اخبار دیگران

معرفی سایت کارماشین – مرکز فروش تجهیزات تعمیرگاهی

فروشگاه کارماشین با سابقه طولانی خود در فروش تجهیزات تعمیرگاهی و با ارائه درخشان خدمات پس از فروش، نمایندگی شرکت نگارخودرو در اصفهان و ارائه دهنده محصولات اوریجینال این شرکت در اصفهان و سراسر ایران می باشد. فروش ابزارآلات و تجهیزات تعمیرگاهی سایر برندها همانند دستگاه ساکشن روغن گیربکس و انواع دیسک تراش های درجا و رومیزی برند های مختلف از جمله فعالیت های فروشگاه کارماشین می باشد. تمامی تجهیزات فروشگاه از گارانتی واقعی و خدمات پس از فروش برخوردار می باشند. شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه، محصول مورد نظر خود را انتخاب و مشخصات دقیق آن را مطالعه کرده و در صورت نیاز به مشاوره، در پیام رسان واتس آپ و یا به صورت تلفنی با کارشناسان فروشگاه در ارتباط باشید.

خرید محصولات نگارخودرو از فروشگاه کارماشین

همانطور که عرض شد، فروشگاه کارماشین بزرگترین نمایندگی رسمی شرکت نگارخودرو بوده که عرضه کننده محصولات این شرکت در سراسر ایران می باشد. تعمیرکاران عزیز می توانند تجهیزاتی همچون خرید دستگاه انژکتورشور، دستگاه دیاگ، دستگاه مولتی پروب، دستگاه تستر ایسیو، دستگاه رادار جهت ردیابی محل قطعی سیم کشی، پروگرامر هوشمند، حمام اولتراسونیک و… را توسط فروشگاه کارماشین انجام دهند.

شرکت نگارخودرو به منظور ارایه خدمات فنی و مهندسی در زمینه الکترونیک و مکانیک، با کادری متخصص و کارآمد از کارشناسان فنی ایران خودرو و سایپا، حاصل تلاش چندین ساله خود را به متخصصان این رشته تقدیم می‌کند. این شرکت در اولین گام شروع به آموزش سیستم‌های مولتی پلکس در زمینه خودروهای پیشرفته و تعمیرات کنترل یونیت (ECU) خودرو کرده، همچنین در سال 1388 با توجه به وجود پتانسیل بازار در صنعت خودرو و همچنین کمبودها و نبودن تجهیزات تخصصی در زمینه تعمیرات خودرو، اقدام به طراحی و تولید تستر ECU ، پروگرامر هوشمند ایسیو، دیاگ پرتابل  OBDTools و دستگاه شستشوی صنعتی انژکتور خودرو نموده است.

قصه کودکانه الفی از باد کردن تنه اش متنفر است

خرید تجهیزات تعمیرگاهی سایر برندها از فروشگاه کارماشین

کارماشین علاوه بر ارائه محصولات نگارخودرو، سایر تجهیزات تعمیرگاهی با کیفیت و برندهای مشهور و پرفروش را نیز عرضه می کند. خرید دستگاه دیسک تراش در انواع درجا (روکار) و رومیزی، دستگاه ساکشن روغن گیربکس و … از جمله این موارد می باشند. دستگاه های دیسک تراش در برندهای تیماتک، دیسکا و یوناراک به فروش می رسد و ساکشن روغن گیربکس نیز در برند رایان موتور عرضه میگردد.

استفاده از دستگاه دیسک تراش درجا به دلیل قابلیت استفاده به صورت روکار(نام دیگر این دستگاه، دیسک تراش روکار است) شما را از باز کردن چرخ ترمز بی نیاز می کند. قابلیت تراش دیسک به صورت روکار باعث می شود زمان بسیار کمتری برای رفع مشکلات دیسک ترمز نیاز داشته باشید، این مورد باعث کاهش هزینه تعمیر برای مشتری و برای مکانیک می شود.

دستگاه ساکشن روغن گیربکس دستگاهی است که برای تعویض و شستشوی گیربکس اتوماتیک خودروها از آن استفاده می شود با توجه به اینکه امکان تخلیه کامل روغن گیربکس اتوماتیک که جنس آن واسکازین می باشد بصورت دستی به طور کامل وجود ندارد و اینکه روغن گیربکس اتوماتیک بصورت استاندارد کمپانی های سازنده خودرو باید هر مدت تعویض کامل گردد تا عملکرد گیربکس و طول عمر آن افزایش یابد ، لذا استفاده از دستگاه ساکشن روغن گیربکس اتوماتیک که در ایران با اسامی دستگاه شستشوی گیربکس اتوماتیک ، تزریق روغن گیربکس ، ساکشن گیربکس اتوماتیک، دستگاه ATF و….. شناخته می شود . ضمنا دستگاه ساکشن روغن گیربکس اتوماتیک فقط برای تعویض روغن گیربکس استفاده می گردد و با دستگاه ساکشن روغن موتور متفاوت می باشد.

مرکز فروش کابینت دست دوم در تهران

آموزش رایگان تجهیزات تعمیرگاهی توسط سایت کارماشین

علاوه بر فروش تجهیزات تعمیرگاهی، سایت کارماشین آموزش تجهیزات تعمیرگاهی از جمله آموزش دستگاه دیاگ، آموزش دستگاه انژکتورشور، آموزش دستگاه دیسک تراش، آموزش دستگاه مولتی پروب، آموزش دستگاه رادار، آموزش دستگاه تستر ایسیو، آموزش دستگاه ساکشن روغن گیربکس و… را به صورت کاملا رایگان ارائه می دهد و هنرجویان عزیز می توانند نهایت استفاده را از این آموزش ها ببرند.

به عنوان مثال در دوره های آموزشی، بخش آموزش دیاگ نیز اول با آموزش کار با ابزار های ساده و پیشرفته عیب یابی در خودرو آشنا خواهید شد و سپس به عیب یابی و رفع عیب قسمت های مختلف مثل تعمیر و تنظیم سیستم پیش جرقه و تایم جرقه زنی، آموزش عیب یابی انژکتور، گیربکس، تهویه و… خواهیم پرداخت.

همچنین آموزش نحوه بروز رسانی نرم افزار و آموزش اصول نگهداری دستگاه های کالیبراسیون مولتی متر و دیاگ را خواهیم داشت و با آموزش اصلاح پارامتر خودرو و رفع خطاهای خودرو با دیاگ، همه موارد لازم را به صورت عملی تدریس خواهد شد.

آموزش تعمیرات خودرو توسط سایت کارماشین

آموزش تجهیزات تعمیرگاهی تنها یک بخش ماجرا نبوده و این سایت تعمیرات خودرو را نیز به صورت رایگان آموزش میدهد. آموزش ها به صورت ویدیویی بوده و هنرجویان میتوانند به سرعت با فوت و فن های تعمیرات خودرو آشنا شوند.

برای آنکه یک تعمیرکار ماهر خودرو ماهر شوید می‌بایست یکی از دو روش زیر را انتخاب نمائیم:

  1. شاگردی کردن در نمایندگی‌های مجاز شرکت‌های خودرو سازی و یا شاگردی در مغازه‌های مکانیکی خودرو می‌باشد که این یادگیری بسیار طولانی مدت می‌باشد و برای کسانی که می‌خواهند سریع وارد بازار کار مکانیک خودرو شوند مناسب نیست و این سبک یادگیری بیشتر در سالیان قبل مرسوم بود است.
  2. تحصیل در هنرستانهای کاردانش و فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش در رشته مکانیک خودرو به مدت 3 سال در دوره متوسطه دوم و یا ادامه تحصیل در دانشگاه‌های معتبر در رشته مهندسی مکانیک خودرو که 4 سال طول می‌کشد.
رسومات شب یلدا برای عروس و داماد همراه با فال حافظ شب یلدا

در هر صورت توصیه می شود همزمان ویدیوهای آموزش تعمیرات خودرو سایت کارماشین را نیز مشاهده فرمایید تا آموزش شما تخصصی تر و جامع تر پیش رود.

جمع بندی

وب سایت کارماشین در زمینه فروش تجهیزات تعمیرگاهی از جمله تجهیزات برند نگارخودرو و سایر برندها و همچنین در زمینه آموزش تجهیزات تعمیرگاهی و تعمیرات خودرو به صورت رایگان فعالیت می نماید. سابقه طولانی این فروشگاه باعث گردیده که تعمیرکاران عزیز خرید وسایل مورد نیاز خود را از این فروشگاه حساب ویژ ای باز کنند، چراکه خدمات پس از فروش و گارانتی های این فروشگاه معتبر می باشد. شما عزیزان می توانید جهت استعلام قیمت محصولات نگارخودرو و سایر برندها به وب سایت www.carmachine.ir مراجعه فرمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا