اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبازیگران مردفیلم ایرانی

فیلم هیس، پسرها گریه نمی‌کنند به کارگردانی پوران درخشنده کلید خورد!

فیلم هیس، پسرها گریه نمی‌کنند اثری در حال ساخت به کارگردانی پوران درخشنده محصول سال 1401 است. این اثر در ادامه فیلم قبلی این کارگردان یعنی «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» است. در این مطلب، خبرهای مربوط به فیلم هیس، پسرها گریه نمی‌کنند و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فیلم هیس، پسرها گریه نمی‌کنند منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان فیلم هیس، پسرها گریه نمی‌کنند چه کسی است؟

کارگردان فیلم هیس، پسرها گریه نمی‌کنند پوران درخشنده است.

خلاصه داستان و موضوع فیلم هیس، پسرها گریه نمی‌کنند چیست؟

هیس پسرها گریه نمی‌کنند در یک‌کلام روایت زندگی قربانی‌های مذکر است.

اسامی بازیگران نقش اصلی فیلم هیس، پسرها گریه نمی‌کنند چیست؟

حسین محجوب , مهران احمدی , رویا افشار , فرید سمواتی , شیفته خرم دل , رضا اکبرپور , فرانک کلانتر , رها خدایاری و… از بازیگران نقش اصلی فیلم هیس، پسرها گریه نمی‌کنند هستند.

مشخصات فیلم هیس، پسرها گریه نمی‌کنند

نام فیلمهیس، پسرها گریه نمی‌کنند
کارگردانپوران درخشنده
ژانراجتماعی
سال تولید 1401

معرفی فیلم هیس، پسرها گریه نمی‌کنند

دانلود رایگان فیلم هیس، پسرها گریه نمی‌کنند

فیلم هیس، پسرها گریه نمی‌کنند هنوز در مرحله تولید قرار دارد و در حال حاضر دانلود آن امکان پذیر نیست.

لیست بازیگران فیلم هیس، پسرها گریه نمی‌کنند

فهرست بازیگران اصلی تاکنون توسط عوامل آن اعلام نشده است، اما زمزمه‌هایی مبنی بر حضور شهاب حسینی به عنوان نقش اصلی در فیلم هیس پسرها گریه نمی کنند به گوش می‌خورد. اما پوران درخشنده با تصدیق پرمشغله بودن شهاب حسینی اعلام کرده بود که دیگر تصمیمی برای حضور وی در فیلم خود ندارد و چندین گزینه برای این نقش در ذهن دارد. وی در ادامه افزود:

«نقش اصلی فیلم سینمایی هیس پسرها گریه نمی‌کنند که قرار بود شهاب حسینی آن را بازی کند، نقش یک فرد درد کشیده است و باید بازیگر توانمندی برای حضور در این کاراکتر انتخاب کنم. فعلا در قبال هیچکدام از بازیگران به گزینه قطعی نرسیده‌ام».

کارگردان فیلم اعلام کرد:

«علاوه بر کسانی که از طریق فراخوان برای بازی در «هیس، پسرها گریه نمی‌کنند» انتخاب شده‌اند، با تعدادی از بازیگران حرفه‌ای نیز صحبت کرده‌ایم که هنوز به نتیجه نهایی نرسیده‌ایم».

وی افزود:

«گفتگوهایی در این زمینه شده است که به محض قطعی شدن اسامی بازیگران اعلام می‌شود، البته این را هم باید مدنظر داشته باشیم که در حال حاضر نزدیک به 18 سریال شبکه نمایش خانگی در حال تولید است و اکثر بازیگران را در اختیار گرفته‌اند که این مساله به سینما لطمه می‌زند».

گویا در این فیلم بازیگران زن نقش کمرنگی دارند و تمرکز داستان روی مردان است. احتمالا درخشنده برای فیلم جدیدش از تعدادی نابازیگر جدید استفاده خواهد کرد.

سریال پلیسی سودا ؛ با هنرنمایی علیرضا طلیسچی

در برخی اخبار لیست بازیگران زیر به عنوان بازیگران فیلم هیس، پسرها گریه نمیکنند اعلام شده است:

  • حسین محجوب
  • مهران احمدی
  • رویا افشار
  • فرید سمواتی
  • شیفته خرم دل
  • رضا اکبرپور
  • فرانک کلانتر
  • رها خدایاری

معرفی پوران درخشنده کارگردان فیلم هیس، پسرها گریه نمی‌کنند

نویسنده، تهیه کننده، و کارگردان اهل ایران است. وی فارغ التحصیل سینما با گرایش کارگردانی از مدرسه عالی تلویزیون و سینما و دارای لوح افتخار درجه یک هنری معادل دکتری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران است.او کارگردانی فلیم های سینمایی بساری همچون زیر سقف دودی، هیس! دخترها فریاد نمی زنند، بچه های ابدی، رؤیای خیس و شمعی در باد را برعهده داشته است.

معرفی فیلم هیس، پسرها گریه نمی‌کنند

فیلم هیس، پسرها گریه نمی‌کنند جدیدترین فیلم پوران درخشنده است که به آسیب‌شناسی اجتماعی مشکلات پسرها خواهد پرداخت. اخیرا پوران درخشنده لوگوتایپ فیلم سینمایی هیس، پسرها گریه نمی‌کنند را بعد از چند سال که از پخش خبر ساخت این فیلم می‌گذرد بالاخره منتشر کرد. طبق آخرین مصاحبه‌های پوران درخشنده مراحل پیش تولید این فیلم قرار بود تا آذر ماه 1399 به پایان برسد و وارد مرحله تولید شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و مشکل سرمایه، این تاریخ به تعویق افتاد.

پوران درخشنده این بار با موضوعی جدید و دست نخورده در سینمای ایران، قرار است جدیدترین اثر خود که چندین سال برای ساخت آن تلاش کرده است را مقابل دوربین ببرد. در سال 1392 و پس از تجربه موفق ساخت فیلم هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند، پوران درخشنده اعلام کرد که در فکر ساخت فیلمی برای پرداختن به مشکلات پسران است. با این حال بنا بر دلایل مختلف، امکان ساخت این اثر متفاوت و جنجالی فراهم نشد، اما این موضوع همچنان دغدغه پوران درخشنده بوده و بالاخره گویا ساخت آن رسما شروع شده است.

«من در مورد موضوع پسر بچه‌ها برای نخستین بار کار می‌کنم. به طور مثال اگر تعرضی در مورد بچه‌ها انجام شود، بچه‌ها این موضوع را به هیچ کس نمی‌گویند و این موضوع حتی اگر ادامه دار باشد روی شخصیت، اعتماد به نفس و تحصیلشان نیز تاثیر گذاشته و آن ها را به یک انسان ناموفق و بدون اعتماد به نفس تبدیل می‌کند. به نظرم پسرها خیلی معصوم و مظلوم هستند، چون نمی‌توانند حرفشان را بزنند، بار زندگی به آن‌ها دادیم تا به دوش بکشند و در واقع گفتیم که باید به مردها تکیه کنیم».

درخشنده در پایان نیز گفت:

«این فیلم می‌تواند خیلی به خانواده‌ و پسرها نزدیک شود تمامی پیام‌های دریافتی از رسانه‌های اجتماعی و ایمیل شخصی نشان می‌هد که چقدر همه خواهان ساخت این فیلم هستند».

فیلم سینمایی هیس، پسرها گریه نمی‌کنند در ادامه فیلم دیگری از این کارگردان به نام هیس دخترها فریاد نمی‌زنند ساخته می‌شود. فیلم هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند در سال 1392 در سینماها به اکران درآمد که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. طناز طباطبایی، شهاب حسینی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان و امیر آقایی بازیگران این فیلم ماندگار هستند. فیلم هیس در سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد و در جشنواره‌های خارجی نیز چندین جایزه ارزشمند دریافت کرد.

چالش بدون آرایش لیلا اوتادی

خلاصهٔ داستان فیلم هیس، پسرها گریه نمی‌کنند

طبق اخبار داستان فیلم سینمایی هیس، پسرها گریه نمی‌کنند از یک مدرسه پسرانه آغاز می‌شود و به مشکلات و آسیب‌های اجتماعی‌ای که امروزه پسران با آنها روبرو هستند می‌پردازد. ماجرای تجاوز به پسران در غرب تهران، ایده این فیلم را برای درخشنده شکل داد. پوران درخشنده در گفتگو با خبرگزاری میزبان درباره ساخت فیلم هیس پسرها گریه نمی کنند گفت:

«این فیلم دغدغه مهم من در زندگی است، برای ساخت آن پنج سال دوندگی کردم و جنگیدم و این تلاش را تا به امروز هیچگاه کنار نگذاشته‌ام. بدون شک فیلم هیس پسرها گریه نمی کنند را با عشق و با ایمان قلبی‌ام خواهم ساخت. این فیلم برای من درجه اهمیت بسیار بالایی دارد و سعی می‌کنم بهترینم را در آن بگذارم».

پوران درخشنده پیش از این گفته بود:

«فیلم هیس، پسرها گریه نمی‌کنند قرار بود دو سال پیش ساخته شود. فیلم قبلی من «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» یک کار روان‌شناختی، اجتماعی و خانوادگی بود. فیلمم درباره پسرها نیز با همین جوانب به موضوع پسرها می‌پردازد. معمولا پسرها خیلی درددل نمی‌کنند نه با پدر خیلی نزدیک می‌شوند و نه به مادر می‌توانند همه موضوعات را توضیح دهند. در صورت مواجهه با یک‌سری از مشکلات هم قبلا به آن‌ها گفتند که «تو مردی نباید گریه کنی، مرد گریه نمی‌کند». احساس هویت مردانه موجب می‌شود که نتوانند خیلی از مسائل را بازگو کنند. یک مرد هم می‌تواند گریه کند، غم و شادی‌اش را نشان دهد. این احساسات جمع شده و در جایی به شکل دیگری بیرون می‌آید و این خود مشکلاتی داشته و نمی‌توان کاری انجام داد».

زمان اکران فیلم هیس، پسرها گریه نمی‌کنند

ساخت فیلم سینمایی هیس، پسرها گریه نمی‌کنند هنوز به پایان نرسیده و در نتیجه زمان اکرانش نیز مشخص نشده است.

بیوگرافی لیندا کیانی

اخذ مجوز فیلم هیس، پسرها گریه نمی‌کنند

این عنوان برای گرفتن مجوز با موانع زیادی روبرو بود. به این فیلم به دلیل موضوع حساسی که دارد مجوز داده ‌نمی‌شد، اما درخشنده بالاخره با پیگیری‌هایی که داشت توانست مجوز آن را اخذ کند. او در این باره گفت:

«خدا را شکر که مجوز بالاخره صادر شد و به نوعی پیش تولید را آغاز کرده‌ایم. البته من در حال حاضر کارهایی در راستای فیلم را پیگیری می‌کنم و هنوز انتخاب بازیگران شروع نشده است».

حضور در جشنواره فیلم فجر و تعویق در ساخت

در سال 1399 قرار بود فیلمبرداری این اثر انجام شود و عوامل، فیلم را به جشنواره فیلم فجر برسانند که البته این اتفاق نیفتاد و به دلیل شیوع ویروس کرونا و نداشتن سرمایه، ساخت فیلم به تعویق افتاد.

ژانر فیلم هیس، پسرها گریه نمی‌کنند

این فیلم در ژانر خانوادگی درام اجتماعی ساخته شده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا