریسکی نباشین
در ضمن تک تکتون برام عزیزین

 عکس قبل و بعد از عمل مریم خدارحمی

شما در حال تماشای عکس بازیگرانی ک عمل زیبایی انجام دادن در بازیگرنیوز هستید.

عمل زیبایی سمانه پاکدل

سمانه پاکدل (زادهٔ ۲۶ مهر ۱۳۶۶،اصفهان)یکی دیگر از بازیگران زن است که عمل زیبایی انجام داده است. وی با بازی در سریال دلنوازان، به شهرت رسید.

وی از کودکی علاقه‌مند به بازیگری بود و تصمیم داشت تا رشتۀ هنر را در دبیرستان سوره در پیش گیرد ولی با مخالفت خانواده‌اش روبه‌رو شد. سرانجام در سن ۱۷ سالگی و به دور از چشم والدینش تئاتر را آغاز کرد.

عکس و نقش 100 نفر از بازیگران مختارنامه با گریم

در برنامهٔ دورهمی که ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ از شبکه نسیم پخش شد، وی خود را بسیار علاقه‌مند به ازدواج معرفی کرد.

او سرانجام در مرداد ۱۳۹۷ با هادی کاظمی، از بازیگران سینما و تلویزیون ایران ازدواج کرد.

 عکس قبل و بعد از عمل سمانه پاکدل

عمل زیبایی روناک یونسی

روناک یونسی (زاده ۲ مردادماه ۱۳۵۹ – تهران) از بازیگران زن است که عمل زیبایی انجام داده است. وی دیپلم گرافیک و فوق دیپلم عکاسی و لیسانس طراحی صنعتی دارد.

به پیشنهاد یکی از دوستانش برای یک فیلم علارغم میل باطنی اش عکس فرستاد و با اینکه هیچ انتظاری نداشت با وی تماس گرفتند و برای تست دعوت کردند

به این ترتیب بعد از قبولی در تست، اولین بار در سال 1385 در 26 سالگی با فیلم گرگ و میش به کارگردانی قاسم جعفری جلوی دوربین رفت.

 عکس قبل و بعد از عمل روناک یونسی

  بیشتر بخوانید:عکس هایی از عمل زیبایی روناک یونسی قبل از مهاجرتش

 

تغییرات قبل و بعد از عمل عاطفه رضوی

عاطفه رضوی (زاده ۱۵ اسفند ۱۳۴۷ در تهران) بازیگر و چهره‌پرداز ایرانی است.وی از بازیگران زن است که عمل زیبایی انجام داده است.

او در سال ۱۳۶۳ در دورهٔ دبیرستان موفق به کسب رتبهٔ اول در اجرای نمایش شد و به دنبال آن توسط آموزش و پرورش ناحیه به وزارت ارشاد معرفی گردید. او دوره دو سالهٔ تئاتر را در تالار محراب گذراند و سال ۱۳۶۵به عنوان هنرجوی گریم زیر نظر عبدالله اسکندری شروع به کار نمود.

وی بیشتر در حوزه تئاتر و همچنین به عنوان گریمور و طراح چهره‌پردازی فعالیت داشته‌است.

او خواهر بهروز رضوی است و نیز همسر اول مهرداد شکرابی بود که به دلایلی بعد از مدتی از هم جدا شدند. وی بعد از آن با حسین پاکدل نویسنده و کارگردان ازدواج کرده که از وی صاحب یک فرزند دختر بنام «صبا» است.

 عکس قبل و بعد از عمل عاطفه رضوی

شما در حال تماشای عکس بازیگرانی ک عمل زیبایی انجام دادن در بازیگرنیوز هستید.

عمل زیبایی کمند امیرسلیمانی

کمند امیرسلیمانی ۱۶ خرداد ۱۳۵۲ در تهران متولد شد. وی فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۷۶ می‌باشد. او از بازیگران زن است که  عمل زیبایی انجام داده است.بازی در نمایش «سنجاب‌ها» در سن ۷ سالگی نخستین فعالیت او در عرصهٔ تئاتر به حساب می‌آید. امیرسلیمانی در سال ۱۳۶۰ به تلویزیون آمد و در سال ۱۳۶۵ در فیلم سینمایی «ترنج» به هنرنمایی پرداخت.وی همچنین دختر سعید امیرسلیمانی و خواهر سپند امیرسلیمانی از بازیگران سینما است.

 عکس قبل و بعد از عمل کمند امیرسلیمانی

  بیشتر بخوانید: دلیل عمل زیبایی کمند امیرسلیمانی در سن پایین

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا