اخبار دیگران

5 نکته مهم برای انتخاب بهترین دستگاه میوه خشک کن

گروه تولیدی بکردانه تولید کننده و عرضه کننده بهترین دستگاه میوه خشک کن است. برای انتخاب بهترین دستگاه میوه خشک کن باید نکاتی را بدانید. در ادامه این مطلب 5 نکته مهم برای انتخاب دستگاه میوه خشک کن را شرح می دهیم که دانستن آن قبل از خرید دستگاه خشک کن میوه لازم است.

 

امروزه انواعی از میوه خشک کن در برند های مختلف در بازار وجود دارند. برای خرید این محصول باید به موارد زیر دقت کرد:

  • ظرفیت دستگاه میوه خشک کن: از مهم ترین نکاتی که قبل از خرید این دستگاه باید به آن توجه داشته باشید، ظرفیت آن است. اگر قصد دارید که در خانه میوه ها را خشک کنید، باید از دستگاه های کوچک با ظرفیت پایین استفاده کنید. برای خشک کردن میوه ها در حجم بالا باید از دستگاه های صنعتی با ظرفیت بالا بهره برد.
  • نوع سوخت دستگاه میوه خشک کن: نوع سوخت مصرفی این دستگاه از نکات مهم در خرید آن است. دو نوع گازی و برقی از متداول ترین انواع دستگاه میوه خشک کن محسوب می شوند. معمولا کیفیت میوه خشک شده با هر دو نوع از این دستگاه ها یکسان است و تفاوت چندانی ندارد.
  • جنس بدنه دستگاه میوه خشک کن: بهترین نوع از دستگاه های میوه خشک کن دارای بدنه استیل یا گالوانیزه هستند و مقاومت بالایی در برابر گرما و رطوبت دارند.
  • جنس سینی: سینی هایی که در دستگاه های میوه خشک کن مورد استفاده قرار می گیرند، می توانند از جنس استیل یا گالوانیزه باشند. مدل های جدیدتر از این محصول دارای سینی های با رول توری پلاستیک نسوز هستند.
  • خدمات پس از فروش دستگاه میوه خشک کن: این دستگاه حتما باید از برند های مطمئن و از فروشگاه های معتبر تهیه شود و دارای خدمات پس از فروش و ضمانت نامه باشند تا اگر در عملکرد دستگاه مشکلی به‌وجود آمد توسط متخصصان رفع شود.
سلبریتی ها چه قهوه ای را بیشتر انتخاب میکنند و چه نوع قهوه ای را ترجیح میدهند!!!

دستگاه میوه خشک کن

استفاده از میوه های خشک به دلیل خاصیت و مواد مغذی که دارند بسیار رایج و متداول است. با مصرف بیشتر میوه های خشک شده،  استفاده از دستگاه های میوه خشک کن خانگی و صنعتی برای تهیه این محصول نیز بالا رفته است. دستگاه های میوه خشک کن را می توان در سه نوع خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی در بازار خریداری کرد. از این محصول غالبا برای خشک کردن میوه، سبزیجات و برخی مواد دیگر استفاده کرد. خشک کردن میوه با استفاده از این دستگاه ها در کمترین زمان ممکن اتفاق می افتد. با توجه به این‌که در گذشته خشک کردن میوه و سبزیجات به روش های سنتی انجام می گرفت، استفاده از دستگاه با استقبال بسیار بالایی مواجه شده است. کیفیت میوه های خشک شده با دستگاه بسیار بالا است و از فروش بالایی نیز برخوردار هستند. مکانیسم این دستگاه به این صورت است که باعث می شود رطوبت میوه ها و سبزیجات از آن ها خارج شود و در عین حال مواد مغذی آن ها حفظ شود. استفاده از روش های جایگزین مانند فر پخت و پز برای خشک کردن میوه ها دارای معایبی است، به طور مثال خشک کردن میوه ها به طور یکنواخت انجام نمی شود و شکل ظاهری خوبی ندارند.

 

نکات مهم برای انتخاب بهترین دستگاه میوه خشک کن

نکات و موارد بسیاری است که در خرید دستگاه میوه خشک کن باید به آن ها توجه کرد که شامل:

  • تعداد و جنس طبقات: هر چه میزان طبقات دستگاه میوه خشک کن بیشتر باشد، ظرفیت آن بیشتر است. با توجه به میزان نیاز باید تعداد طبقات مشخص شود.
  • وضعیت گردش هوا: اگر هوای تولیدی در این دستگاه به طور یکنواخت پخش نشود، رطوبت در برخی از میوه ها باقی می ماند که در نهایت باعث می شود این میوه ها فاسد شوند.
  • توان مصرفی: دستگاه هایی که دارای توان مصرف کمتری باشند، میزان انرژی کمتری را نیز صرف می کنند و در عین حال در مدت زمان بیشتری به دمای مورد نظر می رسند. در مقابل دستگاه هایی با توان مصرفی بالاتر دارای سرعت بیشتری برای گرم شدن هستند و انرژی بیشتری مصرف می کنند.
تست بازیگری - دیالوگ و متن تست بازیگری کودکان

  • نویز و سر و صدا: برخی از دستگاه های میوه خشک کنی که دارای سر و صدا و نویز بالایی هستند، مدل های قدیمی تری دارند. دستگاه هایی که به روز تر هستند، به گونه ای طراحی و تولید شده اند که سر و صدای آن ها به حداقل رسیده است.
  • اتومات بودن: دستگاه های اتومات بعد از تمام شد پروسه خشک شدن میوه ها به طور خودکار خاموش می شوند یا دارای هشدار هستند. این دستگاه ها دارای فن های سیرکولاتور هستند که در کنار المنت های حرارتی باعث می شود، توزیع حرارت در کل محفظه به طور یکنواخت انجام شود.

دستگاه های میوه خشک کن بکردانه با داشتن بهترین مشخصات و کارایی می تواند پاسخگو هر نیازی باشد. دستگاه های اتوماتیک میوه خشک کن بکردانه مجهز به فن سیرکولاتور، سیستم خاموش کننده، فن های خنک کننده، کنترل دمای دیجیتال و بسیاری از مشخصه های یک دستگاه میوه خشک کن صنعتی باکیفیت و مرغوب است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بکردانه مراجعه کنید یا از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان آن تماس بگیرید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا