اخبار دیگران

راهنمای خرید میز کامپیوتر

کامپیوترها در حال حاضر بخشی ضروری از زندگی هستند. با افزایش استفاده از کامپیوتر و لپ تاپ، هر خانه ای نیاز به خرید میز کامپیوتر را احساس می کند. البته کامپیوتر را می توان روی انواع میز قرار داد، اما میز و صندلی استاندارد کامپیوتر برای کاربران ایمن تر است و از بروز مشکلات جسمی در طولانی مدت جلوگیری می کند.

بنابراین آنها را روی میز و صندلی های مخصوصی که برای این کار طراحی و ساخته شده اند، قرار دهید. در این قسمت از بازیگر آنلاین به راهنمای خرید میز کامپیوتر می پردازیم

انواع میز کامپیوتر

میز کامپیوتر تاشو و متحرک

میزهای تاشو برای مکان هایی که میز نیاز به جابجایی دارد مناسب است. این میزها برای اتاق های کوچک نیز مناسب هستند. معمولاً ساده و سبک هستند.

میزهای U شکل

یک  میز یو شکل (U-table) از سه قسمت اصلی مانند یک دیواره در وسط و دو میز در طرفین تشکیل شده است. این نوع میز فضای زیادی را اشغال می کند و برای افرادی و شرکت هایی که اتاق اختصاصی برای کار ندارند اصلا مناسب نست.

میز اجرایی یا میز اداری

میز اجرایی میز استاندارد موجود با گزینه های ذخیره سازی زیادی است. میزهای اجرایی دارای متراژ مربع بزرگی هستند. در زیر یک قسمت نشیمن است و در دو طرف چندین کشو و کمد برای نگهداری وجود دارد. که اصولا این میز ها دارای کلید و قفل برای محافظت از اسناد اداری روزمره هستند

میز شناور

میزهای شناور مستقیماً روی دیوار نصب می شوند و پایه ندارند. بنابراین نباید چندین کیس سنگین  را روی آنها قرار داد. این میزها برای اتاق های کوچک نیز مناسب هستند.

مقایسه نهال بادام خوشه ای و دیرگل؛ کدام یک پرسودتر است؟

میز کامپیوتر L شکل

میزهای کامپیوتر شکل ال دارای دو تکه کنار هم هستند. این میزها از معروف و محبوب های بازار هستند و اگر جای کافی ندارید ،میتوانید آنها را کنج اتاق قرار دهید.

نکات مهم خرید میز برای  لب تاب

میزی بخرید که فاصله استاندارد برای مکان کامپیوتر و وسایل جانبی را در نظر بگیرید، میز شما باید به گونه ای طراحی شود که هوا به خوبی بین دستگاه ها و دیوار گردش کند.(به عکس بالا توجه کنید)

 

ارتفاع میز کامپیوتر

  • ارتفاع استاندارد میز کامپیوتر از نظر اصول ارگونومیک 76 سانتی متر است؛ البته این عدد بسته به قد شما، می تواند از 70 تا 76 سانتی متر متغیر باشد.
  • عمق مناسب صفحه رویی میز کامپیوتر در کوچکترین حالت 60 سانتی متر است
  • عرض میز نیز 75 سانتیمتر است.

 

راحتی نشستن پشت میز کامپیوتر

اگر بیشتر روز را پشت کامپیوتر می گذرانید، میزی را انتخاب کنید که بتوانید در آن راحت بنشینید و پاهای خود را بالا بگذارید. هنگام نشستن، پاهای شما نباید به سیم و کابل ها برخورد کنند.

میز کامپیوتر از کجا بخرم

اگر قصد خرید میز کامپیوتر ام دی اف با کیفیت با طرح و مدل دلخواه خود را دارید میتوانید از سایت سیب چوب اقدام به دیدن مدل های میز کامپیوتر و خرید کنید. همچنین تمامی محصولات داخل تهران دارای پرداخت درب منزل نیز میباشد.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا