اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبازیگران مردسریال ایرانی

سریال «تمام رخ» با موضوع سایت‌های شرط‌بندی در راه شبکه سه

سریال تمام رخ نام سریالی است ایرانی که قرار است به زودی از شبکه ی سوم سیما برای مخاطبان پخش شود. این سریال که یک سریال در ژانر اکشن، پلیسی و هیجانی است، توسط محمود معظمی کارگردانی شده و به زودی پخش میشود. اینجا خبرهای مربوط به سریال تمام رخ و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال تمام رخ منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان سریال تمام رخ چه کسی است؟

سریال تمام رخ توسط محمود معظمی کارگردانی شده است.

سریال تمام رخ چند قسمت دارد و موضوع اصلی آن چیست؟

سریال تمام رخ در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای، با موضوع تحریم و تروریسم اقتصادی به کارگردانی محمود معظمی ساخته شده است.

اسامی بازیگران سریال تمام رخ چیست؟

علیرام نورایی، رحیم نوروزی، آرش آصفی، احسان امانی، ویدا جوان، نگین صدق گویا، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، کاظم هژیرآزاد، رحمان باقریان، معصومه بافنده، شیدا یوسفی، مهوش صبرکن و وحید نفر بازیگران سریال تمام رخ هستند.

مشخصات سریال تمام رخ

نام سریالتمام رخ
کارگردانمحمود معظمی
نویسنده

آزیتا خیری

تهیه‌کننده

ابوالفضل صفری

ژانراکشن، پلیسی و هیجانی
توزیع‌کنندهشبکه سوم صدا و سیما

بازیگران سریال تمام رخ

لیست بازیگران سریال تمام رخ

  • رحیم نوروزی
  • آرش آصفی
  • معصومه بافنده
  • احسان امانی
  • ویدا جوان
  • نگین صدق گویا
  • مهدی سلوکی
  • بهزاد خداویسی
  • کاظم هژیرآزاد
  • رحمان باقریان
  • علیرام نورایی
  • شیدا یوسفی
  • مهوش صبرکن
  • وحید نفر
  • سوتلانا سوپیلنیاک

عوامل سریال تمام رخ

  • کارگردان: محمود معظمی
  • تهیه کننده: ابوالفضل صفری
  • نویسنده: آزیتا خیری
  • و…

معرفی کارگردان سریال تمام رخ

محمود معظمی دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی ادبیات نمایشی بوده و کارگردانی را به طور حرفه‌ای از تلویزیون آغاز کرده است.

معرفی فیلم کوتاه زمین گیر با هنرنمایی محسن کیایی

وی سال 1387 کارگردانی سریال سرشاخ را برعهده داشت و پس از آن، مجموعه تکیه بر باد را ساخت. اما شهرت محمود معظمی برای قسمت های متعدد مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» است.

سریال بوی باران (1396)، سریال پیکسل (1395)، فیلم نازلی (1395)، فیلم بعد از غبار (1392)، فیلم رویای کبود (1390)، فیلم کارد و پنیر (1388) و سریال فاخته از دیگر آثار کارنامه هنری محمود معظمی هستند.

معرفی سریال تمام رخ

در طی سال‌های اخیر سریال‌هایی با موضوعات سیاسی و امنیتی در ایران رونق گرفته‌اند و نام خانوادگی معظمی را نیز به عنوان کارگردان این مجموعه‌های تلوزیونی زیاد می‌شنویم. سریال‌های نظیر سارق روح، ترور خاموش، خانه امن، سرجوخه که به کارگردانی احمد معظمی ساخته شده‌اند. حال نیز مثل اینکه برادر او محمود معظمی قصد دارد مانند برادرش سراغ تروریسم اقتصادی برود.

ژانر سریال ایرانی تمام رخ اکشن، پلیسی و هیجانی است که به کارگردانی محمود معظمی و تهییه‌کنندگی ابوالفضل صفری ساخته شده است. طرح داستان و نگارش فیلمنامه این سریال نیز به دست آزیتا خیری انجام شد‌‌. این اثر به زودی از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

هنوز سریال شروع نشده است و بنابراین نمی‌توان به نقد سریال تمام رخ پرداخت. ظاهرا این اثر نیز قرار است راه آثار باب تلوزیون در رابطه با موضوعات امینیتی و اقتصادی را پیش بگیرد و قصه جدیدی درباره کسانی که به کشور خیانت می‌کنند در اختیار مردم قرار بدهد. با وجود بازیگران و تجارب آثار مشابه، احتمالا نمرات سریال ایرانی تمام رخ قابل قبول باشند.

خلاصهٔ داستان

در این قسمت به بیان خلاصه ی سریال تمام رخ می‌پردازیم‌.

نگاهی به فیلم شه سوار با هنرنمایی مهرداد صدیقیان و الناز حبیبی

تمام‌رخ بحث خانواده و آدم‌هایی را نشان می‌دهد که شخصیت متزلزلی دارند؛ می‌توانند تحصیل‌کرده باشند و فریب بخورند. طمعِ پول زیاد در فقدانِ امنیت و عشق در خانواده باعث می‌شود آدمی به خیانت و حتی وطن‌فروشی و طلاق عاطفی تن دهد.

قرار است در تمام‌رخ به این معضلات اشاره شود. معضلاتی که گاهی اوقات افرادِ‌ فریب خورده را تا آلوده شدن در سایت‌های شرط‌بندی می‌کشاند. زندگی شخصیت‌های این سریال خصوصاً شخصیت‌های محوری داستان، عادی و طبیعی پیش می‌رود تا اینکه برای بدست آوردن پولِ بیشتر راه خطا را به مسیرِِ درست ترجیح می‌دهند؛ تا مرزِ وطن‌فروشی و خیانت پیش می‌روند اما باز کانونِ‌ گرم خانواده است که جلوی این به آخرِ خط رسیدن را می‌گیرد.

از سرجوخه تا تمام رخ

موضوع سایت های شرط بندی برای نخستین بار سال گذشته در سریال «سرجوخه» به کارگردانی احمد معظمی دست مایه ساخت یک سریال قرار گرفته بود و حالا «تمام‌ رخ» نیز دوباره دست روی آن گذاشته است. جالب این که «تمام‌ رخ» به کارگردانی محمود معظمی، با حضور ابوالفضل صفری به عنوان تهیه‌کننده ساخته شده که تهیه‌کننده «سرجوخه» هم بود.

شباهت دو مجموعه اما بیش از این‌ها به نظر می‌رسد. این مجموعه دارای تم جاسوسی پلیسی است که از قضا مایه اصلی «سرجوخه» را هم تشکیل می‌داد. به علاوه آرش آصفی هنرپیشه نقش اصلی این سریال، در «سرجوخه» هم به عنوان یکی از بازیگران اصلی حضور داشت و سوتلانا سوپیلنیاک که یکی از هنرپیشه‌های مهم «سرجوخه» بود، در سریال تمام رخ نیز حضور دارد.

سریال تمام رخ چند قسمت است؟

شاید سوال شما این باشد که سریال تمام رخ چند قسمت است؟ در پاسخ باید بگوییم تمام در طی 30 قسمت 45 دقیقه‌ای پخش خواهد شد.

بازگشت ستارگان سینما با سریال مرداب به شبکه نمایش خانگی

زمان پخش سریال تمام رخ

به تازگی شاهد دیدن تریلر سریال تمام رخ بودیم که از شبکه سه سیما پخش شد و مطلع شدیم که این شبکه پس از سریال بی‌همگان اثری جدید در راه دارد. زمان پخش سریال نیز پس از سبک شدن برنامه‌های جام جهانی و احتمالا از 3 دی ماه 1401 هر شب ساعت 20:30 خواهد بود. باز پخش تمام رخ در روز بعد در ساعت‌های 12:30 بامداد 9:30 صبح و 14:30 عصر پخش خواهد شد.

تیزر سریال تمام رخ

بیوگرافی بازیگران سریال تمام رخ

رحیم نوروزی

رحیم نوروزی متولد سال 1346 در شهر رشت است. او نخستین بار با کلاس‌های بهروز بقایی و بهزاد عشقی وارد دنیای بازیگری شد. نخستین بار این بازیگر را در سریال پس از باران در نقش فرخ گلاب دره‌ای دیدیم. بازی در نقش منفی فرخ چنان رحیم نوروزی را در بین مخاطبان معروف کرد که هنوز هم برخی از افراد او را با این نقش به خاطر می‌آورند. از آثار دیگر این بازیگر می‌توان به سریال‌های روز حسرت، مدار صفر درجه، ششمین نفر، آسمان من و کشیک قلب اشاره کرد.

رحیم نوروزی از بازیگران سریال تمام رخ

آرش آصفی

آرش آصفی در سال 1357 به دنیا آمده است و از سن 23 سالگی وارد دنیای بازیگری شد. این بازیگر نخستین بار به صورت جدی در فیلم رستاخیز به ایفای نقش حر پرداخت که البته این فیلم هرگز اکران عمومی نشد و فقط در سال 1400 به اکران آنلاین درآمد‌‌. آرش آصفی در سریال‌های دیگری همچون مدینه، خانه امن و سرجوخه حضور پیدا کرد و می‌بینیم که در سریال تمام رخ نیز حضور خواهد داشت.

فیلم سینمایی «توچال» پس از چند سال به اکران عمومی رسید

آرش آصفی از بازیگران سریال تمام رخ

مهدی سلوکی

مهدی سلوکی ۱۴ خرداد ماه سال ۱۳۶۱ در اصفهان بـه دنیا آمد. وی در هنرستان رشتهٔ گرافیک را برگزید ودر همین مقطع بود کـه جذب کار تلویزیونی شد. او درسال ۱۳۷۹ دیپلم خودرا از هنرستان مالک اشتر تهران دریافت کرد. وی برادر کوچک تر محمد سلوکی می‌باشد. پدرش افسر نیروی هوایی ارتش و اصالتا تهرانی اسـت. او با برنامه ی نیم رخ وارد تلویزیون شد و با سریال نرگس بـه شهرت رسید.

مهدی سلوکی از بازیگران سریال تمام رخ

ویدا جوان

ویدا جوان متولد 31 مرداد 1365 است‌. او مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری دارد و در زمینه‌های طراحی، ایده پردازی و بازیگری فعالیت می‌کند. نخستین بار او را با نقش دختری پرانرژی به نام نگار در سریال زمانه شناختیم و سپس نقشی منفی در سریال ماه و پلنگ او را بیشتر به مخاطبان معرفی کرد. از آثار دیگر این بازیگر باید به سریال‌های پژمان، شمعدونی، آسمان من و سارق روح اشاره کنیم.

ویدا جوان از بازیگران سریال تمام رخ

بهزاد خداویسی

بهزاد خداویسی هنر پیشه سینما ، تلویزیون و تئاتر ، متولد ۱۳۴۴ در تهران می باشد. وی کارحرفه ای را با بازی در فیلم‌های کوتاه آغاز کرد و بعد به سینما و تلویزیون قدم گذاشت و حالا دوباره به سراغ فیلم‌ های کوتاه رفته البته این بار در نقش کارگردان. تاکنون ۸ فیلم کوتاه کارگردانی کرده که تعدادی از آن‌ ها در جشنواره‌ های داخلی و خارجی جوایزی کسب کرده‌اند.

بهزاد خداویسی از بازیگران سریال تمام رخ

علیرام نورایی

علیرام نورایی «زاده ۱۸ فروردین ۱۳۵۶، اکباتان تهران» بازیگر سینما و تلویزیون ایران اسـت. وی از سال ۱۳۷۵ فعالیت خودرا در زمینه تئاتر شروع کرد و هم چنین فعالیت سینمایی خودرا درسال ۱۳۸۴ با ایفای نقش در فیلم سینمایی «گرگ و میش» آغاز نمود. از دیگر فعالیت‌های وی می توان بـه حضور در تئاترهای مختلف، فیلم‌های کوتاه، جشنواره تئاتر دانشجویی و مجموعه‌های تلویزیونی اشاره کرد.

بیوگرافی بهارک صالح‌نیا بازیگر فیلم محمد رسول الله و ماجرای کشف حجابش

علیرام نورایی از بازیگران سریال تمام رخ

نگین صدق گویا

نگین صدق گویا متولد سال ۱۳۴۹ در تهران است. او فارغ التحصیل رشته اقتصاد نظری در دانشگاه الزهرا است و بازیگری را در سال ۱۳۷۲ آغاز کرد. فعالیت حرفه ای در سینما را با فیلم «تیک، تاک» (محمدعلی طالبی) شروع کرد. وی از بازیگران سریال تمام رخ می باشد.

نگین صدق گویا از بازیگران سریال تمام رخ

بازیگر خارجی سریال تمام رخ کیه؟

سوتلانا سوپیلنیاک بازیگر زن خارجی این مجموعه است که پیش از این در سریال سرخوجه ایفای نقش کرده بود.

سوتلانا سوپیلنیاک متولد دهه ۷۰ در اوکراین است که تحصیلاتش را در رشته زبان فارسی به اتمام رسانده و به زبان فارسی تسلط کامل دارد. اطلاعات زیادی درباره وی در دسترس نیست. او تک فرزند است و با مادرش زندگی می کند.

سوتلانا سوپیلنیاک از بازیگران سریال تمام رخ

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا