اخبار دیگران

شومیز رو با چی بپوشم شیکپوش باشم ؟

شومیز رو با چی بپوشم شیکپوش باشم ؟

یکی از مهمترین مسائلی که همه خانم ها برای مراسم دورهمی و مهمانی ها همیشه در ذهن دارند پوشیدن یک لباس شیک و درخور همان مجلس با رنگ زیبا و شکیل است. یکی از بهترین گزینه ها هم برای همین مسئله انتخاب یک شومیز مجلسی همراه با شلوار دامن طاهرخانی بدون هیچ نگرانی آن را پوشیده و در مجلس بدرخشد.  خوشبختانه شومیز را از این دست لباس هایی هستند که هر بانویی حداقل یکی از اونها رو توی کمد لباسش دارد.  از جمله دلایلی که باعث این شده ساده بودن پوشیده بودند و ست شدن با همه لباس های زنانه است.

اغلب مدل شومیز مجلسی دارای سایز های کوتاه تری نسبت به بقیه لباس های زنان هستند و قابلیت ست کردن با انواع شلوار و دامن برجسته را دارد.  بعضی از مدلهای شومیز هم که قد بلندتری دارند  بسته بهتره جنس و یقه های که دارند و حتی مدل آستین با شلوار ها راحت تر ست میشود.  البته با توجه به تجربه فروشی چندین ساله ما در جزیره فیروزی پرفروش ترین و پر انتخاب ترین ها شومیز بلند به خاطر ای پوشیده بودن جنس و طرح های متفاوت آن است  که با مراجعه به دسته بندی لباس و شومیز مجلسی در سایت میتوانید به گستره بسیار وسیعی از مدلها دسترسی داشته باشید.

شومیز زنانه گل دار

بیشترین انتخاب را بین همه خانه ها دارد بنابر طرح های مختلف که روی یقه و آستین آنها و روی کار میشود دید.  از جمله مدل هایی که میتوان برای این شومیز زنانه نابرد مدل یقه قایقی مدل آستین پفی و مدل کراواتی هستش. البته یکی از خوش فروش ترین و شیک ترین مدل هایی که بین همه شومیز ها وجود دارد شومیز آستین توری که با جنس حریر کار شده یکی از شیک ترین مدل های موجود سایت ما هست.  اگر قصد شرکت در یک مهمانی و دورهمی دوستانه را دارید به شما هم پیشنهاد می کنیم شومیز هایی که یقه شل هستند را حتما انتخاب کنید که پارچه سبک و استایل شیک رو دارند.

نسوز و نگیر چیست ؟ ، ورق استیل 321(قیمت و خرید)

مهمترین نکته در پوشیدن شومیز زنانه که باید به آن توجه داشته باشید اگر فرم بدنی لاغری دارید می توانید با قرار دادن شومیز در شلوار آن را به راحتی بپوشانید.  و اگر اندامی چاق دارید بهتر است برای لاغر نشان دادن بدن تان شومیز ای روی شلوار و یا دامن قرار دهید.

شومیز زنانه ترکیه با چی بپوشیم

هر چند در بازار تولید مدل های مختلف لباس دیده می‌شود اما خرید عمده شومیز زنانه در سایت جزیره فیروزی با توجه به طرح های مختلف جنس پارچه با کیفیت و برند های معتبر ترکیه مطمئنا باعث شیک پوشی شما خانم ها خواهند شد طبیعتاً با پوشیدن چنین مدل زیبایی از لباس زنانه شما هم در دورهمی های خودتان استایلی خاص به خود را خواهید داشت. یکی از وسایل های شیک و جذابی که می توانید با استفاده از آن شیک پوش به نظر بیاید پوشیدن یک شومیز ترکیه ای با یک ژاکت کشی بافتنی است.  و یا می توانید یک کتاب ساده یا طرح دار را همراه با شومیز گلدار خود بپوشید تا استایل اسپرت و جدید را تجربه کنید.

اگر جزو آن دسته از خانم هایی هستید که همیشه دنبال ظاهر این مینیمال و یا ساده هستید به شما پیشنهاد می کنیم یک شومیز ساده سفید را با شلوار جین ست کنید.  همانطور که از قبل گفتن با قرار دادن شومیز در داخل دامن یا شلوار اگر فرم بدنی لاغری داشته باشید این لاغری را در چشم مخاطب پنهان خواهد کرد.  البته برای شیک تر شدن شومیز تان به شما پیشنهاد می کنم از شلوار رنگی و یا دستمال گردن هم استفاده کنید. روش ساده ی که برای شیک پوش تر شدن شما خواهد شد استفاده از یک شومیز سفید همراه با بلوز کوتاه و طرح دار است.

چرا مستقیم از تولید کننده کابینت سفارش کابینت بدهیم؟
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا