اخبار دیگران

ساعت کاسیو برند محبوب و انتخاب بازیگران سینما

همیشه اطلاع از سبک سلیقه هنرمندان و انتخاب‌هاشون برای طرفداران آنها لذت بخش است. اکسسوری‌ها هم جزو اقلامی‌هستند که هیچوقت افراد معروف و بازیگران آنها را فراموش نمی‌کنند. مخصوصا ساعت مچی که انتخاب شیک پوشان است و باعث تکمیل شدن استایل می‌شود. ساعت مچی‌ها امضای اصلی هر شخص در انتهای استایلی است که انتخاب می‌کند و گویای سیک سلیقه افراد می‌باشد. اگر شما هم دوست دارید از ساعت بازیگران و افراد معروف مطلع شوید در ادامه همراه ما باشید.

ساعت کاسیو انتخاب محبوب افراد معروف

برند کاسیو جزو آن دسته از برندهای معروفی است که با توجه به رنج قیمت مناسبی که دارد می‌تواند از انتخابات همه قشرهای جامعه باشد. جدا از تنوع زیاد از نظر طراحی و ساخت در ساعت کاسیو اورجینال، شاهد رنج قیمت متفاوت از خیلی کم تا خیلی گران قیمت هم هستیم. اما اینکه افراد معروف از ساعت‌های معمولی کاسیو استفاده می‌کنند تنها به دلیل قیمت مناسب شان نیست. بلکه کیفیت ساخت، دوام و طول عمر آنهاست که موجب خرید ساعت کاسیو اصل در بین این افراد می‌شود. حالا نگاهی کنیم به بازیگران و افراد معروفی که ساعت کاسیو را برای استایلشان انتخاب کردند.

نوید محمد زاده دوستدار ساعت کاسیو

نوید محمدزاده از بازیگران محبوب امروز سینمای ایران است که همیشه با داشتن استایل‌های جنجالی خبرساز بوده. به نظر میرسد برند کاسیو یکی از برندهای محبوب این بازیگر مرد سینماست. انتخاب 2 سبک متفاوت از ساعت‌های کاسیو توسط نوید محمد زاده بیان گر توجه او، نسبت به استایل‌های مختلف است. برای مثال از یک ساعت جی شاک کاسیو برای تیپ‌های اسپرت‌تر استفاده کرده. در حالی که یک ساعت نوستالژی کاسیو را برای استایل هنری و نیمه کژوال انتخاب کرده

بهترین روش ها برای لایه برداری پوست | لایه برداری صورت در منزل

images_1670052843.jpg

ساعت کاسیو جی شاک مدل GA-110LPA-4ADR:

این ساعت اسپرت و مردانه جی شاک کاسیو بخاطر رنگ تمام قرمز در قاب و بند بیشتر از هر چیز چشمگیر است. همانطور که باید از یک ساعت قدرتمند جیشاک انتظار داشته باشیم این ساعت هم قابلیت‌های زیادی دارد. زنگ هشدار، نمایش تاریخ کامل، نور پس زمینه، زمان‌سنج، تایمر و … از ویژگی‌های این ساعت می‌باشد. سبک این مدل برای ورزشکاران و کسانی که به تیپ‌های ورزشی علاقه مندند مناسب است.

ساعت کاسیو مدل A159WGEA-1DF:

این مدل که به کاسیو زنگی یا کاسیو نوستالژی معروف است بسیار مورد علاقه عموم مردم از جمله افراد معروف قرار دارد. این سری از ساعت‌های کاسیو برای داشتن استایل‌های کلاسیک و کژوال بسیار مناسب است. برخلاف ظاهر ساده و ویژگی‌های کمی‌که این ساعت کاسیو مردانه دارد، طول عمر این مدل ساعت‌ها بسیار زیاد است. انتخاب رنگ طلایی این ساعت هوشمندانه به نظر میرسد. رنگ‌های گرم مثل طلایی در ساعت‌ها به جلوه بیشتر آنها و سازگاری با رنگ پوست کمک می‌کند.

images_1670052818.jpg

ساعت جی شاک کاسیو انتخاب محمدرضا گلزار

گلزار به عنوان سوپراستار سینمای ایران همیشه انتخاب‌های خاصی هم داشته پس تعجب ندارد که یکی از انتخاب‌های او از برند پرقدرت جی شاک است. ساعت‌های جی شاک برای ورزشکاران و کسانی که بصورت حرفه ای ورزش خاصی را دنبال می‌کنند بهترین انتخاب است. با توجه به اینکه رضا گلزار در کنار فعالیت بازیگری به ورزش‌های حرفه ای هم پرداخته، پس انتخاب ساعت مچی او کاملا درست است.

images_1670053066.jpg

ساعت جی شاک مدل GG-B100-1A9DR:

این مدل از ساعت جی شاک  یک مدل معمولی نیست. قابلیت‌های زیاد و فناوری‌های به روزی که در این ساعت استفاده شده باعث شده تا رنج قیمت این مدل به نسبت بقیه مدل‌های کاسیو کمی‌بیشتر باشد. بواسطه استفاده از قابلیت بلوتوث در این ساعت، امکان اتصال تلفن همراه هوشمند شما با ساعت مچی هم مقدور می‌شود. با این اتصال بعضی از قابلیت‌ها مانند تنظیم خودکار زمان یا تنظیم ساعت 2 زمانه و ساعت جهانی راحت‌تر و از طریق گوشی شما فراهم می‌شود. از قابلیت‌های ویژه‌تری که این ساعت اسپرت دارد می‌شود به: ارتفاع‌سنج، فشار‌سنج، دما‌سنج، 2 نور پس زمینه، قدم شمار و … اشاره کرد. همچنین میزان مقاومت در برابر آب این ساعت ضد آب، 200 متر یا (20ATM) است که این مدل را برای غواصی مناسب می‌کند.

همه چیز درباره لمینت دندان

ساعت زنانه کاسیو انتخاب هدیه تهرانی

هدیه تهرانی از معروف‌ترین بازیگران زن سینمای ایران همیشه با استایلی که گویای طرز تفکر و شخصیت اوست ظاهر می‌شود. انتخاب‌های ساده و مینیمالیست هدیه تهرانی را در ساعت زنانه کاسیو که بدست دارد هم متوجه می‌شوید. همانطور که بالاتر هم اشاره کردیم، ساعت‌های زنگی کاسیو از زمانی که تولید شدند بسیار مورد استقبال افراد ساده پسند بودند. معمولا افرادی که استایل‌های ساده و مینیمال را‌ ترجیح میدهند از این سبک ساعت کاسیو هم خوششان میاید. البته این مدل از ساعت کاسیو در دنیای پر زرق و برق مد امروز با طراحی جدیدتر هم وارد بازار شده. توصیه می‌کنیم از نسل جدید ساعت‌های زنگی کاسیو که با حفظ سادگی تغییراتی هم داشته حتما دیدن کنید. این مدل ساعت زنانه کاسیو بخاطر وزن سبک، سایز قاب مناسب و ویژگی‌های کاربردی که دارد بیشتر برای استایل روزانه مناسب است. همچنین دانشجویان از این مدل ساعت کاسیو که هم مناسب آقایان و هم خانم‌هاست استقبال بیشتر می‌کنند.

images_1670053151.jpg

ساعت زنانه کاسیو مدل A158WA-1DF:

سبک کلاسیک و مینیمالیست این ساعت دست شما را برای ست کردن با اکثر لباس‌هایتان باز نگه میدارد. برخلاف ظاهر ساده ای که دارد ویژگی‌های کاربردی آن مانند نمایش تاریخ، زنگ هشدار، نور پس زمینه و زمان‌سنج نیاز مصرف کننده را برآورده می‌کند.

خرید ساعت کاسیو از نمایندگی های معتبر

در این مقاله تنها به 3 بازیگر محبوب سینمایی که ساعت کاسیو را برای استایلشان انتخاب کردند اشاره کردیم اما در مقاله های بعدی حتما به افراد بیشتر و برندهای دیگر می پردازیم. شاید تا الان که این مقاله را خواندید اشتیاق شما هم برای خرید یک ساعت کاسیو اصل زیاد شده باشد. در اینصورت پیشنهاد ما خرید از فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر کاسیو در تهران است که ایران تایمر یکی از آنهاست. در ایران تایمر از قدیمی‌ترین تا جدید‌ترین ساعت‌های کاسیو را میتوانید با قیمت واقعی و تضمین اصالت کالا ببینید، مقایسه کنید و بخرید. ایران تایمر با بیش از 1 دهه تجربه حرفه‌ای و به عنوان اولین سایت خرید ساعت مطمئن در ایران بهترین پیشنهاد به شماست.

برگزاری آزمون sat ترکیه توسط توران آکادمی

 

 

برچسب ها : ساعت بازیگران,ساعت کاسیو,خرید ساعت کاسیو,ساعت جی شاک کاسیو,ساعت کاسیو جی شاک,جیشاک,ساعت مچی هدیه تهرانی,ساعت مچی نوید محمد زاده,ساعت مچی رضا گلزار

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا