اخبار دیگران

بهترین شیوه تاثیرگذاری بر مخاطب

در این بخش از سایت بازیگر آنلاین شما را با یکی از بهترین و مؤثرترین شیوه​های تأثیرگذاری بر مخاطب آشنا میکنیم …

فرقی ندارد شما در چه حوزه ایی مشغول فعالیت هستید، استفاده از خدمات صوتی می​تواند سرعت حرکت شما به سمت موفقیت را چندین برابر کند و خیل عظیمی از توجهات را به سمت شما جذب کند و جایگاه شما را در میان رقیبان ترفیع بخشد.

 اساتید دانشگاه​ها و معلمان

بهره​مندی از خدمات صوتی موجب بهبود کیفیت فعالیت شما می​شود و نتایج بهتری عایدتان می​کند برای مثال اساتید دانشگاه و معلمان با سفارش گویندگی متن می​توانند محتوای آموزشی بسیار مؤثرتری تولید کنند که به​علت کیفیت بالا، بازدهی آموزشی آنان را افزایش می​دهد.

گویندگان حرفه​ ای با تسلطی که بر تکنیک​های بیان دارند مانند اجرای انواع لحن و بیان جملات به شیواترین و صحیح​ترین شکل ممکن، موجب بالاتر رفتن کیفیت آموزشی می شوند و در نتیجه محتواها با استقبال بیشتری از سمت دانش​آموزان و دانشجویان مواجه می شود.

زمانی که در نزد مجموعه های حرفه ایی تولیدکننده خدمات صوتی، سفارش گویندگی ثبت می​کنید آنان قبل​از شروع ضبط و گویندگی سعی در شناخت مخاطب دارند زیرا مخاطب شناسی، یکی از حیاتی​ترین و تعیین​کننده​ترین عوامل تولید محتوای مؤثر است.

مجموعه های معتبر و حرفه​ای تولید خدمات صوتی، پس​از شناخت مخاطب از گویندگانی استفاده می​کنند که متناسب باشد برای مثال گویندگی در محتوای مرتبط با دانش​آموزان دبستانی با گویندگی برای دانشجویان بسیار متفاوت است و نحوه بیان، لحن و صدای گوینده منتخب نیز می​بایست متفاوت باشد.

کمپانی ها و کسب و کارها

برندهای جهانی فارغ از نوع محصول و خدماتشان از یک روش مشترک جهت رسیدن به شهرت و محبوبیت استفاده می​کنند و آن تبلیغات گسترده​است.

در هنگام تهیه و خرید شومیز باید به چه مواردی توجه کنیم؟

شرکت​های بزرگ معمولاً بخش اعظمی از بودجه خود را صرف تولید و نمایش تبلیغ محصولاتشان می​کنند زیرا اطمینان دارند که در پی تبلیغات، چندین برابر این هزینه در قالب سود و فروش بیشتر به آنان برخواهد گشت. فرقی ندارد شرکت بزرگ، متوسط یا کوچک و تازه تاسیس باشد درهرحال سفارش نریشن و تبلیغات موجب پیشرفت مجموعه و سوددهی بیشتر خواهد شد.

معمولا هدف از تبلیغات کوتاه​مدت، میان​مدت و بلندمدت است و هیچ شرکتی حتی بزرگ​ ترین کمپانی​های جهانی نیز توانایی صرف بودجه هنگفت برای هدف​گذاری بلندمدت تبلیغات را ندارند بنابراین سعی در تولید باکیفیت ​ترین و مؤثرترین تبلیغات دارند تا سریع​تر به محبوبیت و شهرت برسند.

ساخت تبلیغ با کیفیت عوامل بسیاری را می​طلبد که تنها سازندگان و تولیدکنندگان حرفه​ای خدمات صوتی از پس انجام آن برمی​آیند به​همین​علت کمپانی​های بزرگ این مجموعه​های حرفه​ای را شناسایی می​کنند و سفارش نریشن به آن​ها می​دهند.

یکی از مهم​ترین علت​های تمایز بین تبلیغ مؤثر با تبلیغات بی​کیفیت، گوینده آن است.

در نریشن و تبلیغات، گوینده به نوعی نماینده کمپانی محسوب می​شود و مخاطبان به واسطه​ی کلام او با محصول و خدمات شرکت آشنا می​شوند. گوینده​ی حرفه​ای با لحن و بیانش می​تواند در مخاطب حس اطمینان ایجاد کند و یا آنان را برای خرید محصولات ترغیب کند و برعکس اگر گوینده آماتور باشد و یا تسلط کافی بر مهارت های گویندگی نداشته باشد، نمی تواند تاثیر لازم را در مخاطب ایجاد کند و یا حتی ممکن است با انتخاب لحن و بیان نامناسب، موجب سوءبرداشت، دلزدگی و در نهایت پراکندگی مشتریان شود.

زمانی​که سفارش نریشن و سفارش گویندگی در نزد متخصصان این حوزه ثبت می​کنیم آنان عوامل و شرایط بسیاری را برای تولید باکیفیت نریشن در نظر می​گیرند برای مثال:

معرفی انواع ویلچر

_شخصیت کمپانی و نوع محصولاتشان: بنا به حوزه فعالیت مجموعه​ها، گوینده منتخب برای نریشن های شان نیز متفاوت است برای مثال شیوه گویندگی برای کمپانی محصولات نوزادان و کودکان با کمپانی تولید ماشین​آلات کشاورزی متفاوت خواهد بود

_ هدف کمپانی از سفارش نریشن: مجموعه​ها با اهداف متفاوتی سفارش نریشن می​دهند برای مثال گاهی هدف ترغیب مخاطب برای خرید محصول است و گاهی ایجاد حس صمیمیت بین مخاطب و کمپانی و در مواقعی دیگر هدف، برطرف کردن سوء تفاهم و شایعات در مورد محصولات است.

هرچقدر گویندگان باتجربه​تر باشند در اجرای تکنیک​های گویندگی تبحر بالاتری خواهند داشت و با اجرای درست لحن و بیان به​راحتی می​توانند احساس مورد نظرشان را در مخاطب القا و هدف کمپانی را محقق کنند بنابراین بسیار مهم است قبل​از سفارش نریشن به میزان حرفه​ای بودن تولیدکنندگان خدمات صوتی دقت کنیم.

_شناخت مخاطب: همان​طور که پیش​تر اشاره کردیم شناخت مخاطب یکی از حیاتی​ترین عوامل تولید نریشن مؤثر است. معمولاً در مجموعه​های حرفه​ای تولید خدمات صوتی، مدیر دوبلاژ باتجربه​ای حضور دارد که علاوه​بر نظارت روند کار و کیفیت پروژه، در مخاطب​شناسی نیز متبحر است.

او در طی مشورت با سفارش​دهنده نریشن، از نیازها و توقعات مخاطبانشان مطلع می​شود و با تکیه​بر سواد حرفه​ای و تجربه خود ،کار نریتورها را هدایت می​کند.

ثابت شده​است هرچقدر مشتریان نسبت ​به کمپانی خاصی احساس صمیمیت بیشتری داشته باشند احتمال استقبال و خرید شان از محصولات آن شرکت بیشتر خواهد بود. یکی از راه​های ایجاد صمیمیت بین کمپانی و مخاطب سفارش نریشن به زبان محلی است.

کشور عزیزمان سرشار از زبان​ها و لهجه​های گوناگون است و قطعا مردمان هر شهری، نریشن به زبان محلی خودشان را بیشتر می​پسندند و برای خرید محصولات آن شرکت راغب​تر و مشتاق​تر خواهند بود و اگر کسب​وکاری بتواند برای هر منطقه تبلیغاتی به زبان محلی تولید کند، پیوند ارتباطی خود با مشتریانش را به​ نهایت خواهد رساند.

چه تلویزیون شهری مناسب سالن‌های نمایش و کنسرت‌ها هستند؟

 استودیو ساینا ، مجموعه​ای از گویندگان با زبان و لهجه​های محلی را در مجموعه خود دارد که می​توانند سفارش نریشن به زبان محلی را به مؤثرترین و دل​انگیزترین شیوه ممکن گویندگی کنند.

بلاگرها و فعالان فضای مجازی

در گذشته روزنامه، مجلات، اطلاعیه​ها، تلویزیون و رادیو تنها رسانه جمعی محسوب می​شدند اما امروزه وب​سایت ها و دنیای مجازی چنان قدرتمند شده​اند که مردم جهان بیشتر نیازهای خود را در آن جستجو می​کنند تا جایی​که هنرمندان، سیاست​مداران، اساتید دانشگاه​، صاحبان کسب​وکار و بسیاری دیگر از اقشار جامعه برای پیشرفت خود بر آن تکیه می​زنند و سعی در حضور مؤثرتر و چشمگیرتر در فضای مجازی دارند .

در میان بارش اطلاعات و محتواهای بصری و سمعی، مخاطبان تنها جذب محتوای باکیفیت و جذاب می​شوند. یکی از مهم​ترین عوامل جذابیت و کیفیت محتواهای مجازی، گوینده و دوبلور آن است. قطعا مخاطبان محتوایی با صدای دل​نشین و جذاب را به صدای معمولی و نازیبا ترجیح می​دهند.

هدف فعالان فضای مجازی از تولید محتوا متفاوت است، بعضی سازنده طنز هستند و برخی دیگر در حوزه تاریخی، آموزشی، سلامتی و… فعالیت می​کنند و بسیار مهم است گوینده بتواند به گونه​ای کلیپ و محتوای مجازی را گویندگی کند که برای مخاطبان جذاب باشد. امروزه به علت افزایش نیاز به خدمات صوتی، بسیاری افراد خود را تولید کننده خدمات صوتی معرفی می کنند در صورتی که آموزش حرفه ایی ندیده اند و همچنین از تجهیزات تخصصی برخوردار نیستند بنابراین قبل از سفارش دوبله فیلم یا انیمیشن بهتر است از معتبر بودن مجموعه ارایه دهنده خدمات صوتی اطمینان حاصل کنیم.

راهنمای انتخاب یک بروکر مطمئن از میهن اینوست

یکی از راحت ​ترین و مطمئن ​ترین شیوه های تولید محتوای مجازی با کیفیت، سفارش دوبله و سفارش گویندگی است. صاحبان پیج های مجازی می​توانند به تولیدکنندگان خدمات صوتی، سفارش دوبله دهند و یا درخواست رزرو استودیو در تهران داشته باشند و در مکانی مجهز با تجهیزاتی تخصصی صدایشان را ضبط کنند تا بتوانند محتوایی با کیفیت تر و مخاطب پسند در سایت و یا پیج خود قرار دهند.

شما می​توانید برای رزرو استودیو و سایر خدمات همچون میکس و مسترینگ، تنظیم موسیقی، صدابرداری زنده، نظارت ضبط و… در سایت استودیو ساینا مشاوره رایگان دریافت کنید و با متخصصان این حوزه مشورت داشته باشید.

با تشکر

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا