اخبار دیگران

کنتاکتور اشنایدر | نمایندگی کنتاکتور اشنایدر وادی برق رایا

 

به کنتاکتور اشنایدر نیاز دارید؟ با نمایندگی کنتاکتور اشنایدر در ایران آشنا نیستید؟ نیاز به اطلاعاتی درباره انواع کنتاکتورهای اشنایدر دارید؟ حتما نگاهی به این مقاله از سایت وادی برق رایا بیندازید. در این صفحه علاوه بر کسب اطلاعات درباره انواع این محصول، با نمایندگی آن نیز آشنا خواهید شد؛ بنابراین اگر قصد دارید این محصول را تهیه کنید، با مطالعه این مقاله اطلاعات جالبی درباره آن به دست خواهید آورد.

کنتاکتور اشنایدر

کنتاکتور اشنایدر دستگاهی است که به عنوان جایگزین کلید مورد استفاده قرار می گیرد. کشور فرانسه تولیدکننده این محصول به حساب می آید. کنتاکتور اشنایدر امنیت کاری را افزایش داده است. این دستگاه پرکاربرد باعث حفاظت از مصرف کننده می شود. کنتاکتور اشنایدر در زمان قطع و وصل شدن دستگاه نقش مهمی ایفا می کند. این دستگاه در ایران محبوبیت زیادی پیدا کرده است. طوری که امروزه بسیاری از افراد آن را جانشین کلیدها کرده اند. کنتاکتور اشنایدر جایگزینی مطمئن و بدون دردسر است. کیفیت بالا دلیل برتری این برند بر رقبایش محسوب می شود.

همان طور که می دانید ارائه محصولات با کیفیت یکی از دلایل مهم جذب مشتری به شمار می رود. طول عمر یکی از مهم ترین نکات در تهیه کنتاکتور به حساب می آید. اما طول عمر کنتاکتور به چه چیزی بستگی دارد؟ عمر و دوام یک کنتاکتور به دفعات روشن و خاموش شدن آن مربوط است. طی هر بار استفاده کلید کم کم و به تدریج دچار فرسودگی می شود. کلیدهایی که برای کنتاکتورها قابل استفاده اند طول عمر متفاوتی دارند. در کنتاکتور اشنایدر از کلیدهای مرغوب و بادوامی استفاده شده است. این تنها یکی از مزایای استفاده از کنتاکتور اشنایدر به شمار می رود.

خرید ویدئو پروژکتور | نکات مهم قبل و بعد از خرید

 

آشنایی با انواع کنتاکتور اشنایدر الکتریک

کنتاکتورهای اشنایدر بی شمار هستند. برای آشنایی شما با انواع کنتاکتورهای اشنایدر الکترونیک لیستی تهیه شده است. همان طور که در فهرست زیر خواهید دید، آمپر دستگاه ها تفاوت دارد. علاوه بر آن مدل و نوع بوبین آن ها نیز گوناگون است.

اگر در انتخاب نوع کنتاکتور دچار تردید بودید، حتما با نمایندگی کنتاکتور اشنایدر در ایران مشورت کنید. به دلیل تجربه بالا، آن ها می توانند مشاوره کاملی درباره خرید نوع کنتاکتور به شما بدهند. هر گونه پرسش و ابهام درباره نوع کنتاکتور، قیمت، تفاوت آمپرها و مدل ها را می توانید با نماینده محصول در میان بگذارید. انواع کنتاکتورهای اشنایدر الکتریک در فهرست زیر درج شده اند. با خواندن این بخش می توانید انتخابی مناسب را تجربه کنید.

  • کنتاکتور چهل آمپر، هجده و نیم کیلووات، بوبین 220VAC
  • کنتاکتور پنجاه آمپر، بیست و دو کیلووات، بوبین 220VAC
  • کنتاکتور شست و پنج آمپر، سی کیلووات، بوبین 220VAC
  • کنتاکتور هشتاد آمپر، چهل کیلووات، بوبین 220VAC
  • کنتاکتور نود و پنج آمپر، پنجاه و دو کیلووات، بوبین 220VAC
  • کنتاکتور صد و پانزده آمپر، شصت کیلووات، بوبین 220VAC

نمایندگی کنتاکتور اشنایدر

پاسخ پرسش شما در خصوص نمایندگی کنتاکتور اشنایدر در این بخش داده شده است. وادی برق رایا نماینده معتبر شرکت اشنایدر در ایران به شمار می رود. این شرکت بزرگ محصولات را در انواع مختف به فروش می رساند. از هر جای ایران که باشید می توانید از طریق نمایندگی به خرید محصول اقدام کنید. خرید از شرکت وادی برق رایا مزایای بی شماری دارد. یکی از دلایل محبوبیت این شرکت ارائه محصولات اصل و غیرتقلبی است.

انواع سوله کدامند؟

شرکت برق رایا به دلیل عرضه مستقیم محصولات متقاضیان زیادی را به خود جذب می کند. چرا که عرضه مستقیم با قیمت ارزان برابر خواهد بود. حذف واسطه کمک شایانی به کاهش شدید قیمت ها می کند. خرید از نمایندگی فقط مربوط به قیمت محصولات نمی شود. وجود انواع کنتاکتور اشنایدر در برترین کیفیت از مزایای دیگر خرید از وادی برق رایا به حساب می آید. اگر به کنتاکتور اشنایدر نیاز دارید می توانید با این مجموعه ارتباط حاصل کنید.

سخن آخر

یکی از مطمئن ترین راه های خرید محصولی معتبر تماس با نمایندگی آن است. این شرکت ها به عنوان نماینده شرکت اصلی در کشورهای دیگر مستقر شده اند. برای همین محصولات عرضه شده در این مجموعه ها اصل و معتبر هستند. شرکت وادی برق رایا به عنوان نمایندگی کنتاکتور شیل ایران و اشنایدر در ایران فعالیت دارد. این مجموعه خدمات خود را به سراسر کشور عرضه می کند. برای تجربه خریدی ارزان و باکیفیت حتما از نمایندگی ها کمک بگیرید. برای دریافت قیمت اصلی کنتاکتور اشنایدر با نماینده این شرکت در ایران تماس حاصل نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا