اخبار دیگران

مجموعه تهران پرینت را بهتر بشناسید

مجتمع تهران پرینت یکی از اولین چاپخانه های آنلاین محسوب می شود. این چاپخانه در پیام رسان های مجازی اعم از تلگرام و واتساپ نیز فعال است.

مجتمع تهران پرینت یک چاپخانه ی آنلاین و حضوری می باشد. با گسترش اینترنت و فضای مجازی، فروشگاه های اینترنتی زیادی به وجود آمدند. بسیاری از چاپخانه ها  نیز به صورت آنلاین فعالیت خود را آغاز کردند. بدین ترتیب چاپخانه های مجازی موفق شدند مشتریان زیادی از اقصی نقاط کشور جذب کنند. مهمترین ویژگی فروشگاه های مجازی صرفه جویی در زمان است. چاپخانه تهران پرینت برای جلب رضایت مشتریان وب سایتی طراحی کرده است که با ورود به آن می توانید محصولات مورد نظر خود را با قیمت مناسب سفارش دهید. کارشناسان تهران پرینت به صورت شبانه روزی شما را در انتخاب محصول مورد نظرتان راهنمایی می کنند.

آشنایی با چاپخانه تهران پرینت

مجتمع تهران پرینت یک چاپخانه قدیمی با 19 سال سابقه ی کار می باشد. این چاپخانه فعالیت خود را ابتدا از میدان بهارستان آغاز کرد. به همین جهت برخی از مشتریان ثابت تهران پرینت این مجتمع را با نام چاپخانه ی میدان بهارستان می شناسند. تهران پرینت پس از سال ها فعالیت در حوزه ی چاپ توانست مجموعه ی خود را گسترش دهد و هم اکنون در میدان انقلاب و ولیعصر دو شعبه دیگر دایر کرده است. چاپخانه تهران پرینت با در اختیار داشتن کارشناسان و طراحان مجرب جایگاه ویژه ای در میان انبوه چاپخانه های فعال در سطح تهران دارد. چاپخانه میدان بهارستان هر ساله جدیدترین و بروزترین دستگاه های چاپ را خریداری می کند. گاهی اوقات کارشناسان دستگاه های قدیمی را بروز رسانی می کند. بدین ترتیب می توانید بالاترین کیفیت چاپ مطالب و تصاویر را در چاپخانه میدان بهارستان مشاهده کنید.

تفاوت کورک با کیست چیست؟ + روشهای درمان

صفحه مجازی تهران پرینت

صفحه مجازی تهران پرینت

حضور چاپخانه تهران پرینت در فضای مجازی

مجتمع تهران پرینت یکی از اولین چاپخانه های سطح کشور می باشد که فعالیت خود را در پیام رسان های مجازی اعم از اینستاگرام، تلگرام، واتساپ و … آغاز کرد. بیشترین فعالیت مجموعه ی تهران پرینت در فضای مجازی و وب سایت چاپخانه می باشد. شما با ورود به وب سایت می توانید شماره های تماس با چاپخانه را مشاهده کنید. پس زمینه ابتدایی صفحه مشکی رنگ است لوگوی چاپخانه نیز به رنگ طلایی در این پس زمینه می درخشد.

بخش های مختلف وب سایت چاپخانه تهران پرینت

منوی اصلی وب سایت تهران پرینت به 6 قسمت تقسیم می شود که عبارتند از:

  •     تعرفه چاپ: این منو خود به چندین قسمت اعم از تعرفه چاپ پوستر، چاپ کاتالوگ، چاپ بروشور و … تقسیم می شود. با ورود به هر قسمت می توانید اطلاعاتی در آن زمینه کسب کنید. سپس با این مجموعه برای قیمت گیری تماس بگیرید.
  •     سالنامه و تقویم: از آنجایی که چاپ سالنامه و تقویم یکی از اقلام تبلیغاتی پر طرفدار محسوب می شود. یک منوی جداگانه در وب سایت تهران پرینت به چاپ انواع سالنامه تعلق دارد.
  •     فروشگاه کاغذ و مقوا: یکی دیگر از خدمات مجموعه ی تهران پرینت فروش انواع کاغذ و مقوا می باشد. شما با کلیک بر روی فروشگاه می توانید مقوا یا کاغذ مورد نظر خود را انتخاب و به صورت آنلاین خریداری کنید.
  •     تماس با ما: در این منو آدرس و شماره های تماس با چاپخانه قرار داده شده است.
  •     درباره ما: شما می توانید اطلاعات و اخبار چاپخانه تهران پرینت را در این قسمت مشاهده کنید.
کلاچ خودرو وانواع آن

آشنایی با منوی مقالات در وب سایت چاپخانه

یکی از بخش های مهم وب سایت تهران پرینت منوی مقالات می باشد. در این بخش مقالات متنوعی در رابطه با چاپ فولدر، چاپ ست اداری، چاپ تقویم و … قرار دارد. این مقالات به مشتریان کمک می کند تا بتوانند اطلاعات مفیدی در رابطه با محصولی که قصد دارند سفارش دهند بدست بیاورند. در انتهای صفحه ی اصلی وب سایت چاپخانه نیز آیکون هایی برای ارتباط در تلگرام، واتساپ، اینستاگرام و توییتر قرار دارد. بدین ترتیب مشتریان می توانند از طریق هریک از این پیام رسان ها سوالات خود را از کارشناسان چاپخانه بپرسند و از تعرفه آنلاین قیمت ها مطلع شوند. در صفحه اصلی وب سایت چاپخانه برخی از اقلام چاپی پرطرفدار قرار دارد شما با کلیک بر روی آن ها می توانید اطلاعات مختصری در رابطه با نحوه ی سفارش کالا بدست آورید. در انتهای صفحه نیز می توانید با انتخاب نوع کاغذ، گرماژ، صحافی، تیراژ و … از قیمت نهایی محصول مورد نظر خود مطلع شوید.

چاپ ست اداری

چاپ ست اداری

آشنایی با نحوه چاپ ست اداری

در ادامه ی مقاله ی آشنایی با مجموعه ی تهران پرینت به معرفی ست اداری که از اقلام پرطرفدار تبلیغاتی است می پردازیم. ست اداری یکی از اقلام ضروری برای شرکت های تازه تاسیس محسوب می شود. به همین دلیل طراحی ست اداری از اهمیت بالایی برخوردار است و تاثیر زیادی در تبلیغات شرکت ها و سازمان ها دارد. لوگوی شرکت یکی از مواردی است که باید در طراحی ست های اداری استفاده شود. از این رو سعی کنید یک لوگوی زیبا و تاثیر گذار برای شرکت خود طراحی کنید زیرا این لوگو در تمام محصولات شرکت قرار داده می شود.

تعمیرات موبایل

نکاتی برای طراحی ست اداری

مجموعه ی تهران پرینت برای طراحی و چاپ ست اداری از گروه گرافیک خود استفاده می کند. در طراحی ست اداری باید به نکاتی توجه شود که عبارتند از:

  •     استفاده ی مناسب از رنگ ها:برای طراحی تمام اقلام اداری اعم از سربرگ ها، پاکت ها، چاپ فولدرها و … باید از رنگ های هماهنگ، مکمل و … استفاده شود.
  •     استفاده از فونت مناسب: یکی از نکات مهمی که در طراحی یک ست اداری باید مورد توجه قرار گیرد. استفاده از یک فونت زیبا و خوانا می باشد. بهتر است در ست های اداری از فونت های فانتزی استفاده نکنید.

سربرگ از اقلام ضروری ست اداری

سربرگ از اقلام ضروری ست اداری

آشنایی با اقلام ست اداری

  •     سربرگ و پاکت نامه: سربرگ یکی از اقلام ضروری در مراوده های سازمانی و شرکتی محسوب می شود. اغلب نامه های اداری داخل سربرگ ها با ابعاد A4 و A5 نوشته می شود و داخل پاکت قرار داده می شود. بدین ترتیب نامه های اداری شکل رسمی تری پیدا می کنند.
  •     فاکتور: مجموعه ی تهران پرینت به منظور راحتی بیشتر فروشگاه ها و سازمان ها فاکتورهایی را از قبل به صورت طراحی شده در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. در صورت تایید همان فاکتور را چاپ می کند در غیر این صورت یک فاکتور جداگانه به صورت انحصاری طراحی می کند.
  •     کارت ویزیت: مجموعه ی تهران پرینت کارت های ویزیت درخواستی شما را با استفاده از دانش کارشناسان خود به صورت انحصاری طراحی می کند.
چگونه سریال های نمایش خانگی را دانلود کنیم

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا