اخبار دیگران

کدام برندها پرفروش‌ترین محصولات مراقبت از پوست را دارند؟

طراوت و شادابی پوست هم از جنبه سلامت و هم به لحاظ فاکتورهای زیبایی شناسی اهمیت بسیار بالایی دارد. افرادی که درجه اهمیت سلامت پوست و محافظت از آن را مد نظر قرار می‌دهند، علاوه بر توجه به رژیم غذایی، ورزش، مصرف مقادیر آب کافی و حفظ آرامش روانی، در انتخاب، خرید و استفاده از محصولات مراقبت از پوست نیز دقت عمل به خرج می‌دهند.

تغییرات ناخوشایندی که با گذشت زمان و افزایش سن بر روی پوست صورت ایجاد می‌شوند غیر قابل انکار هستند اما استفاده از محصولات مراقبتی مناسب، روند پیری و آسیب پذیری پوست را کندتر خواهد کرد. از این رو با انتخاب روتین‌ پوستی مناسب و خرید محصولات مراقبتی سازگار با نوع پوست خود از برندهای معتبر می‌توانید به افزایش سلامت و شادابی پوستتان کمک کنید. در ادامه تعدادی از مطرح‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای عرضه کننده محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی را به شما معرفی نموده و توضیحات بیشتری درباره محصولات مراقبت از پوست این برندها ارائه می‌نماییم.

پرفروش‌ترین برندهای تولید کننده محصولات مراقبت از پوست کدام‌اند؟

در ادامه شما را با پرفروش‌ترین برندهای تولیدکننده محصولات مراقبت از پوست آشنا خواهیم کرد:

سینره

تاسیس شرکت سینره در ایران به سال ۱۳۷۶ برمی‌گردد؛ زمانی که این برند محبوب و پرفروش فعالیت خود در حیطه تولید محصولات مراقبت از پوست و مو با منشاء طبیعی و گیاهی را آغاز نمود‌. شرکت دانش بنیان طبیعت زنده، نام سینره را برای محصولات آرایشی، بهداشتی و‌ مراقبتی خود انتخاب کرد و چندی بعد این محصولات در شمار محبوب‌ترین‌ محصولات بهداشتی بازار طبقه بندی شده و نرخ فروش آن‌ها افزایش یافت.‌ سرانجام در سال ۱۳۸۸ شرکت سینره موفق به دریافت عنوان برند برتر شد.

نکات مهمی که در رابطه با حق طلاق یا وکالت در طلاق باید بدانید

نقطه قوت محصولات این برند را می‌توان به فرمولاسیون ارگانیک و گیاهی آن‌ها نسبت داد که بدون ایجاد عوارض پوستی، در درمان انواع اختلالات مربوط به پوست کمک‌ کننده هستند. استفاده از محصولات مراقبتی گیاهی، ضمن مراقبت همه جانبه از پوست، زیبایی طبیعی را در چهره شما به ارمغان می‌آورد. کرم‌های ضد آفتاب، ضد چروک، مرطوب کننده، روشن کننده و ترمیم کننده و لایه بردار این برند در صدر فهرست پرفروش‌ترین محصولات سینره قرار دارند. انواع محصولات سینره در مو تن رو با قیمت مناسب، بسته‌بندی کارآمد و اثربخشی بالا در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرند.

درماتیپیک

از جمله برندهای معتبر محصولات آرایشی و بهداشتی که به طور تخصصی و داروخانه‌ای به ارائه محصولات متنوع و کارآمد برای مراقبت از پوست می‌پردازد، برند درماتیپیک است که تحت لیسانس کشور فرانسه در ایران فعالیت خود را ادامه می‌دهد. تاثیرات درمانی استفاده از محصولات درماتیپیک اصل در بازه زمانی معین باعث بهبود مشکلات پوستی شده و شادابی و نشاط را به شکل محسوس در چهره مصرف کنندگان ایجاد خواهد کرد. از جمله محصولات برند درماتیپیک می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ضد آفتاب بی‌رنگ برای پوست‌های مستعد جوش و آکنه
  • ضد آفتاب بی‌رنگ روشن کننده و ضد لک Spf 50+
  • کرم‌ کنترل کننده چربی و جوش
  • کرم ضد چروک و سفت کننده پوست صورت
  • کرم لایه بردار ۱۰% AHA
  • ژل شستشوی مخصوص پوست چرب
  • و …

هیدرودرم

برند هیدرودرم که از زیر مجموعه‌های اصلی لابراتوار پارس حیان است، یکی از بزرگ‌ترین و نام آشنا‌ترین عرضه کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی در سطح خاورمیانه به شمار می‌آید. محصولات مراقبت از پوست این برند علاوه بر کیفیت و اثربخشی بالا دارای قیمت مناسب هستند که این موضوع مصرف کنندگان را نسبت به خرید و استفاده از نمونه محصولات گران قیمت خارجی بی‌نیاز می‌کند. محصولاتی که تحت برند هیدرودرم وارد بازار می‌شوند در طیف گسترده‌ای از فراورده‌های متنوع قرار دارند. این فراورده‌ها را می‌توان به دسته‌های گوناگون مانند ضد آفتاب‌ها، روشن کننده‌ها، آنتی آکنه‌ها، لایه بردارها، جوان کننده‌ها، فراورده‌های موبر و محصولاتی برای انواع پوست‌های خشک، چرب، مختلط، حساس و آسیب پذیر تقسیم نمود.  خرید از برند هیدرودرم در مو تن رو به شما برای مراقبت از سلامت پوست و مرتفع کردن مشکلات پوستی‌تان در کوتاه‌ترین مدت زمان ممکن کمک می‌کند.

لوزی خطر چه معنی دارد؟

سی گل

دکتر نصرالله اخوی به عنوان متخصص آرایشی و دارویی در سطح بین الملل، برند سی گل را در سال ۱۳۶۹ تاسیس نمود. در سال ۱۳۸۰ شرکت سی گل گواهی استاندارد ISO 9002 را از QMI کانادا دریافت نمود و این موفقیتی مهر تاییدی بر توانایی این برند در تولید محصولاتی با خاصیت درمانی بود. فراورده‌های شرکت سی گل به محصولات‌ پوست، محصولات بدن، محصولات مادر و کودک، محصولات مردانه و محصولات آرایشی – بهداشتی تقسیم می‌شوند.

مای

در میان تولید کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی، برند مای جایگاه برجسته‌ای دارد. ممکن است بارها از محصولات متنوع این شرکت به عنوان یکی از برترین و رایج‌ترین‌ برندهای عرضه کننده فراورده‌های بهداشتی و مراقبتی استفاده کرده باشید. شرکت مای تولیدات خود را در ۵ دسته اصلی یعنی محصولات مراقبت از پوست، محصولات مراقبت از مو، محصولات بهداشتی مراقبت از بدن، شوینده‌ها و ضد عفونی کننده‌ها طبقه بندی کرده و وارد بازار فروش می‌کند. کرم‌های مرطوب کننده و آبرسان برند مای با بافت سبک، راحیه خوشایند، اثربخشی سریع و ماندگار و همچنین بسته بندی مناسب همواره جزء پرفروش‌ترین محصولات این شرکت قرار دارند و برای انواع پوست‌های چرب و مستعد جوش تا خشک و شکننده مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کامان

محصولات شرکت ایرانی کامان طرفداران زیادی دارند و همواره در گروه پرفروش‌ترین فراورده‌های آرایشی و بهداشتی قرار می‌گیرند. برای افرادی که به مراقبت همه جانبه از پوست خود می‌اندیشند و به دنبال محصولاتی برای جوانسازی و حفظ نشاط پوست خود هستند، محصولات شرکت کامان انتخابی مناسب به شمار می‌آیند. نقطه تمایز فراورده‌های ساخت این برند را می‌توان به سازگاری فرمولاسیون آن‌ها با شرایط آب و هوایی محیط نسبت داد. علاوه بر این، بافت و ساختار نرم و سبک این‌ محصولات، استفاده از آن را برای مصرف کنندگان لذت بخش می‌نماید. این شرکت محصولات مراقبت از پوست خود را با تنوع بالا به مشتریان ارائه داده و از مواد طبیعی و مغذی برای ساخت فرمولاسیون این فراورده‌ها بهره می‌گیرد.

کدام زبان‌ها بیشتر در اروپا صحبت می‌شوند؟

نتیجه گیری

استفاده از محصولات مراقبتی مناسب برای محافظت از پوست در برابر آسیب‌های محیطی، تغییرات هورمونی، تاثیر داروها و مواد غذایی و‌ … الزامی است. در این مقاله تعدادی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین برندهای عرضه کننده محصولات مراقبت از پوست را معرفی نمودیم. شما می‌توانید پس از بررسی انواع محصولات برندهای یاد شده و تطبیق سازوکار و فرمولاسیون آن‌ها با نوع پوست خود، نسبت به خرید و استفاده از فراورده‌های مربوطه اقدام نمایید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا