اخبار دیگران

اپل آیدی از کجا خریداری کنیم؟

اپل آیدی از کجا خریداری کنیم؟ این سوال ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد، در ادامه همراه ما باشید تا این سوال را پاسخ بگوییم.

اگر از طرفداران محصولات اپل و گوشی های ایفون باشید، قطعا از اهمیت اپل ایدی باخبر هستید. از آنجایی که این شرکت هیچ خدماتی به دلیل تحریم‌ها در ایران ارائه نمی‌دهد باید به سراغ فروشگاه‌های شخص ثالث رفت و اپل آیدی موردنظر را تهیه نمود. اما انتخاب یک فروشگاه یا سایت معتبر، امری بسیار مهم می باشد چراکه اطلاعات اپل ایدی به شدت شخصی بوده و نباید در معرض افشا قرار بگیرد. در این مطلب قصد داریم شما را با چند فروشگاه و خدماتشان آشنا کنیم.

خرید اپل آیدی از آیدی تاپ

یکی از فروشگاه‌های برجسته در میان فروشندگان اپل آیدی، بی شک وب سایت آیدی تاپ idtop.ir است. این فروشگاه به فروش انواع اپل آیدی با قیمتی بسیار مناسب می‌پردازد، انواع اپل ایدی در این سایت عبارتند از: اپل آیدی آماده تحویل، اپل آیدی با ایمیل شخصی و اپل آیدی با کشور دلخواه و اپل ایدی های عمده.

هر نوع از این اپل ایدی ها دارای ایمیل معتبر بوده و به صورت آنی تحویل داده می شوند و نیازی نیست ساعاتی برای ساخت معطل باشید؛ همچنین اپل ایدی های آیدی تاپ بدون کسر مالیات قابل شارژ هستند و از امنیت بالایی هم بهره می‌برند. این سایت روزانه تعداد بسیار زیادی اپل ایدی می فروشد که نشان از تعداد بالای مشتری های آن و رضایت آن ها است. شاید برایتان جالب باشد که قیمت اپل ایدی آماده در این سایت تنها 14 تومان است! قیمتی پایین تر از هر سایتی!

در سوی دیگر آیدی تاپ به کسانی که 100 اپل آیدی تهیه کنند، 10 اپل آیدی رایگان ارائه می‌دهد. با تمام این اوصاف یک فروشگاه ارزان قیمت بوده و مشتریان نیز رضایت خوبی در تجربه کاربری با خدمات این سایت دارند. لازم به ذکر است که بگوییم پشتیبانی این سایت 24 ساعته است. برای تهیه اپل آیدی ارزان و دائمی از سایت آیدی تاپ کافی است اینجا کلیک کنید یا با شماره تماس 09374859028 تماس حاصل نمایید.

مهاجرت پرستاران به چه روش هایی امکان پذیر است؟

اپل آیدی تاپ

این فروشگاه نیز به فروش اپل آیدی می‌پردازد و خدمات آنلاینی به مخاطب ارائه می‌دهد. فروشگاه اپل آیدی تاپ نیز انواع اپل آیدی داشته تا افراد مطابق با خواسته خود موردی را تهیه کنند. بنابراین با تهیه اپل آیدی از این فروشگاه به صورت آنی کد را دریافت خواهید کرد و همچنین پشتیبانی لازم نیز با قیمتی مناسب ارائه می‌شود.

اپل آیدی 24

دیگر فروشگاه اپل ایدی 24 بوده که همانند دیگر رقبای خود انواع اپل آیدی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این فروشگاه نیز تضمین می‌دهد اپل آیدی امن را در کمترین زمان به مخاطب ارائه داده و قیمت مناسبی هم در نظر گرفته است.

آریاپی

چهارمین فروشگاه آریاپی نام داشته که سعی داشته اپل آیدی را به صورت امن در اختیار مشتریان قرار دهد. این فروشگاه در تلاش بوده انواع اپل آیدی عرضه داشته و پشتیبانی 24 ساعته‌ هم به مخاطب خود ارائه می‌دهد تا در اسرع وقت اپل آیدی خود را تهیه کنند.

اکسل

آخرین مورد اکسل است. فروشگاهی که به فروش انواع گیفت کارت می‌پردازد و در این بین باید به فروش اپل آیدی هم پرداخت. اپل آیدی که به صورت امن و در اسرع وقت به مشتریان ارائه می‌شود. اکسل سعی داشته انواع اپل آیدی را عرضه داشته و قیمت مناسبی هم در نظر می‌گیرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا