اخبار دیگران

خرید طلا از سایت طلا و جواهرات معتبر، از کجا طلا بخرم؟

دغدغه ی پیدا کردن سایت های معتبر خرید طلا برای همه ی کسانی که دوست دارن خرید اینترنتی طلا داشته باشن جزو مواردی هست که میخوام توی این مطلب براتون راحت تر بکنم. خرید اینترنتی طلا از فروشگاه آنلاین طلا تجربه‌ای بهینه‌شده از مرور مداوم و بدون محدودیت مکانی و زمانی در مورد طیف وسیعی از محصولات طلا و جواهر هست که می‌تونه شما رو با دنیایی از آثار هنری و خلاقانه از ماهرترین جواهرسازان سراسر جهان روبه‌رو کنه.

در ادامه ی مطلب سایت های معتبر خرید طلا رو با همدیگه بررسی میکنیم…

معرفی سایت های معتبر طلا و جواهرات :

 

در ادامه ی مطلب از سایت های معتبر خرید طلا رو براتون معرفی میکنم و میتونید محصولات همشون رو چک بکنید و امیدوارم خرید خوبی رو داشته باشید.

1- سایت طلا و جواهرات شکنج

سایت طلا و جواهرات شکنج یکی از فروشگاه هایی است که علاوه بر تنوع محصولات ، طرح های خاص و شیکی دارد که نظر هر کسی را به خود جلب می کند و از خرید انگشتر گرفته تا اویز و دستبند و … در این فروشگاه موجود می باشد و شما می توانید محصولی با علایق خود را در این فروشگاه طلا و جواهر شکنج پیدا بکنید .

همگی محصولات فروشگاه شکنج از طراحی تا ساخت توسط تیم شکنج انجام میشه و همه طرح های این گالری طلا و جواهر طرح های خلاقانه ای است که پشت هر کدام از این طرح ها قصه ای نهفته است . علاوه بر این ها تیم شکنج قسمت سفارش اختصاصی هم دارد که شما می توانید طرح های مورد نظر خود را برای تیم شکنج بفرستید و آن ها طرح شما را به همان شکل مورد نظر طراحی میکنند و به شما تحویل می دهند .

خرید ملک در ترکیه با وام بانکی

آدرس فروشگاه شکنج :  تهران – خیابان انقلاب- جنب پارک دانشجو به سمت فردوسی – اولین ساختمان پلاک 1034

تلفن : 66717122-021

2- سایت خرید طلا دیجی زرگر

 

مورد قابل توجهی که در این سایت فروش جواهرات هست بغیر از تنوع بالای دسته بندی ها و تعداد بسیار بالای محصولات، جمع آوری شیک ترین و زیباترین طلاها از سراسر کشور هست. از گوشواره و گردنبند بگیر تا پابند و ساعت توی طرح های مختلف میتونید ببینید و انتخاب بکنید. امکان تعویض و یا عودت کالایی که خریداری میکنید توی این فروشگاه موجوده و همین طور فاکتور بهتون ارائه داده میشه. شاید خرید قسطی طلا جزو چالش هایی باشه که توی این وضعیت اقتصادی همه ی ما درگیرش هستیم.

آدرس: دفتر تهران: زعفرانیه،البرز کوه، کوچه کیوان، بن بست بهار 91078910 – 021 ، 91012752 – 021

3- سایت خرید طلا از گالری ربیعی

گالری ربیعی جزو قدیمی های این حوزه ست. با بیش از 50 سال قدمت در فروش جواهرات براتون سه سال گارانتی تعمیرات دارن و همینطور امکان عودت و یا تعویض کالا رو هم انجام میدن. بجز این ویژگی ها گالری ربیعی با بسته بندی خاص و شیکی که داره خیال شمارو از بابت بسته بندی زیبای محصول راحت میکنه. گالری طلا ربیعی با بیش از نیم قرن فعالیت در صنعت طلا و جواهر یکی از پیشتازان این حوزه ست. فروشگاه اینترنتی ربیعی با جمع آوری برندهای جهانی خرید طلا آنلاین رو برای شما آسون کرده. این مجموعه در حال حاضر توی کالکشن خودش برندهای جهانی رولکس، تیفانی، امگا، کارتیر، آکوا، هرمس و … رو داره. گالری ربیعی به منظور ارج نهادن به خواسته‌های مشتریانش، امکان خرید آنلاین رو از طریق وبسایت و اینستاگرام فراهم کرده.

فصل جدید زخم کاری، سریالی که همه منتظرش هستند در فیلیمو

شعبه 1 : تهران – پالادیوم – واحد 606 شعبه 2 : تهران – سون سنتر – واحد 107

4- سایت خرید طلا از گالری ماندگار

ویژگی این سایت که از بقیه متمایز بود امکان ارسال طرح برای فروش هست، یعنی شما میتونید طلاهاتون رو با قیمت خوب بفروشید و همینطور میتونید طرح سفارشی برای ساخت براشون بفرستید. مورد بعدی بخش هدیه یا طلای اقتصادی در سایت گالری ماندگار هست که میتونید با قیمت پایین به عزیزانتون طلا هدیه بدید.

021-33369243 ، 09124368257 آدرس: تهران: محله امام حسین، میدان امام حسین، خیابان ۱۷ شهریور، جواهری حمید ماندگار

5- خرید طلا از سایت پرسته

 

اگر طرفدار جواهرات مینیمال و ساده هستی و انگشتر مردانه ، اینجا جای توعه! طرح های متنوع و زیبا از بهترین و زیباترین طرح های مینیمال دنیا… ارسال رایگان، عودت 7 روزه، گارانتی همیشگی، تعویض 90 روزه و همینطور ارسال همزمان چند محصول از ویژگی های این فروشگاه دوست داشتنیه. این فروشگاه تو اکثر شهر های ایران شعبه داره.

تلفن پشتیبانی: 021-26606749

سایت های معتبر خرید طلا رو سعی کردم با ویژگی هایی که دارن براتون بیارم که لذت خرید از ویترین اینترنتی رو به طور کامل بتونید با این گالری ها بچشید و خرید مطمئنی داشته باشید. مانا و شاد باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا