اخبار دیگران

شهرک خانه دریا

خرید ویلا در شهرک خانه دریا چه مزایایی دارد ؟! در این مقاله قصد داریم شهرکی (شهرک خانه دریا) بین شهر سرخرود و محمودآباد در مازندران را به شما معرفی کنیم. این شهرک در ۱۲ کیلومتری جاده سرخرود به محمود و در سال ۱۳۵۲ ساخته شده است. شاید بیش از ۴۰ سال از ساخت بعضی ویلاهای آن گذشته باشد اما ویلا و آپارتمان ویلاهای جدید و مدرنی نیز در آن وجود دارد. به این شکل اگر به سبک های کلاسیک علاقه دارید می توانید از ویلاهای قدیمی خرید کرده و در صورتی که تمایل دارید ویلای مدرن داشته باشید از ویلاهای تازه ساخت یک واحد انتخاب نمایید. شهرک خانه دریا از قدیمی ترین شهرک های شمال کشور است که رو به دریا طراحی شده است. به همین دلیل بعضی از ویلاهای شهرک خانه دریا با فاصله کمی از دریا ساخته شده و ویوی رو به دریا دارند.

در شهرک خانه دریا می توانید ویلاهایی با قواره بزرگ خریداری کنید یا با هزینه کمتر یک واحد از آپارتمان رو به دریا را تهیه نمایید. امنیت، زیبایی، امکانات کامل اعم از درمانگاه و سوپر مارکت از مهم ترین مزایای خرید ویلا در شهرک خانه دریا می باشد.

شهرک خانه دریا کجاست؟

شهرک خانه دریا یکی ازقدیمی ترین و زیباترین شهرک‌های ویلایی در استان مازندران برای خرید ویلا در شمال است. قواره‌های زمین در شهرک خانه دریا ، بزرگ است و معماری ویلاهای آن به سبک خاصی طراحی شده است. شهرک خانه دریا زیبا و گسترده در خود تعداد زیادی ویلاهای کف خواب و ویلاهای آپارتمانی را جای داده است .در این شهرک تمام ویلا ها مجهز به اتاق خواب و حداقل تعداد سه اتاق خواب در آن جای میگیرد.

چگونه هزینه های سفر را محاسبه کنیم؟

شهرک خانه دریا بهترین و شیک ترین ویلاها را در اختیار شما می گذارد و هم چنین با داشتن فضاها و امکانات دیدنی و تفریحی یکی از بهترین موقعیت های برای خرید و یا اجاره ویلا می باشد . خرید ویلا خانه شهرک دریا ، خرید واحد در شهرک خانه دریا و همچنین فروش ویلا در این شهرک پیشرفت بسیاری کرده است و مورد پسند بسیاری از خانواده ها می باشد . شما با خرید واحد یا ویلا در شهرک خانه دریا از تمامی زیبایی های موجود در این شهرک بهره مند خواهید بود و در عین حال جاذبه های تفریحی زیبایی را تماشا خواهید نمود .

نکات مهم در اجرای شهرک مدرن خانه دریا

تمامی ساخت و سازها، از اصول و قوانینی ثابت، پیروی می کنند، اما در اجرای شهرک سازی، باید نکات مهم تری رعایت گردد، که یکی از این اصول، رعایت مسئله سطح اشغال می باشد، که مفهوم محدودیت، سطح اشغالی که، در اجرای شهرک ها حاکم است، در واقع به معنی، تمامی، انجام کار اجرائی، طبق اساسنامه ای که، وضع گردیده، انجام می گیرد، و باید اطلاع داشته باشید، سطح اشغال موجود در شهرک ها، ۴۵ درصد است، و چنانچه جهت سرمایه گذاری در بازار مسکن، ملک با متراژی معین، خریداری کرده اید، می توانید فقط حدود ۴۵ درصد، سطح کلی را بسازید، و مابقی فضاهای موجود را، به محوطه سازی و زیباسازی ویلا و شهرک اختصاص دهید.

از نکات مهم، در حوزه شهرک نشینی، و‌ همچنین، ارزش و اعتبار بخشیدن به یک مجموعه، بستگی به، اداره و مدیریت صحیح، دارد، در خصوص ویلای دریا کنار، باید بیان داشت، امنیت این شهرک، توسط مالکان، حاضر در این مجموعه، با توجه به قوانینی که در بین اهالی تنظیم گردیده مدیریت می گردد.

در هنگام تهیه و خرید شومیز باید به چه مواردی توجه کنیم؟

ویلا لوکس و مدرن دریا کنار، به سبب همجواری با دریا، محیطی زیبا و چشم نوازی را برای ساکنین این شهرک پدید آورده است، همچنین وجود دریا، امکانات تفریحی را فراهم می نماید، و ساکنین و همراهان این شهرک، می توانند، در اوقات فراغت، به تفریح و استراحت، در رستوران ها و کافی شاپ های تعبیه شده در سواحل خزر، بپردازند.

یکی از نکاتی که برای متقاضیان خرید آپارتمان در شهرک خانه دریا ، بسیار حائز اهمیت است، مبحث امنیت و اطمینات خاطر از اموال و مسکن خود است، زیرا بسیاری از مالکان، این ویلاها را به قصد و نیت، استقرار دائم، خریداری نمی کنند، و این سرمایه گذاری در شمال را، علاوه بر سودآوری، مکانی برای اوقات فراغت، و تعطیلات می دانند، به همین خاطر امنیت، جزء اولویت های مهم آنها می باشد، و در این راستا، ویلای شهرکی، بهترین گزینه ی پیشنهادی می باشد، و باید در خصوص، امنیت ویلای دریا کنار، بیان داشت، این مجموعه از سیستم‌ های به روز و هوشمند تشکیل شده، و به علاوه، نگهبانانی بصورت ۲۴ ساعته، ضامن حفاظت از این مجموعه می باشند. از جهت دیگر خرید زمین در شهرک خانه دریا  از ارزش افزوده خوبی برخوردار می باشد

در هنگام معامله ویلا در شهرک، ویلا کنار، باید به قیمت و ویژگی های موجود در ساخت بنا، توجه داشته باشید، همچنین در شهرک ویلا کنار، ویلاهای متنوعی، با سازه ها، متراژ، إلمان های گوناگون، و … وجود دارد، که با توجه به گزینه های موجود، دارای قیمتی متفاوت است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا