اخبار دیگران

وقت سفارت ایتالیا + سریع‌ترین روش + مدارک و شرایط جدید

با سلام و عرض ادب گرفتن وقت سفارت ایتالیا بسیار سخت بوده و از طریق سایت فقط دو روز در هفته بابت ثبت اطلاعات باز می‌باشد اطلاعات بیشتر به صورت عمومی و داخل ایران می‌خوام باشه با تشکر فراوان از شما

وقت سفارت ایتالیا چقدر طول می‌کشد؟ برای گرفتن وقت سفارت چه مدارکی نیاز دارید؟ سایت سفارت ایتالیا چه موقع باز می‌شود؟ نحوه تعیین وقت برای سفارت کشور ایتالیا چگونه است؟ یکی از مهم‌ترین مراحلی که برای سفر و تحصیل در ایتالیا باید طی کنید، گرفتن وقت سفارت برای مصاحبه و ارائه مدارک موردنیاز است. اما باتوجه‌به تقاضای بالا برای درخواست ویزای این کشور، وقت سفارت محدود و همیشه صف انتظار آن شلوغ بوده یا با سختی قابل‌دسترس است.

در این مقاله از ترجمه رسمی کاخ، با بهترین روش رزرو وقت در سفارت کشور ایتالیا آشنا می‌شوید. همچنین با ما همراه باشید تا هزینه‌ها، مدارک و شرایط موردنیاز را بررسی کنیم. اگر قصد سفر به ایتالیا و دریافت ویزای آن را دارید، مطالعه این مقاله برای شما سودمند خواهد بود

وقت سفارت ایتالیا چیست؟

سفر به کشور ایتالیا برای تحصیل، گردش یا تجارت، به جز پاسپورت نیاز به ارائه مدارک لازم برای اخذ ویزا دارد. این مدارک را باید با ترجمه رسمی ایتالیایی، در زمان تعیین شده به‌صورت حضوری در محل سفارت تحویل بدهید. به همین دلیل ضروری است تا برای رزرو وقت در سفارت ایتالیا اقدام کنید.

حضور به‌موقع در سفارت و گذراندن مراحل لازم در روند صدور ویزای شما از اهمیت بالایی برخوردار است. برای این کار افراد باید به سایت سفارت یا کارگزاری مربوطه مراجعه کرده و درخواست خود را به‌صورت آنلاین ثبت کنند. این زمان برای مصاحبه افسر کنسولگری ایتالیا با متقاضی، باهدف بررسی شرایط، مدارک و هدف سفر به این کشور تعیین می‌شود.

انواع رزرو وقت در سفارت ایتالیا کدام است؟

باتوجه‌به زمان بلیط یا دعوت‌نامه افراد دو نوع تعیین وقت در سفارت ایتالیا وجود دارد.

مقایسه نهال بادام خوشه ای و دیرگل؛ کدام یک پرسودتر است؟

تعیین وقت فوری سفارت ایتالیا

این نوع وقت به دلایل مختلفی مانند تجارت، جلسه کاری، درمان یا دعوت‌نامه شرکت در نمایشگاه بین‌المللی تعیین می‌شود. در این حالت در کمترین زمان، در حدود 3 الی 7 روز کاری می‌توانید برای اخذ ویزا و ارائه مدارک به سفارت مراجعه کنید. البته در این روش هزینه بالاتری نیز پرداخت می‌کنید.

تعیین وقت عادی سفارت ایتالیا

اگر برنامه خاصی برای سفر خود نداشته و هدف شما گردش و دیدار با اقوام و دوستان است، از این وقت استفاده کنید. در این حالت در مدت حدود ۳۰ الی ۴۵ روز کاری می‌توانید به سفارت مراجعه کرده و تا زمان رسیدن وقت سفارت مدارک خود را کامل کنید.

روش‌های دریافت وقت در سفارت ایتالیا کدام است؟

در حال حاضر، فرم تعیین زمان در سفارت ایتالیا باتوجه‌به تقاضای زیاد، به‌سرعت تکمیل می‌شود. همچنین ممکن است شرایط و مدارک دریافت ویزا یا وقت سفارت، تغییر کند؛ بنابراین قبل از هر اقدامی برای اطلاع از جدیدترین دستورالعمل‌ها با کارشناسان باتجربه ما تماس بگیرید. در ادامه به بررسی روش‌های رزرو وقت سفارت می‌پردازیم.

دریافت وقت سفارت ایتالیا از طریق سایت کنسولگری

سایت نوبت‌دهی سفارت در یک‌زمان مشخصی در هفته برای ثبت اطلاعات باز شده و فقط مدت‌زمان بسیار کوتاه زیر یک دقیقه فرصت ثبت درخواست وقت سفارت را دارید. در صورت عدم موفقیت برای تکمیل فرم باید در زمان‌های بعدی مراجعه کنید.

دریافت وقت سفارت ایتالیا از طریق کارگزاری CKGS

در سال‌های اخیر سفارت ایتالیا برای افزایش سرعت روند ارائه ویزا، خدمات مربوط را به شرکت CKGS سپرده است. این روش بسیار آسان‌تر است و شما می‌توانید در سایت کارگزاری یک حساب کاربری ایجاد کرده و فرم‌های درخواست وقت سفارت و ویزا را به‌صورت آنلاین تکمیل کنید.

طرح تعویض رایگان باتری ماشین‌ توسط امداد باتری

در نهایت می‌توانید تکمیل این مراحل سخت و مهم را به کارشناسان متخصص و باتجربه در مجموعه ترجمه رسمی کاخ واگذار کنید.

مراحل رزرو وقت سفارت ایتالیا در سایت کارگزاری چیست؟

سایت کارگزاری CKGS معمولا هر دوهفته یکبار برای تعیین وقت سفارت در دسترس خواهد بود. برای این منظور در زمان تعیین شده وارد سایت شوید و روی گزینه تعیین وقت، کلیک کنید. در ابتدا مشخص کرده که به‌صورت انفرادی هستید یا به همراه خانواده به ایتالیا سفر می‌کنید. در مرحله بعد اطلاعات زیر را در فرم وارد کنید.

اطلاعات شخصی:

دلیل سفر به ایتالیا: …………………………………………….

نام خانوادگی: ……………………………………………. نام: …………………………………………….

جنسیت: مذکر مؤنث      تاریخ تولد: (سال – ماه – روز)        محل تولد: …………………………………………….

کشور محل تولد: ………………………………… ملیت کنونی: ………………………………….  تابعیت: …………………………………….

وضعیت تأهل: ………………………………….

جزئیات سند سفر:

شماره گذرنامه: …………………………………….         تاریخ صدور: … / … / …        اعتبار تا تاریخ: … / … / …

محل صدور: …………………………………….

جزئیات آدرس:

کشور: IRAN       ایالت: …………………………………….        شهر: …………………………………….

آدرس: ………………………………………………………………………………………………………… کد پستی: …………………………………….

جزئیات تماس:

آدرس پست الکترونیکی: ……………………………………. موبایل: …………………………………….

جزئیات ویزا:

تعداد ورود‌های درخواستی: …………………………….    تعداد روز‌های سفر: …………….    تاریخ شروع سفر: … / … / …

اطلاعات ضامن:

نام خانوادگی دعوت‌کننده: ………………………. نام دعوت‌کننده: ……………………………… ملیت ضامن: ………………………..

ایالت / استان: ……………………………. شهر: …………………………….

آدرس: ………………………………………………………………………………………………………… کد پستی: …………………………………….

 

مدارک موردنیاز برای ارائه به سفارت ایتالیا در وقت تعیین شده چیست؟

پس از تعیین وقت سفارت ایتالیا با مدارک ترجمه شده به سفارت مراجعه کنید. در نهایت منتظر پاسخ سفارت، بین دو تا چهار هفته بمانید. در ادامه به این مدارک اشاره می‌کنیم.

  • برگه پرینت شده وقت سفارت
  • پاسپورت با ۶ ماه اعتبار و حداقل دو صفحه خالی
  • فرم درخواست برای ویزای ایتالیا
  • ارائه اصل و ترجمه مدارک درخواستی شامل مدارک شناسایی، ملکی، مالی، تحصیلی و شغلی باتوجه‌به نوع ویزا
  • دو قطعه عکس ۳×۴ با پس‌زمینه سفید مربوط به کمتر از ۶ ماه
  • رزرو بلیط هواپیما
  • واچر هتل در تاریخ زمانی سفر
  • بیمه مسافرتی برای مدت اقامت از تاریخ ورود و خروج به کشور ایتالیا
  • پرداخت هزینه‌های موردنظر مطابق با درخواست سفارت ایتالیا
آنچه باید درباره جراحی بینی گوشتی بدانید

 

سؤالات متداول

زمان رزرو وقت سفارت ایتالیا چه موقع است؟

معمولا زمان رزرو وقت این سفارت، برنامه مشخصی ندارد؛ ولی در حال حاضر از طریق سایت فقط دو روز در هفته در مدت‌زمان کوتاهی امکان رزرو وقت در سفارت ایتالیا وجود دارد.

آیا امکان گرفتن وقت فوری سفارت ایتالیا وجود دارد؟

بله. این وقت فوری در سریع‌ترین زمان بین 3 الی 7 روز کاری برای مصاحبه به متقاضیان داده می‌شود. برای اطلاع دقیق از شرایط و مدارک موردنیاز با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

جمع‌بندی

بورس کشور ایتالیا برای تحصیل دانشجویان و گردش و تفریح در آن در بین ایرانیان پرطرف‌دار است. باتوجه‌به این که متقاضی برای سفر به این کشور زیاد خواهد بود، تکمیل مدارک و گرفتن وقت برای مصاحبه و دریافت ویزا نیز کار دشواری است. به همین دلیل اگر اطلاعات کافی در مورد وقت سفارت ایتالیا و مدارک موردنیاز آن ندارید، بهتر است این کار را به یک مجموعه معتبر بسپارید تا خیالتان از این بابت راحت باشد.

ترجمه رسمی کاخ با چندین سال تجربه و بهره‌مندی از گروه مترجمین متخصص و حرفه‌ای در زبان‌های انگلیسی، ایتالیایی، آلمانی، ترکی، چینی و ژاپنی در حال فعالیت است. کارشناسان این مجموعه با شرایط گرفتن وقت در سفارت‌ها آشنا بوده و می‌توانند با ارائه ترجمه فوری و دقیق و گذراندن مقدمات قانونی بعد از تأیید ترجمه، مدارک را در سریع‌ترین زمان به نقاط مختلف تهران و شهرستان‌ها ارسال می‌کند.

اگر شما هم تجربه گرفتن وقت سفارت کشور ایتالیا را داشته یا سؤالی در مورد شرایط و مدارک آن دارید در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. امیدواریم اطلاعات ارائه شده در این مقاله به شما برای این کار کمک کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا