اخبار دیگران

رندباز، مزایای خرید سیم کارت 0912 با کد 1 را لو داد

تقریبا 30 سال از عرضه سیم کارت های دائمی همراه اول در کشور میگذرد، با آن که در روزهای اول استقبال خوبی از راه اندازی سیستم موبایل در کشور نشد، ولی امروزه همراه اول به عنوان اولین و قدیمی ترین اپراتور ، از معتبرترین و محبوب ترین اپراتورهای موجود در کشور می باشد که با بیشترین پوشش شبکه و بهترین شرایط آنتن دهی، کامل ترین و منحصر بفرد ترین خدمات را در اختیار مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری خود قرار می دهد.

ولی از بین همه سیم کارت های دائمی و اعتباری ارائه شده از سوی این اپراتور، سیم کارت های 0912 با کد یک همراه اول نه تنها در بین مشترکین این اپراتور که برای همه کاربران سیستم موبایل در کشور بسیار خاص و لاکچری می باشد. سیم کارت های 0912 با پیش شماره یک، از اولین شماره های ارائه شده در کشور می باشند که همین موضوع آنها را به خاص ترین و منحصر بفرد ترین شماره های موجود در بازار تبدیل کرده است.

به طور کلی به شماره تلفنی که بعد از پیش شماره 0912 عدد 1 قرار گیرد، سیم کارت 912 با کد یک گفته می شود. در حال حاضر این سیم کارت به قدری پر طرفدار است که شاید پیدا کردن سیم کارت صفر آن بسیار سخت و در بعضی شرایط غیر ممکن باشد. البته این کمیابی به هیچ وجه خدشه ای به ارزش های این سیم کارت وارد نکرده و تقاضا برای خرید این سیم کارت همواره در صدر نیازهای بازار فروش سیم کارت ایران قرار دارد.

برای دریافت مدرک لیزر موهای زائد چه مراحلی را باید طی کنم؟

سیم کارت های 0912 با کد یک مانند تمام سیم کارت های دائمی همراه اول از شرایط آنتن دهی و پوشش شبکه همراه اول استفاده می کنند و از این نظر هیچ فرقی با بقیه سیم کارت های همراه اول ندارند. ولی آنچه که این سیم کارت ها را خاص و منحصر بفرد می سازد، مزایای فوق العاده و قابل ملاحظه این خطوط می باشد که سبب جلب توجه و محبوبیت این پیش شماره شده و آنها را به اولین انتخاب بازار تبدیل کرده است.

در ادامه به چند نمونه از مزایای مهم سیم کارت های 912 با کد یک اشاره می کنیم:

مناسب برای سرمایه گذاری

اگر در حوزه خرید و فروش سیم کارت فعالیت دارید، قطعا می دانید که قیمت سیم کارت های دائمی همراه اول همیشه بالا بوده است. بر اساس اظهارات فعالان این بازار، سیم کارت های قدیمی همراه اول خصوصا سیم کارت های 0912 که شماره پرونده آنها مربوط به شهر تهران باشد، همواره پرطرفدار بوده و تقاضا برای خرید این نوع سیم کارت ها هیچ وقت کم نبوده است. سیم کارت 0912 کد 1 به عنوان قدیمی ترین و معتبرترین سیم کارت های دائمی همراه اول در ردیف نخست این طبقه بندی قرار داشته و بیشترین رقم پیشنهادی در بازار مربوط به این نوع سیم کارت ها می باشد.

البته ناگفته نماند که از همان روزهای اول عرضه سیم کارت، خیلی از افراد نگاه تجاری به این حوزه داشته و از همان ابتدا با سرمایه گذاری در این بخش، بازار غیر رسمی سیم کارت در ایران را شکل دادند. با توجه به این که این بازار قاعده و قانون مشخصی نداشته و معمولا بر اساس عرضه و تقاضا فعالیت می کند، سیم کارت های 0912 با کد یک به عنوان پر متقاضی ترین سیم کارت همیشه بالاترین قیمت را از آن خود می کنند. به طوری که بعضی از شماره های رند این خط با قیمت یک خانه یا ماشین لوکس برابری می کند.

برای خرید زمین درکردان چه میزان هزینه باید کرد؟

مناسب برای برندینگ

سیم کارت 0912 کد یک که متعلق به شهر تهران باشد،گران ترین و با ارزش ترین سیم کارت موجود در بازار است که استفاده از آن نقش مهمی در اعتماد سازی و برندینگ بازی می کند. به طوری که حتی فعالان اقتصادی در شهرستان ها و مراکز استان ها از این پیش شماره برای جلب اعتماد مشتریان خود استفاده می کنند. زیرا هر گونه تبلیغات یا معرفی با این شماره؛ بیانگر گستردگی برند در پایتخت بوده و به صورت غیر مستقیم با جلب نظر مشتریان نه تنها حس اعتماد و خاص بودن را به آنها  القا می کنند بلکه برند معرفی شده را به عنوان یک بیزینس مطرح و با سابقه در نظر می گیرند.

علاوه بر این به علت قیمت بالای این نوع سیم کارت، احتمال کلاهبرداری و تخلف با این شماره کم بوده و معمولا کسی حاضر نمی شود با یک سیم کارت گران و با ارزش مرتکب تخلف و یا کلاهبرداری گردد، همین موضع به ظاهر ساده که نشان اعتبار بالا و قدمت فراوان این سیم کارت می باشد، می تواند یک راه مطمئن برای جلب اعتماد در کسب و کارتان باشد

مناسب برای پرستیژ شخصی

سیم کارت های 0912 با کد یک، به علت قیمت بسیار بالایی که دارند بسیار مورد توجه مدیران، صاحبان مشاغل، وکلا، پزشکان و… می باشد، زیرا این سیم کارت ها در دید دیگران بسیار خاص و لاکچری بوده و ناخود آگاه به محض بیان شدن شماره، صاحب خط به عنوان یک فرد مورد اعتماد و معتبر مورد عزت و احترام قرار می گیرد.

چگونه هزینه های سفر را محاسبه کنیم؟

به همین خاطر افرادی که بنا به هر دلیلی تمایل دارند تا از هر موقعیت و وسیله ای برای ارتقا جایگاه اجتماعی و شان خود استفاده کنند؛ این پیش شماره می تواند به آنها برای رسیدن به اهدافشان کمک کند.

ماندگاری بالا در حافظه

شماره های 0912 با کد یک به جهت خاص بودن، بسیار جلب توجه کرده و مانند شماره های رند، در ذهن مخاطب می مانند. این ویژگی باعث شده تا افرادی که مایل به معرفی خود به همراه شماره ای منحصر بفرد و معتبر می گردند، از این شماره ها استفاده می کنند، زیرا این افراد در اولین تماس، تنها با داشتن یک شماره خاص و لاکچری می توانند خود را فردی معتبر جلوه داده که این موضوع برای انجام مذاکرات و معاملات بسیار کاربردی و مفید باشد و آنها را افرادی صاحب نام و مهم نشان می دهد.

مناسب برای بیزینس های خاص و لاکچری

سیم کارت های 0912 با کد یک؛ به عنوان یک سیم کارت شناخته شده و معتبر در جامعه، برای انواع اهداف تجاری مناسب بوده و افراد می توانند در صورت استفاده از این سیم کارت برای معرفی کالا، خیلی زود به اهداف مورد نظر خود دست یابند. با توجه به این که صاحبان بعضی از مشاغل مانند طراحی داخلی، طراحی جواهرات، فروش انواع محصولات خاص و … باید  از هر وسیله ای استفاده نمایند تا بیزینس خود را لاکچری و منحصر بفرد نشان دهند، استفاده از یک شماره دائمی گران قیمت می تواند به راحتی حس لاکچری بودن را به دیگران القا نماید.

دستورالعمل تعمیر مبل

بنابراین اگر قصد شروع یک کسب و کار جدید را دارید و دوست دارید خیلی سریع رشد کنید، تبلیغ کالای خود را  با شماره های 0912 کد یک انجام دهید، این کار به شما کمک می کند تا با برقراری یک ارتباط مستمر و پایدار با مشتریان، نه تنها مورد توجه و استقبال آنها قرار بگیرید، بلکه به راحتی در بین رقبا بدرخشید و خاص بودن خود را به خوبی نشان دهید.

در هر صورت مهم ترین مشخصه سیم کارت های 0912 با کد یک، قیمت بالای آنها می باشد که همواره متقاضیان مخصوص به خود را دارد. زیرا با توجه به محدودیت عرضه این نوع سیم کارت و عدم توازن بین تقاضا و عرضه، این سیم کارت های پرطرفدار به محض عرضه در بازار به سرعت به فروش می رسند. البته در این بین؛ وب سایت های معتبری مانند رند باز با بیش از 5 سال سابقه خرید و فروش سیم کارت تلاش نمودند تا با ارائه طرح ها و راهکارهای مناسب فضا را برای علاقمندان به سیم کارت های 0912 مساعدتر نموده و فرصتی استثنایی را در اختیار صاحبان مشاغل خصوصا انهایی که به تازگی قصد شروع کار جدید دارند، قرار دهند.

طرح فروش اقساطی رند باز امکانی است که به همه فرصت می دهد صاحب سیم کارت مورد علاقه خود شوند. این طرح که برای کلیه شماره های موجود در این وب سایت اعم از رند یا 0912 با کد یک اجرا می شود، به متقاضیان کمک می کند تنها با مراجعه به این وب سایت به آدرس https://www.rondbaz.com/ از بین هزاران شماره موجود، شماره مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس با آگاهی از شرایط پرداخت و نحوه تقسیط مبلغ نهایی سیم کارت، با مالک سیم کارت تماس گرفته و شرایط خرید را نهایی کند.

اهمیت سفارش آنلاین غذا

این طرح در شرایطی که قیمت سیم کارت های خاص و منحصر بفرد در بازار بسیار بالاست، فرصتی فوق العاده است تا افراد با خرید از یک وب سایت مطرح در بازار سیم کارت ایران، به راحتی و با کمترین هزینه کسب و کار خود را رونق ببخشند.

لازم به ذکر است که رندباز مانند دیجی کالا،ایمالز،علی بابا و… یک سایت معتبر است که دارای نماد اعتماد نیز میباشد.

با توجه به این که رند باز به عنوان یک وب سایت قیمت گذاری سیم کارت در بین حرفه ای های این حوزه مورد تایید میباشد، قیمت نهایی انواع سیم کارت و نحوه تقسیط آنها به متقاضیان کمک می کند تا با هر توان مالی بتوانند به راحتی از این وب سایت خرید کرده و مالک یک سیم کارت لاکچری و خاص گردند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا