اخبار دیگران

راهنمای خرید تلویزیون بر اساس برندهای سازنده در سال 2023

راهنمای خرید تلویزیون بر اساس برندهای سازنده

تصمیم گیری برای انتخاب تلویزیون اکثر مواقع می‌تواند دردسرساز باشد. خرید یک تلویزیون که ارزش سرمایه گذاری داشته باشد بر خلاف تصور عموم هرگز کار ساده‌ای نیست. امروزه با افزایش رو به رشد استفاده از تکنولوژی در محصولات شرکت‌های سازنده مختلف هر روزه با اصطلاحات پیچیده‌تری روبرو می‌شویم؛ برخی از اصطلاحات در یک مقوله پیچیده‌تر قابل بررسی هستند منتها بیشتر آن‌ها اصطلاحات بازاریابی فروشندگان هستند به این ترتیب که حتی کمپانی‌های سازنده برای افزایش سهام فروش خود از آن‌ها استفاده می‌کنند. واقعیت این است که هیچ کس دوست ندارد سرمایه خود را هدر دهد بنابراین با آشنایی به برخی اصطلاحات می‌توان تصمیم گیری مطمئن‌تری داشت.

اکثر مواقع کاربرانی که با کارشناسان فروش ما تماس برقرار می‌کنند با پرسش‌هایی از این دست شروع می‌کنند که کدام برند بهتر است؟ کیفیت تصویر تلویزیون چگونه است؟ برای خرید تلویزیون چقدر هزینه باید صرف کرد؟ قیمت تلویزیون چقدر است؟ نمایشگر تلویزیون چیست؟ امکانات هوشمند تلویزیون کدام‌اند و غیره. تجربیات ما حاکی از این است تعداد افرادی که حین خرید تلویزیون از زیر بار مسئولیت شانه خالی می‌کنند کم نیستند، این افراد عموماً ترجیح می‌دهند همه چیز را به فروشنده واگذار کنند که البته اگر فروشنده تجربه و تخصص کافی داشته باشد خیلی زود از پرسش‌های هدایت کننده استفاده می‌کند. به طور کلی برای خرید تلویزیون باید قبل از هر چیز بودجه و نیازهای خود را روی کاغذ بیاورید.

گستره برندهای سازنده تلویزیون، مدل‌های تولیدی هر شرکت و امکانات و تکنولوژی‌های به کار گرفته شده در محصولات بسیار زیاد است. در این مطلب کوتاه قصد داریم راهنمای خرید تلویزیون برحسب برند سازنده را در اختیار شما قرار دهیم.

هر آنچه باید در مورد استعدادیابی کودکان بدانید

راهنمای خرید تلویزیون در سال 2023

برای خرید تلویزیون چقدر باید هزینه صرف کرد؟

بهتر است این سوال را از خودتان بپرسید؛ در واقع این شما هستید که تصمیم می‌گیرید چه می‌خواهید. در وهله‌ی نخست میزان بودجه خود را به فروشنده اعلام کنید. امروزه تلویزیون‌ها در تنوع بسیار بالا به بازار عرضه می‌شوند. «برند سازنده»، «سایز نمایشگر»، «نوع نمایشگر» و «وضوح تصویر» مهم‌ترین پارامترهایی تاثیرگذار در قیمت تلویزیون محسوب می‌شوند. بازه قیمت بین مدل‌های هم رده گاها بر سر جزئیات متفاوت است بنابراین شاید لازم باشد همه چیز را به دقت بررسی کنید.

اگر قصد خرید اینترنتی دارید بهتر است از معتبر بودن فروشگاه اطمینان حاصل کنید. نماد اعتبار الکترونیکی فروشگاه را حتماً چک کنید. می‌توانید از اطرافیان خود سوال کنید. شرایط خرید از فروشگاه را حتما مطالعه کنید و به قسمت رضایت مشتریان رفته و موارد درج شده در این قسمت را بخوانید. زمانیکه تصمیم گیری خود برای خرید تلویزیون را قطعی کردید با کارشناس فروش تماس برقرار کرده و اطلاعات لازم در مورد در مورد شرایط خرید، گارانتی، نحوه ارسال و مدت ارسال کالا را کسب کنید. در رابطه با قیمت تلویزیون بهتر است نگاهی به قیمت وبسایت‌های معتبر بیندازید.

فروشگاه اینترنتی بانه آی‌تی با دامنه اختصاصی banehit.com دارای چندین سال سابقه درخشان در زمینه فروش لوازم خانگی و انواع سیستم‌های صوتی و تصویری بوده و آماده خدمت رسانی به مشتریان خود می‌باشد. بانه آی‌تی عرضه کننده تلویزیون‌های برندهای سرشناس جهانی شامل سونی، ال‌جی، سامسونگ، پاناسونیک، شیائومی، فیلیپس، شارپ و غیره می‌باشد.

قیمت تلویزیون های گیمینگ

کدام برند تلویزیون بهتر است؟

اکثر خریداران حین خرید تلویزیون با این پرسش شروع می‌کنند که کدام برند بهتر است؟ واقعیت این است که موضوع برندینگ در دنیای امروز ارزش قابل توجهی پیدا کرده است. برندهای سازنده معتبر اعتبار خود را مدیون سال‌ها خدمات بی‌وقفه به مشتریان خود در سراسر جهان هستند. تعداد برندهای سازنده تلویزیون بسیار زیاد هستند و در این میان تلویزیون‌های سامسونگ، سونی و ال‌جی بیشترین طرفداران را در بازار ایران دارند. شیائومی، فیلیپس، توشیبا، شارپ، هایسنس و غیره دیگر برندهای خارجی و محبوب سازنده تلویزیون در ایران هستند.

عوامل موثر بر قیمت روز انواع ورق گالوانیزه

تلویزیون سامسونگ

شرکت سامسونگ یکی از سازندگان سرشناس تلویزیون در بازار جهانی است. تلویزیون‌های این برند بیشتر مواقع از لحاظ زیبایی و ظرافت ظاهری در کانون توجه خریداران قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها از لحاظ کیفیت تصویر به انواع Full HD، 4K و 8K دسته‌بندی می‌شوند. تلویزیون‌های 4K سامسونگ پرفروش‌ترین‌های این دسته‌بندی هستند. سامسونگ در توسعه‌ی تلویزیون‌های خود از پردازنده منحصربه‌فرد و تکنولوژی‌های پیشرفته استفاده می‌کند. به‌روزترین خط تلویزیون این برند شامل مدل‌های کریستالی (Crystal)، کیولد (QLED)، میکرو LED، مینی LED (نئوکیولد)، LED و تلویزیون‌های سبک زندگی (Lifestyle) و یک مدل OLED می‌شوند. سری کریستال و کیولد در حال حاضر از بیشترین میزان فروش در بازار برخوردار هستند. تعداد زیادی از تلویزیون‌های سامسونگ با امکانات گیمینگ پیشرفته همراه شده‌اند. کلیه‌ی تلویزیون‌های هوشمند این برند بر پایه‌ی سیستم عامل Tizen راه‌اندازی می‌شوند. صرف هزینه برای خرید تلویزیون سامسونگ اکثر واقع منطقی به نظر می‌رسد.

قیمت تلویزیون ال جی

تلویزیون ال‌جی

شرکت کره‌ای ال‌جی نیز یکی از برترین برندهای سازنده تلویزیون است. تلویزیون‌های ال‌جی در تنوع بالا و با قیمت مناسب به خریداران عرضه می‌شوند. ال‌جی چند سالیست که از هوش مصنوعی به طور گسترده در تلویزیون‌های خود استفاده می‌کند. هوش مصنوعی پردازنده در این محصولات موجب ارتقاء کیفیت تصویر شده است.

تلویزیون‌های ال جی از لحاظ وضوح تصویر و قابلیت‌های اسمارت دارای تنوع بسیار بالایی هستند. این تولیدات با استانداردهای فول اچ‌دی، 4K و 8K عرضه می‌شوند. لاین تولیدات این برند بر اساس نوع نمایشگر به مدل‌های LED معمولی، نانوسل، QNED و OLED تقسیم بندی می‌شوند. اکثر تلویزیون‌های ال‌جی با پنل IPS از زاویه دید گسترده برخوردار بوده و برای تجربه‌ی تماشای گروهی و نشیمن‌های بزرگ ایده‌آل هستند. اولدهای پرچمدار این برند با امکانات حرفه‌ای گیمینگ برای علاقه‌مندان به گیم بسیار ایده‌آل هستند. این دستگاه‌ها همچنین مبتنی بر سیستم عامل اختصاصی webOS، ویژگی‌های سفارشی متنوعی را ارائه می‌کنند.

آیا فیستول نشانه سرطان مقعد است؟

تلویزیون های سونی

ابرشرکت ژاپنی سونی نیز از سازندگان برتر تلویزیون محسوب می‎شود. خط تولید این برند شامل تلویزیون‌های 4K LED براویا، مدل‌های پرچمدار OLED و تلویزیون‌های جدید مینی LED می‌باشد. تلویزیون‌های سونی عموماً بخاطر کیفیت تصویر بالا در بازار ایران شناخته شده هستند. سونی در تلویزیون‌های پیشرفته خود از پردازنده حرفه‌ای مبتنی بر فناوری هوش شناختی برای بهبود چشمگی کیفیت تصویر استفاده می‌کند. این برند همچنین بیشتر تلویزیون‌های تولیدی خود را برای مصارف حرفه‌ای از تماشای فیلم و سریال گرفته تا گیمینگ توسعه می‌دهد. یکی از دلایل اصلی محبوبیت تلویزیون‌های سونی در بازار ایران برخورداری آن‌ها از سیستم عامل کاربر پسند اندروید می‌باشد.

 

برچسب ها : تلویزیون سامسونگ,تلویزیون ال جی,قیمت تلویزیون,تلویزیون 4K,تلویزیون سونی,تلویزیون

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا