اخبار دیگران

مقایسه و رزرو هتل استانبول و هتل تبریز

 

 

بررسی اجمالی

این هتل 4 ستاره آیکون استانبول در منطقه تکسیم واقع شده است و در مجاورت خیابان سنگفرش استقلال و تقریباً 14 دقیقه پیاده روی از مرکز کنگره استانبول است. میهمانان می توانند از دسترسی به اینترنت پرسرعت در مناطق عمومی و همچنین پارکینگ رایگان، سونا و مرکز سلامتی در محل لذت ببرند.

محل

هتل آیکون استانبول 2.4 مایل از مسجد آبی جمعه عصر عثمانی فاصله دارد. مهمانان می توانند به مرکز شهر استانبول که 2.5 مایل دورتر است برسند. این هتل در 13 دقیقه پیاده روی تا میدان تقسیم قرار دارد. ایستگاه متروی تکسیم 10 دقیقه پیاده تا هتل آیکون استانبول فاصله دارد و 5 دقیقه پیاده روی مهمانان را به ایستگاه اتوبوس آکارجا می رساند.

اتاق ها

این اقامتگاه شامل 65 اتاق با فضای داخلی کلاسیک با پنجره های عایق صدا همراه با امکانات مدرن مانند تلویزیون ماهواره ای و Wi-Fi است. برخی از اتاق ها دارای حمام خصوصی مجهز به حمام هستند.

خوردن و نوشیدن

صبحانه قاره ای در رستوران موجود است. رستوران آلاکارته در محل، روزانه انواع غذاهای بین المللی را آماده می کند.

شما می توانید روز خود را با یک صبحانه کامل شروع کنید که هزینه آن برای هر نفر 10 یورو در روز است.

 

اوقات فراغت و تجارت

این هتل همچنین دارای منوی ویژه، باشگاه کودکان و بازی های رومیزی برای مهمانان با کودکان است. یک باشگاه ورزشی با طیف وسیعی از ورزش ها وجود دارد.

 

اینترنت

اینترنت بی سیم در کل هتل به صورت رایگان در دسترس است.

 

قرص لاغری گلوریا چگونه به کاهش وزن کمک می کند؟

پارکینگ مهمان

پارکینگ عمومی در محل به صورت رایگان امکان پذیر است.

 

کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، روسی، ترکی، عربی، فارسی صحبت می کنند.

 

تعداد طبقات: 8. تعداد اتاق: 65.

بررسی اجمالی

هتل 5 ستاره پارما و اسپا تکسیم استانبول که حدود 10 دقیقه با ماشین از مسجد تاریخی سلیمانیه قرن شانزدهمی عثمانی فاصله دارد، میز پذیرش 24 ساعته، سرویس رفت و آمد و پارکینگ خدمتکار ارائه می دهد. این هتل در فاصله چند دقیقه ای از خیابان سنگفرش استقلال واقع شده است و هتل استانبول برای اقامت در منطقه تکسیم شهر است.

محل

هتل 10 دقیقه با منطقه سلطان احمد فاصله دارد. به لطف موقعیت مکانی عالی هتل، می توانید به راحتی به تمام دیدنی های کلیدی از جمله میدان تقسیم و ماشین دسترسی داشته باشید. میهمانان با 5 دقیقه پیاده روی می توانند به ایستگاه متروی تقسیم برسند. با اقامت در The Parma Hotel & Spa Taksim، 28 مایل با فرودگاه بین المللی Sabiha Gokcen استانبول فاصله خواهید داشت.

اتاق ها

اتاق های هتل مجهز به اینترنت بی سیم و تلویزیون ماهواره ای و همچنین مینی بار و وسایل اتو هستند. مبله با میز تحریر و کاناپه، پنجره های عایق صدا نیز دارند. حمام های خصوصی دارای سشوار و کلاه دوش هستند.

خوردن و نوشیدن

هر روز صبحانه سفارشی به مهمانان ارائه می شود. رستوران آلاکارته پارما غذاهای ترکی سرو می کند.

صبحانه کامل با قیمت 20 یورو برای هر نفر در روز سرو می شود.

اوقات فراغت و تجارت

میهمانان این هتل می توانند از استخر سرپوشیده لذت ببرند یا خود را در یک مرکز سلامتی نوازش کنند. از طرف دیگر، مهمانان می توانند در باشگاه ورزش کنند. مسافران تجاری می توانند از اتاق های جلسه و فضای کنفرانس ارائه شده در محل برای رزرو هتل استانبول استفاده کنند.

اینترنت

اینترنت بی سیم در کل هتل به صورت رایگان در دسترس است.

 

پارکینگ مهمان

پارکینگ اختصاصی در نزدیکی با قیمت 15 یورو در روز امکان پذیر است.

 

پرسنل هتل به زبان های انگلیسی، آلمانی، روسی، ترکی، عربی، بوسنیایی، فارسی صحبت می کنند.

 

تعداد طبقات: 4. تعداد اتاق: 136.

بررسی اجمالی

هتل شگفت انگیز مولتون نیسانتاسی در منطقه ساحلی استانبول، 5 دقیقه پیاده روی تا Klein و 5 دقیقه پیاده روی تا مرکز همایش و نمایشگاه استانبول واقع شده است. شما می توانید از فضای آرامش بخش و تراس و رستورانی که در هتل تاریخی 4 ستاره ارائه شده است لذت ببرید.

محل

این هتل آپارتمان در منطقه تکسیم، نزدیک موزه Askeri Muze ve Kultur Sitesi KomutanlIgI واقع شده است. این هتل در نزدیکی موزه نظامی و 28 مایلی فرودگاه استانبول قرار دارد. موزه بزرگ کاخ توپکاپی با 10 دقیقه سواری تا ملک فاصله دارد. ایستگاه اتوبوس عثمانبی 850 فوت تا هتل مولتون نیسانتاسی فاصله دارد.

اتاق ها

این 22 اتاق مجهز به کاناپه دارای امکانات رفاهی مانند تلویزیون با کانال های ماهواره ای و وسایل اتو می باشد. برخی از اتاق‌های بزرگ دارای حمام خصوصی هستند. برخی از اتاق ها دارای منظره ای از خیابان هستند. اتاق سوپریور که رو به شهر است، یک آشپزخانه دم دستی با کتری برقی، یخچال و فر دارد.

خوردن و نوشیدن

هاتای داس کباب با ارائه غذاهای خاورمیانه ای و ترکی در 600 فوت فاصله است.

 

اوقات فراغت و تجارت

در این اقامتگاه یک جکوزی و سونا با هزینه اضافی در دسترس است. امکانات موجود در محل برای کودکان عبارتند از گهواره، نگهداری از کودکان و باشگاه کودکان.

بک پی بی ان چیست؟

 

اینترنت

اینترنت بی سیم در کل هتل به صورت رایگان در دسترس است.

 

پارکینگ مهمان

پارکینگ موجود نیست

 

پرسنل هتل به زبان های انگلیسی، آلمانی، روسی، ترکی، عربی صحبت می کنند.

تعداد طبقات: 6. تعداد اتاق: 22.

هتل آپارتمان بهبود تبریز

شرح:

هتل آپارتمان چهار ستاره لوکس بهبود برای کسانی که به شهر تاریخی تبریز سفر می کنند و به دنبال اقامت در مرکز شهر و نزدیک به مکان های دیدنی و مراکز خرید معروف و داشتن اقامتی راحت با امکانات عالی هستند، انتخاب خوبی است. این هتل یکی از بهترین هتل تبریز می باشد.

امکانات رفاهی:

این هتل تبریز شش طبقه نوساز با اتاق‌ها و سوئیت‌های مجهز و جادار خود در محیطی آرامش‌بخش با ارائه خدمات رضایت‌بخش ۲۴ ساعته، مکانی دلپذیر را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. همچنین این هتل دارای رستوران با انواع غذاهای سنتی و مدرن و همچنین کافه ای در لابی با انواع نوشیدنی ها می باشد که لحظات به یاد ماندنی را برای مهمانان رقم می زند.

درباره هتل ارم قشم

تاریخ

 

هتل 4 ستاره ارم قشم در سال 1396 ساخته شده و در همان سال کار خود را آغاز کرده است.

 

امکانات رفاهی

 

هتل ارم قشم در 5 طبقه ساخته شده و دارای 96 اتاق می باشد. این هتل در نزدیکی ساحل زیبا و جادویی خلیج فارس واقع شده است.

امکانات هتل: هتل ارم قشم دارای یک لابی با ظرفیت 70 نفر می باشد. پارکینگ رایگان با ظرفیت 80 وسیله نقلیه، رستوران با قابلیت سرویس دهی همزمان به 150 مهمان، صندوق امانات، آژانس مسافرتی، میز بیلیارد، پذیرش 24 ساعته، خدمات خانه داری، خدمات بلیط، مینی بار پولی، چایخانه سنتی، کافی شاپ با نوشیدنی های سرد و گرم و تنقلات سبک، فضای سبز، کتابخانه، تاکسی سرویس، خشکشویی. متاسفانه اینترنت در لابی وجود ندارد.

هتل سنتی عتیق اصفهان هتلی دنج و زیبا

امکانات اتاق: هتل ارم قشم دارای اتاق های 1 تا 4 نفره با چشم انداز زیبا به دریا، خیابان و محوطه هتل می باشد. اتاق ها استاندارد، بسیار تمیز و به خوبی تزئین شده اند. هر اتاق صبحانه و سرویس اتاق رایگان دارد. این هتل جز هتل قشم  با کیفیت می باشد.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۳ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا