اخبار دیگران

تینت لب چیست و چه تفاوتی با رژ لب و برق لب دارد + معرفی بهترین تینت های بازار

تینت لب و گونه یک محصول آرایشی است که به تازگی جای خود را در بین لوازم آرایشی خانم‌ها مخصوصا بازیگران و سلبریتی‌ها باز کرده. اگر تا به حال این سوال برای شما پیش آمده که "تینت لب چیست" و چه کاربرد و ویژگی‌هایی دارد، به شما توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

برتری تینت نسبت به رژ و برق لب

تینت لب یک محصول آرایشی بسیار سبک است که رنگی طبیعی به لب‌های شما می‌دهد. این لوازم آرایشی، از جهاتی با رژ و برق لب تفاوت دارد و به هیچ عنوان به لب صدمه نمی‌زند. به طور کلی، تینت لب را می‌توان در دو نوع مات و براق خریداری کنید که در بازار نمونه‌های یک‌بار مصرف آن‌ها نیز موجود هستند. در رابطه با این لوازم آرایشی باید به این نکته اشاره کنیم که تینت لب در فصل تابستان به مراتب ماندگاری بیشتری نسبت به زمستان و فصول سرد دارد. در این مطلب با تینت لب آشنا می‌شویم و آن را با رژ و برق لب مقایسه می‌کنیم.

تینت لب؛ مایعی رقیق که هیچ آسیبی به لب نمی‌رساند

در پاسخ به سوال “تینت لب چیست” باید بگوییم تینت لب یک محصول آرایشی سبک است که بیشتر در آرایش‌های طبیعی و ملایم از آن استفاده می‌شود. این لوازم ارایشی می‌تواند رنگی طبیعی را به لب‌های شما ببخشد و جلوه‌ای خاص را به صورت هدیه دهد.

تینت لب را معمولا به صورت مایع تولید می‌کنند و غلظت کمی هم دارد. در مقایسه با رژ و برق لب، باید بگوییم تینت چیزی بین این دو است؛ نه به اندازه رژ غلیظ و نه به اندازه برق لب رقیق و بی‌رنگ است. همچنین این لوازم آرایشی هیچ چسبندگی و سنگینی را روی لب‌های شما ایجاد نمی‌کند. به همین خاطر است که طرفداران خاص خود را دارد.

یکی از دلایلی که باعث شده است تا تینت لب به محبوبیت امروزی خود دست پیدا کند، نبود سرب و موم در ترکیبات آن است. در نتیجه، استفاده از این محصول آرایشی هیچ ضرری برای پوست نازک لب ندارد و مشکلی از این بابت نخواهید داشت.

آموزش دوره های باریستایی در تهران

تینت لب قابلیت استفاده برای گونه را نیز دارد و می‌تواند رنگی طبیعی را به آن‌ها هدیه دهد. در حال کلی، تینت‌ها ماندگاری بیشتری نسبت به رژ لب و برق لب دارند و همین باعث محبوبیت آن‌ها شده است.

تفکیک انواع تینت لب بر اساس رنگ

تینت لب را به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای آرایش صورت در 5 دسته کلی می‌توان قرار داد. از نظر طراحی، این تینت‌ها به سه نوع پوسته، پیچی و مایع تقسیم می‌شوند. از نظر نوع رنگ، می‌توانید تینت لب را در دو مدل شاینی یا برق و مات خریداری کنید که بستگی به سلیقه شما دارد.

تفاوت‌های تینت لب با رژ و برق لب

تفاوت‌های زیادی مانند تینت لب با رژ لب و برق لب وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به عدم باقی گذاشتن رد، نداشتن موم و روغن، خوش‌طعم و بو بودن، عدم برخورداری از سرب و ماندگاری بالا اشاره کرد که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم.

تینت لب هیچ ردی از خود باقی نمی‌گذارد

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌هایی که میان تینت لب با رژ و برق لب وجود دارد، عدم باقی گذاشتن رد در تینت لب است. یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که رژ دارد، باقی گذاشتن رد در زمان برخورد با دندان است. همچنین در زمان نوشیدن هم این لوازم آرایشی از خود ردی بر جای می‌گذارند. اما با استفاده از تینت لب، دیگر با چنین مشکلاتی مواجه نخواهید شد.

تینت لب هیچ روغن و مومی ندارد

تمام رژ‌ها و برق لب‌های امروزی دارای موم و روغن هستند. این باعث شده است تا بعد از استفاده، رژ به اطراف لب پخش شود و ظاهر زیبای اولیه خود را از دست بدهد. در مقابل، در تینت لب از چنین موضوعی خبری نیست و می‌توانید با خیالی آسوده از این بابت از این لوازم آرایشی استفاده کنید. چرا که برق لب بافتی مایع‌مانند و شبیه ژل دارد.

چگونگی تعیین قیمت لوله داربست در بازار

تینت لب بسیار خوش‌طعم و بو است

در بسیاری از مواقع رژ و برق لب امکان خورده شدن دارند. در نتیجه، این مهم است که وقتی به صورت غیرعمد این لوازم آرایشی وارد دهان شما می‌شوند، چه طعمی داشته باشند. به دلیل اینکه رژ و برق لب از موم و روغن ساخته شده‌اند، معمولا مزه تلخی دارند که چندان جالب نیست. در مقابل، تینت لب دارای انواع طعم‌های میوه‌ای است و رایحه خوش‌بویی دارد. به همین خاطر، زمانی که خورده می‌شود، هیچ حس بدی را القا نمی‌کند.

در تینت لب خبری از سرب نیست

سرب یک ماده سمی است که در ساخت رژ و برق لب از آن استفاده می‌شود. به همین خاطر است که می‌گویند به صورت بلندمدت و دائمی از این لوازم آرایشی استفاده نکنید. این در حالی است که تینت لب به هیچ عنوان سرب ندارد و با خیالی آسوده می‌توانید از آن استفاده کنید.

ماندگاری بالای تینت لب

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌هایی که میان تینت لب با رژ و برق لب وجود دارد، ماندگاری بالای آن است. رژ لب و برق لب باید هر چند وقت یک‌بار تمدید شوند تا جلوه زیبای خود را حفظ کنند. این در حالی است که تینت لب به هیچ تمدیدی نیاز ندارد و برای ساعت‌ها و حتی روزها جلوه خود را حفظ می‌کند.

چرا استفاده از تینت لب را به شما توصیه می‌کنیم

دلایل زیادی وجود دارند که در کنار هم شما را ترغیب می‌کنند تا از تینت لب استفاده کنید. اولین دلیل خوش فرم نشان دادن لب‌ها است. این محصول آرایشی به لطف ترکیبات خاصی که دارد، پوست لب را جمع کرده و از افتادگی و شل بودن آن جلوگیری می‌کند. همچنین باعث زیبا و خوش فرم شدن حالت لب‌های شما می‌شود. ضمنا، اگر به سراغ تینت لب براق بروید، لب‌های شما کمی برجسته‌تر نیز نشان داده می‌شوند.

بیوگرافی کامل ساره بیات از ماجرای مخالفت خانواده با بازیگری تا ستاره شدن + تصاویر

تینت لب می‌تواند پوست را بسیار نرم کرده و کاری کند که آبرسانی در آن به بهترین شکل ممکن انجام شود. تمام این اتفاقات به دلیل برخورداری از هیالورونیک در تینت لب رخ می‌دهد که این ماده می‌تواند رطوبت لب را حفظ کند.

بهترین تینت لب‌های بازار را بشناسید

امروزه در بازار انواع برندهای تولیدکننده تینت لب وجود دارند که این لوازم آرایشی را در مدل‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌کنند. به همین خاطر، بد نیست کمی درباره بهترین تینت لب‌های بازار بدانید که در این بخش به آن‌ها می‌پردازیم.

تینت اتود هاوس

یکی از بهترین تینت لب‌های بازار، تینت اتود هاوس است که قیمت بسیار مناسبی دارد. یکی از فاکتورهای برتری این تینت نسبت به مدل‌های دیگر، دادن رنگ طبیعی به لب‌ها است. به لطف فرمولاسیون ویژه، این لوازم آرایشی کاری می‌کند که با استفاده از آن اصلا احساس آرایش سنگین روی صورت خود نداشته باشید.

تینت اتود هاوس دارای رنگ‌بندی جذابی است و می‌توانید آن را در سه رنگ نارنجی، صورتی و قرمز خریداری کنید. تمام مواد به‌کار رفته در این رنگ‌ها یکسان هستند و تفاوتی که میان آن وجود دارد، در رنگ، طعم و بو خلاصه می‌شود.

تینت بنفیت

از جمله محبوب‌ترین تینت‌های بازار به تینت بنفیت می‌توان اشاره کرد که در سه حجم 4، 6 و 10 میلی‌لیتر ارائه شده است. همچنین این تینت آمریکایی، به هیچ عنوان چربی روی پوست شما باقی نمی‌گذارد و با رایحه گل رز خود می‌تواند جلوه خاصی را به لب‌ها و صورت شما ببخشد.

ایریکت؛ مرجع رسمی فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی

اگر قصد خرید بهترین تینت لب‌های موجود در بازار را دارید، ما به شما فروشگاه اینترنتی ایریکت را پیشنهاد می‌کنیم. این سایت، انواع لوازم آرایشی اورجینال را با قیمت مناسب و تضمین اصالت ارائه می‌کند. ارائه این خدمات در کنار ارسال با بسته‌بندی اورجینال و اصلی ایریکت باعث شده است تا این مجموعه به عنوان بهترین گزینه برای خرید لوازم آرایشی معرفی شود. شما می‌توانید همین حالا با مراجعه به وب‌سایت این مجموعه خرید خود را انجام دهید.

بزرگترین مرکز پخش تجهیزات هیدرولیک و پنوماتیک در کشور

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا