اخبار دیگران

تحصیل در کانادا

تحصیل در کانادا طرفداران بسیاری در بین تمامی افراد خصوصا ایرانیان دارد. ولی برای تحصیل در این کشور نیز مانند تمامی کشورها نیاز به طی پروسه مختلفی است. اگر بخواهیم صادقانه رفتار کنیم باید بگوییم که کشور کانادا برای پذیرش دانشجو شرایط خاصی را تعیین کرده و تنها دانشجویانی را پذیرش می‌کند که بتوانند آزمون‌های این دانشگاه را با موفقیت پشت سر بگذارند. در صورتی که شما نیز کشور کانادا را برای تحصیل انتخاب کرده‌اید با ما همراه باشید تا ویژگی‌ها و مزایای آن را به شما عنوان کنیم.

مدارک مورد نیاز برای تحصیل در کانادا

ارائه اصل و کپی تمامی مدارک هویتی

2 تا 3 قطعه عکس پرسنلی

پرداخت هزینه‌های ثبت نام اولیه

ارائه مدارک تحصیلی معتبر

انگیزه نامه

توصیه نامه

رزومه تحصیلی

تمکن مالی

یکی از مدارکی که برای تحصیل در کانادا لازم است، ارائه تمکن مالی است. تمکن مالی نشان دهنده توانایی شما برای پرداخت شهریه و هزینه‌های زندگی در کانادا می‌باشد. میزان تقریبی هزینه‌های تحصیل و زندگی در کشور کانادا به نوع دانشگاه و شهر مورد نظر بستگی دارد. برای ارائه این نامه نیاز به گردش حساب پرینت شده می‌باشد.

ارزان‌ترین و معتبرترین دانشگاه‌های کانادا

تحصیل در کانادا ممکن است که هزینه بالایی را به همراه داشته باشد. ولی برخی از دانشگاه‌های این کشور با پایین‌ترین هزینه دانشجویان را فارغ‌التحصیل می‌کنند. مونترال، تورنتو، ونکوور، کبک و … از جمله معتبرترین دانشگاه‌های کانادا است که با کمترین هزینه دانشجو پذیرش می‌کند. رشته‌هایی همچون پزشکی، دندان پزشکی، وکالت دادگستری، روانشناسی، رشته‌های مهندسی، مهندس نفت، داروسازی، مدیریت کسب و کار، پرستاری و رشته‌های کامپیوتر رایج‌ترین رشته‌های دانشگاهی موجود در کشور کانادا به شمار می‌رود.

جوشکاری به روش قوس الکتریک

تحصیل در انگلستان

انگلیس از دیگر کشورهایی است که کیفیت تحصیلی بسیار بالایی دارد. این کشور دارای تعداد زیادی دانشگاه معتبر است که با هزینه‌ای مقرون به صرفه دانشجو پذیرش می‌کنند. دانشگاه‌های انگلستان در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می‌پذیرد. لذا دانشجویان باید برای تحصیل در هر یک از مقاطع تحصیلی این کشور مدارک مورد نیاز را ارائه دهند. مدارک هویتی، مدارک تحصیلی، رزومه تحصیلی، توصیه نامه، ویزا و … از جمله مهم ترین مدارکی است که برای شرکت در هر یک از مقاطع دانشگاه‌های انگلستان الزامی می‌باشد.

هزینه تحصیل در دانشگاه‌های انگلستان

مدارس دولتی انگلستان از دانشجویان دارای تابعیت انگلیسی هزینه‌ای دریافت نمی‌کند. ولی دانشگاه‌های این کشور از دانشجویان غیر انگلیسی به صورت سالیانه شهریه دریافت می‌کند. به صورت متوسط هزینه تحصیل در دانشگاه‌های دولتی انگلستان برای دانشجویان غیر انگلیسی بین 10 تا 20 هزار پوند می‌باشد که میزان دقیق این هزینه‌ها به نوع دانشگاه و مقطع تحصیلی بستگی دارد. البته برخی از دانشجویان سخت کوش می‌توانند با استفاده از بورسیه تحصیلی هزینه‌های تحصیلی خود را کاهش دهند.

مهاجرت به کانادا

تحصیل در کانادا تنها راه مهاجرت به این کشور نیست. بلکه متقاضیان می‌توانند از روش‌های مختلف در این کشور اقامت داشته باشند. در ادامه به صورت مختصر برخی از راه‌های مهاجرت به کانادا را به شما ارائه خواهیم کرد:

اشتغال به کار: پس از تحصیل در کانادا، اشتغال به کار از دیگر راه‌های مهاجرت به این کشور به شمار می‌رود. شما با پیدا کردن کار می‌توانید با شرایطی عالی ویزای کشور کانادا را دریافت کنید.

دلیل ازدواج نکردن مهراوه شریفی نیا و ماجرای لو رفتن عکس های او

سرمایه گذاری: در صورتی که موقعیت مالی مناسبی دارید، از روش‌های مختلفی همچون خرید ملک می‌توانید به راحتی به کشور کانادا مهاجرت نمایید. بیزینس، خود اشتغالی، راه اندازی استارتاپ، ثبت شرکت و … نیز از دیگر راه‌های سرمایه گذاری در کشور کانادا است که منجر به دریافت ویزای کانادا می‌شود.

راه اندازی استارتاپ: راه اندازی استارتاپ در کشور کانادا با سود بالایی همراه است. فرد با این کار می‌تواند در کنار کسب و کاری پر رونق، ویزای دائم کشور کانادا را نیز به ثبت برساند.

ازدواج: یکی از راه‌های بسیار ساده که شما از طریق آن می‌توانید ویزای کانادا را دریافت نمایید، ازدواج با یکی از ساکنین کشور کانادا می‌باشد. در این حالت شما به صورت موقت ویزای این کشور را دریافت می‌کنید و پس از 5 سال می‌توانید به صورت دائم در این کشور زندگی نمایید.

مهاجرت به انگلستان

انگلستان کشوری است که زندگی آرام و راحتی را برای ساکنین خود به ارمغان می‌آورد. به همین دلیل بسیاری از افراد قصد مهاجرت به این کشور را دارند. سابقه مهاجرت به این کشور به دوران امپراطوری روم بازمی‌گردد. ولی تحصیل در انگلستان این موضوع را تشدید کرده است. روش‌های مهاجرت به انگلستان به قدری گسترده است که تمامی افراد می‌توانند به این کشور سفر کرده و به صورت دائم در آن سکونت گزینند.

تحصیل در انگستان، سفر به این کشور، سرمایه گذاری، ثبت شرکت، راه اندازی استارتاپ، خرید ملک، اشتغال به کار، ازدواج، تولد فرزند، پناهندگی، دریافت دعوت نامه و … از جمله راه‌هایی است که برای مهاجرت به انگلستان پیش روی شما قرار دارد. در این حالت شما می‌توانید به صورت موقت ویزای کشور انگلستان را دریافت کرده و به صورت دائم در این کشور زندگی کنید.

نکات خواندنی بیوگرافی یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی

مهاجرت به انگلستان هزینه چندانی را به دنبال ندارد. به همین منظور افراد با ارائه مدارک تمکن مالی و سایر مدارک به سفارت انگلستان مراجعه کرده و ویزای این کشور را دریافت کنند. انگلیسی زبان رایج این کشور است و دانشجویان نیز برای تحصیل در این کشور باید به این زبان تسلط داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر تنها کافیست از طریق شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

برگرفته از وب سایت https://fa.penstudents.com/

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا