اخبار دیگران

خرید فالوور اینستاگرام واقعی ایرانی با فالوجت

این روزها با گرم تر شدن بازار اینستاگرام، خرید فالوور اینستاگرام هم طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. برای مالکان پیج های فروشگاهی، بلاگرها و حتی کاربران ساده اینستاگرام  خرید فالوور واقعی راهی جذاب و هیجان برانگیز است. بنابراین اگر به دنبال رونق پیج اینستاگرامی خود هستید, پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. خرید فالوور اینستاگرام واقعی ایرانی با فالوجت از جذاب ترین مباحث این روزهای اینستاگرام است.

چرا خرید فالوور ؟

دو مغازه اسنک فروشی در کنار هم را تصور کنید. شما از دور به این دو مغازه نگاه کرده و پیش خود فکر می کنید باید کدام یک را انتخاب کنید؟ بگذارید یک پارامتر وارد کنیم. تصور کنید یکی از این مغازه ها 10 نفر مشتری دارد و دیگری 1 نفر. حالا انتخاب شما کدام مغازه خواهد بود؟

قطعا مغازه ای که بیشترین مشتری را دارد شما را به خود جذب می کند، با این منطق که “حتما چیز بهتری برای ارائه دارد و قابل اعتماد است” .

 

وقتی در دنیای واقعی این اتفاق می افتد، دلیلی ندارد که در دنیای مجازی اینگونه نباشد. بنابراین در مقایسه دو پیج مشابه با یک محصول واحد، غالبا پیجی مورد توجه و اعتماد قرار می گیرد که مخاطبان یا فالوورهای بیشتری دارد.

 

با افزایش میزان فالوور پیج اینستاگرامی تان، ویترینی جذاب و قابل اعتمادتر برای مخاطبانتان ایجاد خواهید کرد.

 

چرا خرید فالوور از فالوجت؟

فالوجت یک مرجع پرسابقه برای خدمات اینستاگرامی در ایران است که انواع خدمات مربوط به شبکه های اجتماعی را با بهترین کیفیت و مطابق با الگوریتم های اینستاگرام برای شما هموطنان عزیز فراهم کرده است.

ترجمه مقالات علمی پژوهشی را فراموش نکنید!

 

ویژگی های سرویس خرید فالوور فالوجت

  • خدمات به صورت تماما اتوماتیک است
  • بدون نیاز به پسورد
  • پشتیبانی فعال و ۲۴ ساعته
  • خدمات منطبق با اخرین الگوریتم های اینستاگرام
  • و …

 

تفاوت فالوور های واقعی و فیک

 

در کل کاربران اینستاگرام به سه دسته تقسیم می شوند. دسته اول کاربرانی مثل من و شما. پیج های کاملا واقعی که افراد واقعی کنترل آن را به دست دارند و هیچکس به جز خودشان به آن دسترسی ندارد.

دسته دوم فالوورهای فیک که اغلب بدون عکس با اسامی بی معنی هستند که با ایمیل یا شماره تماس وریفای نشده اند. این دسته فالوور هیچ اکشن یا فعالیتی در پیج مقصد ندارند.

دسته سوم فالوورهای واقعی که عکس واقعی دارند، گاهی حتی پست یا استوری آپلود می کنند، با ایمیل یا شماره تماس وریفای شده اند، اما در پیج شما فعالیتی ندارند.

 

چرا باید فالوور واقعی بخریم؟

 

شاید در نگاه اول تفاوت چندانی میان فالوور واقعی و فیک وجود نداشته باشد، اما دو تفاوت عمده و تاثیرگذار در الگوریتم اینستاگرام بین این دو دسته فالوور وجود دارد.

تفاوت اول، داشتن اسم و عکس واقعی است. این مزیت فالوور واقعی باعث می شود اکانت های اضافه شده به پیج شما توسط اینستاگرام به عنوان کاربر فیک شناخته نشده و در نتیجه حذف نشوند.

تفاوت دوم بین فالوور واقعی و فیک این است که فالوور واقعی به مرور به پیج شما اضافه می شود و این در صورتی است که فالوور فیک به صورت یکجا وارد پیج شما می شود، همین امر باعث شده نظر اینستاگرام به پیج شما جلب شود و این فعالیت را غیرقابل قبول بداند که باعث می شود پیج شما شدوبن شده و یا حتی در برخی موارد اینستاگرام دسترسی به پیج شما را محدود و یا متوقف کند.

فروش دیاگ خودرو

 

در نهایت پیشنهاد ما برای بهینه کردن پیج شما در هر زمینه فعالیت، افزایش فالوور اینستاگرام واقعی است. این امر در کنار تولید محتوای مناسب و مستمر باعث ایجاد یک پیج جذاب، قابل اعتماد و پر مخاطب خواهد شد.

اگر تجربه ای در رابطه با خرید فالوور از سایت فالوجت و یا وبسایت های مشابه دیگر دارید لطفا با ما به اشتراک بگذارید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا