اخبار بازیگرانفیلم خارجی

بهترین فیلم های انگیزشی | از فارست گامپ تا ویپلَش

یکی از بهترین کارهایی که در اوقات فراغتتان می‌توانید انجام دهید دیدن فیلم است. دیدن فیلم باعث می‌شود به مدت چند ساعت از دغدغه‌های روزانه دور شوید. در این مطلب قصد داریم فیلم های انگیزشی و برتر سینمای جهان را به شما معرفی کنیم. شما با دیدن این فیلم‌ها با یک تیر، دو هدف را نشانه گرفته‌اید چرا که هم فیلم دیده‌اید و هم انگیزه پیدا کرده‌اید. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا به معرفی فیلم های انگیزشی سینمای جهان بپردازیم.

بهترین فیلم های انگیزشی کدام‌اند؟

از میان فیلم های انگیزشی برتر می‌توان به فیلم The Intouchables ، فیلم ویل هانتینگ نابغه، فیلم انجمن شاعران مرده و فیلم سخنرانی پادشاه اشاره کرد. فهرست کامل فیلم های انگیزشی را می‌توانید در سایت بازیگرآنلاین بخوانید.

فیلم های انگیزشی روانشناسی کدام‌اند؟

فیلم یک ذهن زیبا، فیلم شبکه اجتماعی و فیلم مانیبال از نمونه‌های فیلم‌های انگیزشی مرتبط با روان و شخصیت کاراکتر‌ها هستند.فهرست کامل فیلم های انگیزشی را می‌توانید در سایت بازیگرآنلاین بخوانید.

آیا واقعا ژانری به نام فیلم های انگیزشی داریم؟

ژانری به نام فیلم های انگیزشی نداریم. در واقع  اغلبا بهترین فیلم های انگیزشی جهان را در ژانر های درام یا ماجراجویی تقسم بندی می کنند.

آیا در این لیست فیلم ها بالیوودی هم هست؟

بله فیلم های هندی شجاعت و دنگل جزو بهترین فیلم های انگیزشی جهان محسوب می شوند.

داستان فیلم بنیان گذار واقعی است؟

بله فیلم فاندر یا بنیان گذار داستان واقعی شکل گیری رستوران های زنجیره ای مک دونالد را روایت می کند. توصیه می کنیم حتما این فیلم را که یکی از بهترین فیلم های انگیزشی جهان است مشاهده بفرمایید.

آیا در لیست بهترین فیلم های انگیزشی جهان فیلمی برای کودکان و نوجوانان نیز هست؟

جنگ جوی درون یا جنگ جوی صلح طلب توصیه ها و نصیحت های یک پیرمرد فرزانه را برای نوجوانان بیان می کند. به نظر شنیدن این نصایح خیلی به درد نوجوانان بخورد!

کدام یک از فیلم های این لیست انگیزشی ورزشی هستند؟

فیلم های چپ دست، فیلم سوارکار، کرید، مابیال با بازی برد پیت، مرد سیندرلایی و… دارای ژانر انگیزشی و ورزشی هستند.

فیلم های انگیزشی برای افرادی که دوست دارند موفقیت را در تمامی بخش‌های زندگی خود لمس کنند، ضروری است. شاید تاکنون متوجه شده باشید که با دیدن فیلم های انگیزشی تا مدت‌ها خاطرات و صحنه‌های مهم آن در ذهن شما ثبت می‌شود. شاید در کسب و کارتان با همان موقعیت‌های موجود در فیلم های انگیزشی روبرو شوید و بتوانید با الهام گرفتن از واکنش‌های موجود در فیلم، مسائل خود را به بهترین شکل حل کنید و کسب و کار خود را پیش ببرید. در این مقاله تصمیم داریم به معرفی فیلم های انگیزشی که باید ببینید اشاره کنیم. این فیلم ها به قدری تأثیرگذار هستند که توصیه می‌شود به هیچ عنوان آن‌ها را از دست ندهید.

معرفی بهترین فیلم های انگیزشی سینمای جهان

درصد قابل توجهی از فیلم های انگیزشی براساس داستان های واقعی هستند. شاید به سبب هنرهای سینمایی کمی اغراق در آنها وجود داشته باشد، اما کلیت این داستان ها واقعی هستند و نشان دهنده موضوع مهمی هستند در واقع افرادی که به عنوان کارآفرین، ورزشکار، و… به موفقیت های گوناگون می رسند انسان هایی مانند خود ما هستند و در هیچ چیز با ما فرق ندارند مگر در تلاش و کوشش! در این مقاله بهترین فیلم های انگیزشی جهان را به شما معرفی می کنیم. فیلم هایی که انرژی و انگیزه شما را چند برابر می کنند.

رستگاری در شاوشنک(The Shawshank Redemption)

امید چیز خوبی است و شاید بهترین چیزها باشد و چیزهای خوب هیچ وقت از بین نمی‌روند

رستگاری در شاوشنگ یا The Shawshank Redemption یکی از فیلم های انگیزشی عالی و البته قدیمی است ولی باید بدانید که قدیمی بودن، به هیچ وجه از انگیزشی و الهام‌بخش بودن آن کم نکرده است. این فیلم حول محور «امید» پیش می‌رود. در این فیلم یک سلسله اتفاقات سخت برای بازیگر اصلی فیلم (تیم رابینز) می‌افتد ولی او همیشه امید را در خود زنده نگه می‌دارد و زیبایی فیلم به همین نکته است.

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان بر این باور هستند که این فیلم با بازی تیم رابینز و مورگان فریمن، بهترین فیلم تاریخ سینما است و همین موضوع باعث شد که تیم همیار آکادمی این فیلم را به عنوان اولین فیلم انگیزشی به شما معرفی کند. توصیه می‌شود که دیدن این فیلم عالی و درجه یک را از دست ندهید.

این فیلم که در رتبه‌ی نخست لیست IMDB نیز قرار دارد، یکی از بهترین فیلم های انگیزشی تاریخ سینمای جهان نیز به شما می‌رود و این روزها بسیار به کار کارآفرینان و صاحبان کسب و کار می‌آید. اتفاقات بسیار زیادی به صورت سلسله‌وار برای بازیگر نقش اول داستان در زندان و خارج از زندان اتفاق می‌افتد که بیننده را درگیر می‌کند. اما تسلیم نشدن و انعطاف‌پذیری بسیار بالای بازیگر اصلی فیلم در برابر اتفاقات، نکته‌ای است که نمی‌توان به سادگی از آن‌ها گذشت.

رستگاری در شاوشنک از فیلم‌های انگیزشی

فارست گامپ(Forrest Gump)

فارست گامپ (Forrest Gump) یکی از بهترین و تماشایی‌ترین فیلم های انگیزشی است که رتبه دوم از بین ۲۰ فیلم انگیزشی که باید ببینید را به خود اختصاص داده است. این فیلم داستان زندگی شخصی به نام فارست گامپ است که در همان ابتدای فیلم و با دویدن با وجود فلج بودن پاها، شما را شگفت‌زده می‌کند. این فیلم از همان ابتدا به شما می‌گوید که هرگز تسلیم نشوید و در هر شرایطی هر چه در توان دارید به کار ببندید تا به موفقیت برسید. این فیلم هم مانند فیلم نخست، سرشار از حس امید است.

نکات خواندنی بیوگرافی مینا ساداتی بازیگر تنهایی لیلا و همسرش بابک حمیدیان

فیلم فارست گامپ با بازی توماس جفری هنکس جوایز بسیاری را به دست آورد و توانست توجه تماشاگران زیادی را به خود جلب کند. این فیلم که بازخورد بسیار خوبی را نیز از تماشاگران دریافت کرد، جز فیلم‌های بسیار موفق هنکس آمریکایی به حساب می‌آید. فیلنامه فیلم بسیار قدرتمند است و به تنهایی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. فیلم فارست گامپ بی شک یکی از بهترین فیلم های انگیزشی تاریخ سینمای جهان است و درس‌های بسیار زیادی می‌توان با دیدن این فیلم گرفت

فارست گامپ

فیلم انگیزشی موسیقی شلاق(Whiplash)

فیلم «شلاق» از فیلم های انگیزشی با قصه‌ای زیبا و بسیار هیجان‌انگیز از یک رابطه‌ی استاد/شاگردی دیوانه‌وار است! این فیلم ماجرای اندرو نیمن (با هنرنمایی مایز تلر) را روایت می‌کند؛ اندرو نوازنده درام در یک گروه موسیقی است که به‌امید قبول شدن نزد یکی از بهترین اساتید موسیقی کشور با نام ترنس فلچر، به هنرستان شیفر در آمریکا می‌رود. در کمال ناباوری اما فلچر او را می‌پذیرد و این، آغازی بر یک رابطه‌ی استاد/شاگردی مملو از هیجان، شکنجه، خشم، تحقیر و سخت است. آیا فلچر صرفا به‌دنبال شکنجه دادن شاگردانش بود یا اینکه می‌خواست بهترین موزیسین‌های تاریخ معاصر آمریکا را تربیت کند؟ پرسشی است که بیننده با خود در طول تماشای فیلم تکرار می‌کند.

ویپلش اثری است که داستان آن برای تقریبا تمامی ما آشنا است چرا که فکر می‌کنم همه‌ی ما تجربه‌ی داشتن استادانی بی‌نهایت سخت‌گیر که در عین حال بسیار دل‌سوزی و مسئولیت‌پذیر بوده‌اند را داشته‌ایم. فیلم به‌خوبی در گیشه ظاهر شد و توانست نظر مثبت تماشاگران و منتقدین را از آن خود بکند. اثری متفاوت در میان فیلم های انگیزشی که قصه و اتفاقات آن تا مدت‌ها بعد از تماشایش همراهتان خواهد بود.

فیلم ویپلش

فیلم شجاع دل(به انگلیسی: Braveheart)

فیلم شجاع‌دل از فیلم های انگیزشی، داستان مردی با نام ویلیام والِس (با هنرنمایی مل گیبسون) را روایت می‌‌کند. مردی صلح‌جو و عاشق که در پی کشته شدن نامزدش به‌دست نیروهای انگلیسی، تصمیم می‌گیرد تا بر علیه‌ شاه ادوارد اول قیام بکند و آزادی اسکاتلند را پس بگیرد. کینه‌ی قدیمی ویلیام که از کشته شدن پدر و براردش به‌دست نیروهای انگلیسی ریشه می‌گرفت، با مرگ نامزدش وارد مرحله‌ای تازه شده و او را از ناحیه‌ی امن خود خارج می‌کند. سفر ویلیام برای آزادی اسکاتلند، پیرنگ مرکزی این فیلم است که لحظاتی تکان‌دهنده و الهام‌بخش را برای بیننده‌اش ترتیب می‌دهد.

فیلم شجاع‌دل از برترین ساخته‌های سبک تاریخی/درام است و با اینکه واکنش‌های مثبت رو به بالایی را از منتقدان دریافت کرد، توانست به‌یکی از محبوب‌ترین فیلم های تاریخی از نگاه تماشاگران تبدیل شود. قصه‌ی مملو از عشق و انتقام فیلم را می‌توان یکی از الهام‌بخش‌ترین داستان‌های روایت شده در ژانر تاریخی به‌حساب آورد.

فیلم شجاع دل

فیلم ویل هانتینگ نابغه(Good will Hunting)

فیلم Good Will Hunting یکی دیگر از فیلم های انگیزشی قصه‌ی پسری با نام ویل هانتیک (با هنرنمایی مت دیمون) را روایت می‌کند. یک نابغه ریاضی که سرایدار دانشگاه ام‌آی‌تی (MIT) است اما استعداد خود را همیشه دست کم می‌گیرد و هیچ علاقه‌ای هم به‌شکوفا کردن مهارت‌های خود ندارد. همهزندگی ویل هانتینگ اما در لحظه‌ای خاص و با ورود شخصیتی مهم در جریان زندگی‌اش، تغییر کرده تا شاهد پدید آمدن یکی از شنیدنی‌ و تاثیرگذارترین قصه‌های تاریخ سینما باشیم.

فیلم یک مطالعه‌ی تأثیرگذار و الهام‌بخش درباره‌ی موضوعاتی همچون خودشناسی است. ساخته‌ی گاس ون سنت اثری کاملا موفق در گیشه و جشنواره‌های سینمایی بود و همچنین، توانست نظر مثبت تماشاگران را هم جلب بکند.

فیلم ویل هانتینگ نابغه

فیلم انجمن شاعران مرده(Dead Poets Society)

نیل، تاد، چارلی، ناکس، ریچارد و استیون از دانش‌آموزان سال اول کالج ولتن به‌شمار می‌روند. تاد و نیل تحت نظر شدید خانواده خود هستند؛ خانواده‌هایی که علاقه دارند تا فرزندانشان پزشک یا وکیل شوند؛ از طرفی، تاد می‌خواهد یک نویسنده شود. با تغییر معلم زبان انگلیسی و ورود مردی با نام جان کیتینگ (با هنرنمایی رابین ویلیامز) به‌کالج برای تدریس زبان، همه چیز تغییر می‌کند. دیدگاه خاص کیتینگ به‌مسئله‌ی آموزش و نگرش او بر جست‌وجو علم و هنر خارج از کتب درسی فرمول‌زده، هر یک از دانش‌آموزان را در مسیری خاص، تامل‌برانگیز و الهام‌بخش قرار می‌دهد.

انجمن شاعران مرده را می‌توان از ساخته‌های فراموش‌نشدنی سینما دانست. اثری که با کسب نمرات بالا از منتقدان و تماشاگران، همیشه در بالاترین نقاط فهرست آثار الهام‌بخش و انگیزشی جاخوش می‌‌کند.

فیلم انجمن شاعران مرده

فیلم به‌سوی طبیعت وحشی(Into the Wild)

به‌سوی طبیعت وحشی اثری در ژانر درام زندگی‌نامه‌ای و از بهترین فیلم های انگیزشی به‌شمار می‌رود. فیلمی که از یک کتاب با همین نام نوشته‌ی جان کراکائر و با اقتباس از سفرهای کریستوفر مک‌کندلس به‌سرزمین‌های آمریکای شمالی و مناطق وحشی آلاسکا اقتباس شده است. کریستوفر که از زندگی مدرن خسته شده و می‌خواهد به‌یک ماجراجویی تمام عیار در آلاسکا برود تا طعم واقعی زندگی را بچشد؛ او در این مسیر با خطرها، شخصیت‌ها و لحظاتی مواجه می‌شود که دیدگاه او به‌زندگی را برای همیشه تغییر می‌دهد.

بیوگرافی حامد کمیلی چپ دست

به‌سوی طبیعت وحشی فیلمی بسیار هیجان‌انگیز است که تماشاگر خود را به یک سفر می‌برد. سفری پر شده از خطر، وحشت، تردید و البته موفقیتی که در پایان تونل، نور خود را به‌صورت مسافران خستگی‌ناپذیر خود می‌کوباند. شان پن با فیلم معرکه‌ی خود هم‌زمان توانست نظر منتقدان و تماشاگران را جلب کرده و اثری تحسین‌برانگیز از دسته‌ی فیلم های انگیزشی را بسازد.

فیلم به‌سوی طبیعت وحشی

فیلم سخنرانی پادشاه(The King’s Speech)

فیلم «سخنرانی پادشاه»از فیلم های انگیزشی است که قصه‌ای بسیار جالب و جذاب را روایت می‌کند. این فیلم که در دسته‌بندی ژانر درام تاریخی قرار می‌گیرد، داستان شاهزاده آلبرت (پادشاه آینده یعنی جرج ششم) با هنرنمایی کالین فرث را به‌تصویر می‌کشد؛ مردی که برای کنار آمدن با بیماری لکنت، به ملاقات با یک گفتار-درمان‌گر با نام لیونل لوگ می‌رود. رفاقت شاهزاده آلبرت با لوگ به‌تسریع درمان لکنت آلبرت می‌انجامد و پس از کناره‌گیری ادوارد هشتم، حالا نوبت‌به تاج‌گذاری آلبرت می‌رسد. هسته‌ی قصه‌ی فیلم درباره‌ی بهبود لکنت شاهزاد آلبرت است چرا که او می‌خواهد با کمک لیونل لوگ، بیماری‌اش را درمان کرده و اولین سخنرانی رادیویی خود در زمان اعلام جنگ بریتانیا بر علیه آلمان در سال ۱۹۳۹ را انجام بدهد.

فیلم سخنرانی پادشاه از جمله ساخته‌های بسیار موفق سال ۲۰۱۰ میلادی به‌شمار می‌رود. اثری که با دریافت نمرات بالا از منتقدان و مخاطبان، خودش را در میان یکی از برترین فیلم های انگیزشی سینما جای داده که تماشای روایت شدن قصه‌ی بسیار جذاب و تامل‌برانگیز آن، هرگز خالی از لطف نیست.

فیلم سخنرانی پادشاه

فیلم مریخی(The Martian)

درکنار فیلم Interstellar، این دومین باری است که مت دیمون را آواره‌ در سیاره‌ای بیگانه می‌بینیم. البته که این سیاره همان مریخ خودمان است اما خب شرایطش به‌اندازه‌ای بیگانه است که به‌لطف کارگردان سری فیلم‌های «بیگانه»، بتواند قصه‌ای پر تب و تاب و هیجان‌انگیز از تلاش انسان برای بازگشت به‌خانه را تعریف کند!

مارک ویتنی (با هنرنمایی مت دیمون) همراه‌با تیم‌اش به‌مریخ اعزام می‌شوند؛ وزش یک طوفان شدید، ویتنی را از تیم‌اش جدا می‌کند. درحالی که اعضای تیم ویتنی و گردانندگان ناسا (NASA) گمان می‌کنند که ویتنی کشته شده است، او در بخش از مریخ جان سالم به‌در برده و حالا باید تمام تلاش خود را بکند تا ضمن آگاهی رسانی به ناسا مبنی بر زنده بودنش، به‌خانه برگردد! فیلم مریخی که مورد توجه منتقدان و تماشاگران قرار گرفت، از آن روایت‌های بسیار هیجان‌انگیز پیرامون تلاش برای رسیدن به‌خانه و بقا در شرایط ناهنجار است.

فیلم مریخی

فیلم سیندرلامن( Cinderella Man)

فیلم «سیندرلا من»از فیلم های انگیزشی است که قصه‌ی بوکسوری معروف با نام جیمز.جی.برادوک (با هنرنمایی راسل کرو) را تعریف می‌کند؛ شخصی که در اوج رکود اقتصادی آمریکا، یک شکست بزرگ به‌خروج ناخواسته‌اش از جریان رقابت‌های بوکس می‌انجامد. جیمز مردی بسیار خانواده‌دوست است و نمی‌تواند شرایط فعلی خود که روی خانواده‌اش نیز سایه افکنده را تحمل کند. به‌دنبال همین موضوع، برادوک با کمک عشق و شوری که از خانواده‌ی خود می‌گیرد، دوباره به‌حرفه‌ی بوکس برگشته تا یک داستان جانانه از شکست و بازگشت به‌اوج را تعریف بکند.

فیلم سیندرلا من شاید آنطور که انتظار می‌رفت مورد توجه منتقدان قرار نگرفته باشد اما به‌اندازه‌ای تماشایی و جذاب بود که توانست میانگین نمرات ۸ را از تماشاگران دریافت کرده و به‌یکی از تماشایی‌ترین فیلم‌های ژانر ورزشی/انگیزشی بدل شود.

فیلم سیندرلامن

فیلم ۱۲۷ ساعت (127 Hours)

فیلم ۱۲۷ درامی تکان‌دهنده و جذاب از سفر روانی بسیار هیجان‌انگیز آرون رالستون (Aron Ralston) برای نجات خودش از شرایطی بی‌نهایت سخت و عجیب است. رالستون (با هنرنمایی جیمز فرانکو) یک کوه‌نورد خبره است که طی یکی از تجربه‌هایش، مابین دو صخره‌ی بزرگ گیر افتاده و یک سنگ عظیم نیز روی دست او می‌افتد تا شرایطی مرگبار را برای رالستون پدید بیاورد. رالستون در این شرایط عجیب که نمی‌تواند دست خود را تکان بدهد و به‌قطع کردن آن فکر می‌کند، تمامی تصمیمات مهم زندگی، افراد مهم طول زندگی‌اش از جمله خانواده و دوستان خود و تمامی این موارد را مرور کرده و برای زنده ماندن، تقلا می‌کند.

فیلم ۱۲۷ از فیلم های انگیزشی براساس قصه‌ای کاملا واقعی ساخته شده است و آن را می‌توان در ژانر بیوگرافی/درام دسته‌بندی کرد. واکنش بسیار خوب منتقدان و تماشاگران به‌فیلم، ساخته‌ی دنی بویل را در دسته‌ی محبوب‌ترین و باکیفیت‌ترین فیلم های انگیزشی قرار می‌دهد که تماشای آن‌ بسیار تأثیرگذار است.

فیلم ۱۲۷ ساعت

فیلم مانی بال(Moneyball)

«یک سری تیم‌ها پول‌دارن، یک سری هم فقیرن، پایین‌تر از اینا یک مشت تیم آشغال پیدا می‌شه، پایین‌تر از همه‌ی اینا جایگاهیه که تیم ما اونجاس!» این‌ها جملاتی هستند که بیلی بین (با هنرنمایی برد پیت) به‌مدیران تیم بیس‌بال اوکلند A اعلام می‌کند. بیلی بین مربی این تیم به‌شدت فقیر است و حالا باید در جمع بزرگان بیس‌بال آمریکا، همراه‌با تیم‌اش خودی نشان بدهد تا اوکلند A را از آن شرایط وخیم خارج کند.

فیلم مانی‌بال ساخته‌ای از فیلم های انگیزشی در ژانر بیوگرافی/درام/ورزشی است که ثبت میانگین نمرات ۹۴ در بلاگ راتن‌تومیتوز، میانگین ۸۷ در متاکریتیک و امتیاز ۷.۶ در IMDB، خودش را به‌عنوان اثری کاملا موفق از نظر منتقدین و تماشاگران ثابت کرد. فیلمی تماشایی و الهام‌بخش که تماشای آن همیشه جذاب است.

معرفی فیلم آهو با هنرنمایی حامد کمیلی

فیلم مانی بال

فیلم چپ دست(Southpaw)

به یکی دیگر از فیلم های انگیزشی فهرست می‌رسیم. چپ‌دست با هنرنمایی جیک جیلنهال و ریچل مک‌آدامز، داستان بیلی هوپ (Billy Hope) یک بوکسور پرافتخار را تعریف می‌کند. مردی که رقابت او با یکی از حریفانش، به خارج از رینگ بوکس کشیده شده و در نتیجه‌ی آن، همسر بیلی به‌ضرب یک گلوله به‌قتل می‌رسد. هرچقدر هم یک انسان ورزیده و پرافتخار باشد، زمانی‌که روح و قلبش زیر لگدمال زندگی بشکند، دیگر خیلی سخت است که به‌همان قهرمان بی‌رغیب گذشته بدل شود. اما انگیزه‌ای خاص مثل یک جرقه، تونل تاریک زندگی بیلی هوپ را به‌تپش می‌اندازد و او که برای همیشه ورزش را کنار گذاشته بود، دوباره برای رسیدن به‌نقطه‌ی اوج زندگی‌اش دست‌به‌کار می‌شود.

با وجود نظرات نسبتا متوسط منتقدان پیرامون فیلم Southpaw، هواداران با اختصاص نمره ۷.۳ به‌این اثر در بلاگ IMDB، علاقه‌ی خود به‌روایت درام/اکشن/انگیزشی/ورزشی جیک جیلنهال را اعلام کردند. علاوه‌بر قصه، آهنگ پایانی فیلم با نام Phenomenal از امینم، یکی دیگر مشخصه‌های انگیزشی فیلم نام‌برده است.

فیلم چپ دست

فیلم بنیان گذار(The Founder)

فیلم موسس (The Founder)یکی دیگر از فیلم های انگیزشی روایت‌گر داستان تبدیل شدن رستوران‌های مک دونالد به‌‌یکی از غول‌های فست‌فود در عصر معاصر است. این فیلم قصه‌ی ری کراک (Ray Kroc) با هنرنمایی مایکل کیتون را به‌تصویر می‌کشد؛ شخصیتی که با ایده‌های خاص و بلندپروازی‌هایش، رستوران‌های زنجیره‌ای مک دونالد را به‌شهرت امروزی‌شان می‌رساند. ری کراک درواقع مدیر برنامه‌های ریچارد و موریس مک‌دونالد (برادران مک دونالد) بود؛ برادرانی که در مالکان و موسسان اصلی این رستوران‌های زنجیره‌ای هستند. تعامل بسیار خاص کراک با این دو برادر و نتایج بسیار جالب داستان، قصه‌ای تماشایی از نحوه‌ی به‌راه افتادن یکی از معروف‌ترین و موفق‌ترین کسب‌وکارهای جهان را به‌تصویر می‌کشد.

فیلم The Founder توانست نظر عموما مثبت منتقدان را جلب کرده و از نگاه مردم نیز با امتیاز ۷.۲ در بلاگ IMDB، خودش را به‌عنوان یکی از انتخاب‌های جذاب برای افرادی که دنبال یک فیلم انگیزشی تماشایی می‌گردند، مطرح کند.

فیلم بنیان گذار

فیلم انگیزشی ورزشی مبارز صلح‌جو(Peaceful Warrior)

دن میل‌مان (Dan Millman) در قله‌ی زندگی‌اش سیر می‌کند. در حرفه‌ی ورزشی‌اش بسیار موفق‌ است، پسری بسیار محبوب در مدرسه به‌شمار می‌رود و تک تک اتفاقات زندگی او مثل چرخ‌دهنده‌های یک ساعت، کنار هم به‌مرتب‌ترین و بی‌نقص‌ترین شکل ممکن حرکت می‌کنند. تا اینکه یک تصادف ناگهانی، آسیب شدیدی به‌دن وارد کرده و او را تا معرض ترک تمامی حرفه‌های ورزشی پیش می‌برد.

دن اما خوش‌شانس است که در اتفاقی‌ترین شکل ممکن، پیر مردی متفکر را در یکی از پمپ‌بنزین‌های دور افتاده‌ی شهر ملاقات می‌کند. مردی جا افتاده که جنبه‌های مختلف از زندگی را به‌پرسش می‌کشاند و انگیزه‌ی بازگشت را در دل قهرمان قصه می‌کارد. فیلم Peaceful Warrior با وجود واکنش بسیار تند منتقدان، توانست علاقه‌ی تماشاگران را جلب کند و امتیاز ۷.۲ در IMDB را به‌نام خود بزند. اثری که با دیدگاه‌های فلسفی و جذاب خود نسبت‌به زندگی، تجربه‌ای الهام‌بخش را تقدیم مخاطب خود می‌کند که فراموش کردن آن به‌این سادگی‌ها ممکن نیست.

فیلم انگیزشی ورزشی مبارز صلح‌جو

هوانورد(The Aviator)

این فیلم با بازیگری لئوناردو دی کاپریو و عنوان هوانورد یا The Aviator در سال 2004 در سینماهای سراسر جهان اکران شد. شخصیت اصلی این فیلم یک خلبان ماهر و تهیه‌کننده موفق سینما است. تنها مشکل او این است که از وسواس شدید رنج می‌برد. این رنج همیشه و در همه حال همراه با او است و حتی یک لحظه او را تنها نمی‌گذارد.

این فیلم پر از درس‌های ارزشمند و آموزنده است که به ما یاد می‌دهد موفقیت در زندگی و کسب و کار اهمیت دارد و ما باید در این راستا نهایت تلاش خود را بکنیم ولی به هیچ عنوان قرار نیست در این مسیر آن‌قدر حساسیت به خرج دهیم که دچار وسواس شویم. در صورتی که تمایل دارید با نکات و درس‌های این فیلم انگیزشی بیش از این آشنایی پیدا کنید، پیشنهاد می‌کنیم که برای تماشای این فیلم برنامه‌ریزی کنید و مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

هوانورد

در جستجوی خوشبختی(The Pursuit of Happyness)

شاید خیلی از شما از تیم همیار آکادمی انتقاد کنید و از ما بخواهید که فیلم در جستجوی خوشبختی یا The Pursuit of Happyness را  به عنوان اولین فیلم از بین ۲۰ فیلم انگیزشی که نباید از دست بدهید قرار دهیم. در این فیلم یک پدر با تمام سختی‌ها و مشکلاتی که در زندگی خودش دارد در پی رسیدن به خوشبختی است و همین موضوع باعث می‌شود که ما به هیچ عنوان تصمیم مشکلات خود نشویم و با تمام وجود به تلاش و کوشش ادامه دهیم.

بازی فوق‌العاده ویل اسمیت در این فیلم او را به یک بازیگر جاودانه تبدیل کرد. در این فیلم یاد می‌گیریم که نباید در کسب و کار خود کمال‌گرا باشیم بلکه باید سعی کنیم هر چه زودتر شروع کنیم تا مشکلات خودمان را در حین مسیر شناسایی و برطرف کنیم.

فیلم در جستجوی خوشبختی یکی از فیلم های انگیزشی و نماد سختکوشی و تلاش کردن در هر شرایطی است و هر فردی یا دیدن این فیلم تحت تاثیر قرار می‌گیرد. درس‌های بسیار زیادی می‌توان از این فیلم گرفت اما یکی از بهترین درس‌های این است که بعد از هر اتفاق سختی، خوشبختی ظاهر می‌شود و نباید در برابر سختی‌ها ضعف نشان داد.

معرفی فیلم جاده خاکی ؛ اولین فیلم پناه پناهی

در جستجوی خوشبختی

شبکه اجتماعی(The Social Network)

فیلم شبکه اجتماعی یا The Social Network یکی از بهترین و جالب‌ترین فیلم های انگیزشی است که در لیست ۲۰ فیلم انگیزشی که باید ببینید جای گرفته است. اگر صاحب یک کسب و کار نوپا(استارتاپ) هستید و از سختی‌های رشد و پرورش کسب و کار خود خسته‌اید، با دیدن این فیلم یک بار دیگر بلند خواهید شد و با تمام توان به حرکت خود ادامه خواهید داد. این فیلم به شما یادآوری می‌کند که دو صفت برای رسیدن به موفقیت از هر صفت دیگری واجب‌تر هستند. این دو صفت عبارت است از:

  1. انعطاف‌پذیری
  2. سماجت و پشتکار

در این فیلم یاد می‌گیرید که با داشتن همین دو صفت به یک غول کسب و کار تبدیل خواهید شد. در این فیلم با زندگی مارک زاکربرگ، مدیرعامل قدرتمند فیسبوک آشنا خواهید شد. بازی جسی آیزنبرگ در نقش زاکربرگ، اشتیاق شما برای دیدن این فیلم را هر لحظه بیشتر خواهد کرد. این فیلم به طور کامل به روند شکل‌گیری فیسبوک و میزان جسارت مارک زاکربرگ برای بوجود آوردن شبکه‌ی اجتماعی فیسبوک می‌پردازد. بودن در نقش اول بزرگترین شبکه‌ی اجتماعی جهان نیاز به پشتکار و انگیزه‌ای باورنکردنی دارد.

شبکه اجتماعی

شلاق(Whiplash)

فیلم شلاق یا Whiplash یکی از بهترین و جذاب‌ترین فیلم های انگیزشی است. در این فیلم می‌بینیم که شخصیت اصلی با یک استاد فوق‌العاده سختگیر روبرو است. کوچک‌ترین خطایی می‌تواند این استاد را به مرز جنون برساند. شخصیت اصلی این فیلم علاقه شدیدی به موسیقی دارد و می‌خواهد در کنار یک استاد بزرگ موسیقی کار کند. او به آرزوی خود می‌رسد و به تیم این استاد اضافه می‌شود ولی این اضافه شدن تازه اول رنج و غصه است. فیلم شلاق به عنوان یک فیلم انگیزشی می‌تواند یک درس بسیار مهم به ما بدهد. این درس آن است که رسیدن به اهداف و آرزوها کار ساده‌ای نیست. کسی که می‌خواهد در زمینه‌ای که به آن علاقه دارد، موفق شود باید سختی‌ها و مشکلات فراوانی را تحمل کند. مهم‌ترین درسی که این فیلم به ما می‌دهد سماجت و پافشاری در مسیر موفقیت است.

شلاق

دست نیافتنی ها(The Intouchables)

فیلم دست نیافتنی‌ها با نام انگلیسی The Intouchables در سال 2011 ساخته و روانه بازار شد و به قدری زیبا و جذاب بود که منتقدان زیادی را به تحسین وادار کرد. این فیلم داستان یک نویسنده ثروتمند را روایت می‌کند که معلول می‌شود و با این معلولیت مجبور می‌شود که چند خدمتکار را برای خود استخدام کند. در بین این خدمتکارها یک فرد شوخ‌ طبع هم وجود دارد که یک جیب‌بر خیابانی است ولی نویسنده ثروتمند علاقه زیادی به این خدمتکار پیدا می‌کند و در نهایت همین جیب‌بر به یک شخصیت توانمند و سازنده تبدیل می‌شود.

درسی که می‌توان از این فیلم گرفت این است که هر انسانی با هر پیشینه و سابقه می‌تواند تحت تأثیر محیط و شرایط قرار بگیرد و تغییر کند. اشخاص کارآفرین و مدیران کسب و کار باید این موضوع را بدانند و سعی کنند خود و کارمندان خود را تحت تأثیر قرار دهند. این فیلم انگیزشی پر از نکات و درس‌های ارزشمند است و به همین خاطر تماشای آن به شما توصیه می‌شود.

دست نیافتنی ها

استیو جابز(Steve Jobs)

استیو جابز، بنیان‌گذار شرکت اپل یکی از ملاک‌ها و معیارهای موفقیت در جهان امروز شناخته می‌شود. او شرکتی را بنا نهاد که امروز به عنوان ارزشمندترین شرکت جهان شناخته می‌شود و خرید محصولات و کالاهای این شرکت برای بسیاری از افراد جهان یک آرزو محسوب می‌شود. در صورتی که تمایل دارید با زندگی این شخصیت خودساخته آشنا شوید، کافی به مقاله داستان مردی تکرار نشدنی به نام استیو جابز مراجعه کنید. این داستان پر از نکات ارزشمندی است که روند رشد و پیشرفت استیو جابز را به ما نشان می‌دهد و باعث می‌شود که بتوانیم از تجربیات این شخصیت ارزشمند استفاده کنید.

فیلم استیو جابز به سه مقطع مهم از زندگی این کارآفرین بی‌‎نظیر می‌پردازد و در هر کدام از این سه مقطه درس‌ها و نکات ارزشمند و زیادی وجود دارد که با تماشای این فیلم می‌توانید به این سه مقطع پی ببرید

استیو جابز

ذهن زیبا(A Beautiful Mind)

سال 2001 بود که ران هاوارد، کتاب ذهن زیبا نوشته سیلویا ناسار را به یک فیلم جذاب به نام A Beautiful Mind تبدیل کرد و این فیلم به قدری خوب ساخته و پرداخته شد که بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران آن را به عنوان یک فیلم انگیزشی برتر شناسایی کردند. این فیلم در مورد ماجرای زندگی یک ریاضی‌دان به نام جان نش است. او در حوزه تحصیلی و کاری خود بسیار موفق است و زندگی درجه یکی هم دارد. او در سال 1994 جایزه نوبل را هم می‌گیرد و به اوج قدرت در زمینه ریاضیات می‌رسد. او به روال زندگی ادامه می‌دهد تا جایی که فردی از او می‌خواهد در یک فرآیند رمزگشایی شرکت کند و بخش اصلی داستان از این‌جا آغاز می‌شود.

فیلم ذهن زیبا به این دلیل به عنوان یکی از فیلم های انگیزشی شناخته می‌شود که نشان می‌دهد انسان با کمک نیروی اراده خودش می‌تواند به تمام چیزهایی که دست‌نیافتنی به نظر می‌رسد دست پیدا کند. با افزایش نیروی اراده، مطمئن باشید که به موفقیت نزدیک‌تر می‌شوید. تماشای این فیلم انگیزشی را به همه افرادی که اهداف بزرگ دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی کامل سریال آمریکایی پوکر فیس (Poker Face)

ذهن زیبا

راکی(Rocky)

راکی Rocky با بازی ماندگار سیلوستر استالونه یکی از بهترین فیلم های انگیزشی تاریخ سینما است. فیلم‌نامه این فیلم را خود استالونه نوشت و خودش هم در آن به هنرنمایی پرداخت. استالونه برای این فیلم زحمات زیادی کشید و در نهایت توانست خودش را به نقل همه محافل انگیزشی تبدیل کند.

در این بازی، شاهد یک مسابقه بوکس بین راکی و قهرمان بوکس جهان هستیم که راکی با تلاش زیاد و با جثه‌ای کوچک‌تر می‌تواند مبارزه‌ای جانانه در برابر این قهرمان انجام دهد. هر چند که در نهایت داوران، حریف راکی را برنده اعلام کردند ولی در این فیلم یاد می‌گیرید که با تمام توان مبارزه کنید و شک نکنید که تمام رقبا و حریفان در برابر شما سر تعظیم فرود خواهند آورد.

فیلم راکی

سکسکه(Hichki)

فیلم سکسکه یا Hichki از جمله فیلم‌ های انگیزشی است که مسئله عزت نفس را برای ما بسیار پررنگ می‌کند. برخی افراد عزت نفس و اعتماد به نفس را با هم اشتباه می‌گیرند. منظور از اعتماد به نفس، دانستن و توانستن(داشتن اطلاعات در یک زمینه و برخورداری از مهارت کافی در آن زمینه) است. این در حالی است که عزت نفس به طور مستقیم با خواستنی و دوست‌داشتنی بودن افراد در ارتباط است. فردی که عزت نفس دارد خودش را با تمام عیب و نقص‌ها می‌پذیرد، خودش را دوست دارد و برای رشد و پیشرفت خود تلاش می‌کند.

سکسکه یک فیلم عالی در همین زمینه است. این فیلم به روایت داستان معلمی می‌پردازد که وقتی می‌خواهد در کلاس صحبت کند سکسکه می‌کند و به همین خاطر هم مدارس حاضر به استخدام این معلم نمی‌شوند. در نهایت معلم مجبور می‌شود خودش را در یک کلاس شلوغ با دانش‌آموزان بازیگوش و پر سر و صدا قرار دهد. او باید این دانش آموزان را مدیریت کند. در صورتی که تمایل دارید از پایان جذاب و سرنوشت بی‌نظیر این معلم باخبر شوید، پیشنهاد می‌کنیم که این فیلم را مشاهده کنید.

سکسکه

۱۲سال بردگی(12Years a Slave)

فیلم انگیزشی 12 سال بردگی(12 Years a Slave) یکی از بهترین فیلم های انگیزشی جهان است. استیو مک کوئین کارگردان این فیلم شاید چند فیلم بیشتر در کارنامه خودش نداشته باشد ولی همین چند فیلم به قدری جذاب و آموزنده است که نام او را به عنوان یکی از بهترین کارگردانان جهان مطرح کرده است.

فیلم 12 سال بردگی به عنوان یکی از 250 فیلم برتر تاریخ سینمای جهان شناخته می‌شود. این فیلم در مورد یک سباه‌پوست آزاد است که به همراه خانواده خودش در نیویورک زندگی می‌کند. او از طریق نواختن ویولن درآمد کسب می‌کند و روزگار می‌گذراند. شبی چند تن او را می‌دزدند و به عنوان برده می‌فروشند. او مجبور می‌شود 12 سال از زندگی خود را به عنوان یک برده بگذراند.

او در این 12 سال سختی‌ها، مشقت‌ها و ناگواری‌های زیادی را تحمل می‌کند تا اینکه بتواند خودش را از چنگال اربابان نجات دهد. این فیلم می‌تواند برای بسیاری از کارآفرینان ارزشمند و زیبا باشد و به افراد مختلف بیاموزد که آزادی در هر زمینه (مالی، زمانی و غیره) نیازمند تحمل سختی‌های فراوان است. هر چیزی بهایی دارد و آزادی، مسئله‌ای است که برای رسیدن به آن باید بهای زیادی بپردازیم. با توجه به نکاتی که بیان شد، تماشای این فیلم می‌تواند درس‌های زیادی به ما بیاموزد و به همین خاطر تماشای آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 12 سال بردگی

نظریه همه چیز(The Theory of Everything)

فیلم انگیزشی نظریه همه‌ چیز یا Theory of Everything یکی از بهترین و فیلم های انگیزشی است که شایسته قرار گرفتن در بین 20 فیلم انگیزشی موفق سینمای جهان را دارد. این فیلم در مورد زندگی‌نامه و فراز و فرودهای زندگی استیون هاوکینگ صحبت می‌کند. وی یکی از بزرگ‌ترین دانشمندان در تاریخ فیزیک است که همچون ستاره‌ای در آسمان این علم می‌درخشد. او نظریه بیگ بنگ یا مه‌بانگ را مطرح کرد که پیدایش هستی مربوط می‌شود.

او حین تحقیق و پژوهش ناگهان به نوعی از بیماری ام.اس مبتلا شد و دیگر نتوانست مثل یک دانشمند عادی کار کند ولی یادگیری و پژوهش را در هیچ حالتی رها نکرد و با پشتکار توانست جایزه نوبل را در علم فیزیک بگیرد. تماشای این فیلم برای کارآفرینان و صاحبان کسب و کار می‌تواند بسیار مفید باشد؛ زیرا به آن‌ها می‌آموزد که تحت هیچ شرایطی نباید تسلیم شوند و تا آخرین نفس به تلاش ادامه دهند.

نظریه همه چیز

گلن‌گری گلن راس(Glengarry Glen Ross)

فیلم گلن‌گری گلن راس با نام Glengarry Glen Ross یکی دیگر از فیلم های انگیزشی جذاب و عالی است که باعث می‌شود کمی در خودمان فرو برویم و فکر کنیم. در این فیلم شاهد دو روز از زندگی چهار فروشنده هستیم که این افراد در زمینه املاک و مستقلات کار و فعالیت می‌کنند. این فیلم با هنرنمایی ستارگان معروفی همچون آلپاچینو جذابیت بالایی پیدا کرده است. در این فیلم شاهد موجی از دروغ‌ها و خیانت‌هایی هستیم که افراد برای موفقیت در زمینه شغلی خود مرتکب می‌شوند.

با تماشای این فیلم یک درس بزرگ را یاد می‌گیریم و آن درس این است که مسیر کارآفرینی، راه اندازی و توسعه یک کسب و کار مسیر آسانی نیست و ممکن است با افراد متنوعی روبرو هستیم که لزوماً همه این افراد شخصیت‌های خوبی ندارند و این احتمال وجود دارد که به ما آسیب بزنند. بنابراین ما باید برای حفاظت از خودمان و سرمایه و کسب و کاری که در اختیار داریم، مراقب این دسته از افراد باشیم. در صورتی که می‌خواهید در نگرش خود را در این زمینه بهبود ببخشید، تماشای فیلم گلن‌گری گلن راس را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

معرفی بهترین فیلم ها و سریال های فوتبالی ایرانی

گلن‌گری گلن راس

جری مگوایر(Jerry Maguire)

فیلم جری مگوایر یا Jerry Maguire نمونه‌ای از یکی از بهترین فیلم های انگیزشی تاریخ سینما است که با بازی بی‌نظیر تام کروز نظر بسیاری از متخصصان و منتقدان را به خود جلب کرده است. جری مگوایر دارد زندگی خوب و عادی خودش را می‌کند و در نگاه اول می‌توان درک کرد که اوضاع او واقعاً عالی است. جری یک روز به یک نکته مهم در حرفه خود پی می‌برد و تصمیم می‌گیرد که از دایره امن خود خارج شود و برای رفع یک مشکل با تمام توان بجنگد. مسلماً این جنگ برای او اصلاً آسان نیست ولی چون برای حل مسئله مصصم و استوار است، حاضر نیست که تسلیم شود و در نهایت به موفقیت می‌رسد.

مهم‌ترین درسی که می‌توان از این فیلم انگیزشی گرفت این است که اگر یک هدف برای خودتان تعیین کنید و بخواهید به آن هدف برسید، باید هم از نظر شخصیتی و نگرشی و هم از نظر حرفه‌ای و تخصصی رشد و پیشرفت کنید. تماشای این فیلم را به تمامی کسانی که به ارزش رشد فردی پی برده‌اند و همچنین تمامی کسانی که می‌خواهند به این ارزش پی ببرند پیشنهاد می‌کنیم.

جری مگوایر

غارتگران دره سیلیکون(Pirates of Silicon Valley)

شاید برای بسیاری از شما جالب باشد که بداند که بیل گیتس، بنیانگذار شرکت مایکروسافت چگونه توانست به چنین ثروت هنگفتی دست پیدا کند. فیلم غارتگران دره سیلیکون یا Pirates of Silicon Valley به شما نشان می‌دهد که استیو جابز، بنیانگذار شرکت اپل و بیل گیتس چگونه و از کجا شروع کردند و چه مشکلاتی را در مسیر رسیدن به ثروت به جان خریدند.

در این فیلم نکات بسیار جالب و آموزنده‌ای در مورد کارآفرینی و سختی‌های مسیر وجود دارد که دیدن آن باعث می‌شود شما هم خودتان را برای سختی‌ها و مشکلات مسیر موفقیت آماده کنید. در این فیلم آنتونی مایکل هال در نقش بیل گیتس و نوآ وایل در نقش استیو جابز به هنرنمایی می‌پردازند. این فیلم یکی از بهترین و آموزنده فیلم‌های لیست ۲۰ فیلم انگیزشی که نباید از دست بدهید است و دیدن آن به شما عزیزان به شدت توصیه می‌شود.

غارتگران دره سیلیکون

استارتاپ دات کام(Startup.com)

استارتاپ دات کام Startup.com در سال 2001 به نمایش درآمد. این فیلم در واقع تمام جزئیات مربوط به ظهور و سقوط یک کسب و کار نوپای کاملاً واقعی به نام GovWorks را به شما نمایش می‌دهد و به همین خاطر توصیه می‌شود که تمامی صاحبان کسب و کار و کارآفرینان این فیلم درجه یک را مشاهده کنند. کالیل ایسازا تازمن و تام هرمان بازیگران اصلی این فیلم انگیزشی عالی هستند.

با تماشای این فیلم درس‌های خیلی خوبی در مورد مباحث مالی، ایجاد کردن یک تیم کاری حرفه‌ای و مهارت‌های مدیریتی یاد خواهید گرفت. مطمئن باشید که پس از دیدن این فیلم می‌فهمید که کشمکش‌ها و عدم مدیریت صحیح یک کسب و کار می‌تواند آن را به زوال بکشاند. اگر تمایل دارید که از شیوه مدیریت صحیح یک کسب و کار آگاه شوید و بدانید که چه اشتباهاتی می‌تواند عامل شکست شما باشد، دقایقی را به تماشای این فیلم عالی اختصاص دهید.

استارتاپ دات کام

سرآشپز(Chef)

فیلم سرآشپز یا Chef یکی از بهترین فیلم‌ های انگیزشی است که باید ببینید. مطمئن هستیم که بسیاری از کارآفرینان مسیر این سرآشپز را پیموده‌اند. این آشپز در ابتدا از کار خود در رستوران برکنار می‌شود و به همین دلیل به فکر کارآفرینی و راه اندازی یک کسب و کار می‌افتد. او یک کامیون سیار راه می‌اندازد و با فروش غذا به درآمد خوبی می‌رسد.

این فیلم کمدی و انگیزشی به شما می‌گوید که هیچ‌گاه نباید از رسیدن به آرزوهای خود ناامید شوید. همچنین در این فیلم خیلی خوب متوجه خواهید شد که استفاده از شبکه‌های اجتماعی می‌تواند چه تأثیر فوق‌العاده‌ای بر کسب و کار شما بگذارد. جان فاورو که نقش آشپز داستان ما را بر عهده دارد، با استفاده از توییتر کسب و کاری عالی برای خود راه می‌اندازد و فروش خود را افزایش می‌دهد. اگر کسب و کار خود را از دست داده‌اید و می‌خواهید مسیر کارافرینی را شروع کنید، مطمئن باشید که با دیدن این فیلم حسابی هیجان‌زده می‌شوید و یک تصمیم جدی برای آینده خود می‌گیرید.

سرآشپز

فضای اداری(Office Space)

اسم فیلم فضای اداری یا Office Space چه حسی را به شما تداعی می‌کند؟ اسم این فیلم نشان می‌دهد که قرار است با یک فضای کارمندی و ماجرای روزمره و خسته‌کننده کار کردن در اداره و سر و کله زدن با رئیس روبرو شوید. این فیلم پیرامون زندگی یک کارمند (ران لیوینگستون) می‌گردد که از کار کردن برای یک شخص دیگر متنفر است(مثل خیلی از کارآفرینان!). با دیدن این فیلم نکات مدیریتی و رفتاری بسیاری را خواهید آموخت و با اصول اولیه مدیریت کسب و کار اینترنتی آشنا می‌شوید.

زندگینامه و بیوگرافی حامد بهداد ، از عکاسی و خوانندگی تا ستاره شدن

فضای اداری

وال استریت(Wall Street)

اصلی‌ترین نکته‌ای که در فیلم وال استریت یا Wall Street یاد می‌گیرید این است که به عنوان یک کارآفرین به هیچ عنوان نباید روح خود را به پول و شهرت بفروشید. انسانیت و خدمت به بشریت مهم‌ترین رسالتی است که شما به عنوان یک کارآفرین بر عهده دارید.

در این فیلم با جوانی روبرو می‌شوید که می‌‎خواهد ثروت و رفاه را برای خودش به ارمغان بیاورد. این جوان پس از مدتی به این نتیجه می‌رسد که با دست زدن به هر عملی باید ثروت مورد نظر خودش را به چنگ بیاورد. در پایان فیلم به این باور می‌رسد که چه اعمال اشتباهی را مرتکب شده ولی دیگر فرصتی برای جبران نمانده است. فیلم وال استریت به شما یاد می‌دهد که در مسیر کارآفرینی اخلاق و انسانیت را در رأس مسائل خودتان قرار دهید و هر کاری را با رعایت این دو مسئله انجام دهید. مایکل داگلاس با بازی در این فیلم توانست جایزه اسکار سال 1988 دریافت کند و نام خودش را در تاریخ سینما جاودانه سازد. این فیلم یکی از ۲۰ فیلم انگیزشی سینمای جهان است که فروش بسیار خوبی نیز داشت.

وال استریت

اگه میتونی منو بگیر (Catch Me If You Can)

فیلم سینمایی اگه میتونی منو بگیر یک فیلم جنایی-بیوگرافی است که در سال ۲۰۰۲ تولید شده است. از بازیگران این فیلم میتوان به لئوناردو دیکاپریو و تام هنکس اشاره کرد.

این فیلم با فروش بیش از ۳۵۲ میلیون به یکی از پرفروش ترین فیلم های انگیزشی سال ۲۰۰۲ تبدیل شد.

این فیلم درباره پسر جوانی به نام رانک ابیگنل پسر (لئوناردو دی کاپریو ) است. که توانسته با وجود سن کمی که دارد به یکی از بزرگترین و خطرناک ترین کاهبرداران کشورش تبدیل شود و میلیونها دلار به کمک چک های تقلبی از بانک ها دزدی کند.

همچنین کارگاه مامور fbi به نام کارل هانریتی (تام هنکس) مامور شده است تا او را بازداشت کند اما او همیشه از این پسر باهوش کلاهبردار عقب میماند.

داستان این فیلم انگیزشی برخلاف فیلم هایی است که تا به اینجا معرفی کرده ایم.

اگه میتونی منو بگیر

فیلم بازی تقلید (The Imitation Game)

فیلم بازی تقلید در سال ۲۰۱۴ در ژانر درام و هیجان انگیز با بازی بندیکت کامبربچ و کیرا نایتلی تولید شد.

این فیلم نمایشی از جنگ جهانی دوم است که در آن زمان آلمان ها موفق شده بودند نقاط مختلف اروپا رو تسخیر کنند. ماشین های کدینگ انگیمای نازی ها یکی از مهم ترین دلایل موفقیت آلمان ها محسوب میشد چراکه میتوانست نقشه های محرمانه را بدون اینکه شناسایی شوند به یگان های مختلف ارسال کند.

انگلستان که حال جنگ با نازی ها بود تلاش میکرد تا با کمک گرفتن از آلن تارنینگ (بندیکت کامبربچ) پیام های محرمانه نازی ها را که هیچ کشوری قادر به کد شکنی آنها نبود را کد شکنی کند.

آلن تارنینگ نیز با وجود سختی ها و مشکلاتی که در این فیلم برایش رخ میدهد موفق میشود تا نامه های محرمانه را کد شکنی کند. او برای اولین بار ماشین کدشکن انیگمای آلمان را اختراع میکند و به یکی از بزرگترین قهرمانان کشورش تبدیل میشود.

فیلم بازی تقلید (The Imitation Game)

۷ کفاره (Seven Pounds)

فیلم هفت کفاره در سال ۲۰۰۸ در کشور آمریکا و با هنر نمایی ویل اسمیت در ژانر درام اکران شد.

این فیلم روایت مردی است که باعث سهل انگاری باعث مرگ ۷ نفر میشود. تصمیم میگیرد برای جبران این خطای خود، خودکشی کند و ۷ عضو بدن خود را به دیگران ببخشید و آنها را از مرگ نجات دهد.

او به جای اینکه انتخاب نیازمندان اهدای عضو را به سازمان انتقال عضو بسپارد خودش دست بکار شود و افرادی را برای دریافت عضو انتخاب میکند.

او در این فکر است تا اعضای بدن خود را به افرادی اهدا کند و جانشنان را نجات دهد که برای جامعه مفید باشند. این فیلم انگیزشی درامی عاطفی و فیلمی در ستایش از امید و انگیزه است.

۷ کفاره (Seven Pounds)

باشگاه مشت زنی (Fight Club)

فیلم باشگاه مشت زنی محصول مشترک کشور آمریکا و آلمان در سال ۱۹۹۹ به کارگردانی دیوید فینچر است.

این فیلم سراسر هیجان و انگیزه است، هنرمندانی که در این فیلم خوش درخشیدند: برد پیت و ادوارد نورتون هستند.

داستان فیلم در مورد آشنایی دو جوان با یکدیگر است که به دنبال پول درآوردن هستند و بالاخره مسیر خود را پیدا می کنند. این جوانان باور دارند که می توانند کسب و کار خود را گسترش دهند و در این زمینه تلاش می کنند. آنها به یکدیگر انگیزه می دهند و مدام به یکدیگر می گویند باید با ترسهایمان روبه رو شویم.

در این فیلم هلنا بونهام کارتر، میت لوف و جرد لتو هم حضور دارند.

باشگاه مشت زنی (Fight Club)

گاندی (Gandhi)

فیلم گاندی محصول انگلیس ۱۹۸۲ به کارگردانی ریچارد اتنبرا است.

این فیلم ژانری تاریخی مذهبی دارد و در مورد یک مرد هندی است. که مبارزات استقلال طلبانه ی برای اعتقاداتش برای مردم کشورش انجام می دهد و می خواهد که مردم در آزادی باشند و او باور به پیروزی خود دارد. عقاید گاندی تاثیر بسیاری در روند زندگی مردم جهان داشت.

علت مهاجرت شبنم قلی خانی به استرالیا و کم کاری اش چه بود؟

بازیگران فیلم تروور هاوارد، جان میلز، مارتین شین و بن کیگزلی، کندیس برگن، ادوارد فاکس، جان گیلگد هستند.

گاندی (Gandhi)

شیـــر (Lion)

فیلم شیر از فیلم‌ های انگیزشی محصول ۲۰۱۶ به کارگردانی گارت دیویس است. این فیلم محصول کشور آمریکاست و داستان فیلم در مورد پسر بچه ای هندی است که در خیابانهای کلکته گم می شود.

زوجی استرالیایی او را به فرزندی قبول می کنند او بعد از ۲۵ سال تصمیم می گیرد مادر خود را پیدا کند و هیجان و جذابیت های بسیاری را در مسیر او می توان دید. انگیزه او یافتن مادر واقعی اش هست و به ما نشان می دهد که هدف و انگیزه می تواند انسان را به تمامی خواسته های خود برساند.

سانی پاوار، دو پتل، رونی مارا و نیکول کیدمن ستارگان فیلم هستند.

شیـــر (Lion)

پنجاه پنجاه (50/50)

فیلم پنجاه پنجاه از فیلم‌ های انگیزشی و محصول آمریکا ۲۰۱۱ به کارگردانی جاناتان لوین است.

ماجرای یک جوان را به تصویر می کشد که شغل و زندگی رو به پیشرفتی را دارد که ناگهان خبر بیماری سرطان را دکترها به او می دهند و او را شکه می کنند. در طی فیلم اتفاقاتی می افتد که بیننده را به این می رساند که انسان حتی در بیماری های سخت هم می تواند امید و انگیزه داشته باشد و مسیرهای جدیدی را در زندگی اش پیدا کند. که او را متحول کرده و باعث افکار جدیدی در او شود.

ست روگن، آنا کندریک، برایس دالاس هاوارد و آنجلیکا هیوستون، جوزف گوردون لویت ایفای نقش کرده اند.

فیلم پنجاه پنجاه (۵۰/۵۰)

شکست‌ناپذیر (Unbroken)

فیلم شکست ناپذیر محصول کشور آمریکا در سال ۲۰۱۴ به کارگردانی آنجلینا جولی است.

داستان فیلم در مورد لوییس زامپرینی است یک جوان که در المپیک دو و میدانی برلین شرکت کرد و مقام اول را کسب کرد. در زمان جنگ جهانی دوم به نیروی هوایی آمریکا پیوست تا بتواند برای کشورش بجنگد ولی هواپیمایی او سقوط کرد و در بیابان سرگردان شد.

بعد از ۴۷ روز نظامیان دشمن که همان ژاپنی ها هستند او را دستگیر کرده و زندانی می کنند و او درد ها و سختی های زیادی را تحول کرد اما داستان فیلم در مورد صبوری و طاقت آوردن اوست که برای بازگشت به کشورش و اینکه ناامید نشود شجاعت را در پیش می گیرد و امیدش را هرگز از دست نمی دهد.

ستارگان فیلم جک اوکانل، دامنل گلیسون، گرت هدلند و فین ویتراک هستند.

فیلم شکست ناپذیر (Unbroken)

انولا هولمز(Enola Holmes)

فیلمسازان انگلیسی این بار خواهر شرلوک هولمز را به عنوان یک کاراکتر اصلی در نظر گرفته اند. انولا هولمز جدیدترین فیلم از سری فیلم های این خانواده معروف انگلیسی است. در این داستان خواهر شرلوک هولمز به جای برادر باید سر از یک راز بزرگ در بیاورد. این فیلم انگیزشی جدید محصول انگلستان است.

انولا هولمز خواهر کوچکتر شرلوک، صبح روز تولدش از خواب برمی خیزد. اما متوجه می شود که مادرش به شکل عجیبی ناپدید شده است. او برای یافتن مادرش از برادرانش نیز کمک می خواهد. اما به نظر آنها علاقه ای به جستجو برای پیدا کردن مادرشان ندارند. آنها اعتقاد دارند انولا باید به جای یافتن مادر، به یک مدرسه شبانه روزی برود که برای خانم های جوان مناسب است! اما انولا قصد دارد خودش به تنهایی راز ناپدید شدن مادر را بیاید. از این رو به لندن سفر می کند.

میلی بابی براون یکی از 100 زن تاثیر گذار جهان از منظر مجله تایمز است. او فقط 17 سال سن دارد. بابی با بازی در سریال چیزهای عجیب معروف شد و در این فیلم انگیزشی جدید به جز بازیگری، تهیه کنندگی را نیز بر عهده دارد. این فیلم البته خیلی به رمان اصلی وفادار نیست و تغییراتی در داستان وجود دارد. مثلا شخصیت انولا خیلی بیش تر از خود داستان باهوش و زرنگ نشان داده شده است. در حالی که در داستان اصلی از واژگان تنبل و ترش رو برای انولا نامبرده شده است.

قسمت دوم این فیلم انگیزشی جدید قرار است در سال جاری میلادی یعنی 2022 اکران شود. یکی از ویژگی های بسیار خوبی که در این فیلم انگیزشی جدید می بینیم شخصیت های جذاب و روابط و تعاملات جذابتر بین آنها است. شخصیت پردازی انولا نیز بسیار جالب است. او اگر چه بسیار باهوش و زرنگ است اما بسیار احساسی و البته شکننده است. مخصوصا در جامعه مردسالار قرن نوزده انگلیس!

انولا هولمز(Enola Holmes)

شجاعت (Soorarai Pottru)

یکی از بهترین فیلم های انگیزشی جهان فیلم هندی شجاعت است. این فیلم انگیزشی جدید داستانی جالب را روایت می کند. داستانی که به نظر نمی رسد واقعی باشد اما به عنوان یک فیلم انگیزشی تغییر می تواند شهامت و البته شجاعت یک جوان را به نمایش بگذارد. سودها کونگارا این فیلم انگیزشی جدید را ساخته که در خود هند با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است.

استان این فیلم در مورد شخصیتی به نام ندوماران راجانگام است. او که به مارا معروف است قصد انجام دادن کاری را دارد که اگر بتواند آن را انجام دهد، همه سرمایه داران و مالکان خطوط هوایی با او دشمن خواهند شد! او قصد دارد یک خطوط هوایی خاصی را ایجاد کند که حتی افراد فقیر و کم بضاعت نیز بتوانند از این خطوط استفاده کنند. به همین دلیل خطوط هوایی مختلف سعی دارند به هر طریقی او را متوقف کرده و ایده او را از بین ببرند…

سریال عقرب عاشق؛ اثری درام و تخیلی از حسین سهیلی زاده

شجاعت (Soorarai Pottru)

تاریک ترین لحظات (Darkest Hour)

جو رایت کارگردان انگلیسی هالیوود به معنای واقعی تاریک ترین لحظات جنگ جهانی دوم را برای بریتانیا به تصویر می کشد. زمانی که بریتانیا تا آستانه سقوط در برابر ارتش هیتلر پیش رفته است و همه از او می خواهند با هیتلر مذاکره کند. این فیلم یکی از بهترین فیلم های انگیزشی جهان در ژانر جنگ نیز محسوب می شود. فیلم های انگیزشی سینمایی زیادی در مورد چرچیل ساخته شده اما حقیقتا این فیلم از همه آنها یک سر و گردن بالاتر است.

وینستون چرچیل نخست وزیر بریتانیا در دوره جنگ جهانی دوم است. او به عنوان یک چهره مردمی شناخته می شود. اما در برهه حساس جنگ باید یک تصمیم مهم بگیرد. او یا باید با هیتلر قراداد صلح بنویسد یا باید در مقابل ارتش تا دندان مسلح نازی ها مقاومت کند. چرچیل با استناد به قرار داد صلح نویل چمبرلین ( نخست وزیر قبلی بریتانیا که قراداد صلح با هیتلر بسته بود اما هیتلر قرارداد را نقض کرد) راه مقاومت و پایداری مقابل هیتلر را پیش می گیرد…

تاریک ترین لحظات (Darkest Hour)

سوارکار (The Rider)

کلوئی ژائو کارگردان جوان و صاحب سبک چینی با ساخت فیلم نومدلند (سرزمین خانه به دوش ها) و اترنالز حسابی معروف شده است. او قبل از ساخت این دو فیلم جذاب، فیلم سینمایی انگیزشی به نام سوارکار را در سال 2017 ساخت که در جشنواره های مختلف تحسین شد. تقریبا می توان گفت ساخت این فیلم باعث شد او بتواند فیلم نومدلند را خیلی بهتر و حرفه ای تر بسازد.

بردی یک گاوچران جوان است که به علت سقوط از روی اسب ضربه مهلکی به سرش وارد و جمجمه اش شکسته شده است. او دوران نقاهت خود را طی می کند. اما پزشکان او را از بازگشت به هر گونه مسابقه اسب سواری منع می کنند. در حالی که بردی مصمم است دوباره در این مسابقات شرکت کند. تصمیم خطرناکی که ممکن است جان و سلامتی او را تحت تاثیر قرار دهد…

سوارکار (The Rider)

کشتی (Dangal)

دنگل یا کشتی یکی از بهترین فیلم‌ های انگیزشی جهان محسوب می شود. این فیلم انگیزشی در سال 2016 جزو پرفروش ترین فیلم های بالیوود محسوب شد. در این فیلم امیرخان باز هم در داستانی ورزشی بازی کرده است تا نشان دهد به این سبک علاقه بسیار زیادی دارد.

داستان این فیلم انگیزشی موفقیت در مورد شخصیتی به نام ماهاویز سینگ است. او در جوانی گشتی گیری حرفه ای بود اما به دلایل شخصی نتوانست در تیم ملی کشتی بماند. از این رو در اوج جوانی مجبور به ترک ورزش مورد علاقه اس شد. اما آرزوی موفقیت در کشتی در او هیچ وقت از بین نرفت. او بعدها تصمیم گرفت تا آرزوی خودش را در فرزندانش بجوید و فرزندانش را تبدیل به بهترین کشتی گیران مرد جهان کند. اما تمام فرزندان او دختر هستند و او فرزند پسری ندارد. از این رو تصمیم می گیرد آرزویش را در دخترانش بجوید…

کشتی (Dangal)

عقیده (Creed)

هفتمین قسمت از مجموعه فیلم های راکی فیلمی است که با نام کرید یا عقیده انتشار یافت. این فیلم انگیزشی ورزشی مانند همه قسمت های راکی از حضور بازیگر و ورزشکار سیلوستر استالونه بهره مند است. او در این فیلم نقش استاد یک بوکسور را بازی می کند.

این فیلم انگیزشی در مورد شخصی به نام آدونیس جانسون است. او فرزند یکی از بزرگترین بوکسورهای تاریخ است. اما پیش از تولد، پدرش از دنیا می رود. آدونیس قصد دارد راه پدرش را ادامه دهد و وارد مسابقات جهانی بوکس شود. از این رو نزد راکی که یکی از بهترین دوستان پدرش بوده می رود و از او می خواهد مربیش باشد. راکی که تمرینات و پشتکار آدونیس را می بیند قبول می کند که مربیگری او را بر عهده بگیرد…

عقیده (Creed)

خدایان (Bogowie)

یکی از موفق ترین آثار سینمایی لهستان و از بهترین فیلم‌ های انگیزشی خدایان است که داستان موفقیت یک گروه پزشکی در دهه 80 میلادی در انجام اولین پیوند قلب است. این فیلم برگرفته از یک داستان واقعی است و تلاش مثال زدنی یک گروه پزشکی برای انجام دادن یکی از سخت ترین عمل های تاریخ را روایت می کند.

داستان این فیلم انگیزشی در مورد زندگی حرفه ای جراح قلب لهستانی زبیگنیو رلیگا است که اولین پیوند قلب موفقیت آمیز را در سال 1987 در لهستان انجام داد. او برای این که بتواند این عمل قلب را انجام دهد با مخالف های زیادی از سوی وزارت بهداشت و مسئولان بیمارستان مواجه می شود. از طرفی اگر در این عمل شکست بخورد و نتواند جان بیمار را نجات بدهد برای کشور لهستان و جامعه پزشکی وجهه خوبی ندارد. اما دکتر رلیگا مصمم است هر طور شده بیمار خود که دختر نوجوانی است را عمل کند. تصمیمی حیاتی که زندگی یا مرگ دخترکی بی گناه به آن بستگی دارد.

از ثروت مهران مدیری چه میدانید؟

خدایان (Bogowie)

بهترین بازی دنیا (The Greatest Game Ever Played)

یکی از بهترین فیلم های انگیزشی جهان فیلم بهترین بازی دنیا است که اقتباسی جذاب از کتاب نویسنده بزرگ آمریکایی مارک فراست است. در این فیلم انگیزشی داستان یکی از بزرگترین گلف بازان تاریخ یعنی فرانسیس اویمت روایت می شود. داستان باز هم روایت رسیدن از نقطه صفر به موفقیت را نمایش می دهد.

فرانسیس عضو طبقه کم درآمد و ضعیف جامعه است. اما علاقه بسیار زیادی به گلف دارد. گلف یک ورزش گران است و عمده گلف بازان آمریکایی عضو خانواده های مرفه و پولدار هستند. اما او که به عنوان شاگرد و توپ جمع کن در کنار گلف بازان فعالیت می کند، به طور مخفیانه به تمرین گلف می پردازد. پدرش به شدت با این کار او مخالف است. فرانسیس به طور اتفاقی توسط یکی از مربیان گلف کشف می شود. این مربی به او کمک می کند تا در مسابقات آزاد آمریکا شرکت کند. او در این مسابقه باید با یکی از محبوبترین ورزشکاران دوران کودکی و نوجوانی اش یعنی هری واردون به رقابت بپردازد…

بهترین بازی دنیا (The Greatest Game Ever Played)

مبارزی در باد(Fighter in the Wind)

مبارزی در باد (جنگنده در باد) یکی از بهترین فیلم های انگیزشی جهان است که روایتگر زندگی واقعی چوی بائه دال است. این رزمی کار بزرگ کره ای در 1953 توانست بنیان گذار سبک کیو کوشین کاراته باشد. داستان سرگذشت او بسیار جذاب است که در قالب این فیلم انگیزشی به نمایش گذاشته شده است.

جوی بائه دال به ژاپن مهاجرت کرده تا وارد نیروی هوایی شود. اما فرمانده ژاپنی او را تحقیر می کند و اجازه ورود او به ارتش را نمی دهد. جوی بائه دال برای امرار معاش به محله کره ای ها در ژاپن می رود و در آنجا در یک سیرک به عنوان راننده کار می کند. او با مهارت های رزمی خودش، می تواند از زنان در مقابل سربازان آمریکایی محافظت کند. به همین دلیل مشهور می شود. اما یک بار توسط گانگسترهای ژاپنی به شدت مورد ضرب و شتم قرار می گیرد. او به کوهستان های اطراف توکیو می رود و در آنجا با تمرین های رزمی سخت و تلاش زیاد با خود عهد می بنند که در هیچ مبارزه ای شکست نخورد …

مبارزی در باد Fighter in the Wind

سیبیسکوت(Seabiscuit)

یکی از بهترین فیلم‌ های انگیزشی جهان که کارگردان فیلم بازی های گرسنگی آن را ساخته است، فیلم انگیزشی سیبیسکوت است که تمی ورزشی دارد و سکوی پرتابی بود برای توبی مگوایر بازیگر فیلم مرد عنکبوتی. این فیلم یکی از بهترین فیلم های انگیزشی جهان در سبک ورزشی هم محسوب می شود.

داستان این فیلم انگیزشی در مورد شخصیتی به نام چارلز است. او که زندگی بسیار خوب و مرفهی داشته و در حوزه خرید و فروش اتومبیل فعالیت می کرد به خاطر فوت پسرش و طلاق همسر و مشکلات مالی فراوان، روزهای سختی را می گذراند. در همین اثنا او به اسبهای مسابقه علاقه مند می شود و قصد دارد در این مسابقات شرکت کند. او از تام که یک تعلیم دهنده اسب است می خواهد یک اسب مسابقه خوب برایش انتخاب کند. تام نیز سیبیسکوت را به او پیشنهاد می دهد. سیبیسکوت اگرچه اسب اصیلی است اما در همه مسابقاتی که شرکت کرده، بازنده بوده است.

سیبیسکوت Seabiscuit

مسیر سبز (The Green Mile)

کارگردان فیلم رستگاری در شاوشنک بار دیگر در سال 1999 فیلمی از استیون کینگ و در حال و هوای زندان ساخت که این فیلم نیز جزو بهترین فیلم‌ های انگیزشی جهان است. فیلمی که بعد از 23 سال هنوز هم امید از آن میبارد!

داستان این فیلم در مورد شخصیتی به نام پل اجکام است که در جوانی مسئول گروه اعدام در یکی از زندان ها بوده است. او به نعریف خاطرات خود از یکی از اعدامیان می پردازد. داستان یک سیاهپوست غول پیکر به نام جان کافی که در ابتدا پل اعتقاد دارد او بسیار سنگدل و خشن است. اما به تدریج و با شناختی که نسبت به او پیدا می کند متوجه می شود او نه تنها آدم بدی نیست بلکه خیلی هم مرد خوبی است!

مسیر سبز (The Green Mile)

فهرست شیندلر(Schindlers List)

یکی از احساسی ترین فیلم های استیون اسپیلبرگ فیلم انگیزشی فهرست شیندلر است. اسپیلبرگ در این فیلم به سراغ یکی از فجایع قرن بیستم یعنی هولوکاست رفته و با تمی سفید و سیاه یک داستان واقعی را از تلاش های یک مرد آلمانی برای اتفاق نیفتادن هولوکاست روایت می کند.

اسکار شیندلر یک تاجر موفق است که با شراکت با یهودیان توانسته چندین کارخانه بسازد. او روابط بسیار خوبی نیز با آلمانی ها دارد و عضو حزب نازی هم هست. با آغاز جنگ جهانی دوم و حمله آلمانی ها به مناطق یهودی نشین، شیندلر که خود را مدیون یهودی ها می بیند سعی می کند با روش های گوناگون آنها را به عنوان کارگر کارخانجات خود جا بزند. در غیر اینصورت آلمانی ها یا آنها را در کوره خواهند سوزاند یا باید در اردو گاه های کار اجباری کار کنند.

فهرست شیندلر(Schindlers List)

 

 

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا