اخبار بازیگرانبازیگران ایرانی

مهریه های جالب بازیگران زن ایرانی بر اساس ادعای خودشان

در این مطلب از بازیگر نیوز مهریه ی بازیگران ایرانی را که آن را افشا کرده اند بررسی میکنیم. اگر علاقمند هستید در ادامه با ما در بازیگرنیوز همراه باشید.

مهریه ی مهناز افشار چقدر است؟

مهریه‌ی مهناز افشار 10 شاخه گل نرگس است.

مهریه ی یکتا ناصر چقدر است؟

مهریه ی یکتا ناصر 5 سکه بهارآزادی است.

مهریه ی بهنوش بختیاری چقدر است؟

مهریه بهنوش بختیاری 14 سکه بهار آزادی است.

مهریه ی نرگس محمدی چقدر است؟

مهریه ی نرگس محمدی 110 سکه بهار آزادی است.

حرف از مهریه سلبریتی‌ها که می‌شود احتمالا همه در ذهنشان مهریه میلیاردی تجسم می‌کنند. خب بالاخره بازیگر معروف است، این مهریه خفن نداشته باشه، کی داشته باشه؟ اما شاید واقعیت، طوری که مردم تصور می‌کنند نباشد. مهریه بازیگران ایرانی به شدت به شخصیت خود فرد برمی‌گردد و نگاهی که او به ازدواج داشته. البته بازیگرانی هم هستند که حسابی پوست آقا داماد را کنده‌‌اند اما در تمامی مصاحبه‌ها انکار می‌کنند.

نگاهی بر مهریه ی بازیگران ایرانی

مهریه ی عجیب مهناز افشار

مهریه ی مهناز افشار یکی از بازیگران ایرانی از پر سروصدا ترین مهریه ها در کشور بود. مرضیه برومند در مصاحبه‌ای اعلام کرد که خانم بازیگر که همان افشار باشد دوبرابر بودجه تئاتر کشور پشت قباله‌اش ملک دارد. بعد از آن، افشار حسابی شاکی شد و در تماسی به برومند گفت که مهریه‌اش 10 شاخه گل نرگس است که اگر همان هم شما را اذیت می‌کند، تقدیم تئاتر ایران می‌کنم. که برومند هم جواب داده: «نیازی به گل ندارد اما می‌تواند بنز زیرپایش را برای خانه تئاتر بفروشد!» جالب این‌جاست که کمی‌ بعد یاسین رامین همان مهریه دهنده بزرگ، مصاحبه‌ای کرد و در آن گفت که مهریه 5 شاخه گل نرگس بوده است.

درود روزتون بخير .عبور كردن از مسائلي كه بازدارنده در زندگي و اهداف هست درسي بود كه از بزرگترها ياد گرفتم . عزيزان ميدانم بعضي از شما سئوال و پرسش هايي بابت حواشي كه صحت نداشته از من داريد . پس براي شما ميگويم . و اين بزرگواري و متانت شما را محترم ميشمارم كه ديگر وقت گرانبها و ارزشمند خودتان را صرف حواشي و دغدغه هايي كه باعث ميشود از زندگي و اهدافتان دور شويد ، نكنيد من مهناز افشار با انچه بوده و خواهم بود با عشق بدون هيچگونه شرط و شروط كذب و ١٠ شاخه گل نرگس توسط آقاي … عزيز به عقد همسرم درآمدم و افتخار ميكنم مردي در كنار من هست كه براي در كنار من بودن ايستادگي كرد و گزینه كرد و محافظ من شد . وشد پدر دخترم و شريك شادي و غمهايم . ممنون از تك تك شما و متانت و صبوري كه كرديد . پي نوشت : به احترام شما و زندگيم ديگر سئوالي در اين زمينه پاسخ نخواهم داد . وقتمان را صرف كارهايي بكنيم كه نتيجه بهتري داشته باشد و آرامش بياورد نه حرص و خشم و حتي درد .ممنونم مهناز افشار

مهناز افشار و همسرش یاسین رامین در مراسم عقدشان

  بیشتر بخوانید: مهریه مهناز افشار چقدر بوذ؟
ماجرای تغییر اسم آناهیتا نعمتی چه بود؟

مهریه ی همسر محسن افشانی از بازیگران ایرانی

محسن افشانی در آذر ماه 1396 خبر ازدواج خود را با خانومی بنام سویل تیانی خیابانی اهل تبریز را رسانه ای کرد

او در این باره می گوید : به کسی که از ته دل میخواستمش رسیدم

خدا رو شاکرم این اتفاق، من رو وارد مرحله جدیدى از زندگى کرد که از ته قلب خوشحالم، بیشتر از شعف خانواده ام خوشحالم که آرزوى هر پدر و مادرى دیدن خوشبختى فرزندشون هست

آشنایی این دو در محرم سال 95 شروع شد

اولین بار همدیگر را در آسانسور دیدند، افشانی می گوید با خانواده اى وصلت کردم که پر از مهر و محبت و ادب و انسانیت هستند و هیچ چیز مهمتر از محبت از درون و بیرونشون نیافتم

سویل خیابانی در یک مصاحبه گفته است: مهریه ام ۵۰۰ سکه و سه دانگ خانه است.

مهریه ی بهنوش بختیاری از بازیگران ایرانی

یکی از عجیب‌ترین نمونه سلبریتی‌ها، بهنوش بختیاری است.مهریه ی بهنوش بختیاری یکی دیگر از بازیگران ایرانی است که افشا شده است.

او در مصاحبه‌ای اعلام کرد که بدون عروسی، آرایش‌کردن و حتی خرید طلا و حلقه به محضر رفته و پس از عقد رفته‌اند سرخانه‌شان، تا زندگی را آغاز کنند.مهریه‌ای هم که توافق شده، 14 سکه بهار آزادی بوده است.اما نکته جالب این ازدواج، همسر اوست که در طی این سال‌ها همیشه از رسانه‌ها فراری بوده و بسیاری از مردم به دنبال شناخت او هستند.شاید دلیل اصلی پیگیری مردم، خاطره‌های عجیب و غریب بهنوش از همسرش است که اوج این خاطرات، داستان منت‌کشی‌ برای بازگشت شوهرش به زندگی بود. البته بختیاری در آخرین مصاحبه‌اش اعلام کرده که در اوج لذت از زندگی دو نفره به سر می‌برد و حسابی حالش خوب است.

فیلم سینمایی کوزوو ؛ تازه ترین فیلم ژانر کمدی در سینماهای ایران

ماجرای طلاق بهنوش بختیاری چیست؟

بهنوش بختیاری با انتشار استوری در صفحه اینستاگرام شخصی خود، نوشت: ” بهای نگهداشتن یک زن کنار خود مهر است نه مهریه، زمانی که نه مهر است و نه عشق، خداحافظی بهترین کار است.همه مهر عالم به پای تو ولی خداحافظ بی مهر من”

البته در تاریخ 20 مهر ماه بهنوش بختیاری با انتشار یک استوری دیگر در پیج خود خبر جدا شدن از همسرش را تکذیب کرد.

بهنوش بختیاری با میکاپ غلیظ و لباس و توربان مشکی

  بیشتر بخوانید: ماجرای ازدواج و مهریه بهنوش بختیاری چیست؟

مهریه ی نرگس محمدی از بازیگران ایرانی و ماجرای ازدواجشان

اولین‌بار بحث ازدواجش در برنامه دورهمی مطرح شد، وقتی که در جواب مهران مدیری گفت خواستگار ندارد. بعد از آن خبری از او نشد تا برنامه تئاتری که در مشهد داشت. تئاتری مشترک با علی اوجی. گویا همان‌زمانی که مشهد بودند با علی اوجی عقد کردند و مدتی بعد هم، ازدواج آن‌ها رسما اعلام شد. نرگس محمدی مهریه خود را 110 سکه عنوان کرد که آن هم اصرار خود آقای همسر بوده است.

نرگس محمدی و علی اوجی در روز عقدشان

ازدواج و مهریه ی یکتا ناصر از بازیگران ایرانی

مهریه ی یکتا ناصر یکی دیگر بازیگران ایرانی هم توسط همسرش افشا شده است.شوهرش تا قبل از عاشقانه‌ها کم‌تر شناخته می‌شد. منوچهر هادی کارگردان سریال عاشقانه‌ها و همسر یکتا ناصر است. او در مصاحبه‌ای اعلام کرد که مهریه همسرش فقط 5 سکه بهارآزادی بوده است.

منوچهر هادی اضافه کرده است: ما حین همکاری مداوم در سه فیلم مختلف با هم آشنا شدیم و همین آشنایی ازدواجمان را رقم زد. در این رابطه منوچهر هادی ابراز داشت:مهمترین اتفاق زندگی من در سال 94، آغاز زندگی با یکتا ناصر بود که در روز پنجشنبه 20 اسفند این عمل انجام شد. از این بابت خوشحالم چراکه امید من در زندگی با این کار بیشتر شد.

علت خداحافظی آفرین عبیسی از سینما پس از ازدواجش چه بود؟

یکتا ناصر نیز در مورد ازدواجش با منوچهر هادی گفت:روزهای خوبی را پشت سر می گذارم و حسم نسبت به این ازدواج، مثبت است. پایان سال 94 و شروع سال 95 با این اتفاق مهم در زندگی من و منوچهر هادی رقم خورد و امید دارم همه چیز خوب پیش برود.

ماحصل این زندگی، فرزندشان سوفیا است.

یکتا ناصر در کنار همسرش در روز عقدشان

  بیشتر بخوانید: ماجرای مهریه یکتا ناصر چیست؟

مهریه ی ویدا جوان از بازیگران جوان ایرانی

ویدا جوان برخلاف رسم و رسوم ایرانی‌ها خودش از ایلا تهرانی خواستگاری کرد. ایلا هم که اصلا انتظار خواستگاری نداشت بالافاصله قبول کرد! البته برای این‌که به خانواده‌ها هم احترام بگذارند، مراسم آشنایی ترتیب دادند که البته آن‌هم متفاوت بود. ایلا به جای گل و شیرینی با کتاب سعدی و دو جلد از کتاب‌های هوشنگ به مراسم خواستگاری رفت. اما ته هنری بازی‌شان، مهریه ویدا جوان است. 7111 شاخه گل رز هلندی به رنگ‌های سفید، قرمز و زرد .

من و ویدا دوست داشتیم آنطور که دوست داریم زندگیمان را شروع کنیم و به شدت هم بر این باور بودیم که عشق و صداقتی که در زندگی ما وجود دارد باعث خوشبختی ما می‌شود. به همین خاطر وقت بحث مهریه به میان آمد ویدا مهریه 7111 شاخه گل رز هلندی به رنگ هاي سفید، قرمز و زرد را گزینش کرد. حتی عاقد هم در مراسم عقد از این مهریه ویدا تعجب کرد. در هر حال من در طول این سال‌ها سعی میکنم به مناسبت هاي گوناگون برای همسرم شاخه گلی را بخرم. ایلا تهرانی

ویدا جوان و همسرش در روز عقدشان با لباس سنتی

ازدواج دوم و مهریه ی بهاره رهنما از بازیگران ایرانی

ازدواج اولش با پیمان قاسم‌خانی بود. اما ازدواج دومش بود که حسابی خبرساز شد. او برای ازدواج مجدد، مراسم عروسی گرفت و عکس‌هایش به وفور در اینترنت دیده می‌شد.

با خانواده ی مهناز افشار بیشتر آشنا شوید

امیرخسرو عباسی همسردوم رهنماست و مدیریت یک برند آرایشی معروف را به عهده دارد. رهنما او را حاج آقا خطاب می‌کند و تنها شرط ازدواجی که شوهرش گذاشته، نماز اول وقت است. رهنما مهریه خاصی ندارد و به قول خودش یک هدیه بین خودشان است اما حق طلاق، مسکن، حضانت و… را از شوهرش گرفته.

من مهریه ای ندارم اما یک توافق بین ما بود اما همسر من واقعا انسان شریفی است اما حق طلاق , مسکن ، حضانت فرزند و … را به من دادند و ما فقط قصد زندگی در آرامش داریم. من تمام چیزهایی را که دلم میخواست در وجود امیرخسرو عباسی بود و خدا امیرخسرو را سر راهم قرار داد. بهاره رهنما

بهاره رهنما و همسرش در روز عروسیشان با لباس سفید

  بیشتر بخوانید: ماجرای کامل ازدواج دوم و مهریه بهاره رهنما

مهریه ی نفیسه روشن از بازیگران ایرانی با همسر خلبانش

نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون هنگامی که از مهمانان برنامه خوشا شیراز بود درمورد ارادتش به حضرت رضا «ع» اظهار داشت; امام رضا «ع» ضامن آهو بود و دوستدار حیوانات و من همچون ارادت خاصی به ایشان دارم حیوانات را دوست دارم و گرچه این را مدیون تربیت پدر و مادرم هستم که به من یاد دادند نباید به حیوانات صدمه برسانیم و باید آن ها را دوست بداریم .

مهریه من به نیابت امام رضا «ع» هشت سکه بهار آزادی است و امام رضا «ع» را بسیار دوست دارم و به همین علت چندان مشهد می روم.

نفیسه روشن با کاپشن بنفش در کنار همسرش

  بیشتر بخوانید: مهریه نفیسه روشن چیست؟

مهریه ی نیوشا ضیغمی از بازیگران ایرانی

آرش پولادخان متولد اصفهان و در کار تجارت نقره است. نیوشا ضیغمی که تحمل نمی‌کرده خانواده‌ها برسر مهریه در مراسم خواستگاری چانه بزنند همان اول کار را راحت و مهریه‌اش را 1 سکه بهار آزادی عنوان کرده است.

ماجرای همکاری هومن سیدی با بابک زنجانی چه بود؟

نیوشا ضیغمی در یک مصاحبه در مورد مهریه ی خود میگوید:

راستش را بخواهید مهم‌ترین ملاک من برای ازدواج شخصیت و ادب و احترام بود. من در بدترین شرایط نمی‌توانم بی ادب باشم و نمی‌توانستم با مردی که احترام نگذارد و بددهن باشد، ازدواج کنم.

آرش این ویژگی خوب را دارد که با احترام برخورد می‌کند و همراه و دوست واقعی من است. خیلی طول کشید که او را انتخاب کردم اما شرط و شروطی نگذاشتم که به زور آنها رابطه را حفظ کنم. مهریه‌ام یک سکه است. نمی‌توانم درک کنم که ۲ خانواده سر تعداد سکه با هم چانه می‌زنند. آیا این مهریه‌های نجومی باعث تداوم زندگی است؟ به دادگاه خانواده نگاه کنیم، صف دادگاه مثل صف نانوایی است. آیا این ۲ هزارها و چندهزارها ضامن ادامه یک زندگی می‌شود؟ به چیزهای بهتر و بالاتر بیندیشیم. اگر کسی بخواهد زندگی را حفظ کند فراتر از این عدد و رقم‌ها پیش می‌رود؛ من با آرش معامله نکردم.

دلیل اینکه دوست دارم تجربه‌های مختلف کاری داشته باشم باتوجه به اینکه هرکاری سختی خودش را دارد این است که زن‌ها همان‌قدر توانمند هستند و می‌توانند تاثیرگذار باشند که مردها می‌توانند.

تیپ مشکی نیوشا ضیغمی و همسرش در جشنواره ی فیلم

  بیشتر بخوانید: ماجرای مهریه نیوشا ضیغمی از زبان خودش

ازدواج و مهریه ی یاسمینا باهر از بازیگران ایرانی

یاسمینا باهر بازیگر تلویزیون و همسر امیریل ارجمند گفت: مهریه من یک گل نرگس است که امیریل در فصل گل نرگس برای من می‌خرد.

یاسمینا باهر در یک گفتگو درباره ماجرای آشنایی با همسرش امیریل ارجمند گفت:

داریوش ارجمند، پدر امیریل در دانشگاه سوره استاد بازیگری من بود،بعد از مدتی رابطه ما از شکل استاد و دانشجویی خارج شد و روابط خانوادگی به خود گرفت و پدرم و استاد ارجمند رابطه نزدیکی با یکدیگر پیدا کردند. طی این رفت و آمدهای خانوادگی من و امیر یل هم با یکدیگر آشنا شدیم و بعد از شناخت کافی که 4 سال طول کشید با یکدیگر ازدواج کردیم.

ماجرای آشنایی پژمان بازغی و همسرش چیست؟

عکس آتلیه ای یاسمینا باهر و امیریل ارجمند

ازدواج و مهریه ی مائده طهماسبی از بازیگران ایرانی

فرهاد آئیش با نام اصلی فرهاد حشمتی عقدایی، بازیگر و کارگردان ۶۷ ساله تئاتر و تلویزیون نزدیک به ۴۰ سال است که با مائده طهماسبی ۶۲ ساله ازدواج کرده است.

او درباره ازدواجش می‎گوید: یادم می‎آید زمانی که در آمریکا تحصیل می‎کردم برای اجرای برنامه‌ یی به آلمان رفتم و همان جا با مائده، همسرم آشنا شدم حدود سه سالی دورادور با هم ارتباط داشتیم تا این که یک روز ناگهان به من الهام شد که مائده می‎تواند جفت من باشد!

همان موقع بود که شماره‎اش را گرفتم و گفتم: تو جفت من هستی و می‌خواهم با تو ازدواج کنم. فکرش را بکنید پنج صبح به وقت آلمان به مائده زنگ زده بودم و او از شدت تعجب فقط می‌خندید و فکر می‌کرد دارم با او شوخی می‌کنم! باید بگویم که مهریه همسرم فقط پنج سکه است!

عکس عاشقانه ی مائده طهماسبی و همرش در کنار هم

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا