اخبار دیگران

سرامیک کف | قیمت سرامیک کف پذیرایی مدرن در کاشیران

فروشگاه کاشیران، عرضه کننده سرامیک کف از بهترین تولید کنندگان سرامیک می باشد. اگر قصد خرید سرامیک کف پذیرایی مدرن را دارید، برای اطلاع از قیمت سرامیک کف پذیرایی مدرن به سایت کاشی و سرامیک کاشیران مراجعه کنید و پس از اطلاع از قیمت خرید کنید.

سرامیک‌ها بر اساس نوع، اندازه و طرح‌های خود به انواع گوناگونی تقسیم می‌شوند. این کفپوش‌ها به واسطه داشتن قیمت مناسب و تنوع زیاد محبوبیت بالایی در میان خریداران دارند. البته در این میان نباید مقاومت این مصالح ساختمانی را در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت نادیده گرفت، همچنین قابلیت شستشوی کفپوش‌های سرامیکی نیز یکی از مزایای خوب این محصولات به شمار می‌رود.

 

سرامیک کف

انواع مختلف سرامیک کف موجود در بازار این امکان را به شما می‌دهند که با توجه به سلیقه و دکوراسیون داخلی مورد نظر خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. البته میزان بودجه اختصاص داده شده برای خرید نوع مناسبی از این مصالح ساختمانی نیز اثرگذار است. امروزه سرامیک‌هایی شامل گرانیتی، پرسلان و… برای پوشش‌دهی به کف سالن‌های پذیرایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع مصالح ظاهری جذاب به دکوراسیون محیط مدنظر می‌بخشند.

برخی از مشخصات این سرامیک های کف پذیرایی مدرن به شرح زیر هستند:

  • سرامیک گرانیتی: برای ساخت این نوع سرامیک از خاک رس مخصوص و فاقد کربنات استفاده می‌شود، همچنین برای این‌که سرامیک گرانیتی طرح‌دار شود، در زمان پخت به ترکیبات آن رنگدانه‌هایی اضافه می‌کنند.
  • سرامیک پرسلانی: کفپوش سرامیکی پرسلانی در دمای بالا پخته شده و به دو صورت لعاب‌دار و بدون لعاب به بازار عرضه می‌شود. این نوع سرامیک نسبت به سایر انواع سرامیک ضخامت بیشتری دارد و آب کمتری را به خود جذب می‌کند، به همین دلیل سرامیک کف پرسلانی از بهترین سرامیک‌های کف پذیرایی مدرن به حساب می‌آید.
10 ویژگی لوگوی ایده آل

فروشگاه کاشیران عرضه کننده سرامیک پذیرایی باکیفیت از بهترین تولیدکنندگان کاشی و سرامیک است. برای مشاهده انواع سرامیک پذیرایی مدرن فروشگاه کاشیران به سایت آن مراجعه کنید.

 

قیمت سرامیک کف پذیرایی مدرن

در زمان خرید سرامیک کف پذیرایی مدرن بهترین کار این است که از یک فرد باتجربه در زمینه ساختمان‌سازی کمک بگیرید. از آنجایی که تعویض کفپوش‌های سالن پذیرایی دشوار است، باید در هنگام انتخاب این محصولات نهایت دقت را به خرج دهید. همانطور که بیان شد سرامیک‌های کفپوش طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی دارند که طرح‌های چوب، گرانیتی و سنگ از جمله پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین طرح‌های آن‌ها به شمار می‌روند. قیمت سرامیک کف پذیرایی مدرن به عوامل گوناگونی وابسته است، برای مثال میزان مقاومت سرامیک در برابر نفوذ آب، دوام بالا و برند تولیدکننده نیز از فاکتورهای مهم بر تعیین قیمت این محصولات هستند، همچنین طرح‌، ابعاد و ضخامت سرامیک نیز روی قیمت نهایی این مصالح ساختمانی تاثیر می‌گذارند. در ضمن قیمت سرامیک کف تحت تاثیر هزینه‌های جانبی نیز قرار دارد. یکی از این هزینه‌های جانبی شامل هزینه حمل‌ونقل این مصالح ساختمانی به فروشگاه‌ است، همچنین در هنگام خرید سرامیک‌های کفپوش باید هزینه جابه‌جایی از فروشگاه به محل نصب و دستمزد نصب آن را نیز در نظر بگیرید. هر یک از این عوامل به صورت مستقیم یا غیرمستقیم روی قیمت پایانی محصول تاثیرگذار هستند.

 

کاشیران عرضه انواع سرامیک کف ساده و طرح پارکت

با وجود این‌که سرامیک کف پذیرایی مدرن بهترین مصالح ساختمانی برای زیباتر نشان دادن خانه شما است، اما باید در هنگام انتخاب به کیفیت و متناسب بودن آن‌ها با دکوراسیون خود دقت کنید. شما می‌توانید این کفپوش‌های سرامیکی را در طرح‌های مختلف از جمله ساده یا سرامیک طرح پارکت از فروشگاه اینترنتی کاشیران خریداری کنید. کاشیران عرضه‌کننده انواع سرامیک کف با بهترین کیفیت است، همچنین قیمت سرامیک کف پذیرایی مدرن در این وب‌سایت بسیار مقرون‌به‌صرفه است. تنها کافیست که به ‌سایت این مجموعه مراجعه کرده و پس از مشاهده سرامیک‌های کفپوش سالن پذیرایی در رنگ‌ها و نقش و نگارهای مختلف و همچنین ابعاد گوناگون محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. خرید اینترنتی به شما مشتریان گرامی این امکان را می‌دهد که با حوصله به دنبال طرح سرامیک دلخواه خود بگردید. کاشیران را جایگزینی نیست.

استفاده از پارتیشن شیشه ای در حمام های شیشه ای

 

 

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا