اخبار دیگران

بهترین راه برای خرید ووچر پرفکت مانی در ایران

خرید ووچر پرفکت مانی یکی از راه‌هایی است که برای خرید ارزی از داخل ایران به وجود آمده است. خرید این ووچر در ایران از راه‌های مختلفی قابل انجام است.

خرید «ووچر پرفکت مانی» یکی از راه‌هایی است که برای خرید ارزی از داخل ایران به وجود آمده و بسیار هم محبوب است. خرید ووچر پرفکت مانی در ایران از راه‌های مختلفی قابل انجام است. با این حال چیزی که مهم است، امنیت و سرعت این راه‌ها است.

بهترین راه برای خرید ووچر پرفکت مانی در ایران

اگر با ووچر پرفکت مانی، مزایای استفاده از آن و بهترین راه برای خرید ووچر پرفکت مانی در ایران آشنایی ندارید، این مقاله برای شما نگارش شده است. بیایید ببینیم که ووچر پرفکت مانی چیست، چرا باید آن را بخرید و بهترین راه خرید این ووچر چیست.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر پرفکت مانی در حقیقت نوعی کوپن، کارت دیجیتال یا کارت شارژی است که محتوی ارز خاصی به نام «پرفکت مانی» است. با این حال، هدف از خرید آن معمولا شرکت در معاملات ارز دیجیتال نیست، بلکه این نوع ارز الکترونیک یک امکان خاص و منحصر به فرد را برای ایرانی‌ها فراهم کرده است که بتوانند بدون نقل و انتقال پول، خریدهای ارزی خود را انجام دهند و یا نقد کردن درآمد ارزی را آسان کنند.

شرکت پرفکت مانی یک شرکت مالی روسی است که ارز دیجیتال پرفکت مانی را ارائه می‌دهد. برخلاف بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال که مضرب بزرگی از یک دلار هستند، این شرکت هر پرفکت مانی را معادل یک دلار قرار داده است. به عبارت دیگر شما با خرید هر پرفکت مانی در حقیقت یک دلار دریافت می‌کنید که می‌توانید آن را در هر مصرفی که می‌خواهید به کار ببندید. با این حال، از آنجا که این نوع پول نیاز به سیستم بانکی برای نقل و انتقال ندارد، تحریم‌ها بر آن تاثیری ندارند و شما می‌توانید بدون در نظر گرفتن محدودیت‌های ایران برای نقل و انتقال بانکی، در سایت‌های خارجی خرید و فروش ارزی داشته باشید.

سابسیژکتور و میکروکانولا و همه چیز درباره آنها

مزایای استفاده از ووچر پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی به شما کمک می‌کند تا بتوانید بدون محدودشدن به وسیله تحریم‌ها، خرید و فروش ارزی انجام دهید. ممکن است بارها خواسته باشید که یک آموزش، افزونه، قالب یا خدمات و حتی کالای خاصی را از شرکت‌ها و یا اشخاص حقیقی و حقوقی خریداری کنید. اما مسئله‌ای که همیشه وجود دارد، پرداخت پول است. اگر ووچر پرفکت مانی را خریداری کنید، می‌توانید شناسه و رمز آن را که دو عدد 10 و 16 رقمی هستند، در سایت مورد نظری که پذیرنده پرفکت مانی است، مانند ای‌بی، وارد کرده و معادل اعتباری که در ووچر پرفکت مانی دارید خرید انجام دهید.

حال ببینیم این ووچر فوق‌العاده و همه‌کاره را چطور می‌توان خرید.

مزایای استفاده از ووچر پرفکت مانی

راه‌های خرید ووچر پرفکت مانی

شما دو راه برای خرید این ووچر دارید که یکی از آنها کمی دردسر دارد و دیگری خیلی راحت است. بیایید این راه‌ها را با هم بررسی کنیم.

خرید ووچر پرفکت مانی از شرکت تولید کننده

برای این کار شما باید در شرکت پرفکت مانی حساب باز کنید. خوشبختانه این شرکت تحریمی را بر علیه ایرانی‌ها اعمال نکرده و شما می‌توانید با هویت واقعی خود و پاسپورت ایرانی در پرفکت مانی حساب کاربری باز کرده و نقل و انتقال بانکی پول را برای خرید ووچر پرفکت مانی انجام دهید.

کافی است به سایت این شرکت مراجعه کرده و اطلاعات درخواستی را برای باز کردن حساب تکمیل کنید. سپس می‌توانید از طریق حساب ریالی خود، مبلغی پرفکت مانی بخرید که در حساب شما در این شرکت ذخیره می‌شود. شما می‌توانید خودتان با ورود به حساب شخصی خود، هر تعداد ووچر پرفکت مانی با هر مبلغی که می‌خواهید را بسازید. با این حال این امکان هم وجود دارد که حتی ووچر هم نسازید و به شکل مستقیم پرفکت مانی‌های خود را از حسابتان خرج کنید.

کدام زبان‌ها بیشتر در اروپا صحبت می‌شوند؟

روش ذکر شده ممکن است کمی پیچ و خم داشته داشته باشد. اما یک راه راحت‌تر برای خرید ووچر پرفکت مانی وجود دارد و آن هم استفاده از خدمات ارزی نوین پرداخت است که ووچر را به شکل آماده به شما می‌فروشد.

خرید ووچر پرفکت مانی از نوین پرداخت

شاید بهترین و ساده‌ترین روش خرید ووچر پرفکت مانی، خرید مستقیم آن از طرق نوین پراخت باشد. با این کار شما مجبور نیستید در پرفکت مانی حساب باز کنید و فرآیندهای پرپیچ و خم آن را طی کنید.

بیایید ببینیم چطور می‌توان این ووچر را از نوین پرداخت خرید.

روش خرید ووچر پرفکت مانی از نوین پرداخت

این کار بسیار ساده است. کافی است که به سایت این شرکت مراجعه کنید و یک حساب کاربری در آن باز کنید. باز کردن حسابرکاربری در نوین پراخت چند دقیقه بیشتر طول نمی‌کشد و پس از این‌که اطلاعات کاربری شما توسط ایمیل یا شماره موبایل تایید شد، می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید.

پس از ورود به حساب کاربری، به بخش سفارشات بروید و روی سفارشات جدید کلیک کنید. در این قسمت خدمات مختلفی را که نوین پرداخت ارائه می‌دهد می‌بینید. برخی از این خدمات، شامل خدمات پی پال، خدمات پرفکت مانی و سایر انواع انتقال پول است.

خرید ارزی

برای خرید ووچر پرفکت مانی به خدمات پرفکت مانی بروید و روی خرید ووچر پرکت مانی کلیک کنید. در نظر داشته باشید که برای خرید این ووچر لازم است اطلاعات هویتی خود را تایید کنید. این کار خیلی آسان است و شامل تایید اطلاعات ایمیل، حساب بانکی، تلفن، شماره ملی و مواردی از این قبیل است که به سرعت قابل انجام است.

مرکز خرید و فروش ضایعاتچی ها

پس از تایید اطلاعات، کافی است مبلغ پولی را که می‌خواهید برای خرید ووچر پرفکت مانی صرف کنید مشخص کنید. در قسمت پایین صفحه مبلغ نهایی به همراه مبلغ کارمزد نمایش داده می‌شود و شما به درگاه بانکی هدایت می‌شوید تا این مبلغ را واریز کنید.

پس از پرداخت مبلغ به ریال، در مدت زمان کمی ووچر برای شما صادر می‌شود که شامل دو سری عدد است که هنگام خرید باید آنها را وارد کنید.

در اینجا فرآیند خرید ووچر پرفکت مانی تمام می‌شود. شما هر تعداد ووچر که بخواهید و با هر مبلغی می‌توانید خریداری کنید و این کار با کارمزد کم و بسیار راحت انجام می‌شود.

بهترین راه خرید ووچر پرفکت مانی در ایران تهیه آن از نوین پرداخت است.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا