اخبار دیگران

آموزش پرمتقاضی‌ترین رشته‌های آرایشگری

قطعاً شما به عنوان یک خانم می‌دانید که کسب درآمد برای زنان هم به اندازه مردان اهمیت دارد اما اینکه چگونه می‌توانید کسب درآمد داشته باشید، بسیار مهم است. یکی از راه‌هایی که این روزها پیشنهاد می‌شود، یاد گرفتن مهارت‌های مختلف در حوزه آرایشگری است، چرا که درآمد خدمات آرایشی بانوان معمولا سطح بالایی دارند. به خاطر همین در این مصاحبه تصمیم گرفتیم راجع به همین موضوعِ روز یعنی محبوب ترین رشته ها برای آموزش آرایشگری با شما صحبت کنیم. در نتیجه با یکی از افراد باتجربه و کارآفرین در این زمینه به نام خانم محمدی صاحب آموزشگاه هنرآموزان ماهسان، استاد و ممتحن فنی حرفه‌ای صحبت‌هایی داریم و تجربیات و اطلاعات ایشان را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

خانم محمدی به عنوان اولین سوال، لطفاً به ما توضیح دهید که آیا وارد شدن به حوزه آرایشگری برای زنان می‌تواند درآمد بالایی به همراه داشته باشد یا شما به عنوان کسی که چندین سال است در این حوزه فعالیت می‌کنید، آن را توصیه می‌کنید؟

اتفاقا برای شروع بحث، سوال خوبی پرسیدید. وارد شدن به حوزه آرایشگری با یادگیری مهارت‌هایی مانند پاکسازی پوست و اکستنشن مژه می‌تواند روش بسیار عالی برای کسب درآمد باشد و اگر احساس می‌کنید که در این زمینه ها استعداد دارید و به آن علاقه‌مند هستید و می‌توانید با صبر و حوصله پاسخگوی مشتری باشید و کارتان را تمیز و اصولی پیش ببرید، باید بگوییم که حوزه آرایشگری می‌تواند برای کسب درآمد عالی باشد اما مهمترین چیزی که به آن نیاز دارید، پشتکار است. زمانی که وارد این حوزه می‌شوید، باید با افراد زیادی رقابت کنید و در نتیجه این رقبا کارتان را سخت‌تر می‌کنند. پس باید با یادگیری متدهای روز بتوانید در این حوزه کار خود را پیش ببرید تا بتوانید کسب درآمد بالایی داشته باشید.

مهاجرت به اولین مقصد محبوب مهاجران در دنیا با دریافت ویزای کار

خانم محمدی لطفاً در مورد سختی کار در این رشته‌ها برایمان صحبت کنید تا اگر کسی علاقه‌مند به این حوزه است، از همان اول بداند که قرار است چه سختی‌هایی را متحمل شود و راحت‌تر تصمیم بگیرد که در این رشته وارد شود یا خیر؟

در مورد سختی کار باید بگوییم این حرفه آرایشگری هم مانند هر شغل دیگری سختی‌های خودشان را دارند و به کسانی که می‌خواهند وارد این حوزه شوند، باید گفت که فکر نکنید با یک کار هنری خیلی ساده روبرو هستند. البته این را برای افرادی می‌گوییم که می‌خواهند در این زمینه بهترین باشند. قطعاً شما زمانی که می‌خواهید آموزش آرایشگری ببینید، باید به قدر کافی در آن مهارت داشته باشید تا مشتری مجاب شود و از بین این همه آرایشگر به شما مراجعه کند. معمولاً آموزش آرایشگری و میکاپ تخصصی سخت‌تر از حوزه پاکسازی پوست و اکستنشن مژه است، زیرا شما با روش‌های خیلی جدیدی روبرو هستید و هر روز باید خودتان را آپدیت کنید. در مورد اکستنشن مژه هم نیاز به این دارید که ظرافت و دقت خود را بالا ببرید.
سختی کار اکستنشن مژه این است که شما باید مدت زمان زیادی گردن خود را پایین نگه دارید و روی مژه‌های مشتری کار کنید و دقت بالایی داشته باشید، زیرا کوچکترین اشتباهی ممکن است به چشم مشتری آسیب وارد کند.

در مورد پاکسازی پوست هم، شما کمی کارتان از مورد قبلی راحت‌تر است، فقط باید از محصولات باکیفیت و مناسب استفاده کنید و احتمالاً بعد از شرکت در دوره‌های آموزش پاکسازی پوست و انجام آن روی صورت دو الی سه مشتری متوجه می‌شوید که دقیقاً باید چه اقداماتی انجام دهید و سختی کار برایتان کمتر می‌شود.

بهترین و نرم‌ترین لاستیک ایرانی

خانم محمدی طبق تجربیاتی که در این سالها به دست آورده‌اید، لطفاً به ما بگویید که از بین این دو رشته که در موردشان صحبت میکنیم کدام یک درآمد بیشتری دارد؟

یکی از مسائلی که اکثر افراد قبل از وارد شدن به هر حوزه‌ای به آن دقت می‌کنند، سطح درآمد است، زیرا به هر حال درآمد برای هر کسی اهمیت دارد و بعد از علاقه، باید آن را در نظر بگیرید. اما در مورد رشته‌های پاکسازی پوست و اکستنشن مژه باید بگویم که اگر در هر کدام کار خود را دقیق، درست و اصولی انجام دهید و مشتری از شما رضایت داشته باشد، خود به خود تعداد مشتریان‌تان اضافه می‌شود و درآمدتان هم افزایش پیدا خواهد کرد اما اگر فرض را بر این بگیریم که شما در دو حوزه به یک اندازه مهارت دارید، بدیهی است که درآمد بیشتری خواهید داشت.

برای مثال، اگر یک میکاپ کار حرفه‌ای باشید، برای هر میکاپ پول زیادی نسبت به پاکسازی پوست و اکستنشن مژه دریافت می‌کنید اما به هر حال به همان اندازه نیاز دارید که خودتان را آپدیت نگه دارید و خیلی تخصصی کار کنید و کاری که برای هر مشتری انجام دهید طولانی‌تر است.

به طور کلی می‌توان گفت اکستنشن مژه درآمد بیشتری دارد، زیرا اکستنشن مژه متقاضیان بیشتری نسبت به پاکسازی دارد و از طرفی هم احتمال این‌که مراجعه کننده‌های شما تبدیل به مشتریان ثابت شوند بیشتر است چرا که هر کسی که نزد شما اکستنشن مژه انجام می‌دهد، به هرحال نیاز به ترمیمِ هر ماه هم دارد. از طرفی افرادی که اکستنشن مژه می‌کنند، بعد از مدتی دیگر نمی‌توانند بدون اکستنشن سپری کنند و عادت کرده و حتما به شما مراجعه می‌کنند.
پاکسازی پوست هم به اندازه خودش می‌تواند درآمد داشته باشد، فقط کافی است که کار خود را تبلیغ کرده و بتوانید نتیجه خوبی روی پوست مشتری ایجاد کنید سپس خواهید دید که خود به خود مشتری، شما را به دیگران معرفی می‌کند.‌ علاوه‌بر چیزهایی که گفتیم، شما می‌توانید در زمینه آموزش اکستنشن مژه یا پاکسازی پوست نیز مشغول به کار شوید که می‌تواند درآمد خوبی برایتان داشته باشد.

هزینه وکیل پایه یک مهاجرت چقدر است؟

نتیجه‌گیری

با تمام توضیحات ارائه شده قطعا می‌توانید راحت‌تر تصمیم بگیرید که از بین پاکسازی پوست و اکستنشن مژه کدام را انتخاب کنید. اگر فکر می‌کنید که به هر دو حوزه علاقه‌مند هستید و استعداد دارید، بهتر است که از نزدیک با انواع این آموزش‌ها آشنا شوید تا راحت‌تر بتوانید از بین آنها یکی را انتخاب کنید. در غیر این صورت اگر علایق خود را فهمیده‌اید یا به بحث درآمد توجه بیشتری دارید، برایتان توضیح دادیم که کدام یک از هر لحاظ می‌تواند سودمندتر و بهتر برای شخص شما باشد.
برای اطلاعات بیشتر درباره نحوه برگزاری و هزینه دوره های آموزش آرایشگری با مدرک معتبر فنی حرفه ای می‌توانید به وبسایت honaramoozan.com مراجعه کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا