اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

بیوگرافی الهام اخوان بازیگر آفتاب پرست از منشی گری صحنه تا بازیگری

در این بخش بیوگرافی الهام اخوان بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی الهام اخوان از بازیگران زن خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با سریال باخانمان به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش را میبینیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی الهام اخوان آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

الهام اخوان چند سال سن دارد؟

الهام اخوان زاده 9 شهریور 1367 ‏است و  34 سال سن دارد.

الهام اخوان مجرد است یا متاهل؟

الهام اخوان در حال حاضر مجرد است.

الهام اخوان فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

الهام اخوان از سال 1383 تا کنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی الهام اخوان

نام اصلیالهام اخوان
تاریخ تولد1367/06/09
محل تولدتهران
تحصیلاتلیسانس تئاتر و فوق لیسانس کارگردانی
پیشهبازیگر و منشی صحنه و کارگردان
سالهای فعالیت1383 تاکنون
وضعیت تاهلمجرد
قد157 سانتیمتر

بیوگرافی الهام اخوان

بیوگرافی الهام اخوان

بیوگرافی الهام اخوان را این گونه شروع می‌کنیم:
در الهام اخوان متولد 9 شهریور 1367 در تهران ، منشی صحنه و بازیگر است.

فارغ التحصیل لیسانس تئاتر و فوق لیسانس کارگردانی می باشد که از بازیگر تئاتر شروع کرد و بعنوان منشی صحنه ادامه داد و حالا بازیگر حرفه ای می باشد

قد الهام اخوان

در بیوگرافی الهام اخوان بهتر است بدانید قد او 157 سانتی متر است.

بیوگرافی خانواده الهام اخوان

در بیوگرافی الهام اخوان درباره ی خانواده اش آمده است: وی در خانواده ای 5 نفره بزرگ شده است خواهرش خانم عطیه اخوان و برادرش آقای امیر اخوان است مادرش خانم پوران میرزایی کارمند مخابرات و پدرش آقای اخوان کارمند بانک است، دوران تحصیلی اش را به علت مهاجرت خانواده اش  به اصفهان در مدرسه بهشت آیین اصفهان گذراند و در مقطع دبیرستان ریاضی و فیزیک خوانده است.

معرفی سریال «اهل هوا» ؛ تازه ترین سریال شبکه نمایش خانگی
عکس پدر و مادر الهام اخوان
عکس پدر و مادر الهام اخوان
الهام اخوان و خواهرش عطیه اخوان
الهام اخوان و خواهرش عطیه اخوان

ازدواج و وضعیت تاهل الهام اخوان

بیشترین جستجوها در بیوگرافی الهام اخوان درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

خانم الهام اخوان هنوز ازدواج نکرده و مجرد است درگذشته شایعاتی در مورد ازدواج ایشان با آقای یزدان فتوحی مطرح شده بود که تاکنون تایید نشده است و به نظر میرسد که این خبر شیطنت رسانه ای بوده است.

علایق و حقایقی درباره الهام اخوان

در ادامه بیوگرافی الهام اخوان مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

دوران قرنطینه کرونا

دوران قرنطینه کرونا؛ خیلی آشپز می کردم و فیلم می دیدم

ورزش هم می کنم و البته خوشحال ترین آدم در دوران کرونا بودم چون سریع با این موضوع اخت شدم، و واقعا عشق کردم و واقعا لذت بردم

کارگردان و بازیگر مورد علاقه

کارگردانی که آرزو دارم با او کار کنم «حسن فتحی» است، دوست دارم با شهاب حسینی و دوباره با جواد عزتی کار کنم

از خانم ها هم «سحر دولتشاهی» و «هانیه توسلی» که جزو بهترین ها هستند و همچنین خانم «مریلا زارعی» بزرگوار

نقاشی کشیدن الهام اخوان

او علاوه بر بازیگری و کارگردانی به نقاشی نیز علاقه داشته و در اوقت فراغت به این رشته هنری نیز می پردازد.

خوشحالم

خرسندم که شاید خیلی زود نه ولی بالاخره تلاشم به ثمر رسید

صادقانه بگویم از خوشحالی در این روزها بسیار گریه کردم و بسیار لذت بردم از اینکه اهالی رسانه من را بعنوان عضو کوچک و تازه‌ وارد سینما پذیرفتند

از ابتدا جسور بودم

من می گم تو زندگی هر آدمی جسارت حرف اول را می زند، من از ابتدا جسور بودم و همیشه اگر می ترسیدم هم می گفتم بیا امتحان کنیم که نمی ترسیم

کار با بچه های سوره

دانشگاه سوره اصفهان کنار مدرسه ما بود و من بصورت ناخودآگاه از یک سن پایین وارد کار با بچه های دانشگاه سوره اصفهان شدم

نازنین بنیادی بازیگر ایرانی سریال ارباب حلقه ها کیست؟

شهرت قشنگ است

دروغ است اگر بگویم که شهرت را دوست ندارم، چون واقعا جذاب است و الان که دارم آن را مزه مزه می کنم به خودم می گویم چه قشنگ است

دوستان هنرمند

من در سینما دوست صمیمی ندارم، بیشتر دوستانم اهل هنرهای تسجمی هستند، خیلی از آنها عکاس اند و بقیه گرافیست و مجسمه ساز هستند

خودم هم نقاش کار می کنم و البته برای دل خودم می کشم

اهداف

دوست دارم یک خیریه بزنم که قطعا خواهم زد، مردم را جذب کنم تا این خیریه، خیلی بزرگ شود و دیگر اینکه در تاریخ هنر کشور ماندگار شوم

شباهت الهام اخوان به بیلی آیلیش

برخی می گویند بیلی آیلیش و الهام اخوان از نظر ظاهری شبیه به هم می باشند ، بیلی آیلیش (Billie Eilish) خواننده و ترانه‌نویس آمریکایی است ، وی در پانزده سالگی با خوانندگی به شهرت رسید است و اکنون در سطح جهان ده ها میلیون طرفدار دارد .

شباهت الهام اخوان به بیلی آیلیش
شباهت الهام اخوان به بیلی آیلیش

سینما یا تلویزیون

سینما مخاطب های خاص تری به نسبت تلویزیون دارد. انتخاب مدیوم تلویزیون شاید روزهای اول برایم خیلی سخت بود چونکه نمی دانستم از عهده بازی در نقش کمدی برمی آیم یا نه اما کم کم که جلوتر رفتیم دیدم این شانسی بود که من داشتم و با بازی در این سریال به تجربیاتم افزوده شد و بهتر دوربین را شناختم.

واقعیت این است که تلویزیون برای هر بازیگری می توانند سکوی پرتاب باشد اما من هیچ وقت به این فکر نکردم که بین سینما و تلویزیون بخواهم یکی را انتخاب کنم و بیشتر دوست دارم اغلب نقش ها را تجربه کنم. دوست ندارم فقط در نقش کمدی بمانم و آرزو دارم که بهترین نقش ها را بازی کنم.

پشت پرده طلاق آزاده صمدی از هومن سیدی

نسبت الهام اخوان با آشا محرابی

در خبرها گفته شده که الهام اخوان و آشا محرابی باهم نسبت فامیلی دارند، که این خبر تکذیب شده و صحت ندارد و دلیل پخش شدن این شایعه را می توان شباهت چهره این دو هنرمند عنوان کرد.

شروع فعالیت هنری الهام اخوان

در ادامه بررسی بیوگرافی الهام اخوان میرسیم به فعالیت های هنری او . وی در سال 1378 وقتی 11 ساله بود با دیدن فیلم آمریکایی «همشهری کین» به کارگردانی اورسن ولز که برادرش از ویدیو کلوپ آورده بود به بازیگری علاقمند شد

شروع تئاتر از 16 سالگی

از سال 1383 زمانی که 16 ساله بود اولین تجربه تئاتری خود را در اصفهان به کارگردانی ابراهیم ابراهیمان بدست آورد سپس برای تحصیل راهی تهران شد

در کلاس سمندریان و تجربه منشی صحنه

سال 1386 وقتی 19 ساله بود در تهران به کلاس های استاد سمندریان رفت سپس کنکور داد و وارد دانشگاه هنر تنکابن شد اما به رشته معماری انتقالی گرفت

در ادامه مسیر بعنوان منشی صحنه کار خود را از پشت صحنه شروع شد

از مهمترین آثار اخوان در قامت منشی صحنه می توان به سریال شبکه خانگی «ساخت ایران 2» و سریال های تلویزیونی «همیشه ها» ، «پنچری» و … اشاره کرد

ایشان مدتی هم بعنوان دستیار در فیلم های مختلف حضور داشت

الهام اخوان در پشت صحنه سریال ساخت ایران 2
الهام اخوان در پشت صحنه سریال ساخت ایران 2

از تئاتر تا دعوت به سینما

او سپس از کار در پشت صحنه با تئاتر ادامه داد تا اینکه سال 1397 وقتی 30 ساله بود در سالن انتظامی با نمایشی متفاوت بروی صحنه رفت

از آنجا بود که توسط بروز نیک نژاد (کارگردان) و سعید خوانی (تهیه کننده) برای بازی در سینما دعوت شد

تجربه کارگردانی الهام اخوان

الهام اخوان به دلیل تحصیل در رشته کارگردانی و علاقه خود به این رشته تاکنون موفق به ساخت 3 فیلم کوتاه شده و در سومین فیلم کوتاه خود به نام پاراوان با بازیگرانی همچون شبنم مقدمی و مهتاب ثروتی همکاری کرد.

نظر بهنوش بختیاری درباره پرسپولیس چیست؟

جلوی دوربین

به این ترتیب خانم اخوان سال 1398 اولین تجربه خود را با فیلم «دوزیست» بدست آورد.خانم اخوان در این فیلم نقش مریم کلفت همسایه را بازی کرد فیلم دوزیست برای بخش «سودای سیمرغ» سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر انتخاب شد.

دوزیست فیلمی به کارگردانی برزو نیک نژاد در سال 1398 است که در سال 1401 در سینماهای کشور اکران شد.

این فیلم داستان زندگی پسری به نام عطا را به تصویر می کشد که در جنوب شهر به همراه پدرش زندگی می کند و دو تن از دوستان او نیز به خانه آنها رفت و آمد می کنند.دختر خانمی که در خانه همسایه عطا کار می کند علاقه خاصی به او داشته و یک روز دختری را به همراه خود به خانه عطا آورده و ادعا می کند که دختر خاله اش است. ورود مریم به خانه عطا با ماجراهای مختلفی همراه می شود که ….

الهام اخوان در نقش مریم در کنار بازیگرانی چون جواد عزتی، ستاره پسیانی، هادی حجازی فر، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، سعید پورصمیمی و مجید نوروزی در فیلم دوزیست خوش درخشید.

الهام اخوان درباره بازی در فیلم (دوزیست) در اینستاگرامش نوشت:

«و من بسیار خرسندم که در 16 سالگی جسارت کردم پا بر صحنه ی تاتر گذاشتم…و خرسند که شاید خیلی زود نه ولی بالاخره و بالاخره تلاشم به ثمر رسید…امید که امانت دار خوبی باشم… ممنون از تک تکتون کههمراهم بودین در این مهم سینما همه ی زندگیِ منه»

الهام اخوان در فیلم دوزیست
الهام اخوان در فیلم دوزیست

در قاب تلویزیون

الهام اخوان در ادامه مسیر موفقیت خود در زمستان سال 1399 با سریال «باخانمان»به کارگردانی برزو نیک نژاد در نقش گوهر در کنار هنرمندانی همچون حسن پورشیرازی، شهره (مازیار)لرستانی، حسام محمودی، افسانه بایگان، مارال فرجاد، شهرام شکیبا، امیر کاظمی، شقایق دهقان، سپند امیرسلیمانی، بهنام تشکر، یوسف صیادی و … وارد قاب تلویزیون شد که این سریال در سی قسمت و از شبکه 3 سیما پخش شد.

همسر احمد مهرانفر کیست؟

الهام اخوان، درباره نقشی كه در این سریال بازی می‌كند می‌گوید: در ابتدا خیلی ارتباط با فضای كمدی سریال نمی‌گرفتم، اما آرام آرام با فضای سریال و نقشم ارتباط گرفتم و برایم ملموس شد.
در این سریال نقش گوهر را بازی می‌كنم كه یك دختر نخبه از طبقه پایین شهر است. او دختر باهوشی است كه مرتب مراقب خانواده‌اش است، زیرا خانواده تا حدودی بی‌خیال هستند و او حواسش به آنهاست.
وی ادامه می‌دهد: در مجموع شخصیت این دختر لایه‌هایی دارد كه برایم جذاب بود. البته گوهر یك دختر امروزی هم است، در واقع نگاهش علی‌السویه نیست و به همه چیز نگاه جدی دارد. تقابل روابط او و خانواده‌اش منجر به خلق موقعیت‌های جذابی می‌شود كه به نظرم تماشای آنها خالی از لطف نیست. امیدوارم مردم از تماشای سریال لذت ببرند و دوستش داشته باشند. در مجموع شخصیت‌های این سریال شیرین هستند و در موقعیت‌های بانمكی قرار می‌گیرند.

این هنرمند در پاسخ به این سوال كه با توجه به این‌كه همیشه نقش جدی بازی ‌كرده‌اید، از بازی در یك سریال كمدی نگران نبودید؟ توضیح می‌دهد: راستش روزهای اول نگران بودم، زیرا برای مخاطبان احترام زیادی قائل هستم و برایم مهم است. دلم نمی‌خواهد به گونه‌ای بازی كنم كه مردم دوست نداشته باشند. به همین دلیل نگران بودم، اما همان‌طور كه تاكید كردم، به مرور و با پیشرفت قصه این نگرانی برطرف شد. البته آقای نیك‌نژاد نقش بسیار مهمی داشت و مرتب این اطمینان را می‌داد كه می‌توانم نقشم را درست ایفا كنم.
وی می‌افزاید: او خیلی خوب راهنمایی می‌كند تا حس‌های‌مان درست باشد. علاوه‌بر آن شنونده پیشنهادهای‌مان است و تعامل بسیار خوبی در صحنه حاكم است. نقش پدر و مادرم را هم در این سریال آقای حسن پورشیرازی و خانم شهره لرستانی بازی می‌كنند.

دلایل موفقیت برنامه اسکار مهران مدیری در بین مخاطبان
الهام اخوان در سریال باخانمان
الهام اخوان در سریال باخانمان

شما در حال مطالعه بیوگرافی الهام اخوان در بازیگرآنلاین هستید. برای اطلاعات بیشتر با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

الهام اخوان در دودکش2

دودکش2 سریالی طنز به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی در سال 1400 است که از شبکه یک سیما پخش شد.

در این مجموعه، فیروز مشتاق و خانواده اش برای کمک به سیل زدگان ترکمن عازم سفر شده و در این سفر، بهروز با دختری به نام گندم گماسایی که شغل عروسک سازی دارد آشنا و به او علاقه مند می شود. خانواده مشتاق به تهران بازمی گردند و در ادامه با مشکلاتی مختلفی مواجه می شوند که …

این سریال که در ادامه فصل اول آن ساخته شده است از پربیننده ترین مجموعه های طنز تلویزیونی محسوب می شود.

الهام اخوان در نقش گندم گماسایی به همراه هومن برق نورد، سیما تیرانداز، امیرحسین رستمی، نگار عابدی، بهنام تشکر، محمدرضا شیرخانلو، مریم سعادت، یاس نوروزی و … گروه بازیگران سریال دودکش دو را تشکیل می دهند.

الهام اخوان میگوید چون خودم جزو طرفدارهای دودکش بودم و دودکش یک را بالای پنج بار تماشا کرده بودم، خیلی این سریال را دوست داشتم و البته فکر می کنم آخرین سریالی هم که دیدم دردسرهای عظیم خود آقای نیک نژاد بود که بعد از آن دیگر سریال ندیدم، نقش و طرح را خواندم و بعد به خودم گفتم اگر قرار است در تلویزیون کار کنم پس با یک سریال خوب این کار را انجام بدهم و دیگر ویژگی اینکه آقای نیک نژاد اصولا مدیوم تلویزیون و کمدی را خوب می شناسد. قبل از آن چند پیشنهاد از تلویزیون داشتم که قبول نکردم و باز هم می گویم ترجیح می دهم اگر در تلویزیون کار کنم با برزو نیک نژاد کار کنم.

علت لاغری 52 کیلویی رضا داوودنژاد چه بود ؟

در تلویزیون ایران شما نمی توانید خیلی ویژگی های خاصی در کمدی برای خانم ها قائل شوید، بعضی مواقع می گویند چرا شبیه فلانی بازی می کنید یا چرا شبیه فلانی هستید که باید بگویم گاهی غیر از لحن و نگاه مظلوم یا خنگ شما چیزی نمی توانید به کاراکتر اضافه کنید، چون هر چه اضافه کنید یا جلف می شود یا غلط می شود که اضافه است، سعی کردم از لحاظ کمدی نسبت به نقش قبلی متفاوت و رئال تر بازی کنم، خیلی نرم تر بازی کنم و سعی کردم خیلی کار را تیپیکال در نیاورم. یک دختر با یک موقعیت کاملا رئال با یک سری ویژگی های کلامی و یک سری نگاه های مبهوت نسبت به اتفاقاتی که می افتد.

الهام اخوان در سریال دودکش 2
الهام اخوان در سریال دودکش 2

الهام اخوان در آفتاب‌پرست در شبکه نمایش خانگی

آفتاب‌پرست اولین سریال الهام اخوان در نمایش خانگی به کارگردانی برزو نیک نژاد است که در سال 1401 به صورت اختصاصی از فیلم نت منتشر شد.

این سریال که همکاری مجدد الهام اخوان با برزو نیک نژاد و پژمان جمشیدی را فراهم کرده است درباره فردی به نام جمال پورشه است که به همراه دوستش منوچهر کارهای خلاف انجام داده و روانه زندان شده اند. جمال از زندان آزاد شده و بنا به درخواست منوچهر به سراغ خواهر او می رود تا با کمک هم بدهی منوچهر را پرداخت و او را آزاد کنند.

غافل از اینکه مژگان، خواهر منوچهر تمام پولهای منوچهر و اموال او را خرج کرده است. جمال با مژگان همدست شده و برای تامین پول مورد نیاز دست به کارهای خلاف می زنند و در این راه جمال به اشتباه به عنوان یک فرد بسیار مهم و مبارز با مفاسد اقتصادی معرفی می شود.

ماجرای توبیخ پیمان طالبی مجری برنامه طبیب چه بود؟

الهام اخوان در نقش مژگان به همراه پژمان جمشیدی، حمیدرضا آذرنگ، باران کوثری، گوهر خیراندیش، غلامرضا نیکخواه، پیام احمدی نیا، سیاوش چراغی پور، آتیلا پسیانی، شبنم قربانی، حسن زارعی، فرها بشارتی و عرفان ناصری در این سریال نقش آفرینی می کنند.

پژمان جمشیدی و الهام اخوان در سریال آفتاب‌پرست
پژمان جمشیدی و الهام اخوان در سریال آفتاب‌پرست

گفتگوی خواندنی با الهام اخوان

در پایان برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی الهام اخوان می‌توانید مصاحبه‌ای کوتاه با ایشان را بخوانید.

دوران قرنطینه کرونا را چگونه گذرانده اید؟

در این دوران به کارهایی مثل آشپزی، تماشای فیلم و ورزش پرداختم و خیلی حالم خوب بود، من یکی از خوشحال ترین افراد در دوران کرونا بودم چون خیلی سریع با آن اجین شدم، در واقع عشق کردم و خیلی برایم  لذت بخش بود!

چه ویژگی های در یک نقش باعث می شود آن را بازی کنید؟

برای منی که بازیگر نوپایی هستم صحبت کردن در این مورد زود است و به مرحله انتخاب نقش نرسیده ام، البته در ذهن خودم یک سری ویژگی ها دارم که بتوانم همه نقش های جهان را بازی کنم، یک فرد برای اینکه دوست دارد در نقش همه کاراکترهای دنیا باشد وارد عرصه بازیگری می شود، خب می تونم بگم من دارم به نقش ویژگی می دهم و نقش به خودش ویژگی نمی دهد.

خوش چهره بودن چقدر در بولد شدن هنرمند تاثیر دارد و شما خوش چهره هستید؟

تاثیر زیادی که دارد ولی من چهره خاصی ندارم.

در میان فیلم های ایرانی نقشی بوده که دوست داشته باشید شما آن را بازی کنید؟

بله، دوست داشتم نقش سحر دولت شاهی در سریال می خواهم زنده بمانم، سارا بهرامی در هزارپا، خانم هدیه تهرانی در شوکران، هانیه توسلی در شام آخر و نقش خانم سوسن تسلیمی در باشو غریبه کوچک را بازی می کردم،این نقش ها فوق العاده بودند.

بیوگرافی تام هاردی پسر بد سینما و حقایقی جالب از او

بازیگرها و کارگردان های محبوب خارجی شما؟

کارگردان مورد علاقه من «استنلی کوبریک» و «کریستوفر نولان» هستند و بازیگرهای زیاد را هم دوست دارم ولی بازی «فرانسیس مک دورمند» را خیلی دوست دارم، او برای فیلم«سرزمین آواره ها» جایزه اسکار گرفت. تمامی بازیگرهای هالیوود را دوست دارم.

اگر بخواهید یک نقش عجیب بازی کنید؟

دوست دارم در نقش یک «دلقک» نقش آفرینی کنم!

چه توصیه ای برای علاقه مندان بازیگری دارید؟

توصیه ای ندارم! ولی همیشه گفته ام تسلیم نشوید و خیلی تلاش کنید، عزیزی به من این حرف را گفته: الهام اخوان! قرار است ستاره ای روی دوش شما جای بگیرد که خیلی راحت نصیب هر کسی نمی شود چون در کنار آن مزایایی مانند پول، شهرت، معروفیت، معنویت، خواسته شدن، خاص بودن به شما عطا می شود، پس به همین راحتی به شما نمی رسد.

موسیقی کجای زندگی شما قرار دارد و خواننده محبوب هم دارید؟

موسیقی در صدر جدول زندگی من قرار دارد و حتی نمی توانید خواننده محبوب من را هم حدس بزنید!

آخرین فیلم خوبی که دیده اید و کتاب خوبی که خوانده اید؟

آخرین فیلم خوب من «جزیره کیم کی دوک» بود که برای بار دوم پریروز آن را دیدم و آخرین کتاب خوب هم جنگ چهره زنانه ندارد،بود

ازدواج برای هنرمندان سخت تر است و شما قصد آن را ندارید؟

بله برای ما خیلی سخت تر است و من فعلا برنامه ای برای ازدواج ندارم، هنرمندان یا باید با همکار خود ازدواج کنند یا فردی که درک متقابلی از کار شما داشته باشد. برای ازدواج، رسیدن به درک و شعور متقابل بسیار مهم است.

چند شخصیت که دوست دارید از نزدیک ببینید؟

انیشتن، استیو جابز، آرمسترانگ و آدری هپ بورت و البته بدم هم نمی اید که مولانا را هم ببینم.

چند شماره در گوشی تان که وقتی به اسم آنها می رسید حس خوبی پیدا می کنید؟

تغییر چشمگیر هانیه توسلی پس از عمل زیبایی اش

دوست صمیمی ام به نام شهرزاد، عطیه خواهرم و پدرم افرادی هستند که حس خوبی به آنها دارم.

فکر می کنید ده سال بعد کجا باشید؟

حتما در کانادا در کنارم خواهرم هستم و برای بازیگری به ایران رفت و آمد می کنم.

چند ویژگی خوب خودتان را می گویید؟

در زمان خندیدن چشم هایم هم می خندن! من خیلی آدم مهربان هستم و به آدم ها کمک می کنم و به اصطلاح با معرفت هستم.

لیست آثار هنری الهام اخوان

در ادامه بیوگرافی الهام اخوان باید بگوییم در لیستی جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

تئاتر، فیلم و سریال های الهام اخوان

  1. نمایش « نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد»:علی مست‌علی،1397
  2. فیلم دوزیست:برزو نیک نژاد، 1398
  3. سریال باخانمان:برزو نیک نژاد، 1399
  4. سریال دودکش 2:برزو نیک نژاد، 1400
  5. سریال آفتاب‌پرست:برزو نیک نژاد، 1401

الهام اخوان منشی صحنه

  • فیلم یادم تو را فراموش:علی عطشانی، 1394
  • سریال پنچری:برزو نیک نژاد، 1395
  • سریال کشیک قلب:حسین مهکام، 1395
  • فیلم لونه زنبور:برزو نیک نژاد، 1396
  • سریال ساخت ایران 2:برزو نیک نژاد، 1397

صفحه اینستاگرام الهام اخوان

الهام اخوان ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 419 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی الهام اخوان و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی الهام اخوان و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی الهام اخوان ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام الهام اخوان @elham.akhavan1 میباشد و بیش از 113هزار دنبال کننده دارد.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا