اخبار بازیگرانبازیگران خارجیبازیگران زنبازیگران مردبازیگران هالیوود

معرفی خواننده های خارجی که تجربه بازیگری هم دارند!

از میان خواننده‌های مشهور جهان، افرادی بوده اند که به بازیگری نیز روی آوردند. برخی از آن‌ها تنها برای تفنن وارد این حرفه شدند در حالی که برخی دیگر به طور جدی بازیگری را دنبال کردند و جوایز زیادی هم از به دست آوردند. اگر دوست دارید با خواننده های بازیگر خارجی آشنا شوید، در ادامه همراه مان باشید.

آخرین فیلمی کـه لیدی گاگا در آن درخشید کدام است؟

آخرین فیلمی کـه لیدی گاگا بسیار در آن درخشید نیز متعلق بـه سال 2021 با نام «خاندان گوچی» می‌باشد.

امینم از چه سالی به بازیگری روی آورد؟

امینم، ستاره موسیقی رپ از خواننده های بازیگر خارجی است که از سال ۲۰۰۲ بـه حرفه بازیگری روی آورد و تا به امروز نیز در چند فیلم هم بازی کرده ‌اسـت.

فیلم های معروف ماریا کری خواننده و بازیگر آمریکایی کدام اند؟

فیلم گرانبها و درخشندگی از فیلم های معروف ماریا کری هستند.

اگر چه غیرمحتمل نیست که یک بازیگر در دیگر فرم های هنری نیز دستی بر آتش داشته باشد، به ندرت اتفاق می افتد که بازیگران بتوانند در چندین عرصه علاقه ای موفق باشند که دنیایی مشابه و در عین حال بسیار متفاوت دارند. با این وجود معدود بازیگران زن و مردی بوده اند که هم در عرصه بازیگری و هم خوانندگی به طور همزمان موفقیت داشته اند. در حالی که برخی از بازیگران در دنیای موسیقی به عنوان خوانندگانی منفرد وارد شده و موفق نیز بوده اند، اما معدود بازیگرانی بوده اند که در یک گروه موسیقی موفق حضور داشته اند.

ماجرای جالب خاستگاری فاطمه معتمدآریا از همسرش چه بود؟

اسامی خواننده های بازیگر خارجی

لیدی گاگا

فهرست خواننده های بازیگر خارجی را با لیدی گاگا شروع میکنیم. لیدی گاگا ستاره اي ست کـه تواناهایی زیادی از خوانندگی گرفته تا بازیگری و ترانه سرایی دارد. او در فیلم هایي چون «ماچته میکشد» و «داستان وحشتناک آمریکایی» بازی کرده اسـت.

او با ایفای نقش در مینی‌سریال داستان ترسناک آمریکایی: هتل (۲۰۱۵–۲۰۱۶) یک جایزهٔ گلدن گلوب کسب کرد و سپس در درام موزیکال ستاره‌ای متولد شده‌است (۲۰۱۸) ایفای نقش کرد.

آخرین فیلمی کـه لیدی گاگا بسیار در آن درخشید نیز متعلق بـه سال 2021 با نام «خاندان گوچی» می‌باشد.

این فیلم داستان زندگی پاتریتسیا رجانی (لیدی گاگا) و مائوریتزیو گوچی (آدام درایور) را دنبال می‌کند؛ که با تغییرات در روابط عاشقانهٔ آن‌ها که از مشکلات و اختلافات کاری آن‌ها ناشی شد؛ نهایتاً تبدیل به نزاعی خانوادگی، برای تحت سلطه درآوردن برند مُد ایتالیایی گوچی شد. جرد لتو، جرمی آیرونز، سلما هایک و آل پاچینو از دیگر بازیگران فیلم هستند.

لیدی گاگا از خواننده های بازیگر خارجی

هری استایل

هری استایل یکی دیگر از اسامی خواننده های بازیگر خارجی در این فهرست است. فعالیت وی در عرصه موسیقی از سال ۲۰۱۰ با شرکت در برنامه تلویزیونی بریتانیایی استعدادیابی صدا ایکس فاکتور آغاز شد.

استایلز و دیگر اعضای گروهش در سال ۲۰۱۲ در قسمتی از سریال آی کارلی ظاهر شدند. آن‌ها همچنین در سال ۲۰۱۳ در مستند «این ماییم» با بازی خودشان ظاهر شدند؛ که این فیلم در اواخر سال ۲۰۱۳ به بازار آمد و فروش چشمگیری داشت.

در می ۲۰۱۶ اعلام شد که هری استایلز قرار است در فیلم دانکرک ایفای نقش کند. دانکرک فیلمی اکشن-مهیج به کارگردانی و نویسندگی کریستوفر نولان است و در ژوئیه ۲۰۱۷ منتشر شد.

ماجرای توهین مریم امیرجلالی به گیاهخواران چه بود؟

هری استایلز

امینم

امینم، ستاره موسیقی رپ از خواننده های بازیگر خارجی است که از سال ۲۰۰۲ بـه حرفه بازیگری روی آورد و تا بـه امروز نیز در چند فیلم هم بازی کرده ‌اسـت.

امینم فعالیت بازیگری را در درام موزیکال ۸ مایل (۲۰۰۲) تجربه کرد. او در این فیلم نقش نسخه‌ای خیالی از خودش را ایفا کرد. او برای قطعهٔ «خودتو غرق کن» از موسیقی متن این فیلم جایزهٔ اسکار بهترین ترانه را کسب کرد و به نخستین هنرمند هیپ هاپ بدل شد که این جایزهٔ را کسب می‌کند. امینم در فیلم‌های واش (۲۰۰۱)، آدم‌های بامزه (۲۰۰۹)، مصاحبه (۲۰۱۴) و مجموعهٔ تلویزیونی دارودسته (۲۰۱۰) حضور افتخاری داشته‌است.

امینم یکی دیگر از خواننده هایی که تجربه بازیگری هم دارد

بیانسه

بیانسه یکی از قدرتمندترین ستاره هاي جهان و از خواننده های بازیگر خارجی اسـت. علاوه بر خوانندگی، او در بازیگری نیز بخت خودرا آزمود ودر فیلم ‌هاي دختران رؤیایی۲۰۰۶ و پلنگ صورتی۲۰۰۶ و و وسواس۲۰۰۹ نیز بازی کرد.

او بخاطر فیلم «دختران رؤیایی»، نامزد بهترین بازیگر زن گلدن گلوب شد. بیانسه درسال 2019 نیز دوبله شخصیت نالا در فیلم «شیر شاه» رابه عهده گرفت.

کارمن: یک هیپ هاپرا (۲۰۰۱)، آستین پاورز: در عضو طلایی (۲۰۰۲)، وسوسه‌های مبارزه (۲۰۰۳)، محو شدن در تاریکی (۲۰۰۴)، کادیلاک رکوردز (۲۰۰۸) و حماسه (۲۰۱۳) از دیگر فیلم های او هستند.

بیانسه

جنیفر هادسون

در ادامه ی فهرست خواننده های بازیگر خارجی به جنیفر هادسون میرسیم. اولین باری کـه جنیفر هادسون مورد توجه همگان قرار گرفت، زمانی بود کـه بـه فینال سومین فصل مجموعه تلویزیونی «امریکن آیدل» راه یافت.

او پس از این کـه بخاطر نقش ‌آفرینی در فیلم «دختران رویایی»، چندین جایزه بـه ‌دست آورد، تبدیل بـه یک ستاره شد. جایزه ‌هاي او شامل جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن در هفتاد و نهمین اسکار، جایزه گلدن گلوب برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن، جایزه صنف بازیگران سینما و جایزه آکادمی فیلم و هنرهای تلویزیونی بریتانیا بودند.

نگاهی به فیلم آبجی که به تازگی در پردیس نماوا اکران شده است

او همچنین در فیلم سه کله‌پوک و موجودات بالدار بازی کرده‌است.

جنیفر هادسون

مدونا

مدونا، ستاره موسیقی پاپ، علاوه بر تاثیری کـه بر دنیای موسیقی چند نسل گذاشت، در حرفه بازیگری نیز فعالیت داشته اسـت و جز خواننده های بازیگر خارجی است.

محبوبیت مدونا با ایفای نقش در فیلم‌هایی مانند ناامیدانه در جستجوی سوزان (۱۹۸۵)، دیک تریسی (۱۹۹۰)، لیگ خودشان (۱۹۹۲)، و اویتا (۱۹۹۶) افزایش یافت. در حالی که برای اویتا برنده جوایز گلدن گلوب بهترین بازیگر زن شد، بسیاری از دیگر فیلم‌های او نظرات ضعیفی از سوی منتقدان دریافت کردند.

مدونا

ماریا کری

ماریا کری از سال 1990 نام خودش را در بین ستاره هاي موسیقی پاپ ثبت کرد. اما این موفقیت برای او کافی نبود، بـه طوری‌كه چندین سال بعد وارد عرصه سینما شد و نامش در فهرست خواننده های بازیگر خارجی آمد. هنرنمایی او در فیلم «درخشندگی»«2001» همه ی را حيرت زده کرد. فیلم «گرانبها»«2009» نیز از جمله فیلمهای دیگر او بود کـه بر شهرت و محبوبیت اش افزود و برنده جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره بین‌المللی فیلم پالم اسپرینگز شد.

ماریا کری

جاستین تیمبرلیک

جاستین تیمبرلیک نیز از دیگر ستاره هایي ست کـه هم در دنیای موسیقی و هم سینما بـه خوبی درخشیده اسـت. در اواخر سال ۱۹۹۹، تیمبرلیک در فیلم model bahavior که از شبکه دیزنی پخش شد نقش‌آفرینی کرد. این فیلم در ۱۲ مارس سال ۲۰۰۰ منتشر شد. او از سال 2004 بود کـه بطور جدی روی بازیگری تمرکز کرد. پس از بازی در فیلم «ادیسون»«2005»، او در فیلم «شبکه اجتماعی»«2010» درخشید.

تیمبرلیک در سال ۲۰۰۸ در فیلم‌های Mick Myers , The love guru (منتشر شده در ۲۰ ژوئن ۲۰۰۸) و open road (منتشر شده در ۲۸ اوت ۲۰۰۹) نقش‌آفرینی کرد..

تا به حال چهره واقعی گلنسا سریال جیران را دیده اید ؟

تیمبرلیک در معلم بد نقش مقابل کامرون دیاز و در فیلم دوستی با مزایا نقش مقابل میلا کونیس را بازی کرد. او همچنین در فیلم سر وقت نقش اصلی را برعهده داشت.

جاستین تیمبرلیک

مایلی سایرس

مایلی رِي سایرس متولد ۲۳ نوامبر ۱۹۹۲ هنرپیشه، خواننده پاپ و ترانه‌ سرای آمریکایی اسـت کـه هم در دنیای موسیقی و هم سینما بـه خوبی درخشیده اسـت. مایلی سایرس پس از بازی در نقش مایلی استوارت در سریالی به نام هانا مونتانا از تولیدات شبکه دیزنی به شهرت جهانی رسید و تبدیل به یک الگوی جوان شد.

او در فیلم دیگری که مربوط به هانا مونتانا می‌شد، به نام هانا مونتانا: فیلم، شرکت کرد که این فیلم در ۱۰ آوریل سال ۲۰۰۹ اکران شد و در دو روز اول اکرانش توانست رتبهٔ یک فیلم‌های پرفروش سینمای آمریکا را به دست آورد.

مایلی سایرسشما در حال مطالعه فهرست اسامی خواننده های بازیگر خارجی در بازیگرآنلاین هستید.برای اطلاعات بیشتر با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

جنیفر لوپز

جنیفر لین لوپز با نام مستعار جِي لو متولد ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹ در ایالات امریکا یکی دیگر از خواننده های بازیگر خارجی و رقصنده، تهیه‌ کننده موسیقی ، نویسنده و طراح مد اسـت.

او بازیگری را به‌طور حرفه‌ای از سال ۱۹۸۶ شروع کرد و در سال ۱۹۹۷ اولین نقش اصلی خود را با ایفای نقش در فیلم سلنا تجربه کرد که نامزد جایزه گلدن گلوب شد. او سپس با بازی در خارج از دید و قطار پول خود را به‌عنوان پردرآمدترین بازیگر اسپانیایی‌تبار در هالیوود مطرح کرد و در سال ۱۹۹۹ فعالیت در عرصه موسیقی را هم با انتشار اولین آلبومش به نام آن د سیکس شروع کرد.

معرفی سریال محرک؛ پربیننده‌ترین سریال کره‌ای در هولو و دیزنی پلاس

عرضه آلبوم دوم لوپز به‌نام جی، لو هم‌زمان بود با اکران فیلم طراح مراسم ازدواج. هردوی این آثار در زمره برترین‌ها قرار گرفت و لوپز نخستین زن در تاریخ شد که هم‌زمان فیلم و آلبومی پرفروش از وی عرضه شد که هر دو در بالاترین رتبه قرار گرفتند.

جنیفر لوپز

سلنا گومز

سلنا ماری گومز متولد ۲۲ ژوئیه ۱۹۹۲ یکی دیگر از خواننده های بازیگر خارجی است کـه هم در دنیای موسیقی و هم سینما بـه خوبی درخشیده اسـت.او فعالیت بازیگری خود را با حضور در مجموعهٔ تلویزیونی کودکانه بارنی و دوستان (۲۰۰۲–۲۰۰۴) آغاز کرد. گومز در دوران نوجوانی برای بازی در نقش الکس روسو در مجموعهٔ تلویزیونی جادوگران محله ویورلی (۲۰۰۷–۲۰۱۲) از شبکهٔ دیزنی به شهرت رسید.

در سال ۲۰۱۷، بیلبورد گزارش داد که گومز بیش از هفت میلیون آلبوم و ۲۲ میلیون تک‌آهنگ در سراسر جهان به فروش رسانده‌است.

سلنا گومز

هیلی استاینفلد

هیلی استاینفلد متولد ۱۱ دسامبر ۱۹۹۶ از خواننده های بازیگر خارجی و مدل آمریکایی اسـت.هیلی استاینفلد مطمئناً در یک دهه گذشته نشان خود را در هالیوود گذاشته است؛ و این اتفاق برای چنین بازیگر جوانی مصداق یک شاهکار شگفت‌انگیز را دارد. این بازیگر با استعداد حضور خودش در آثار سینمایی را با بازی در فیلم‌های کوتاه شروع کرد، اما به سرعت با بازی تحسین‌شده‌اش در «True Grit» در مقابل جف بریجز به شهرت رسید. از آن زمان، او تقریباً به حضور و امتحان همه ژانرها پرداخته است

اما علاوه بر حرفه بازیگری پر رونق، استاینفلد همچنین یک ستاره آواز پاپ است، او با داشتن دو آلبوم و تعدادی تک آهنگ موفق خود را در این زمینه نیز یک انسان حرفه‌ای نشان داده است.

همه چیز درباره سریال نون خ 4 ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز 1402

هیلی استاینفلد

لانا دل ری

الیزابت وولریج گرنت متولد ۲۱ ژوئن ۱۹۸۶ میلادی کـه بیشتر با نام هنری لانا دل ری شناخته میشود خواننده و ترانه‌ سرای امریکایی اسـت که چند تجربه ی بازیگری هم در کارنامه ی خود دارد. دل ری که تجربه ی بازی در فیلم پول ساید در سال 2010 و سرود ملی و راید در سال 2012 را داشت در سال 2013 اقدام به ساخت فیلم کرد و در فیلم کوتاه موسیقی تروپیکو به نویسندگی و ایفای نقش پرداخت.

لانا دل ری

ریانا

روبین ریانا فنتی، معروف بـه ریانا یا ریحانا متولد ۲۰ فوریهٔ ۱۹۸۸ از خواننده های بازیگر خارجی و طراح لباس باربادوسی اسـت که تجربه ی بازیگری هم دارد.او توسط تهیه‌کننده موسیقی آمریکایی ایوان روجرز کشف شد که او را برای ضبط نسخه‌های آزمایشی موسیقی به ایالات متحده آمریکا دعوت کرد.

ریانا در سال 2012 اولین فیلم سینمایی خودش را نیز بازی کرد. نام این فیلم کشتی جنگی بود و در آن ریانا نقش یکی از افسران نیروی دریایی را بازی می‌کند. عمده نظرات نسبت به این فیلم و نقش‌آفرینی ریانا متوسط رو به منفی بوده و وی نتوانست موفقیت خوبی در این زمینه پیدا کند. بخاطر بازی در این فیلم ریانا برنده جایزه تمشک طلایی برای بدترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

در ادامه فعالیت‌های سینمایی، وی در فیلمی کمدی به نام این پایان است نقش‌آفرینی می‌کند. این فیلم اثری از ست روگن و ایوان گولدبرگ است.

آخرین فیلمی کـه ریانا در آن بازی کرد نیز متعلق بـه سال 2018 با نام «هشت یار اوشن» می‌باشد.

ریانا

شر

شر یکی دیگر از خواننده های بازیگر خارجی است که به همان اندازه که در دنیای موسیقی درخشید، در سینما نیز درخشیده است. او یکبار گفت که می‌خواهد ستاره سینما شود و تا حد زیادی نیز بـه آرزویش رسید. از بازی در «سیلک‌وود» گرفته تا «چای با موسولینی»، شر در فیلمهای زیادی هنرنمایی کرده اسـت.

نکات جالب زندگی شخصی و هنری مت دیمون بازیگر سرشناس آمریکایی

جالب اینجاست کـه بازیگری او از موفقیت اش در دنیای موسیقی کم نکرد. در واقع او بطور هم زمان دراین زمینه ها فعالیت داشت. بازی او در «ماه ‌زده» محصول ساخت 1987، نام وی را در بین بهترین بازیگر در اسکار و گلدن گلوب ثبت کرد.

شر

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا