اخبار دیگران

  فست فود

در دنیایی که امروز همه چیز در آن با عجله و شتاب پیش می رود و همه ما دائما در حال کار و فعالیت هستیم و ساعات زیادی از زندگی خود را در بیرون از منزل سپری می کنیم ، مانند گذشته دیگر خبری از سفره های بلند نیست. غذا خوردن همه ما با آنچه در گذشته بوده است فرق کرده. امروزه فست فود ها در سرتاسر جهان به محبوب‌ترین و پرمصرف‌ترین غذاهای دنیا تبدیل شده‌اند .

اخذ نمایندگی فست فود به یک کار پر سود و پردرآمد تبدیل شده است و اگر سربچرخانید در همه جا فست فود های پر زرق و برقی را می بینید که مشغول ارائه خدمات به مشتریان خود هستند.

امروزه فست فود ها در رقابت با یکدیگر هر روز غذاها و خوراکی های جالب تر و خوش مزه تری ارائه می دهند تا بتوانند مشتریان خود را راضی نگه دارند و مشتریان بیش تری نیز جذب کنند. مانند عطاویچ که سعی می کند با ارائه غذاهای خوشمزه و جدید  با توجه به ذائقه مشتریان غذاهای جدید به منو خود اضافه نماید.

فست فود هنگام مشاهده فیلم، مطالعه، کار روی پروژه‌ها در شب و مطالعه کتاب همیشه یک دوست ثابت‌قدم بوده است. اما بیشتر افراد فست‌فود را اعتیادآور و همچنین مسبب پیامدهای نامناسب قلمداد می‌کنند. پیامدها شامل چاقی، بیماری قلب، سرطان، دیابت و بسیاری از بیماری‌های دیگر هستند. اما آیا تاکنون کسی در مورد اثرات مثبت فست‌فود به غیر از پیامدهای منفی آن فکر کرده است؟

چه غذایی تحت عنوان فست‌فود شناخته می‌شوند؟ فست‌فودها غذاهایی هستند که چربی، نمک یا شکر زیاد و محتوی مواد مغذی اندکی دارند. از همین تعریف بنظر می‌رسد که فست‌فودها مناسب نیستند اما همیشه یک سری موارد استثناء وجود دارند. موارد بد گاهی اوقات ممکن است خوب باشند و موارد خوب نیز گاهی اوقات ممکن است بد باشند و همه چیز به چگونگی استفاده و مصرف آنها بستگی دارد. چیزی که مردم نمی‌دانند این است که رژیم‌های غذایی (که بسیاری افراد بر این باورند که سالم هستند) بیشتر اوقات حاوی فست‌فود هستند.

آشنایی با بزرگترین سایت نهالستان در گرگان

سفارش آنلاین فست فود  برای اولین بار هم زمان با ورود اینترنت پا به عرصه وجود گذاشت و همچنان در حال رشد است.

معرفی بهترین فست فود ایران

امروزه پلتفرم های زیادی در زمینه عرضه و فروش غذا به صورت اینترنتی فعالیت می کنند. این پلتفرم ها خدماتشان را با تعرفه های مختلفی در اختیار مشتریان قرار می دهند. هر ساله این پلتفرم ها نظرسنجی هایی را برای انتخاب بهترین فست فود ایران برگزار می نمایند. عطاویچ، یکی از معروف ترین رستوران های زنجیره ای طبق نظرسنجی های صورت گرفته توسط این مراکز به عنوان بهترین فست فود ایران شناخته شده است. عطاویچ با انتخاب و رای مردم طی 3 سال به عنوان برند محبوب از دیدگاه مصرف کننده انتخاب شده است.

مطمئنا عطاویچ یکی از معتبر ترین و شناخته شده ترین نام های حاضر در صنعت فست فود ایران به حساب می آید که همه ما حداقل یک بار نامش را شنیده ایم. مرکز عرضه فست فود زنجیره ای که شعبه های مختلفی داشته و می تواند تجربه خوبی را برای شما ایجاد کند. هنگامی که ما در مورد بهترین فست فود ایران صحبت می کنیم، فقط کیفیت غذا را مد نظر قرار نمی دهیم. رستوران زنجیره ای عطاویچ یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین رستوران های ایرانی به حساب می آید که خدماتش را به صورت تضمینی در اختیار مشتریان قرار می دهد. عطاویچ بیش از 60 شعبه در سراسر ایران داشته و در خارج از ایران هم چند شعبه مختلف دارد. از جمله شهر هایی که میزبان رستوران عطاویچ هستند می توان به تبریز، زنجان، تهران، همدان، اصفهان و مشهد اشاره کرد.

جیک جیلنهال کیست و چه اقدامات مهمی انجام داده است؟

امروزه کمتر کسی است که نام عطاویچ را نشنیده باشد. فست فودی بزرگ و مشهوری که فقط در زمینه ارائه خدمات با کیفیت فعالیت می کند.

سفارش های اینترنتی اولین بار در همان سال های اول ورود اینترنت به وجود آمدند.

اما چرا سفارش اینترنتی شروع به گسترش هرچه بیشتر کرد؟! چرا مردم رفته رفته استقبال بیشتری نسبت به سفارش اینترنتی غذا پیدا کرده اند؟!

خب اولین و بهترین جواب، راحت بودن سفارش است. کافی است شما با تلفن همراه خود وارد وب سایت ها مثلا سایت عطاویچ شوید و در آن جا سفارش خود را ثبت کنید.

زمان کمتر و هزینه کمتر. این یک نکته مثبت سفارشات اینترنتی است.

شاید بپرسید چرا هزینه کمتر.

بسیاری از سایت ها مانند عطاویچ تخفیفات ویژه ای برای مشتریان خود که بصورت آنلاین خرید می کنند، درنظر گرفته اند.

ما در مجموعه رستوران های عطاویچ تصمیم گرفتیم با ارائه تخفیفاتی به مشتریان خود لذت خوردن یک غذای خوشمزه، از یک فست فود معتبر را افزایش دهیم و همراهان عطاویچی بخشی از مبلغ غذای خود را مهمان ما باشند.

برای دریافت کد تخفیف،ابتدا وارد آدرس  https://atawich.com/daily می شوید. در  این صفحه یک فرم مشاهده می کنید که از شما می خواهد اطلاعاتی مانند نام و شماره موبایل و ایمیل خود را وارد نمایید در انتها با زدن دکمه “دریافت کد تخفیف”  درخواست شما ثبت می شود.

پس از چند ثانیه به شماره موبایلی که ثبت کرده اید پیامکی که حاوی کد تخفیف شماست برای شما ارسال می شود.

پس از آن به راحتی می توانید در هنگام سفارش پیتزا یا سفارش همبرگر و یا هرکدام از غذاهای خوشمزه عطاویچ ، کد تخفیف دریافت شده را در بخش کد تخفیف وارد کنید تا میزان تخفیف از مبلغ سفارش شما  کسر شود.

کالاچی بانه, راهی آسان برای خرید لوازم خانگی اورجینال زیر قیمت بازار

حال می توانید منتظر دریافت غذای خود از نزدیک ترین شعبه عطاویچ باشید و از خوردن آن لذت ببرید.

تاثیر سفارش آنلاین بر صنعت فست فود

بر اساس تحقیقات انجمن ملی رستوران ها ، ارزش کل پیش بینی شده فروش صنعت رستوران در ایالات متحده 799 میلیارد دلار است که انتظار می رود سالانه 15 درصد رشد کند. سفارش فست فود به عنوان یک امر ضروری برای صنعت فست فود در حال رشد بوده است. مخصوصا در دوران کرونا و شروع قرنطینه های سراسری تنها راه ارتباط با مشتریان و حفظ آنان ارتباط با آن ها از طریق سفارش گیری آنلاین و چت بات هاست. سفارش آنلاین تجارت مواد غذایی را دچار تحولی شگرف کرده است و شاید در آینده دیگر برای ثبت سفارش تماسی گرفته نشود و تمام کارها از طریق اینترنت و آنلاین انجام شود و شاید بتوان گفت ثبت سفارش از طریق تلفن از بین خواهد رفت.

با استفاده از سیستم های ثبت سفارش می توانید به مشتریان خود یک تجربه منحصر به فرد بفروشید. هرچه این تجربه قابل لمس تر و بهتر باشد، مشتری بیشتر خوشحال است و می تواند یک پایگاه بازاریابی برای شما باشد و شما را به دوستان خودش و نزدیکانش معرفی کند.

سامانه های سفارش آنلاین با حذف روند ناکارآمد سفارش گیری، بهره وری شما را افزایش می دهد.

 

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا