اخبار بازیگرانبازیگران خارجیبازیگران زنبازیگران مردسریال خارجی

معرفی سریال کره ای کیمیای روح 2022 (Alchemy of Souls)

سریال کیمیای روح از جدیدترین محصولات شبکه tvN با مشارکت پلتفرم جهانی نتفلیکس (Netflix) است. این سریال که یک سریال در ژانر فانتزی-عاشقانه-درام تاریخی است، توسط پارک جون هوا (Park Joon Hwa) کارگردانی شده است. اینجا خبرهای مربوط به سریال کیمیای روح و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال کیمیای روح منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان سریال کیمیای روح چه کسی است؟

سریال کیمیای روح توسط پارک جون هوا (Park Joon Hwa) کارگردانی شده است.

نویسنده سریال کیمیای روح چه کسی است و موضوع اصلی آن چیست؟

این مجموعه به نویسندگی خواهران هونگ (هونگ می-ران و هونگ جونگ-اون)، داستان جادوگران جوانی را روایت می‌کند که با بهشت و زمین سر و کار دارند.

اسامی بازیگران سریال کیمیای روح چیست؟

لی جه-ووک،سو-مین،هوانگ مین-هیون،مون سونگ-هیون،شین سونگ-هو ،یو جون-سانگ ،اوه نا-را و جو جه-یون بازیگران سریال کیمیای روح هستند.

مشخصات سریال کیمیای روح

نام سریالکیمیای روح
کارگردانپارک جون-هوا
نویسندههونگ جونگ-اون
هونگ می-ران
تولید کنندهاستودیو دراگون
High Quality
ژانرفانتزی-عاشقانه-درام تاریخی
توزیع‌کنندهتی‌وی‌ان
نتفلیکس
انتشار اولیه۱۸ ژوئن ۲۰۲۲
تعداد قسمت ها20 قسمت

معرفی سریال کیمیای روح

دانلود رایگان سریال کیمیای روح

این مجموعه از ۱۸ ژوئن ۲۰۲۲، روزهای شنبه و یکشنبه ساعت ۲۱:۱۰ (کی‌اس‌تی) از تی‌وی‌ان پخش شد.همچنین برای استریم در نتفلیکس در مناطق منتخب، در دسترس است.

لیست بازیگران سریال کیمیای روح

  • لی جه-ووک در نقش جانگ ووک
  • جونگ سو-مین در نقش مو دوک-یی
  • هوانگ مین-هیون در نقش سو یول
  • مون سونگ-هیون در نقش جوانی سو یول
  • شین سونگ-هو در نقش گو وون
  • یو جون-سانگ در نقش پارک جین
  • اوه نا-را در نقش کیم دو-جو
  • جو جه-یون در نقش جین مو
سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت

بازیگران سریال کیمیای روح

عوامل سریال کیمیای روح

  • کارگردان:پارک جون هوا
  • تهیه کننده:آن سو جونگ
  • نویسنده:خواهران هانگ
  • موسیقی:نام هی سانگ

معرفی سریال کیمیای روح

این سریال کار پخش خود را در تاریخ ۱۸ ژوئن سال ۲۰۲۲ (مصادف با ۲۸ خرداد ۱۴۰۱) آغاز کرد و از همان قسمت‌های آغازین خود موفق شد در پلتفرم نتفلیکس، تبدیل به یکی از سریال‌های کره‌ای پربازدید و محبوب شود.
قدرت، بدون شک جزو محبوب‌ترین چیزهایی است که در این جهان وجود دارد و هر انسانی در پی دست یافتن به آن است. حالا اگر این قدرت با جادو، تلفیق شود، قطعا می‌توان گفت، انسانی که صاحب یک قدرت جادویی است، جزو شکست ناپذیرترین موجودات این جهان است. جادو، طبق افسانه‌هایی که وجود دارند، از همان نخستین روزهای خلقت انسان، وجود داشته‌ است و روز به روز، بیشتر نیز می‌شود. سوژه‌ای که چندسالی است در سریال‌های کره‌ای و گاه هالیوودی، تماشا کرده‌ایم و قطعا می‌توان گفت که بعضی از این آثار، به خوبی توانسته‌اند مسئله جادو را، به تصویر بکشند.
سریال کره ای Alchemy of Souls توسط پارک جون هوا (Park joon hwa) کارگردانی شده است،کسی که کارگردانی سریال هایی چون این اولین زندگیمه (Because This Is My First Life 2017) و سریال نوازش قلبت (Touch Your Heart 2019) را بر عهده داشت. هونگ می ران (Hong Mi Ran) و هونگ جانگ اون (Hong Jung eun) که به خواهران هونگ نیز معروف هستند، وظیفه نویسندگی این مجموعه را بر عهده گرفته بودند. این مجموعه از ۱۸ ژوئن سال ۲۰۲۲، روزهای شبنه و یکشنبه، ساعت ۲۱:۱۰ از طریق شبکه tvN در کشور کره جنوبی به پخش سراسری رسید و همزمان از طریق پلتفرم نتفلیکس موفق به پخش جهانی خود شد.
سریال Alchemy of Souls یکی از جدیدترین آثاری است که به خوبی توانسته، جادو،قدرت و عشق را با داستانی جذاب روایت کند. سریالی که در آن شاهد بازی جمع کثیری از بازیگران ماهر و توانمند کره‌ای هستیم.

عکس های تولد لاکچری پردیس پورعابدینی در یک رستوران

سریال Alchemy of Souls، شاید در نگاه اول اثری به نظر برسد که صرفا تمرکز اصلی خود را بر معرفی جادو و اثرات آن گذاشته است. با این وجود، عشق نیز در این سریال، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. عشقی که حتی با عوض کردن بدن و رفتن روح به جسم دیگری، حتی با وجود دشمنی‌های دیرینه و خونی، باز هم با تمام قدرت، می‌توان آن را احساس کرد. سریال کیمیای روح، به خوبی توانسته است، میان عشق و جادو، تعادل خوبی را ایجاد کند و همین موضوع جذابیت این اثر را دوچندان کرده است. در کل می‌توان به این نکته اشاره کرد که سریال Alchemy of Souls، مانند نفسی تازه برای ژانر فانتزی و دوستداران این سبک خاص است. اثری که تا به امروز، از سمت منتقدین و مخاطبین سریال‌های کره‌ای با واکنش‌های مثبتی، مواجه شده است.

معرفی سریال کیمیای روح

خلاصهٔ داستان فصل اول سریال کیمیای روح

داستان سریال Alchemy of Souls، در کشوری خیالی به نام داهو (Daeho)، روایت می‌شود. جایی که در آن جادو حرف اول را می‌زند و جادوگران بسیاری از آغاز پیداش این سرزمین، به قدرت رسیده‌اند. جادوگرانی با پیشینه‌های مختلف؛ کسانی که هم نماد خیر و هم مظهر شر و بدی هستند. در این سریال ما شاهد روایت‌های مختلفی از شخصیت‌های گوناگون هستیم اما دو کاراکتر اصلی این سریال یعنی جانگ اوک (Jang Uk) و ناک سو (Nak Su)، پایه‌های اصلی این داستان هستند.
جانگ اوک، از خانواده‌ای اشرافی و نجیب‌زاده است که با یک راز پنهان، متولد شده است. رازی که هر از گاهی، نقل محافل مردم داهو می‌شود. جانگ اوک مانند دیگر دوستان خود که با جادو آشنا هستند. قدرت استفاده از آن را ندارد و سالیان سال است که به دنبال باز کردن دریچه‌های انرژی خود برای یاد گرفتن جادو است. دریچه‌هایی که به دستور پدرش باید بسته بمانند و اگر او سعی در باز کردن آنها داشته باشد، ممکن است جانش با فاش شدن راز پنهانش به خطر بیافتد. اما جانگ اوک لجبازتر از چیزی است که دیگران تصور می‌کنند و مصمم است تا انرژی خود را از بند، رها کند.
دیگر طرف داستان با ناک سو، آشنا می‌شویم. جنگجویی ماهر که به قاتل سایه‌ها، معروف است. او یکی از قدرتمندترین و ماهرترین جادوگرهایی است که سرزمین داهو، تا به امروز با آن رو‌به‌رو شده است. اما دست سرنوشت، تقدیر دیگری را برای این جادوگر در نظر گرفته است. او طی مبارزه‌ای به شدت زخمی می‌شود و او ناچار به عوض کردن روح خود با بدنی به مراتب ضعیف‌تر از جسمش، می‌شود. ناک سو با استفاده از کیمیای روح، وارد جسم ضعیف دختری به نام مو دوک (Mu Deok) می‌شود. دختری که سرنوشتش با جانگ اوک گره خورده است و طی ملاقاتی که این دو با یکدیگر دارند، جانگ اوک متوجه نوری آبی رنگ در چشمان او می‌شود؛ نوری که نشان می‌دهد، او یک انتقال دهنده روح است. جانگ اوک که حالا متوجه شده است، مو دوک همان ناک سوی معروف است، از او می‌خواهد به ظاهر خدمتکار او باشد اما در اصل باید به او هنرهای رزمی و استفاده از جادو را آموزش بدهد. قراری که موجب به وجود آمدن داستانی جذاب و مهیج شده و با گذشت هر قسمت، این هیجان بالاتر نیز می‌رود.

معرفی فیلم مایسترو (Maestro) یکی از جذاب ترین آثار هالیوود

داستان فصل دوم سریال کیمیای روح 

در اولین قسمت از فصل اول سریال کیمیای روح می‌بینیم که روح ناک سو با بازی (گو یون جونگ) وارد بدن مودوک با بازی (جونگ سو مین) می‌شود و در فصل دوم ناک سو دوباره ظاهر خواهد شد. جانگ اوک (لی جه ووک) از مرگ برمی‌گردد و سه سال بعد داستان جادوگرها دوباره شروع می‌شود.

بررسی سریال کیمیای روح

این درام عاشقانه-فانتزی در سرزمینی خیالی اتفاق می‌افتد، که در تاریخ و نقشه‌ها وجود ندارد. داستان قهرمان‌هایی را دنبال می‌کند که سرنوشتشان به دلیل جادوی “کیمیاگری روح” به هم گره خورده است و بخاطر ساخت جهانی جدید، شخصیت‌های جذاب و پیشرفت غیرقابل پیش بینی، این سریال در تمام مدت پخش خود به موضوعی داغ تبدیل شده بود. امتیاز بینندگان، که از حدود 6 درصد شروع شد، در قسمت آخر به 10.8 درصد افزایش یافت. همچنین سریال Alchemy Of Souls در نتفلیکس نیز منتشر شد، و با محبوبیت قابل توجهی روبرو شد و دائماً در طول دوران پخش، رتبه بندی آن در میان 10 سریال برتر نتفلیکس قرار داشت.

روابطی که از گذشته تا به امروز ادامه یافته است به طور پیچیده‌ای در هم تنیده شده‌اند، اما هسته اصلی سریال حول محور جانگ ووک و مو دوک است. جانگ ووک به عنوان پسر جانگ کانگ (جو سانگ ووک)، بزرگترین جادوگر در کل داهو به دنیا آمد، اما پدرش از بدو تولد مانع استفاده از توانایی‌های پسرش در یادگیری جادو شد و هیچ جادوگری اجازه نداشت با آزاد کردن انرژی جانگ ووک، خودرا با جانگ کانگ دشمن کند. تمام قدرت و انرژی جانگ ووک از کودکی مهر و موم شده بود و از آنجایی که هرگز به او فرصتی برای اثبات ارزش خودش داده نشد، به اندازه کافی ناامید است که حتی یک قاتل (ناک سو) را به عنوان استاد خود انتخاب کند تا جادوگر شود. ناامیدی او، ناکسو را که اکنون در جسم مو دوک است به حرکت در می‌آورد تا با روش‌های به ظاهر خودخواهانه و خطرناک، توانایی‌های مهر و موم شده جانگ ووک را احیا کند و اصول یک جادوگر قدرتمند شدن را به او آموزش دهد.

تیپ و استایل جدید پردیس احمدیه همه را شوکه کرد

در سمت دیگر سریال کره ای کیمیای روح 2022 داستان ناک‌سو/مودوک، سفر شخصی است که قبلاً به سطحی از موفقیت در یافتن حقیقت دست یافته است. ناکسو در تمام زندگی خود به دنبال گرفتن انتقام از چهار خانواده قدرتمند (جین، پارک، سئو و جانگ) بوده است که پدرش را کشته‌اند! اما پس از جابجایی روح، و فهمیدن حقیقتی که هرگز ندیده بود، خود را در دنیایی از سردرگمی می‌بیند. همچنین، راز دیگری آشکار می‌شود، اینکه مو دوک در واقع بو یون، وارث گمشده خانواده جین است! پس چرا او به عنوان یک خدمتکار روستایی و نابینا زندگی کرده است؟ داستان این دو دختر متفاوت به نظر می‌رسد، اما از این نظر که در حال کشف «سرنوشت» خود هستند، یکسان هستند.

با چنین گذشته پیچیده‌ای، جانگ ووک و مو دوک ماجرایی را آغاز می‌کنند که در آن می‌توانند از یکدیگر نهایت استفاده را ببرند. با این وجود درحالی که آن‌ها لحظات بسیار خطرناکی را با هم سپری می‌کنند و جانشان بارها به خطر می‌افتد، اما با گذر از حوادث متعدد، در حالی که در تلاشند تا هویت واقعی ناکسو آشکار نشود، و جانگ ووک یاد بگیرد که چگونه جادوگری قدرتمند شود، کم کم این دو از رابطه استاد و شاگرد فراتر می‌روند و به یکدیگر علاقه‌مند می‌شوند. در این بین شخصیت‌هایی حضور دارند که ماجرای عاشقانه را پیچیده می‌کنند. سئو یول (هوانگ مین هیون)، که از گذشته ناکسو را می‌شناسد. ولیعهد گو وون (شین سونگ هو) که نگران مو دوک است و همیشه به این خدمتکار پر دردسر اهمیت می‌دهد. و هیو یون اوک (سو هی) که عاشق جانگ ووک می‌شود! اما همانطور که ژانر سریال کیمیای روح ۲۰۲۲ بین درام و کمدی پیش می‌رود، رابطه و احساسات مودوک و جانگ ووک به آرامی استحکام می‌یابد.

بیوگرافی تام کروز و نکات خواندنی فیلم پرفروش او Top Gun2

حقایقی هست که با فاش شدن آن‌ها ممکن است دوست‌های امروزی به دشمن یکدیگر تبدیل شوند. در راس تمام این ماجراها راز تولد جانگ ووک را داریم که پدرش در تمامی این سال‌ها مخفی کرده بود. جانگ ووک با ستاره پادشاه به دنیا آمده است و به همین دلیل است که با تمام حوادثی که رخ داد او باز هم توانست از هر مشکلی موفق و قدرتمندتر از همیشه عبور کند، اما آیا ولیعهدی که در تمامی قسمت‌ها به نحوی از جانگ ووک و مودوک محافظت کرده است، پس از اینکه بفهمد جانگ ووک بزرگترین رقیب او برای رسیدن به پادشاهی است، بازهم همه چیز بین درباریان و جادوگران با صلح پیش خواهد رفت؟

سریال کیمیای روح چند قسمت است؟ آیا فصل دومی وجود دارد؟

سریال Alchemy of Souls، از همان ابتدا که خبر ساختش به گوش می‌رسید، از سمت سازندگانش تایید شد که این اثر دارای دو فصل است. فصل اول در ۲۰ قسمت ساخته شده است.فصل دوم آن نیز 10 قسمت است.

فصل دوم سریال کیمیای روح با عنوان کیمیای روح: نور و سایه (Alchemy of Souls: Light and Shadow) از 10 دسامبر 2022 آغاز شد. فصل اول سریال کیمیای روح یا کیمیاگری ارواح که 18 ژوئن 2022 شروع شده بود، 28 آگوست به پایان رسید. اما بسیاری از مخاطبین این سریال پرطرفدار منتظر بودند تا فصل دوم سریال را هم دنبال کنند.

سریال Alchemy of Souls، مانند نفس تازه‌ای برای آثار کره‌ای است. این اثر با نگاهی جدید و جذاب به موضوع جادو و استفاده از آن، توانسته است تا به امروز موفق عمل کند و جزو آثار پربیننده پلتفرم نتفلیکس در سال ۲۰۲۲ باشد. حال باید منتظر ماند و دید که سریال Alchemy of Souls، مانند فصل اول خود، موفق خواهد شد یا مثل آثار مشابه دیگری در فصل دوم خود، از داستان و روایت اصلی خود فاصله خواهد گرفت.

مردی که تصور میکرد شوهر واقعی ژاله صامتی است

پوستر سریال کیمیای روح

پوستر سریال کیمیای روح فصل اول

پوستر سریال کیمیای روح

پوستر سریال کیمیای روح فصل دوم

پوستر سریال کیمیای روح فصل دوم

تیزر سریال کیمیای روح

تیزر فصل دوم سریال کیمیای روح

بیوگرافی بازیگران سریال کیمیای روح

سریال Alchemy of Souls، فستیوالی رنگارنگ از حضور بازیگران قدیمی و جدید دنیای کی‌دراما است. بازیگرانی که هرکدام جداگانه، موفقیت‌ها و افتخارات زیادی را به دست آورده‌اند. در این سریال شاهد بازگشت جانگ سو مین (Jung so min) به دنیای سریال‌های کره‌ای هستیم. او در این سریال با بازی در نقش‌های ناک سو و مو دوک، بار دیگر هنر بالای خود در بازیگری را به اثبات رسانده است.
همچنین در این سریال شاهد بازی لی جه ووک (Lee jae wook) در نقش جانگ اوک هستیم. لی جه ووک از بازیگران نوظهوری است که بعد از بازی در سریال سرچ: دبلیو دبلیو دبلیو (Search: WWW) به شهرت خوبی دست پیدا کرد. از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به هوانگ مین هیون (Hwang Min-hyun) در نقش سئو یول (Seo Yul)، شین سونگ هو (Shin Seung-ho) در نقش گو وون (Go Won)، اوه نا را (Oh Na ra) در نقش کیم دو جو (Kim Do jo)، جو جئه یون (Jo Jae yoon) در نقش جین مو (Jin Mu)، یو جون سانگ (Yoo Jung sang) در نقش پارک جین (Park Jin)، چویی یه ون (Choi Ye won) در نقش چو یئون (Cho Yeon) و یو این سو (Yo In soo) در نقش پارک دانگ گو (Park Dang gu) هستیم. بازیگرانی که با نقش‌آفرینی‌های جذاب و خوبشان، توانسته‌اند اثری تماشایی و پربیننده را خلق کنند.

بازگشت دوباره عادل فردوسی پور به تلویزیون

جونگ سو مین در نقش مودوک از بازیگران زن سریال کیمیای روح

جونگ سومین متولد 16 مارس 1989 (25 اسفند 1367) است. اگر از کیدرامرهای قدیمی باشید، او را با بازی در سریال بوس شیطنت آمیز (Playful Kiss 2010) در کنار کیم هیون جونگ لیدر گروه ss501، یا سریال مرد بد (Bad Guy 2010) بخاطر می‌آورید. از دیگر آثاری که جونگ سو مین در آن‌ها حضور داشته است می‌توانیم به سریال‌هایی مانند خانه مجله ماهانه (Monthly Magazine Home)، مکانیک روح (2021 Soul Mechanic)، لبخند پر کشیده از نگاهت (The Smile Has Left Your Eyes 2018)، چون این اولین زندگیمه (Because This is My First Life 2017) و پدرم عجیبه (My Father Is Strange  2017) اشاره کنیم.

جونگ سو مین در نقش مودوک

لی جه ووک در نقش جانگ ووک از بازیگران مرد سریال کیمیای روح

لی جه ووک متولد 10 می 1998 (20 اردیبهشت 1377) است. این بازیگر بیشتر بخاطر بازی در سریال سرچ (Search: WWW 2019) و تو فوق العاده ای (Extraordinary You 2019) دیده و شناخته شد. لی جه ووک در آثار دیگری مانند خاطرات الحمبرا (Memories of the Alhambra 2018)، وقتی هوا خوبه (When the Weather Is Fine 2020)، دو دو سل سل لالا سل (Do Do Sol Sol La La Sol 2020) و نقل مکان به بهشت (Move to Heaven 2021) نقش‌آفرینی کرده است.

لی جه ووک در نقش جانگ ووک

هوانگ مین هیون در نقش سئو یول

هوانگ مین هیون خواننده و بازیگر متولد 9 آگوست 1995 (18 مرداد 1374) است. او عضوی از گروه واناوان WANNA ONE و نیواست NU’EST بوده است. مین هیون پیش از سریال کره ای کیمیای روح 2022 در سریال زنده (live on 2020) حضور داشته است.

معرفی فیلم آخرین تولد با بازی الناز شاکردوست

هوانگ مین هیون در نقش سئو یول

شین سونگ هو در نقش ولیعهد گو وون از بازیگران مرد سریال کیمیای روح

شین سونگ هو بازیگر و مدل متولد 11 نوامبر 1995 (20 آبان 1374) است. شین سونگ هو در سریال‌های دیگری مانند سریال چگونه یک دوست بخرم (How to Buy a Friend 2020)، سریال داستان خانه شکوفه عشق (Homemade Love Story 2020)، سریال لحظه ای در هجده سالگی (At Eighteen 2019)، آلارم عشق (Love Alarm 2019) و سریال نوجوانان (2018 A-Teen) بازی کرده است.

شین سونگ هو در نقش ولیعهد گو وون

آرین در نقش چویون از بازیگران زن سریال کیمیای روح

آرین خواننده و بازیگر کره جنوبی و متولد 18 ژوئن 1999 (28 خرداد 1378) است. آرین عضوی از گروه اوه مای گرل (Oh My Girl) است و علاوه بر حضور در سریال کره ای کیمیای روح 2022 در فیلم افسانه های محلی (Urban Myths 2022) نیز بازی کرده است.

آرین در نقش چویون در سریال کره ای کیمیای روح 2022

یو این سو در نقش دانگ گو

یو این سو متولد 25 مارس 1998 (5 فروردین 1377) است. معروف ترین اثری که یو این سو در آن نقش آفرینی کرده سریال ما همه مرده ایم (All of us are dead 2022) است که در آن نقشی کاملا متفاوت با شخصیتش در سریال Alchemy of Souls 2022 را بازی کرده است. همچنین یو این سو در سریال‌های دویونگ سون زن قوی (strong woman do bong soon 2017)، آیدی من خوشگل گانگنامه (My ID is Gangnam Beauty 2018) و بهار از دور سرسبز است (At a Distance, Spring Is Green 2021) حضور دارد.

یو این سو در نقش دانگ گو

یو جون سانگ در نقش پارک جین

یو جون سانگ متولد 28 نوامبر 1969 است. او در آثار زیادی نقش‌آفرینی کرده است. از سریال‌های اخیر یو جون سانگ می‌توانیم به سریال شکارچیان شگفت انگیز (The Uncanny Counter 2020)، سریال دوستان برازنده (Graceful Friends 2020) و سریال زنده بمان یا بمیر (Liver or Die 2019) اشاره کنیم.

معرفی فیلم چشم آبی روشن اثری جدید با بازی کریستین بیل

یو جون سانگ در نقش پارک جین

تصاویر پشت صحنه سریال کیمیای روح

تصاویر پشت صحنه سریال کیمیای روح تصاویر پشت صحنه سریال کیمیای روح تصاویر پشت صحنه سریال کیمیای روح تصاویر پشت صحنه سریال کیمیای روح

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا