اخبار دیگران

سبد نظم دهنده یخچال چیست ؟ چه کاربردی دارد ؟

 

سبد نظم دهنده ، وسیله ای است که با آن به کمک آن می‌توانیم وسایل را منظم‌ تر در یخچال خود بچینیم. این ابزار  در منزل، آشپزخانه و محل کار، کاربردی است. این وسیله باعث زیباتر شدن کشوها و کابینت ها می شود، زیرا همه وسایل با ترتیب و با نظم کنار هم قرار می گیرند. برای خانه یا محل کار، بهترین وسیله است. این محصول می تواند برای آپارتمان های کوچک بسیار مفید باشد.

در هنگام خانه تکانی این وسیله  بسیار اهمیت دارد ، زیرا هنگامی که قصد تمیز و مرتب کردن وسایل خود را دارید و فضای کافی ندارید، این نظم دهنده ها هستند که به کمک شما می آیند و همه جا را مرتب می کنند. انواع مختلفی از نظم دهنده ها وجود دارند، که عبارتند از: سبد نظم دهنده یخچال ، نظم دهنده کشو و کابینت ها، نظم دهنده های کمد، نظم دهنده های حمام و سرویس بهداشتی و..

نظم دهنده یخچال

بدون شک برای خانم ها، نظم دهنده یخچال محبوبیت زیادی دارد، زیرا وسایلی که در یخچال می گذاریم اغلب به صورت مرتب چیده نمی شوند. اگر وسایل یخچال مرتب و تمیز چیده شود، در سالم ماندن آن ها تاثیر بسزایی خواهد داشت. این نظم دهنده ها جنسی با دوام و محکم دارند، می توانید آن ها را در قفسه یخچال قرار دهید و بطری ها و قوطی ها را در آن ها منظم بچینید.

 

در هنگان خرید نظم دهنده یخچال به چه مواردی توجه کنیم ؟

 

توجه به جنس بدنه

در خرید نظم دهنده یخچال، نکته ی مهمی وجود دارد، که باید به آن توجه کنید، برای مثال در خرید نظم دهنده، جنس بدنه ی نظم دهنده باید دارای کیفیت و مقاومت بالایی باشد. اگر دارای کیفیت و مقاومت بالایی باشد، ارزش خرید دارد. بیشتر نظم دهنده ها جنسی پلاستیکی یا استیل دارند. هنگام خرید نظم دهنده فلزی، مطمئن شوید که نظم دهنده، ضد زنگ است، زیرا آشپزخانه مرطوب است. در صورت ضد زنگ نبودن نظم دهنده، نظم دهنده زنگ می زند.

طراحی صفر تا 100 موتورخانه

یخچال ابعاد و اندازه

نکته ی دیگری که قبل از خرید نظم دهنده باید به آن توجه کنید، این است که ابتدا باید مکانی را که می خواهید نظم دهنده را قرار دهید، اندازه گیری کنید، سپس با توجه به اندازه ی آن فضا، نظم دهنده بخرید. اگر قبل از خرید، فضا را اندازه گیری نکنید، نظم دهنده ممکن است کوچکتر یا بزرگتر باشد، در این صورت، در فضای مورد نظر جا نمی شود و بی فایده باقی می ماند . این روزها نظم دهنده ها در اندازه ها و شکل های مختلفی تولید می شوند.

انواع سبد نظم دهنده یخچال کدام است ؟

این وسیله دو نوع مدل دسته دار و بدون دسته دارند.

جابجایی مدل های دسته دار آسان تر است، زیرا می توانید دسته ی آن را نگه دارید. اما جابجایی مدل های بدون دسته بسیار دشوار است. اگر می خواهید نظم دهنده ها را دائما جابجا کنید، حتما مدل دسته دار انتخاب کنید.

امکان شستشو با ماشین ظرفشویی

بیشتر لوازم منزل و آشپزخانه را می توان با ماشین ظرفشویی شست. این دستگاه به راحتی تمام وسایل را تمیز می کند. بنابراین قبل از خرید، توجه کنید که این سبد قابل شستشو در ماشین ظرفشویی باشد.

توجه به شکل و ظاهر

در محیط خانه، یکی از مهم ترین بخش ها آشپزخانه است، بنابراین باید دارای دکوراسیون زیبایی باشد. سعی کنید وسایلی را هنگام خرید انتخاب کنید که ظاهر زیبایی داشته باشند، زیرا باعث زیباتر شدن آشپزخانه می شود. پس خرید سبدهایی با طراحی زیبا و جذاب را فراموش نکنید.

معرفی بهترین دستگاه انژکتور شور + راهنمای خرید

توجه به تعداد طبقه

اگر نیاز دارید برای نگهداری وسایل، فضای زیادی داشته باشید، دقت کنید هنگام خرید، نظم دهنده ی چند طبقه انتخاب کنید، اما به خاطر داشته باشید که مدل‌های چند طبقه، دارای ارتفاع زیادی هستند، بنابراین به فضای کافی برای قرار دادن آن ها توجه کنید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا